lyg biliardo piramidė raudonas trikampis mėnulių pasėliuose išvažinėtos brydės neperskaitomų raštų žiūri virš jų malūnsparniai suskridę kas taip nudažė lauką žalią gal čia rugsėjis pasiklydo gal iš viršaus galingą valią kažkas rašikliais permanent ratus išraižė dievo pirštais tiktai kurio ar Ra ar Jėzaus kaip atskirt kad nepamirščiau kodėl skaitau laukuos ratus ir ko sustingau lyg pamačius kaip dūžta krintantis dangus raudonas tarsi triušio akys ir skrituliais visi javai jei ten nebuvo nieko keisto aš lauką pereisiu lengvai sargybai tardama atleiskit ši zona tinka rendez-vous gal nesureikšminsim landšafto po kojom žemę aš jaučiu nusukti lazerius pakaktų suvirpo oras lyg žuvis nuslystanti žvaigždės peleku o žemėn dunkstelėjo sfinksas iš miglos ir lyg netekom akių atskirti tuos ratus ir kojų pereit raštų pievą ir sužinoti kas gi bus iš kur tas sfinksas gal iš Dievo kaip juodas krislas atminties širdy įraižęs žodį myliu kurį beiškvepiant skaudės nuo krislo randas lyg per mylią užkopki ligi pat dangaus kad ženklus perskaityt galėtum jei frazė žudanti tebaus ir Ra ir Jėzus Nazarietis
radau, kad BIM (angl. Building Information Modeling, liet. SIM arba statinio informacinis modeliavimas) – funkcinis ir fizinis objekto atvaizdavimas skaitmeninėje erdvėje.
lyg biliardo piramidė raudonas trikampis mėnulių
pasėliuose išvažinėtos brydės neperskaitomų raštų žiūri
virš jų malūnsparniai suskridę kas taip nudažė lauką žalią
gal čia rugsėjis pasiklydo gal iš viršaus galingą valią
kažkas rašikliais permanent ratus išraižė dievo pirštais
tiktai kurio ar Ra ar Jėzaus kaip atskirt kad nepamirščiau
kodėl skaitau laukuos ratus ir ko sustingau lyg pamačius
kaip dūžta krintantis dangus raudonas tarsi triušio akys
ir skrituliais visi javai jei ten nebuvo nieko keisto
aš lauką pereisiu lengvai sargybai tardama atleiskit
ši zona tinka rendez-vous gal nesureikšminsim landšafto
po kojom žemę aš jaučiu nusukti lazerius pakaktų
suvirpo oras lyg žuvis nuslystanti žvaigždės peleku
o žemėn dunkstelėjo sfinksas iš miglos ir lyg netekom
akių atskirti tuos ratus ir kojų pereit raštų pievą
ir sužinoti kas gi bus iš kur tas sfinksas gal iš Dievo
kaip juodas krislas atminties širdy įraižęs žodį myliu
kurį beiškvepiant skaudės nuo krislo randas lyg per mylią
užkopki ligi pat dangaus kad ženklus perskaityt galėtum
jei frazė žudanti tebaus ir Ra ir Jėzus Nazarietis ----------------------
Ko bijai tokios eilėraščio formos, juk puikus kūrinys?
LABA...
regoj mišru
mišru ėFėktų, karų su lazeriais, dievų,
ir dar
paraleliai
interpretacija REGĖJOS tarp tų visų detalių -
nesupykit, ar gerai?
tikriausiai apsirgau- užsikrėčiau skaitydama,
pakomentuosiu,
tą tekstą truputuką eilėmis IR
vieną kartą Provoslavą pacituosiu
orginale - ru kalboje - tatai:
INTERPRETACIJA REGĖJOS:
žmogus žiūrėdamas į raštą ratilų laukuos
iš kart pamatė: " iš dangaus į žemę žinią rašė
Dievas,
išglostydamas pirštais laukuose javus." ir susimąstė: "Dievas - Tėvas?..
kurio tie pirštai:
JĖZAUS Kr, BUDDHOS, (MAHOMETO, MOZĖS?)
(pridėčiau vis tik dar Islamą, Judaizmą,) -
kuris gi pats dieviausias Dziausas Jų?
kaip tos pasaulio kryptys keturios:
šiaurė pietūs, ir kryžiumi per jas
rytai ir vakarai,
zenitas (kryžiaus centras) dziausas - SAULĖ,
lyg bilijardo trikampio kampais
jas keturias - stalą keturių kampų ji
apkeliauja - Saulė - MEILĖ?
ŠVIESA? - tai pranašas KURIS?
ir čia įkalti galim moters paveiksle Lakšmi - varnele, varna, ar žinai, kas tie karai? už ką? ir kruvinai?..
ne dievo pasirodo, DIEVĖS pirštai meilę braukė, javų laukuos tie atsiradę raštai - ratilai -,
o kas ta Lakšmi (lopeta tuoj kąsniais kas, ir kaip gaidys kapstysis)
tai va, ta- Lakšmi - tai auksiniai sidabriniai ir variokai - PINIGAI...
vertybių skalėj ir judėjaus ir induso ir
musulmono ir krikščionio akys žiūri - klausia (sakyki KAINĄ?)
PINIGAI AUKSINIAI SIDABRINIAI - tik INDĖNUI iš "Amerikos" vis buvo nesuprantamai...
pasaulis sutaria, ŽMONIŲ AKIŲ, dėl jų vertybės ir stiprybės
PERKA IR PARDUODA
Kaladėj tūzų keturių
viršiausias BŪGNŲ (toks raudonas ROMBAS), ne milijardo trikampis mėnulių raudonų
ir nors vertybė Meilė - po šiai dienai paslaptinga mūza -
eilėrašty, mėlynuos pastatyto "sfinkso" proga rašė taip rimtai
poetas (provo-slavas)
Aleksandras Blokas - cituoju visą, nuo -iki, kalboj čia
ru:
"Шевельнулась безмолвная сказка пустынь,
Голова поднялась, высока.
Задрожали слова оскорбленных богинь
И готовы слететь с языка…
Преломилась излучиной гневная бровь,
Зарываются когти в песке…
Я услышу забытое слово _Любовь_
На забытом, живом языке…
Но готовые врыться в сыпучий песок
Выпрямляются лапы его…
И опять предо мной — только тайный намек —
Нераскрытой мечты торжество." ---
tai vis tik meilė KAM?
ta meilė DIEVUI? kuris Dziausas keturių jų - PINIGAM?
GAL ARTIMUI, GAL SAULEI-ženklas kryžiaus tai ugnies stichijos, AR sienomis apibrėžtai TĖVYNEI,
sargybos bokštams prie pasienių, SAULĖ vaikšto be /atleiskit/ po visų (žinai?) Tėvynę
kas rašė žinią
rašė iš dangaus
ir ką joje parašė- ir kuris iš keturių?
žiūrėjo sau žmogus į ratilus vibracijomis išguldytus
javų lauke - "kurio iš keturių ranka?..|"
-------------------------
efektų pasirodė man per daug-
lyg žodžiai pasitaikantys dažnai dėl ritmiškumo,
darnoj dinamiškumo - kryptingumo pritrūkau
mintis yra - efektų daug - stoka simbolikos - išbaigiant tos minties buvimą;
o gal interpretacija per didelė pradėjo man matytis -
gal varnele čia ne apie tai, ne taip plačiai?
gal čia tiktai trejybė - biliardo figūra,
ir MOkytojas, ar ir indusas RA? tas JĖZUS KRISTUS;
ir kam tas sfinksas ten tada - sakau, tai pamaniau, ne bele kam... gi (Amerikos žemyne irgi piramidės, ir kalendorius majų - iki šiol mįslė)
o pavadinimas tas /te/ šiek tiek jis pretenzingas, todėl - ne kaip atrodo, šitaip plikas /te/,
žinai, kada dvikojis
meta kaulą keturkojui , prieš tai jį prijaukinęs, ir
prirakinęs grandine
tada jau meta ir pasako (geradarys ale keturkojo šeimininkas - DT-ievas)
"te - būk dėkingas - šeimininkas tavo aš - Žmogus..."
o jei: te...baudžia, te...būnie, te...mato, te...pažiūri,
tai daugtaškis to /te/ galūnėj, čia pasigedau - nėra.