Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Sapnavau, kad esu Čaknorisas ir dar biškį Briuslys ar tai Steponas Sygalas – nu tas su kasele, o gal netgi visi anieji viename. Koviausi, reiškiasi, su blogiečiai, ir taip gerai man viskas ten ėjo, kiekvienas rajonaiskas čiuvelis anuomet prisižiūrėjęs video užpavydėtų iki grabo lentos.  

Tai štai, stoviu aš, vadinasi, šaltu ir neperskaitomu veidu vidury krautuvėlės kiniečių kvartale, ir į mane iš visų pusių po vieną bėga blogiukai,  o aš tik pist ištiesiu ranka ir blogiukas skrenda į tolimą pardės kampą, čiaukšt pagaunu kito blogiuko nutaikytą kumštį, jablynkšt užlaužiu ir tas kulvirsčias krinta ant žemės, susiėmęs perlaužtą plaštaką. Ir bėga piktadariai lyg tarakonai be jokios atvangos, o aš net nesuprakaitavęs pizdrykt į kairę, chujakt į dešinę, tik skraidžioja nenaudėliai laužydami aplinkui lentynas, prekystalius ir kitą inventorių...

Ir tuomet viskas staiga nurimsta! Už kadro grėsmingai užgroja seniukas Ennio Morricone. Aš stoviu vienas vidury nusiaubtos salės, blogiukų stirtos sukritusios aplink ant grindų, po prekystalių virpa susigūžęs žilas kinietis krautuvininkas. O visą ko fone tolydžio garsėjančios instrumentinės smuiko partijos, įtemptais nervais ima griežti aukštos rėžiančios natos... Ir tada vienu metu prasiveria išsyk trejos durys: slapto sandėlio, kuriame veisiami kvaituliniai kininiai grybai; dar slaptesnio seifo užmaskuoto po vado Mao paveiklsu; šaldytuvo, kuriame laikomi šaldyti mėsiniai šunes, beždžionių kepenėlės ir pikčiausių kobrų file. Staiga visos trys varčios tarsi viena pasislenka dar per sprindį ir už jų lyg sutarusios sykiu pasirodo trys galvos!!!

Nematomas orkestras nutyla, nelygu jam diriguojantis Ennio būtų pakirstas orinio šautuvo kulkos. Stambiame ekrano plane man nuo kaktos ritasi vienišas prakaito lašas. Įtampa auga, dabar už kadro girdėti tik liūdnas skudučio švilpimas sklindantis tartum vienišas vėjas laukinėje prerijoje ir pranašaujantis žūtbūtinį mūšį.  

Po sekundės pasigirsta klaikus senų vyrių kniaukimas. Visos trys durys plačiai atsiveria. Širdis man nusirita į užkulnius, oda pašiurpsta, užledėja smegenys ir snargliai nosiaryklėje. Nelyginant trys mirties apaštalai į mane dabar žvelgia baisieji Trinukai: negailestingas samurajus Bekiaušis Cukrus, nuožmūsis Gogis Trumpakelnis ir žinoma pats baisiausias jų tarpe Baisusis Baisusis Baisusis Kretinas - triskart baisesnis už anuodu baisūnus!

Ir štai aš jau matau kardus traukiamus iš makštų, girdžiu trumpą, bet iškalbingą plieno žvangėjimą, ir su kievienu jo žvangtelėjimu vaizdas lyg veidrodyje padalijama į tris kreivai nurėžtas duženas, kiekvienoje veidrodinėje šukėje žybteli siaurai primerktos kilerio akys, visos trys poros vyzdžių dabar žvelgia nelygu viena...  

Tik staiga visas trejetas vienu sykiu metasi pirmyn skrosdami kiaurai vitrinas ir stelažus ir triuškindami viską savo kelyje. Tačiau paskutiniu momentu aš nubundu iš kaustančio ledinio letargo ir žingteliu pusę žingsnio atatupstas. Tuo pat metu Baisieji Trinukai padaro dideles akis, kaip sako pas vokiečius, bet jau vėlu baisėtis, triguba nuostaba tetrunka pusę akimirkos ir jie kuo šiurpiausiai susidaužia kaktomis, visomis trimis tarsi viena, ir iškrinta į tris skirtingas puses, tartum vienu skausmingu atodūsiu prasiskleidę lotoso žiedlapiai. Tuomet atsipeikėja senolis Ennio, o gal net patsai Vagneris prisikelia iš Anapilio, ir uždiriguoja pašėlusią „Valkirija“ nelygu pergalės maršą.  

– Ar jaučiat šį kvapą? – sakau rodydamas į tris rudus dryžius gulinčių piktadarių kelnėse, paskui stambiu planu pažvelgiu tiesiai į kamerą: – Tai kavapas, kurio niekada ir su niekuo nesupainiosi. Taip kvepia Pergalė!  

Pakilęs vėjas nuplėšia mano marškinius (neklauskit iš kur tas vėjas, tiesiog taip reikalauja scenarijus) aš stoviu, vadinasi, nepajudinamas vidurpardės, visas blizgantis ir raumenuotas, ant galvos dešimtgalonė konfederatų skrybelė, aplinkui rūksta dūmai, kur-ne-kur rusena ugnies židiniai, žodžiu, visiškas chaosas...  

Ir čia į sceną išbėga gražuolė kiniečio krautuvininko dukra (savaime aišku, ją vaidina Angelina Jolie plastiškai pasiaurintais akių vokais ir kukliai surištomis juodomis kasomis). Kai ji pamato kas įvykę, surinka nesavu balsu, nualpsta ir krenta tiesiai į mano ištiestą glėbį...  

Griaudėja patriotinis maršas, fone plevėsuoja vėliavos, režisierius užrinka „nufilmuota“ pakeldamas nykštį aukštyn.   

Šlovė ir ovacijos!

Leidžiasi uždanga.

2020-10-18 21:30
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2021-08-08 22:18
Pri
Pri
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-08-05 05:50
good bye
Skystalas, o ne kūrinys. 1
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-04-16 23:59
gogo
nei tiltas nei malkinė
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-10-20 23:07
ONYX
Vot prašam:

Niko  
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2020-10-20 22:59
Kriso_Hare
rajoneisko čiuvelio žodynas, matyt, pasirinktas sąmoningai ir tai paveiku. Nevisus personažus pavyko iškoduoti:) Šiame atsivėrusiame kiniečių kvartale vis tik suklykta: Gelbėkit. Tai svarbiausia. Marricone pasirodymas daug pasakantis... liūdna, žinoma
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-10-20 15:57
ONYX
Dangolite mėloji bučioju rankutias uš kūltinę scėną ir siunčiu vakalinis instrumėntalinis klypukas vysėm bian kėk nusišpsojusėsėms  )

Vagnėris  
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2020-10-20 12:05
Passchendaele
Pasigedau "fataličių".
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-10-20 08:29
Damastas
Būtent. Išgaudei vius tris ir pakišai po vienu lygiavamzdžiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-10-19 23:30
wirusas
Kai kuriuos autoriukus irgi reikėtų 'vietoje'.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-10-19 20:54
Nuar
"pakirstas orinio šautuvo kulkos
na to jau per daug. čia baisiau nei xujakšt."

Tiesa sakant, istorijoje oriniai šautuvai tikrai efektyviai buvo panaudoti tik vieną kartą - 1805 metais, Napoleonui puolant Austriją. Jais buvo ginkluoti austrų jėgeriai. Jie mūšiuose pridarė tiek daug žalos prancūzams, kad asmeniniu Napoleono įsakymu, austrų jėgerių į nelaisvę neimdavo. Žudydavo vietoje. 
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-10-19 20:35
neberijus
Man vsai patiko. kiniečiai ar kinai man do lompočki.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-10-19 19:51
_l_
_l_
nu vis linksmiau pasidarė
tegu ir su kiniečiais ir jų raumenotais hujakšiais

vertinu kaip gerą vietinės reikšmės bulvarą nu
ir dar kartą pasityčiosiu iš nuvertintos vertinimų sistemos

5:)+
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-10-19 19:17
Damastas
Visiškai pritariu, mieli kolegos, visų pirmą tai yra pasityčiojimas iš pačios kalbos, kurią mes taip mylim ir puoselėjam. Suprantu, kad rašo paauglys ar koks nesubrendėlis, bet tokių dalykų literatūrinėje svetainėje būti negali. Rašinėlis pilnas barbarizmų, skolinių, vertinių, absoliučiai nenorminės leksikos, o dar ta pradinukiška kalbodara ("raumenuotas" - cha cha, būtų juokinga, jei nebūtų graudu!) na ir taip toliau, lyg būtų tyčia siekta visus mus papiktinti.
 
Siūlyčiau nieko nelaukiant trinti iš svetainės, juo labiau, kad patyčios tuo nesibaigia, juk visiems kuo aiškiausiai numanoma kas yra pakištas po bekiaušio cukraus, trumpakelnio gogio ir baisaus kretino kaukėmis. 

Ne, mano mielieji, tokiems dalykams čia ne vieta! 
Įvertinkite komentarą:
Geras (5) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-10-19 18:34
subjektyvus
Rašliava nepuošianti net "šiukšlių dėžės". Nei kaip provokacija, nei kaip satyra rašliavai. Surašyti aukšti vertinimai - tai vertinančių pasityčiojimas (gal iš autoriaus, nors greičiau iš savęs ir iš vertinimo sistemos )
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-10-19 17:34
klimbingupthewalls
kinų kvartale, ne kiniečių
žilas kinas ne kinietis
kiniečio krautuvininko dukra - kino dukra
kvaituliniai kininiai grybai – kiniški 

pakirstas orinio šautuvo kulkos
na to jau per daug. čia baisiau nei xujakšt.

ištiestą glėbį... 
???
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-10-19 12:58
moteris_vovere
Na kakučių nebūtų, tai būtų geriau, mano nuomone. Nestilinga jie yra.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-10-19 10:25
dngl
Ai, gerai pralinksmino 1dienio rytą :)
Tik tie "kiniečiai" kažkaip kliuvo. Gal "kinai"? Bet čia geriau Lt klbs mokytojai patartų.
Aha, pergalės kvapas :) 
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2020-10-19 08:59
ONYX
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2020-10-19 00:42
wirusas
Fu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2020-10-18 23:29
Erla
Fainai linksmoks teksčiuks.
Autorius isijautes i kovuos menus padare keles klaidas. Bet esmie ne klaiduose o pergalej preš blogiečius.
5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
1 2
[iš viso: 21]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą