Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





neberijus neberijus

Yra tokia partija

Šis kūrinys buvo tarp savaitės geriausių


Kodėl žmonės geria – nežinau. Aš už kitus neatsakau. Visokių yra teorijų. Aš  geriu tik todėl, kad man sąnariai skauda. Viską geriu, kas tik dega ir kas turi laipsnių. Kai sąnariai sutepti, tada jie ir lankstosi kaip nauji, kaip guminiai.

Gerai nežinau, ką žmones vadina fašistais.  Kalba jie labai žiaurūs buvo… Girdėjau, ir Lietuvoje buvo ar yra tokia partija. Nesistebiu. Jeigu yra tokių žmonių, tai ir partija turi būti.

Anądien susiradom tokį draugelį - nupirko butelį. Susėdom visi, laukiam. O jis sukioja prisipylęs  taurelę tarp pirštų, ir kalba, kalba, giriasi.

Jeigu tas stikliukas būtų kobra, dievaži, būčiau užhipnotizavęs. Būtų jis man ir šokęs, ir dainavęs. O tam tipeliui - nors tu užsiknisk!..
Galiausiai per kelias sekundes taurelė apėjo ratą. Skysčio kiekis butelyje katastrofiškai sumažėjo!.. Ir vėl sustojo kokiam pusvalandžiui prie to tipo.
Vėl aš hipnotizuoju taurelę.

–  Gerk tu, avine, niekše,  čia mums netauzijęs!.. Sadiste, fašiste tu, - keikiuosi mintyse.
–  Aha! Štai tas žodis, tiksliausiai nusakantis to žmogaus esmę, – apsidžiaugiau supratęs.
Nieko nelaukdamas, griebiu butelį, persipilu visą jo turinį sau į skrandį, ir prieš gaudamas nuo sugėrovų į nosį, dar išgirstu: “Kad tu paspringtum rykly, fašiste tu!.. ”

          O man kas? Man jau gerai, ir sąnariai jau netreška. Jau ir į tolimesni žygį galima eiti.

Aš manau - fašistų mūsų Lietuvoje daug. Į šią partiją galima drąsiai priimti visus tuos, kurie  man pinigų neskolina (neduoda). Pirmiausia, mano žmoną, uošvę ir buvusius viršininkus bei visus tuos, kurie mane, vargšą žmogelį, sergantį sąnariais,  skriaudžia ir kankina.

Koks aš tada antifašistas būčiau!.. Tegul tik kas nors organizuoja tokį pasipriešinimą. Iškart einu į partizanus. Beje, aš jau dabar  partizanauju: ne veltui mane žmona namų priešu  vadina.

Bet  man nusispjauti, kaip mane pavadinsite. Aš savo vertę ir griovy gulėdamas žinau. Duosite išgerti, tai ir į fašistų partiją stosiu, ir su vaivorykštiniais pavaikščiosiu. Tik su viena sąlyga, kad  vadai  pirma gertų, o  paskui kalbėtų. Nes kitaip elgtis net ir fašistams būtų per žiauru.
2021-06-20 10:33
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-02 11:04
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-06-23 09:15
Atėja
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-06-20 20:52
Vinja
Reikėtų šitam personažui nepadauginti, nes labai karšta ir be to. ;)
Gražiai išrišot, tokiam nesvarbu kokia partija ir kokiose eitynėse dalyvauja. 5.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-06-20 20:45
Žilis van Gogas
Sutinku su varna ir Pranu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-06-20 17:37
Nuar
Tenka bendrauti su Rusijos gyventojais. Tai jie viskas, kas jiems nepatinka kituose, fašizmu vadina. Keistas požiūris. Nors man labiau panašus į apsauginę reakciją, kai bandoma ką nors neigti apie ką mažai ką žino.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-06-20 17:25
Violita
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-06-20 16:00
Pranas
Sakyčiau, tešla skaniam pyragui iškepti, bet ją reikia dar  stropiai išmaišyti ir parauginti. Tačiau tai ne tavo  charakteriui, tau svarbiau, kad greičiau.  Nors... nors pas tave būta labai gerų prozos kūrinių. Labai. Pasitelkęs juos galėtum ir
pats sau mokytoju pabūti, o ir ne vienam iš mūsų. Verta  perskaityti ir Varnos komentarą, kuris padėtų jumorą (ar humorą)  suvokti, nerodant į lagamine neva turimą  bombikę.
Būk drūtas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-06-20 15:48
draugekita
Man yra panašiai buvę;D,norėjau kad vadovas greičiau gertų ir paleistų ratu šampano stiklinę,buvom būrys specialistų,šventėm darbų pabaigtuves susirinkę miškelyje vakare.Labai puolė uodai.Vadovas nusigėrė pirmas ir griuvo į dilgėles
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-06-20 10:55
varna
neberijau, pažongliruota fašizmo žodžiu, tik kažin ar kur spausdintų.
pasakymas 'man nusispjaut' nepadėtų... čia panašiai kai eini pro muitinę ir užsimanai pajuokaut, kad lagamine turi bombikę... 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą