Rašyk
Eilės (79190)
Fantastika (2335)
Esė (1603)
Proza (11086)
Vaikams (2735)
Slam (86)
English (1204)
Po polsku (379)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 21 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Ar kyla minčių išsitrinti ir kodėl? Labas visiems. Jau antrą parą neduoda ramybės mintys apie tai, kad vis dar atsiranda išsitrinančių iš svetainės rašykų. Galvoju apie galimas tokio veiksmo priežastis ir man nelabai sekasi, todėl p...
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-07 05:20
amžinoji šviesa
Aurimui plius tūkstantis karmos taškų. Ties čia diskusiją šiaip jau ir būtų galima baigti
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-07 05:06
omnia
Jei rašykai yra literatūrinė svetainė, tai kodėl joje tiek mažai literatūros?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-07 02:29
Daktaras Spinas
Taip, diskusija nuėjo į lankas. Balai, seni kūriniai, jų trynimas - netikiu, kad kas nors dėl to trintųsi.
Taigi pradedu naują giją :)
Į Kopetėlės anketą įtraukčiau dar du punktus:

- pasigendate reakcijos į kūrinius, atrodo, kad rašote niekam arba sau;
- jums čia nuobodu, nes nesate literatas, tik šiaip "prijaučiantis", o jums vis primena, kad ši svetainė literatūrinė, taigi užsičiaupk ir skaityk arba rašyk.

Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-06 22:19
klimbingupthewalls
buvo. tarkim vaikų/jaunimo užimtumas, nukreipimas į kūrybą, o ne į gatves ir t.t. bet nenutolkime nuo diskusijos temos. galit kitą giją pradėt, jeigu norisi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-06 15:58
Enrika Wurtz
rašyk.lt yra literatūrinė svetainė. Ji skirta visiems, turintiems savos kūrybos ir norintiems ją parodyti kitiems, mėgstantiems skaityti bei vertinti kitų kūrybą, dievinantiems knygų skaitymą bei turintiems ką pasakyti apie perskaitytą kūrinį, besidomintiems literatūriniu Lietuvos ir pasaulio gyvenimu.

Ar dar kokių tikslų organizatoriai rašyk.lt kurdami netūrėjo? Klausiu, nes kažkaip kyla mintis, kad tik dėl viešumo/publikacijos erdvės mėgėjams ši svetainė nebūtų buvus sukurta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-06 13:31
Laukinė Obelis
Ir aš prisijungsiu prie tų, kuriems kūrinių trynimas pagal balus pasirodė nepriimtinas. Nelabai suprantu, kieno labui tai būtų daroma - autoriaus, kad būtų labiau patenkintas, ar svetainės, kad viskas čia atrodytų gražiau.
Ar tai reiškia, kad norėdama kažkurį kūrinį ištrinti turėsiu eiti ir maldauti, kad man jį nukuolintų? Ir ar kūrinį nukuolinus jis staiga praranda vertę ir tikslą čia būti, o geresniu balu įvertintas darbas automatiškai tampa šedevru, kuriuo vien dėl gero įvertinimo turėtų didžiuotis tiek autorius, tiek svetainė? Nejuokinkit!
Jei jau trinti, tai turėtų būti daroma autoriaus pageidavimu, visiškai neatsižvelgiant į balus.

Aš pati trynimui esu paaukojusi nemažą sumą pinigų, bet tryniau ne pagal balus - kai kurie neitin gerai įvertinti kūriniai liko, o kai kurie labai gerai vertinti dingo - nes man taip reikėjo.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-06 10:32
Pranas
vakvakas
galėtų leisti administratoriams ištrinti tekstus (jei autorius pageidauja), kurių vidurkis nesiekia 2,49 balo
Vakvako pasiūlymas man panašus į nuostatą bene senesnę už vakvaką.Ūla tai atsimena: „išbraukti bendru sprendimu„. Tiesa, tuomet autoriaus nereikėję atsiklausti, o kūrinys buvo per paštą sugrąžinamas atgal. Su jais, kažkam patariant, aš ir atsiradau žž.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-06 01:03
mylėti poeziją
vakvako idėja būtų visai įdomi. tik nereikia skaičių
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-06 00:43
TomKomPotas
Gal ir pasinaudočiau vakvako pasiūlyta funkcija. Jausčiausi lyg pudruodamas spuoguotą nosį - aplinkiniams vaizdelis pagražėja, o pats sau patamsyje gali kasytis ir spaudyti. Kita vertus tie prastieji mano kūrinėliai rodo kūrybinę raidą ir tai, kiek daug naudos augimui gali duoti rašykas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-05 20:07
Aurimaz
Kadagy...
"Kritika yra didelis menas, o čia tik tyčiojamasi iš tikros kritikos."

Kritika yra menas? Per kurį galą? Nuo kada?
Kiek man žinoma, kritika yra savos nuomonės pareiškimas. IR TIEK. Jokio meno. Yra tik menkas skirtumas tarp paprasto kritiko ir GERO kritiko - geras kritikas savo nuomonę paprastai pagrindžia argumentais. Normalus kritikas tiesiog pasako nuomonę. O prastas kritikas sako tai, kas šauna į galvą, kai šaukštai jau po pietų.
O dar įdomiau tai, kad geras kritikas ne visada privalo pagrįsti savo nuomonę, ypač kai bando sukritikuoti kažką, ką visi suvokia kaip savaime suprantamą dalyką. Tokiu atveju geras kritikas turi visišką laisvę pavirsti normaliu ar net prastu kritiku. Pavyzdžiui, kai aš matau visiškai šūdiną kūrinį, kuris net nevertas mano laiko, kodėl aš turiu būti gerutis caca kritikas ir grįsti savo nuomonę? Kad paaiškinčiau visiems, kas ir taip aišku?
Sutinku, kad rašykuose egzistuoja tam tikras pasišaipymas, bet toli gražu ne iš kritikos, o iš kai kurių rašytojų, nė kiek nesistengiančių savęs tobulinti. Žinau tokių ne vieną, pirštais nerodysma. Paminėsiu akivaizdų faktą, kad norint rašykuose surasti kažką verto paskaityti, reikia kalnus puslapių perversti. Kiekvienam skirtingą kiekį. Ir tai normalu. Užsienio kūrybinėse svetainėse ne ką geriau, skiriasi tik grynieji skaičiai. Pavyzdžiui, ten greičiausiai bus ne 9000 prozos žanro darbų įkelta, o šimtą kartų daugiau. Atitinkamai tiek pat didės ir šlamšto srautas, o su juo - besipiktinančių kritikais žmonių srautas. Viskas tomis pačiomis proporcijomis.
Ir jei kyla nenumaldomas noras sulaukti GEROS kritikos, visų pirma padaryk taip, kad būtų KĄ kritikuoti. Kai turėsi ką kritikuoti, pakviesk visus pasižiūrėti į tai. O jau tada - kaip Deivė duos.
Mau.
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-05 17:11
klimbingupthewalls
Tavo mintis, vakvakai, man visai priimtina atrodo.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-05 15:47
1d
1d
Menas ir taisyklės

nepretenduoju savo kūriniais į mokslu grįstą meno analizę. Tai greičiau tiesiog pasvarstymai. Ir tikri neįpareigojantys.

  Šiandien susimąsčiau kur būtų mūsų (žmonių) literatūra, dailė, kinas, muzika, jei visi kūrėjai vadovautųsi požiūriu, kad negalima peržengti, sulaužyti esamų taisyklių, postulatų.
 
  Buvo laikas, kai dailininkai manė, kad žmogaus vaizdavimas profiliu neatitinka gero, gražaus dailės kūrinio taisyklių. Čia kartu pamąstymui: prisiminkite senovės Egiptą ir žmogaus, dievų vaizdavimą. O kokių piktų replikų susilaukė pirmieji bandymai žmogų pavaizduoti iš nugaros.
 
  Ir vėliau kiekvienos naujesnės literatūros, dailės... srovės atsiradimas buvo sutinkamas maždaug taip: tai prieštarauja taisyklėms.
  Naujovės - pakartojimas seno, tik jau kitoks požiūris, kuris  pastoviai susiduria su priešiškumu, su noru pamokyti taisyklių.
 
  Bet ar verta? Jei taisyklės laužomos ne vardan laužymo, kai už to, už formos, nėra turinio, man nesvarbu koks fotografijoje horizontas, koks literatūrinis formatas. Juk ne horizontas užkabina, o mintis, emocija. Kartais pati istorija.

  Kokia laimė, jog dabar svarbiau mintis, emocija, o ne taisyklingas grožis.
 
  Tad, mielieji draugai, kurkite taip, kaip matote ir jaučiate. Juk tai, kas nuoširdu - gera, nepakartojama ir nepaprasta.

  O aš su malonumu žiūrėsiu, kol neužblokuosite prievarta,  skaitysiu, klausysiuosi, gėrėsiuosi ir stebėsiuosi kokie talentingi Jūs esate ir kokia aš ,,netikėlė''.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-05 15:45
Daktaras Spinas
Šia proga siūlau iš šio šiukšlyno visiems laikams ištremti vieną žalią šiukšlę.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-05 15:25
Kadagys
Ir tikrai nesistebiu kad kyla minčių išsitrinti iš šios šiukšlynu paverstos svetainės, gal kažkada buvusios. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (3)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-05 11:54
Laukinė Obelis
Dar įdomu būtų padaryti tokį eksperimentą, žinoma, kad galima būtų daryti išvadas, jis turėtų būti ilgalaikis - panaikinti mokestį už kūrinių trynimą ir pažiūrėti, ar vartotojų trynimasis sumažėtų. Juk kai kurie sakosi, esą trinasi, nes gėdinasi savo blogų kūrinių. Tik nesu įsitikinusi, nuo ko jie bėga - nuo blogų kūrinių ar blogo įvaizdžio.

Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-05 11:19
klimbingupthewalls
rašyk.lt yra literatūrinė svetainė. Ji skirta visiems, turintiems savos kūrybos ir norintiems ją parodyti kitiems, mėgstantiems skaityti bei vertinti kitų kūrybą, dievinantiems knygų skaitymą bei turintiems ką pasakyti apie perskaitytą kūrinį, besidomintiems literatūriniu Lietuvos ir pasaulio gyvenimu.

kur randi neatitikimą? svetainė iš tiesų yra skirta tiems, kas nori parodyti savo kūrybą (publikuoti ją viešai) ir tiems, kas nori skaityti ir vertinti kitų kūrybą. taip pat svetainėje yra knygų recenzijos, autorių duomenų bazė, organizuojami konkursai, literatūriniai mūšiai, renginiai, diskusijos. ar aprašyme pasakyta, kad tai svetainė, kurioje būtinai privaloma komentuoti? ar pasakyta aprašyme, kad komentuodamas kitų kūrybą būtinai sulauksi ir daugiau komentarų po savais kūriniais? tai kad sugalvojai, jog komentarai yra svarbiausia dalis, matyt, yra tik paties problema. tiesiog dar kartą objektyviai pažvelk į aprašymą ir į savo lūkesčius. aš matau atotrūkį. tai kad gauni mažiau, nei tikėjaisi, liūdna, bet svetainė čia niekuo dėta.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-05 10:51
omnia
„ar nėra taip kad visi nusivylimai atsiranda tik nepasiteisinus lūkesčiams, o pastarieji atsiranda susikūrus iliuzijas, vizijas?“

Taip, būtent taip jie ir atsiranda.

Kai registravausi, neturėjau žalio supratimo, kiek čia yra literatūros ir neturėjau ketinimo ką nors čia keisti. Pamačiau žiburėlį ir užsukau, cituoju:

„rašyk.lt yra literatūrinė svetainė. Ji skirta visiems, turintiems savos kūrybos ir norintiems ją parodyti kitiems, mėgstantiems skaityti bei vertinti kitų kūrybą, dievinantiems knygų skaitymą bei turintiems ką pasakyti apie perskaitytą kūrinį, besidomintiems literatūriniu Lietuvos ir pasaulio gyvenimu.“

Mano nepasiteisinę lūkesčiai buvo šie:

1. Maniau, kad svetainėje literatūra yra svarbiausias dalykas (pasirodė, kad bendravimas svarbiau)

2. Maniau, kad susilauksiu naudingų komentarų, kuriuos žmonės rašo iš idėjos (pasirodė, kad geriausiuoju atveju, jie juos rašo tu-man, o aš-tau būdu)

3. Maniau, kad mano diletantiški komentarai (mėginau komentuoti prozą) kam nors pravers (bet pasirodė, kad dauguma kūrėjų yra tiek save įsimylėję, kad jiems visai nereikia jokio konstruktyvo).

Vienas iš problemos sprendimų būtų papildyti rašykų „apie“?

“rašyk.lt nėra literatūrinė svetainė. Čia tiesiog paprasta čia būti tiems, kas tų vilčių ir poreikių neturi, tiesiog gyvena savo mažyčius gyvenimus ir mėgaujasi tuo, kad gali būti tarp bendraminčių, tarp raidyčių, tarp žmonių, kurie nėra klasiokai ar giminės, bet daugiau ar mažiau domisi skaitymu.“

Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (3)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-05 10:48
Kadagys
Daugelis čia esančių "kritikų", džiaugiasi kaip sakoma vadinami kritikais arba net nebuvę prie kritikų ir nieko bendra neturi su kritika. Kritika yra didelis menas, o čia tik tyčiojamasi iš tikros kritikos.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-05 10:21
klimbingupthewalls
taip, begalini, kritikais čia yra tokie patys žmonės, nebūtinai kaip nors susiję su literatūra savo gyvenime. Kritiko laipsnį gali gauti bet kuris rašykas, jeigu atitinka tam tikrą elgesio modelį čia, svetainėje ir visai nesvarbu kokie žmogaus nuopelnai anapus svetainės. belieka apgailestauti, kad nežinojai to ir dėl to turėjai nepagrįstų lūkesčių, o iš to sekančių ir nusivylimų. ar tik dėl tų, neva tikrųjų kritikų, prisiregistravai prie svetainės ir kėlei kūrybą?

Kirke, kas Tave pririša prie rašyko. kodėl ši aplinka Tavęs nepaleidžia. kas Tau čia būti taip svarbu? turbūt tai ne literatūra, o būtent socialiniai ryšiai, taip?

omnia, ar tuo metu kai registravaisi buvo daugiau literatūros, dėmesio jai ir tai su laiku pasikeitė? ar nebuvo daugiau, bet tikėjaisi tai pakeisti ir būtent tai tapo motyvu čia atsirasti?

ar nėra taip kad visi nusivylimai atsiranda tik nepasiteisinus lūkesčiams, o pastarieji atsiranda susikūrus iliuzijas, vizijas? gal paprasta čia būti tiems, kas tų vilčių ir poreikių neturi, tiesiog gyvena savo mažyčius gyvenimus ir mėgaujasi tuo, kad gali būti tarp bendraminčių, tarp raidyčių, tarp žmonių, kurie nėra klasiokai ar giminės, bet daugiau ar mažiau domisi skaitymu?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-05 05:06
omnia
„ar mintis trintis kilusi buvo ne dėl vienos iš mano išvardintų priežasčių, o dėl to, kad čia per mažai literatūros ir per daug fb reiškinių? tiesiog norisi daugiau literatūros, nes socialinių dalykų pakanka ir kitose aplinkose? taip? kai pasigendant kokybiškų kūrinių, diskusijų apie kūrybą, tada nusiviliat ir pabėgat?“

Taip.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
[iš viso: 217]


 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
 
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą