Rašyk
Eilės (78315)
Fantastika (2312)
Esė (1552)
Proza (10948)
Vaikams (2720)
Slam (81)
English (1196)
Po polsku (373)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





neberijus neberijus

Penktoji kolona

Šis kūrinys buvo tarp savaitės geriausių


Kodėl žmonės geria – nežinau. Aš už kitus neatsakau. Visokių yra teorijų. Aš  geriu tik todėl, kad man sąnariai skauda. Viską geriu, kas tik dega ir kas turi laipsnių. Kai sąnariai sutepti, tada jie ir lankstosi kaip nauji, kaip guminiai.
Gerai nežinau, ką žmones vadina fašistais. Dabar šį žodį vis dažniau išgirstų. Priviso visokių fašistų, rašistų, nacistų vos ne kiekvienas separantas, korumpantas, oligrantas, kolobrantas. Tfu - liežuvį gali nusilaužti! Šitie išvardinti sako labai žiaurūs? Girdėjau ir Lietuvoje tokių yra. Apie kažkokią penktą koloną žmonės kalba. Nė karto jos nemačiau, netgi padauginęs iki smigimo. Štai penkto kampo – tai tikrai ieškojau.  Nesistebiu. Jeigu yra tokių žmonių, tai ir ta kolona turi kažkur būti.
Anądien susiradom tokį draugelį,  nupirko butelį. Susėdom visi, laukiam. O jis sukioja, prisipylęs  taurelę, tarp pirštų kaip koks korumpantas oligrantas ir kalba, kalba, giriasi.
Jeigu tas stikliukas būtų kobra, dievaži, būčiau užhipnotizavęs. Būtų jis man ir šokęs, ir dainavęs. O tam tipeliui - nors tu užsiknisk!..
Galiausiai per kelias sekundes taurelė apėjo ratą. Skysčio kiekis butelyje katastrofiškai sumažėjo! Ir vėl sustojo kokiam pusvalandžiui prie to tipo, jis ir vėl mums aiškina, kas tie fašistai ir nacistai.
Vėl aš hipnotizuoju taurelę.
–  Gerk tu, avine,  čia mums netauzijęs!.. Sadiste, fašiste iš orkegrado tu, - keikiuosi mintyse.
–  Aha! Štai tas žodis, tiksliausiai nusakantis to žmogaus esmę, – apsidžiaugiau supratęs.
Nieko nelaukdamas griebiu butelį, persipilu visą jo turinį sau į skrandį, ir prieš gaudamas nuo sugėrovų į nosį, dar išgirstu: “Kad tu paspringtum rykly, fašiste tu!.. ”
          O man kas? Man jau gerai, ir sąnariai jau netreška. Jau ir į tolimesni žygį galima eiti.
Aš manau, fašistų mūsų Lietuvoje daug. Į šią partiją, galima drąsiai priimti visus tuos, kurie  man pinigų neskolina (neduoda). Pirmiausia, mano žmoną ir uošvę ir buvusius viršininkus, bei visus tuos, kurie mane, vargšą žmogelį, sergantį sąnariais,  skriaudžia ir kankina. Visa kolona susidarys.
Koks aš antifašistas pasijausčiau!.. Tegul tik kas nors organizuoja tokį pasipriešinimą. Iškart einu į partizanus. Beje, aš jau dabar  partizanauju: ne veltui mane žmona namų priešu  vadina.
Bet  man nusispjauti, kaip mane pavadinsite. Aš, savo vertę ir griovy gulėdamas žinau. Duosite išgerti, tai ir į fašistų partiją stosiu. Tik su viena sąlyga, kad jos vadai  pirma gertų, o  paskui kalbėtų. Nes kitaip elgtis, net ir fašistams būtų per žiauru.
2024-02-10 16:10
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2024-02-14 13:11
Damastas
Humoreska savo žanro ribose - 5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2024-02-12 16:47
Mintautė
Tikra humoreska. Pakėlė nuotaiką :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2024-02-12 09:20
Atėja
puikiai 5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2024-02-11 21:24
gogo
nesupratau perėjimo nuo gėrimo prie negėrimo prie rašistu ir tt
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2024-02-11 07:34
žillas
Kodėl žmonės geria ? Todėl kad į tolimesnį žygį galima būtų eiti...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2024-02-10 17:48
Pranas
Netikėtas IŠ tavęs...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2024-02-10 17:10
Pranas
Netikėtas ir tavęs ir smagus... Sveikinu.
5.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2024-02-10 16:56
Tuba Mirum
Šmaikštus. Gerai skaitosi.
5.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2024-02-10 16:50
Kormilecaitė
Įdomus rakursas.
Bet šypsojaus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą