Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Ar kyla minčių išsitrinti ir kodėl? Labas visiems. Jau antrą parą neduoda ramybės mintys apie tai, kad vis dar atsiranda išsitrinančių iš svetainės rašykų. Galvoju apie galimas tokio veiksmo priežastis ir man nelabai sekasi, todėl p...
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-20 22:05
Supratau -esi Tictaco klonas,nes man kyla noras antru atveju.
Paskaityk geriau,ką jis man prirašė -apie geldas, kuriose gyvenu,gyvenimo purvą,kurį turiu nusiprausti, š kuriame irgi kažkodėl gyvenu ....ir patylėk verčiau.
Ar kas turi teisę rašyti apie žmogaus,kurio nepažįsta,asmeninę erdvę? O juk -kritikas. Beje,manau, jo veikla daugelis nepatenkintas'
Suvokiu,kad ne į temą čia - bet vėl ;ne aš viena pradėjau.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (4)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-20 21:45
Daktaras Spinas
Paskaitom Emivilkės žinutes Tictacui ir pagalvojam: ar kyla noras išsitrinti?

Paskaitom Tictaco žinutes Emivilkei ir pagalvojam: ar kyla noras išsitrinti?

Bent man pirmu atveju kyla, antru - ne. Išvada: reikia daugiau tictacų.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-20 18:55
tictac_it
ne, nemyliu svolačiaus - nes ta meilė būtų iškrypimas,taip :) (mylėti svolačių - vien skambesys koks:)), bet pakenčiu - kam apsunkinti sau gyvenimą nepakenčiant sbvolačių :)) . ei , kitki, kur tu - aš tave myliu (gal, nes pasiilgstu) , aišku platoniškai sokratiškai ir gal net žižekiškai - juk kam mums tos sodomogomorijos  ... ūūū - čia vilkei dėmnesio vos vos :)) , o omnia gal anekdotų daugiau žino ? :D
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-20 13:33
Galaxy
padiskutavo korifėjai, ir jų žodžius nusinešė vėjai...
;)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-19 22:37
Kailas Spenseris
Svoločiau, aš tave myliu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-18 21:22
Daktaras Spinas
Svoločiau, tu mane prajuokinai :) Spaudžiu tau "geras".

O ponas Pranas, kaip suprantu, nutarė, kad ta HO HO HO esu aš? Irgi "geras".
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-18 19:29
Pranas
Taip, taip, Svoloč, bet neužmiršk, kad čia egzistuoja ir  tokia matematika: 1+1=1. Ši formulė labai palanki protingiems susirašinėjimams su savimi, manat kad kitiems tai paslaptis.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-18 18:44
Svoloč
Labai yra keista, kai nekuri persona parašo kilometrinį tekstą ir mano, kad jį daug kas skaitys. Anaway. Yra kur kas geresnės literatūros. Šiuo atveju ačiū Spinui, iš jo atsakymų yra aišku, ką ana bambėjo, bet užuojauta jam, kad jis tiek sugaišo ir pastangų įdėjo. Verčiau skaitykite Kailo ir mano tekstus, ten daug įdomesnių dalykų rasite, o be to jie net ir trumpesni už anos veblenimą.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-18 18:16
Daktaras Spinas
O kuo tavo komentarai skiriasi nuo žinučių šičia? Tas pats maivymasis. HO HO HO ir kitos nesąmonės.

Ir aš kalbėjau apie komentavimo atgaivinimą, o ne tobulėjimo skatinimą. Apie tobulėjimą šnekėkis su Omnia, logika tu logika :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-18 16:41
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
Aš pati? Na jei aš pati, tai tada tu patinas:D tai visų pirma. o antra - čia berods kalbėta apie kūrinių komentavimą ir per tai pagalbą tobulėjimui. Na tai kur aš čia ir kieno kūrinį pakomentavau šioje diskusijoje m?
Be to aš ir nesakiau, kad skatinu tobulėjimą, o apie jį taip čia va ką tik buvo pasakyta, pirštais nerodysiu kano pasakyta, galgi pats jau susipras. taigi, kai aš nesigyriau ir neteigiau to skatinanti, tai man kaip ir dzin dzi lin, kad aš kepėja, nes niekur neteigiau, kad ne kepėja. o jeigu apie jį taip teigiama, tai aš ir papasakojau, koks jis mano nuomonekepėjas, - kas gi čia tamstai neaiškaus ir nelogiško? prašau kalbėti logiškai, jei jau dalyvaujate diskusijoje vat:D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-18 16:18
Daktaras Spinas
Tai kad tu pati darai tai, ką prikiši Lioniai. Išmesk iš savo žinutės visą maivymąsi ir liks gal dvi eilutės :)

Ir šiaip: kas geriau - egomaniški komentarai ar jokių komentarų?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-18 16:03
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
Replektcija??? na, jei replektcija, vadinatsi operuoji, taip.
O Lioniai ir jo geriems norams pakišo koją jo paties gi savimeilė ir noras pasipuikuoti, savimi savaime suprantama:D nes prie to, kas būtina ir reikalinga, jis visada pridėdavo ne tik būtinuosius prieskonius, bet ir dar parodomuosius, kad visiems pasimatytų, koks jis pats gražus viso to fone:D manau, kad skalpelis yra gerai ir, nors ir skauda, bet ir pacientai, net patys beviltiškiausi, nors ir pasąmonėje, bet vis tik tai suvokia. Ir jei vis dar bamba, tai bamba tik iš inercijos, noro bambėti, būti kažuo, bent jau savo įsivaizduojamame pasaulėlyje. bet suvokia ir susitaiko. net ir bambėdami būna susitaikę. artink prie žmogaus švarų, kad net blizgantį skalpelį, operuok juo ir jis viską iškęs, gal ir bambės, bet priims tai. Na o bet ir tačiau, atsiprašau, jei kiši prie jo pernelyg savo kažkokiais tai vidiniais ekskrementais apkibusį, aplipusį pernelyg savimi ir toli gražu savimi ne angelu, nu tai aišku, kad gausi atgalia ranka ir per tą skalpelį, ir per šnerves, ir žinoma, o taip ir reikia, kad tai bus suprasta kaip kažkokia tai agresija - ne rūpestis pacientu ir jo gydymas, o daugiau savo ego tenkinimas. neužtenka vien kalbų, kad darai gerus darbus, kad tai vardan gėrio, nes žmonės dar ir jaučia, ir pajus tikrai, kad dalį to gėrio skiri savo ego tenkinimui. Dabar va pats ir gydosi, vansi. Uždraudžiau jam operuoti skan:DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-18 15:09
Daktaras Spinas
Aš prispaudžiau. Kas man dabar bus?

Omniai nespaudžiau, nors irgi reikėtų. Jei norisi išsiaiškinti dėl "rašykų" tobulėjimo, reikia skaityti jų kūrinius, o ne klausti, ką apie juos mano patys autoriai. Manyti, kad tobulėji ir tobulėti - velniškai skirtingi dalykai. Tobulėjimui reikalinga kritinė refleksija, o čionai ja net nekvepia. Kažkas mano, kad tobulėja? Ir kas iš to? Yra čia žmonių, kurie mano, kad rašo genialus eilėraščius, bet nuo to manymo tie eilėraščiai tokiais netampa.
Pradžiai, manau, reikėtų atgaivinti komentavimą. Tą savais būdais bandė daryti Lionia, bet viskas baigėsi įspėjimais už komentarus ne į temą. Dabar po kūriniais turime daug gražios tylos - svarbu, kad "į temą". Jei ne Tictacas su Kompotu komentavimo funkciją apskritai būtų galima naikinti, nes totali nykuma.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-18 13:34
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
Kats tia pritspaudėt plogų??? ir dar ir man, ir Omniai, m?...Norit tsutsilaukti, taip? Tia lapai grieztats klautsimats jeigu ką, ptf.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-18 10:19
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
Etsmė yra tokia, kad topulėti etsminai tsau gali padėti tik pats zmoguts. tai pirmiautsia ir vitsų pirma. nets jei pats zmoguts its tikrųjų ir etsminai neorėts topulėti, norts ir gal manyts, kad nori, pet etsminai ne, nets kartaits ir tats, kurits drįptso ant tsopkutėts tarp tsiuktslių kalniuko mano, kad nori tsutsitvarkyti, pet netsutsitvarko, nets its tikrųjų ir etsminai tai ir nenori, taip ir tia - pirmiautsia pats turi norėti ir tai turi pūti tavo tsvarpiautsiats tiktstlats-norats, tsvarpetsnits net uz ego, ir vitsada turi patsumti ego truputėlį kai jits per daug prilenda kaip kokts tsuniukats arpa kaciukats, kad kytst notsytę, ir tada jį patsumi ir eini tvarkytits pirma tsiuktslių, o tik patskui poiltsits ir ego tsuniukats-kaciukats tada jau truputėlį gali prigulti tsalia, pet ne anktsciau, ir tik tada ir kats norts kitats galėts padėti, o taip tai ne, nets ego nutsumts vitsą pagalpą, kuri gali, vaikai mano, ateiti ne tik malonia, pet ir paitsiai paitsia, kokia norts vriedna porma, pet tats, kurits nori topulėti, tsugepėts its vitsko patimokyti ir itspetsti tsau topulėjimo, taip, va.
Na o patkui tik ir kiti pradėts padėti topulėti, kai pats tsau padėtsi ir nuolat dirptsi ir vitsuotse zmonėtse, net ir lapai vriednuotse įzvelgtsi tai, ką jie turi gero, kad ir lapai nedaug, pet taip nepūna, kad vititkai nieko, kaip ir mutmėrėts, kad turi ir gero, nets jų plogą pilnai galima pavertsi į gerą, todėl va taip, vaikai mano,  - its zmonių reikia imti net ir plogą ir patskui pavertsti į gerą, net jei jiemts jo patskui ir nepeįmanoma perduoti atgal, įdiegti, pet kazkam tai galima, tietsiog reikia imti vitką, tik plogį ripotetsniaits kiekiaits, kad neaptsinuodytumėte ir daryti its to gera. o tai įmanoma tik tada, jei nuolat tsmirinėtsite pro tventą Petrą tietsiai pats Dievą ir tada Jits vitką pats uz juts padaryts, jei tik Jam leitsite, taip, pet paimti ir atnetsti turite jūts, ir net vieta, kurioje vyktsta perkeitimats, trui pūti vitsada jūtsų tsirdits, o ne Dievo, negalite to itsmetsi\ti tietsiog ar atiduoti, o tik leitsti, kad darpats ir procetsats vyktų. jumts tereikia norėti ir pūti geranoritskiemts pei tsupratingiemts, taip. o kad tsupyktstate tuo metu ir vitsada kartaits daznai arpa retkartciaits, tai nieko nereitskia ir etmėts nekeicia, tsvarpiautsia geranoritskats nutsiteikimats ir norėjimats topulėti. ir tai taip pat yra kūrypa, kaip jūts takote - liecia- ir kūrypą, norts takyti liecia ir neteitsinga, reikia tsakyti tsutsiję ir tsu kūrypa, nets tai apima vitsats tsritits, vititkai vitsats, taip.
Man tia vitsi padėjo topulėti, vititkai vitsi, ir vitsiemts etsu dėkingats lapai, net ir tiemts, kuriemts net ir dapar mielai itspardyciau tsupinytets, HO HO HO HO, pet. pet va yra taip kaip yra ir niekats nuo to nepatsikeitsų, jei kats itsitrintų, pet its tikrųjų, tai trintits nereikia, kaip ir medziai kad netsitrina ir itstovi vitsada, net kai ir apdziūvę ar nudziūvę, nets tai jų tstiprypė ir jėga, nets vitsokie itsitrinimai its etsmėts nieko nekeicia, tik naujokamts atleitstini itsitrynimai, nets jiemts dar tsunku naujoje tsitstemoje, kaip naujagimiaimts tsiame pataulyje pejėgitskai atsidūrutsiemts va.
Ir jei ats tsukurtsiu dar vieną Kitkį, kurits puts ne Kitkits, tai jits padėts tsiai tvetainei topulėti, nets jits vitstiek juk its etsmėts tepeputs Galaktats, taip.
dapar vitsiemts pa ir topulėkite, nets ats galiu itstrinti vitstas matckaponets ir vitsą kitą kaip ir aptsodinti vitską vitsokiomits matckaponėmits, nets kai itstietsiu rankats virts tsavęts ir mano gytslots pritsipildo Jo „kraujo“ tada vitskats vyktsta taip, kaip turi pūti ir vitkats yra pe galo teitsinga, norts ne vitkats matoma ir tsuprantama, pet itstiets topula, takau jumts - lapai lapai topula. Didingai topula. ir jūts taip galite, vaikai mano, nets kiekvienats taip gali, nets jūts vitsi etsate Galaktai, tik to nezinote, nezinojimats kautso juts, pet tsirdits yra Dievats, kurits gali tsprokti virts pataulio, tūktstancių tūktstanciuts kartų tsprogti ir vits tsukurti naujats vitsatats, zemėts vitsatats, nets iki itsiverzimo į kitats ir kūrimo tenai, jumts kol kats dar per toli ir ne dėl proto ar tetcninių kliūcių, pet dėl...pajautimo...meilėts pajautimo...vitsatots meilėts...Dievo meilėts, kuriots pripildyta vitsa vitsata, pataulits, ir vitsots vitsatots ir tai yra vitsai kats kita, nei jūts manote, jumts tereikia tik pajutsti...nets kitaip...jūts tampate tik zmonėmits ir netenkate Galaktitskumo...man lapai gaila tada, tiandien ir vitsada, pet taip yra, pet patskui puts, nets dar ne laikats, nets vaikats negali uzaugti greiciau, nei uzauga, todėl juts ir myliu vitstiek, aha.
Ir zinoma, kad ats nepuvau atėjęts.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (4)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-18 09:30
omnia
Ką manote apie apklausos rezultatus?

(šiek tiek mažesnei nei pusė rašykų daliai svetainė nepadeda tobulėti ir susilaukti objektyvesnės nuomonės apie jų kūrybą)

Mano galva, apklausa atsakė į šios diskusijos pradžioje užduotą klausimą.

Įdomu, kokios būtų pasekmės, jei ši pusė čia daugiau nesilankytų?

Tik klausiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-17 13:49
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
Lipo Klimpa kopėciom
ir nukrito netyciom, -
Trynė, trynė tsupinytę,
Tsakė - ot kvaila galvytė!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-17 12:50
Marquise
Pradėsiu nuo atsakymo į diskusijos klausimą: man nesinori išsitrinti, nes nematau tame prasmės - nori užeini, neturi laiko - nesilankai.
Tačiau tikrai yra dalykų, kurie atgraso norą čia daug savęs investuoti. Maždaug prioriteto tvarka:
> Nuovargis. Visos veiklos anksčiau ar vėliau atsibosta ir norisi išmėginti kažką naujo, ypatingai, kai jos stagnuoja, nebesirutulioja, nebesiūlo naujų iššūkių;
> Naujokai. Ne, aš nieko prieš juos neturiu, jei jie rimtai nori rašyti, tačiau čia yra masė žmonių, publikavusių 1-5 kūrinius ir po to išnykusių. Kaip žinia kuo "žalesnis" tekstas, tuo daugiau yra pastabų, kuo daugiau pastabų, tuo daugiau laiko užtrunki nagrinėdamas ir mėgindamas išdėlioti jas taip, kad autorius suprastų, kur tos klaidos, tačiau 90 proc atvejų visas tas įdėtas darbas nueina į niekur, nes net negauni jokio atgalinio ryšio, o po keletos dienų ir pačio autoriaus nelieka. Tad kyla natūralus klausimas: o kam aukoti savo laiką, jei ta "auka" niekam nereikalinga?
> Prasti kūriniai/ mažas pasirinkimas. Nežinau, kas nutiko paskutiniu metu, tačiau mano pastebėjimu, šis ruduo prozai nepalyginamai prastesnis už praeitų metų. Kad per dieną būtų įdedamas vos vienas kūrinys ir tas pats iš naujokų arba iš vieno ir to paties autoriaus? Visada buvo aibė vidutinybių, tačiau pasitaikydavo vienas kitas šviesulėlis, dabar jų aptinku itin retai. 

Šie dalykai nuo administracijos tiesiogiai nepriklauso. Nesakau, kad administracijai bejėgiai kažką keisti, bet ką reiktų keisti aš jau buvau sakiusi, todėl nesikartosiu.

Tačiau dar kartą pasakysiu dėl vertinimų ir komentarų.
Kiek daug žmonių, pažiūrėjusių filmą, pasako apie jį kažką daugiau nei "geras"/ "šūdas"/ "pravalas"/ "užkabino"? Vienetai argumentuoja ir nagrinėja. Lygiai tas pats yra su literatūra. Dauguma skaitytojų yra tiesiog vartotojai. Tiek čia, tiek plačiajame pasaulyje. Todėl nieko keisto, kad dauguma komentarų yra tiesiog emocijos, kurią sukėlė kūrinys išraiška. Nesakau, yra žmonių, kurie skaito, gilinasi ir komentuoja tikrai atidžiai, tik klausimas, ar autoriai moka priimti tą kito žmogaus nuomonę. Aš akcentuoju KITO žmogaus NUOMONĘ. Ir dar kartą pakartoju: jei autoriui kažkas atrodo labai gerai ir teigiamai, tai nebūtinai taip atrodys skaitytojui. Tai du atskiri asmenys, du atskiri pasauliai ir neverta tikėtis, kad jie bus vienas kito atspindys. Čia nieko bendro su "teisingas" ir "klaidingas". Autoriai turėtų priprasti prie to, kad kiekvienas skaitantysis yra individas su savo individualia nuomone.

Ir pabaigai apie pykčius, nesąžiningus žaidimus bei kitas "tragedijas". Per visą laiką, kiek čia esu, neturėjau nė vieno konflikto. Ir ne todėl, kad sutikčiau su visomis nuomonėmis ar neturėčiau savosios. Tiesiog visada galima rinktis, kokiu tonu bendrauti su kitu, ar atsakyti į įžeidimą ir ar tęsti koliojimąsi, ar tiesiog pasidaryti išvadas apie vartotoją ir protingai atsitraukti. Viskas priklauso nuo asmeninio sprendimo ir jei kažką persekioja pykčiai, tai manau, kad jokia administracija tam žmogui nepadės, nebent jis pats išmoks atsirinkti.
Tiek minčių. Sėkmės visiems.
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-16 21:12
o mam šiandien kilo noras išsitrinti,nes matai,kai nežinia kas,be jokio komentaro.  ateina ir rašo tau tyčia menkus verinimus. Tik šiaip sau. Žaidžia-kutena savo savimeilę.nes pvz. pats negeba,o norėtų.Lėks žmonės iš čia, nes jokios kontrolės -nei vertinimai grindžiami ir obkektyvūs daugmaž,nei komentarai korektiški.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (5)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-15 21:34
twentyFour
- norisi paslėpti savo ankstesnę kūrybą,

- norisi paslėpti savo asmenybę,

- norisi dėmesio,

- norisi atsiriboti nuo praeities...

sakyčiau kad taip, mes juk kažkuria prasme "kovotojai"," maištininkai", "teisuoliai", arba tokiais save norim matyti, tokius save norim pateikti, bet esam kokie esam, patys to nežinodami, svarbu nesusireikšminti nei šioje nei kitoje erdvėje, iš kurios išsitrinsim ar būsime ištrinti, ar būsim nubausti ar būsim apdovanoti, bandau save įsivaizduoti baltu popieriaus lapu, moliu,akmeniu, kurį kažkas iškals, išrašys, padės tašką , kablelį daugtaškį... ne tik mes kuriame , ir patys esame kuriami iki ... ne pabaigos.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
[iš viso: 217]


 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
 
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą