Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kūrinys publikuotas dirbtuvėse >>

Iš Gogo

teleportuokimės nektarinus - teleportacijos taškai nektarinams
2020-06-16


    Nuo mažens  domėjausi technika. Nepasakysiu,  kada tai prasidėjo. Gal ankščiau, o gal tada, kai iš Vilniaus į mūsų kaimą  pensininkai atsikėlė gyventi. Jis - inžinierius programuotojas, ji – irgi prie meno. Nusipirko namelį ant kalniuko, prie ežero, pasitvarkė, pakabino  lėkštę virš stogo ir nukreipė ją į mūsų vienintelio Švilpiuose daugiabučio langus.
   
Ech jūs, iš akių matau, netikite ufonautais. O aš tikiu, ir ne tik  jais.

    Pirmi požymiai pasirodė, kai žmona taip išmoko ryžius išvirti, kad kiekvienas grūdelis – atskirai, ir be jokio riebalo! Beveik be jokio riebalo! Anksčiau nemokėjo – dabar išmoko… Sako, mano smegenims sveikiau, mažina sklerozę.  Žinau, taupo,  šelmė.

    Jeigu ji mano, kad pasiuntė mane į parduotuvę atnešti litro aliejaus, bet man už visus pinigus tik pusė litro išėjo, ir pinigų aliejui kaip ir neliko – tai jau man sklerozė?.. Viską prisimenu: ir kad degtinėlė buvo šviežia, ką tik išpilstyta... Aš mėgstu, kad ji būtų šviežia – žymiai pigesnė, ir įpila pagal pageidavimą, ir atsiskaitai už ją kokia nori natūra.

    Tiesa, pamiršau – košė… Kabinu aš ją paryčiais, kur ne kur jautienos gabaliukai matyti, ir tai gal kokie su kempinlige – atseit, plovas? Nebijau, aš jums pasakysiu,  tos kempinligės.  Jeigu bus reikalas, mane draugužiai ufonautai išgydys. Jeigu bijote, galite drąsiai man tokią mėsą atiduoti – nebrokysiu.

    Aha, kur čia aš?.. Aha, tai kabinu aš tą košę, ranka dreba, ir klausau. Ir girdžiu, lyg rusiškos trikinkės varpeliai skambėtų – košė “zvanija”. Pakeliu šaukštą į akių lygį –“zvanija”, kaip ministrantas per mišias. Apverčiu šaukštą: kaip į būgną krenta ryžių grūdai į dubenį.

    Nesigiriu. Visko gyvenime buvo: ir baltus siūlus į kamuolį vyniojau, ir velniuką su musių mušekliu nuo fikuso  vaikiau, kai tas nuo lapo ant lapo šokinėjo… Vėliau man vienas draugelis paaiškino, kad ant fikuso lapų, sienos apmušalų velnių patelės šokinėja, o patinai tai daugiau tamsaus tono paltus, švarkus ir išgertus butelius mėgsta.

    Bet aš vis nukrypstu. Nežinau, ar nuo tos  kaimyno lėkštės švitinimo, ar todėl, kad kritau iš kombaino žemyn galva rugių lauke po pabaigtuvių, ir tiesiai į akmenį! Vėl jums neaišku, matau?.. Pabaigtuves mes visuomet ankščiau atšvęsdavom, po to darbus užbaigdavome, tokia partinė linija buvo. Ir neerzinkite  jūs čia manęs – nepasakosiu  jums apie tą liniją, jos, būdavo – neperžengsi… Gana jau man – kad košė “zvanija”, o čia dar žmona karštų žarijų papylė. Šaukia: “Išeik,  Juozai, pažiūrėk, kaip mūsų daugiabučio sienos aplink langus suskeldėję. ”

Išeinu, žiūriu – skylės, kad  net pirštai lenda.

  –  Sakiau    tau –  tapetus    gražiau  klijuok, –  rėkiu    ant  žmonos. Tai vis per tą, kuris  ant kalno.  Naujas kaimynas mus čia su savo antena švitina, veikia mane radijo bangom.

  Išsiraunu  kuolą –  ir  kas  vėliau      buvo,    neatsimenu: lyg  šunys apkandžiojo, lyg  mano draugai ufonautai su baltais chalatais kažkur  vežė,  nešė?..

  Pabundu. Aplink žmonės. Ant stalo košė garuoja. Šita tai jau “nezvanys”. Žinau aš ją.  Ligoninė.

2020-07-27 09:33
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2020-08-23 21:13
Loke1
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-08-23 21:12
Loke1
Lyg tikra haliucinacija ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-08-01 16:01
varna
kiekviena strofa - mažytė humoristinė miniatiūra
smagus skaitinys
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-08-01 10:43
Damastas
Na taip, skyryboje kažkiek precizikos trūksta, bet esate savo žanre.

4.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-07-29 22:09
Pranas
Na, toks lyg ir jaunatviškas rašymas, Juozai, neprisėdus. Bet dar  suspėsi. Būk drūtas!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-07-29 21:28
Tiffany neskaitant šuns
Kažkoks kitoks, su tikrumo prieskoniu. 3
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-07-29 21:04
_l_
_l_
o kodėl sienos suskeldėję?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-07-28 23:47
legionas
Šiaip mielas kūrinys, kiek širdis atsigavo beskaitant. Reiškia, panašių ateivių draugelių yra užsibarikadavusių namie.
4
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-07-28 14:07
languota_ _ _
cha , humoriukas  labai tiko
pagaliau  apie gyvenima mielai su juokeliu 4
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-07-27 22:18
gogo
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą