Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Ar kyla minčių išsitrinti ir kodėl? Labas visiems. Jau antrą parą neduoda ramybės mintys apie tai, kad vis dar atsiranda išsitrinančių iš svetainės rašykų. Galvoju apie galimas tokio veiksmo priežastis ir man nelabai sekasi, todėl p...
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 23:23
Raistine
Taip, aš buvau išsitrynusi. Ir tik dėl to, kad susigėdau dėl savo kūrinių. Paskui atėjau nauja? Kitokia? Kažin...Praeis kiek laiko ir gal būt vėl viską teks nubraukti...gal panorėsiu vėl sukurti save iš naujo. Bet juk gerai kai gali rinktis: būti, nebūti,būti, nebūti....
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 22:58
Galaxy
Kaip išsitrinimų ir dramų karalienė jaučiu pareigą pasireikšti po tokia tema. Tryniaus daug, kartais iš nevilties dėl savo prastos kūrybos, kartais, dėl to kad pakeisti rašyk lt vartotoją yra lengviau nei pakeisti ką nors kitką savo gyvenime. Bet dažniausiai paprasčiausiai dėl to, kad norėjau. Tą akimirką kai nustojau į rašyką žiūrėti rimtai, o nepykite, taip atsitiko, ir gal dėl to kaltas tik mano pačios požiūris, ėmiau elgtis kvailai. Anksčiau elgdavaus kvailai nes taip gavosi neturaliai, bet aš ėmiau į širdį apsijuokimus būdama mažvaikė, pergyvenau, nes priėmiau rašykus už gryną pinigą, o vėliau viskas apsivertė. Gal tai buvo nusivylimas. Tiek savim, tiek svetaine. Neturiu ir netūrėjau nieko prieš šią erdvę, mano manymų tokia ji turi egzistuoti, ir turi egzistuoti tokia kokia yra, antraip tai taptų snobų literatų klubas, ir tokiems kaip aš vietos čia nebeatsirastų. Kodėl išsitrynė Exmortis? Gal nuvylėmė jo lūkesčius? Atsimenu mudu užsiregistravome panašiu metu. Gal dar grįš. Jei ne, jis šaunuolis ir atsispirs pripratimui kuriam pvz neatsispiriu aš.
Vartotojai trinasi, trynėsi ir trinsis, naturali kaita. Išeina geriausi lieka prasčiausi?(reakcija į kažikieno komentare parašytą mintį jog lieka tik nevykėliai ar kažkas panašaus?) Kol obelis čia, kol Omnia, Šmadrija, Marquise ir kiti čia, negėda likti ir man.
Galvoti apie rašykus tris paras iš eilės? Kas nors išrašykite nemokamo pieno Ūlai už kenksmingas darbo sąlygas ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 22:15
jovaras
minčių išsitrinti nekilo ir manau, kad nekils.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 22:02
Kadagys
Tikrai nekaltinkite fb. nes ten tikrai daug panašiau į literatūrinę svetainę negu čia. Ir nėra tokių intrigų, vienas kitų užgauliojimų, tyčiojimosi vienas iš kito. Nepatinka nesidomi. Nenori bendrauti nebendrauji, pradeda įžeidinėti, užblokuoji nuo savęs, tiesiog tikrai labai laisva ir draugiška svetainė. Ir ten daug tikrai gerai rašančių perėjo.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 21:55
klimbingupthewalls
na jautrumas nėra yda, bet dėl to trintis nereikėtų, o administracijai nėra paprasta apsaugoti nuo visokio blogio. galų gale reikia suprasti, kad kitas nebūtinai nori įžeisti, tiesiog skiriasi bendravimo būdai, išraiškos, esam skirtingai auklėti. negalima pykti ant erdvės tik todėl, kad yra bjaurių, piktybiškų personažų. galima pabandyti pasiekti, kad tokių liktų čia kuo mažiau.

Daktaras Spinas siūlo atsisakyti valstybės valstybėje. deja, tai nelabai įmanoma, nes taisyklės atsirado dėl to, kad svetainė savaip irgi neša atsakomybę už jos turinį ir kas kartą besikreipiant rašykui į teisėsaugą, tektų aiškintis mums, bendradarbiaut, pateikinėt duomenis ir pan. kad tokių atvejų būtų kiek įmanoma mažiau, arba nebūtų iš viso, esame sukūrę savo tvarką, savo filtrus, kurie apsaugotų kiekvieną, o ypač tuos jautriuosius.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 20:33
Svoloč
Iš tikro norėjau trintis daugybę kartų, bet ne todėl, kad paslėpčiau savo prastus kūrinius. Priešingai - daugybę gerų kūrinių prieš porą ar trejetą metų  pats ištryniau, sunaudojau daug pinigų, nes vieno kūrinio ištrynimas 400 tšk., buvau palikęs tik seniausią ir prasčiausią, pradedančio rašyti lygio rašeivos kūrybą. Ji liko ir dabar. Tiesa, po to periodo, kai viską tryniau, atsirado nauji kūriniai, bet yra toks neužpildytas dviejų ar trejų metų tarpas, per kurį, pagalvotų pašalinis vartotojas, aš nieko nekūriau.
Trintis norėdavau visą laiką dėl kitų užsislėpusių debilų provokacijų. Esu šia prasme jautrus ir pažeidžiamas, todėl visada nesuprantu žmonių, kuriems patyčios yra malonios. Nesuprantu nesantaikos kurstymo, priešiškumo skatinimo ir panašiai.
Gal ir ateityje patirsiu panašius pjudymus ir gal išsitrinsiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 19:22
begalinis
Problema - tie, iš aukštesniųjų, turėtų prisistatyti ne vėjarodėm, triušiukais, kirminėliais kokiais, o savo vardu - kritikas toks ir toks, autoritetingas, prozoje, poezijoje ir pan. Tačiau, čia tokių nerasta, todėl, kokį šūdą beparašyčiau, man ne lygis kritiko tiko tako, vakvako ir kitokio apako vertinimas. Jie čia žaidžia laisvalaikiu, kaip ir aš. Kokie jie man autoritetai, kokia jų pačių kūryba (paprastai kritikai nededa savo kūrybos), vien žodž kažkam naudinga šią svetainę vegetatinti n metų, buvau įdėjusi rimtos kūrybos, sulaukiau ir rimtos kritikos, bet ne iš tų aukštesniųjų, o iš tokių pačių, prašalaičių, kaip aš.
Tik durnas čia gali dėti rimtą kūrinį, dabar, šiuo laiku, nes čia nieko rimto nėra jau 6 metus.
Keičiamės rolėmis, tampome klonus marionetes ir tiek tos kūrybos. Tipo atsiranda koks tipo naujokas fizinis invalidas ir tipo ima skleistis kaip dvasiškai turtėjantis individas, bet kūryba labai mėgėjiškai silpnai neįdomiai pateikta. Problema - neliko pasitikėjimo pačia kūrybos misija - kam kodėl kaip turiu čia parodyti savo kūrinį, ar čia kas nors vertas vertinti, kritikuoti, ar čia yra tikras KRITIKAS.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 18:43
Kadagys
Aš kaip gal jau pastebėjote nieko seniai nepublikuoju, tikrai nemanau kad trukdau, kam nors publikuoti savo meno šedevrų. Exmorčio kūryba nesidomėjau, bet tai manau silpna asmenybė. Ir jei ši diskusija tik kodėl išsitrynė Exmortis? Tai liūdna gal jis yra kitu klonu? Klonai, tai dar vienas didelis šios svetainės skaudulys, o gal ir vėžys?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 18:31
klimbingupthewalls
taip, va būtent šita priežastis, man atrodo, labai taikli. vienu metu užplūdo būrys, kuris vėliau ūgtelėjo ir vienas kitą įtikino, kad ši aplinka yra jiems per prasta. išaugo ir ėmė gėdintis mūsų lyg savo kilmės iš provincijos, kartodami vienas kitam, kad čia būti ne lygis


Literatūra. Prasta rašliava, žinoma, atbaido, nes tokiame kontekste publikuodamasis, taip sakant, gali susikompromituoti. Galbūt dėl to ir pasitraukė Exmortis. Taigi lieka žmonės, kurie neturi didelių literatūrinių ambicijų arba nuovokos apie gerą skonį. Manau, dėl šito pasitraukė dauguma vienaip ar kitaip prasimušusių "rašykų".
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 17:01
Šmadrija
Tokių minčių niekada nekilo, bet kad jau Klimb iškėlė, tai ta proga pagalvojau... Jei išsitrinčiau - kiek daug lietuvių be mano prastos kūrybos liktų! Kiek daug sudaužytų širdžių!.. Neee, man tik gyvent ir gyvent. Ko gero tapsiu rašyke-veterane, kai jūs visi iškeliausite į DELETE pasaulį, ha ha ha...
Kas su manim?
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 16:43
Daktaras Spinas
Klimb, iš tavo išvardintų priežasčių bent man artimiausios 4 ir 5.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 16:41
Daktaras Spinas
Gerai, atskirkim šiuos dalykus.

Literatūra. Prasta rašliava, žinoma, atbaido, nes tokiame kontekste publikuodamasis, taip sakant, gali susikompromituoti. Galbūt dėl to ir pasitraukė Exmortis. Taigi lieka žmonės, kurie neturi didelių literatūrinių ambicijų arba nuovokos apie gerą skonį. Manau, dėl šito pasitraukė dauguma vienaip ar kitaip prasimušusių "rašykų".

Visuomenė. Bent mane erzina būtent tas vaikų darželio sindromas. Esu suaugęs žmogus ir man nereikia, kad kažkas man nurodinėtų kaip elgtis. Piktybiškai besielgiančius žmones (pirštais nerodysim) reikia šalinti, tačiau jų čia tėra keletas. Visi kiti - normalūs piliečiai, su savo nuotaikomis ir kaprizais. Nereikia sprausti jų į kažkokius rėmus. Kitaip tariant, taisyklių šioje svetainėje akivaizdžiai per daug.

O tyčiotis iš FB nereikia: jo koncepcija visai įdomi. Čia situacija panaši kaip su internetu: turbūt 80 proc. žmonijos internetas yra priemonė pumpuoti pornografiją, bet juk yra ir kita interneto puse - virtualūs muziejai ir bibliotekos. Pats renkiesi ką pasiimti iš šito srauto.

Žodžiu, mano galva, reikia stiprinti socialinio tinko pusę, kuri visiškai nesikėsina į literatūrinę veiklą. Bent kūrybingo jaunimo prisiviliotume.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 16:13
Kadagys
Kyla labai rimtas klausimas Tai kam iš viso reikalingos šios diskusijos jei jūsų manymu yra viskas labai gerai. Jos nereikalingos ir virsta į tuščius plepalus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 15:19
klimbingupthewalls
o galit atsakyti į klausimą visgi? ar mintis trintis kilusi buvo ne dėl vienos iš mano išvardintų priežasčių, o dėl to, kad čia per mažai literatūros ir per daug fb reiškinių? tiesiog norisi daugiau literatūros, nes socialinių dalykų pakanka ir kitose aplinkose? taip? kai pasigendant kokybiškų kūrinių, diskusijų apie kūrybą, tada nusiviliat ir pabėgat? taip?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 15:15
omnia
Na taip, taip, tikra (visai akivaizdžia) prasme ir visuomenės be literatūros nebūtų (o būtų tik pirmykštis bendruomeninis feisbukas).

Vis tik grįžčiau prie klausimo apie literatūrą. Ūla alergiška trynimuisi ir klausia: kodėl taip darote?

Neįmanoma į tai atsakyti, nesusitarus, ką ir kodėl čia veikiame. Tad kalbų apie idealą išvengti nepavyks, nebent šis pokalbis tėra dar vienas socialinis eksperimentas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 15:02
Daktaras Spinas
Omnia, nesutikdamas su manimi tu "atmeti" mano nuomonę. Man dabar bėgti trintis :)?
Visuomenė ir literatūra, mano galva, šiek tiek susijusios: literatūros be visuomenės nebūtų ;) Tad atskirti šias temas kvaila. Juolab, kad akivaizdu, jog šioje svetainėje visuomenės visgi daugiau nei literatūros.
Tik neišsitrink po šių grubių mano žodžių :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 14:40
klimbingupthewalls
temų galime daryti kiek norime/reikia, jeigu tik bus pašnekovų :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 14:21
omnia
Va tas „atmeskim“ ir yra viena svarbiausių priežasčių, kodėl žmonės trinasi.

Jei norite žiūrėti į feisbukines sąveikas, tai eikit į feisbukus, ir žiūrėkit į jas.

Gal galime padalyti į dvi temas: vienoje kalbėtume apie visuomenę, o kitoje apie literatūrą?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 13:55
Daktaras Spinas
1 ir 4 Omnios punktus galima iškart atmesti: Kadagio mes nepagydysim ir visiems priimtino idealo nerasim, tad neverta apie tai ir šnekėti.
Kas kita "socialinės sąveikos" ir administracijos vaidmuo. Kodėl nepabandžius paprasto ir, sakyčiau, natūralaus dalyko: nesikišti į tas "socialines sąveikas"? Kam reikalinga šita anekdotinė situacija "trise lovoje": vyras, žmona ir Leninas? Kam ta valstybė valstybėje? "Rašykuose" galioja Lietuvos įstatymai, tad jeigu kažkas peržengė ribas, tegul nuskriaustais kreipiasi į teisėsaugą. Juk visiškai akivaizdu, kad administracijos kyšimasis konfliktų neišsprendžia. Greičiau priešingai, juos tik didina, nes nubaustasis ima pykti ne tik ant oponento, bet ir ant visos svetainės, be to, prasideda sąmokslo teorijos. Dabar situacija kaip vaikų darželyje: vaikams peštis tarpusavyje neleidžiama, taigi jie bėga skųstis auklytei, o auklytė pyksta, kad jai neduoda ramybės. Pašalinkit auklytę ir nebeliks vaikų darželio ;)
Dažnai kalbama apie migraciją į FB. Ar įsivaizduojate situaciją, kad FB administratorius rašytų vartotojui, kad niu niu, neklabėk šitaip, o tai užblokuosiu? Net juokinga pagalvoti, ar ne? Jeigu nori ten ant "sienos" užsirašyti bybis, imi ir rašai bybis. O čia bandoma kurti kažkokią davatkišką aplinką, tad nieko nuostabaus, kad davatkos barasi :)
Žodžiu, siūlyčiau atlikti eksperimentą: mėnesį nesikišti į tas "socialines sąveikas". Garantuoju, kad netgi gerbiamam Kadagiui jo veikla netrukus praras savo žavesį :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-09-04 13:08
omnia
Kalbėti reiktų apie sluoksnius.

Pamėginčiau sąlyginai juos išskirti:

1. Tai kas vyksta atskiro rašyko galvoje
2. Socialinės sąveikos rašykuose
3. Taisyklės ir adminų veiksmai
4. Literatūrinės svetainės idealas

Kaip matome, atstumas tarp pirmojo ir paskutiniojo yra gana didelis.

Trečiasis dalykas, savaime suprantama, balansuoja tarp antrojo ir ketvirtojo, bet kol avis sveika, vilką sunku pamaitinti.

Trečiasis turėtų būti toks, kad nukreiptų antrąjį taip, kad pirmasis savaime slinktų ketvirtojo kryptimi.

Tai tarsi žaislas su labai jau netiesišku valdymu. Drįsčiau labai smarkiai abejoti galimybėmis pagerinti rašykų padėtį paprastojo rankenėlių sukiojimo būdu.

Galima toliau diskutuoti skirtinguose lygiuose.

Pirmame užstrigęs Kadagys (ir nuolat apie tai praneša aplinkiniams).

Ties antruoju lygmeniu vyksta visai įdomių procesų, tik kad tai beveik visai niekaip nesusiję su literatūra.

Apie trečiąjį kalbėjome labai daug (ir dar kalbėsime), bet ne nuo čia reikia pradėti.

Kas turėtų vykti idealioje literatūrinėje svetainėje? Gal kas yra tokių svetainių matęs? Būtų įdomu apie kalbėtis, atsižvelgiant tik į žmogaus prigimtį (akimirkai pamirštant programavimo sunkumus)?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
[iš viso: 217]


 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
 
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą