Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Basos, putlios kojos žengė per Žigulinio alaus šukes išsibarščiusias Šiaulių miesto prietemoje.
Stiklo šukės lyg silikoniniai šaukštai sulinko nuo svorio, vis dėlto, trečias liemenuko numeris, bet jokio pjiūvio, įbrėžimo nesimatė. Kraujas siūlėmis nesidriekė grindiniu.
Vilniaus gatvė. Ankstus rytas.
Pagrindinėje miesto alėjoje, vadinamąme bulvare, stovėjo nedidelė karvė, didelėmis miegančiomis akimis.
-  Aš Rasa iš penktos vidurinės, atsiliepiau į tavo kvietimą. Po mūsų pažinties Smilgiuose darbo stovykloje, dažnai prisimenu tavo drėgną šiurkštų liežuvį. Dieve, tik tu nesistenki manęs laižyti.  Gaunu žalius tavo laiškus ir man to užtenka.  Kaip aš džiaugiuosi tave matydama. Kur tu eini?
-  Šiaulių mėsos kombinate aptvare laukia mano draugės. Jos nepamelžtos - joms skauda.
-  Mėsos kombinatas? 
-  Jokios kitos prasmės mes neturim- tik tas pienas.
Rasa atsargiai, bijodama išsitepti, priglaudė dešinės rankos pirštą prie šiurkštaus ilgo drėgno plauko. Mostelėjo ranka  tarsi atsisveikindama.
Karvė krypavo neatsisukdama tuščia turgaus gatve.
Tai mano draugė. Turiu būti su drauge iki jos mirties.
-  Ei, palauk, eisiu kartu
Karvė atsisuko - jos akyse tekančios saulės šviesa.
Ją gali nuskriausti. Tokia vaikiška kaip mūsų klasės anglų kalbos mokytoja. Akys tokios pat didelės.
Jau priartėjus prie geležinių kombinato vartų Rasai pasirodė, kad ji gali išgelbėti Smilgių karvę.
Darbininkai ėjo iš netoliese sustojusio autobuso ir stumdydami mergaitę, kurį atvarė į mėsos kombinatą savo karvę, lėtai dingdavo vartuose.
-  Aš galiu pamelžti tave ir tavo drauges.
Rasa nemokėjo melžti, bet ji stipriai tikėjo, kad melžti karvę -  labai lengva. Reikia tik pradėti. Inteligentiškai pasiturinčioje šeimoje augusi Rasa matė kaime kaip jos senelė linksmai valso ritmu tampo visus keturis minkštus pirštus.
Rasa kartu su karve praėjo vartus.
Mėsos kombinate stovėjo šimtas rausvų, gal net raudonų karvių ir visos žiūrėjo į Rasą, kuri atėjo jų pamelžti. Pasigirdo keistas trypimas. Karvės žiūrėjo į Rasą, bet netrypė. Iš kur sklido šitas keistas garsas?
Mergina pasilenkė ties pirmos karvės tešmeniu.
Tešmuo buvo be spenių. Tiesiog apvalus nepermatomas baltas balionas. Reikės pradurti plaukų smeigtuku, pagalvojo mergina.
Dvokė rytinis mėšlas ir prakaitas. Tekštelėjo karvės uodega  -  per jos naktinius marškinius, palikdama
stiprią rudą neinteligentišką juostą. Ašaros riedėjo rusvai išteptu skruostu.
Ji suprato, kad atrodo ne kaip.
Kodėl ji prasidėjo su ta karve?
Smilgių kaimo karvė šypsojosi. Jos šypsena ėmė įtartinai didėti. Akimirka ir jau nebetilpo drėgname snukyje.
Grojo muzika. O vis dėlto Kaunas. Bendrabutis. Prietemoj šoka klasės draugai.
Akys užvirto ant ragų. Girdėjosi kaip karvė mirksi.
-  Rasa, ei, Rasa,  labas rytas, nemiegok
Leonas, bendrabučio kambario šeimininkas, sėdėjo ant lovos krašto, užtraukė  mėlyną apklotą iki jaudų garbanų.
Juokinga, bet kvapas, kuris persekiojo sapne - išnyko. Kvepėjo kepintais svogūnais.
-  Sapnavau.
- Ką gi tu, vaikeli, sapnavai?
- Sapnavau, kad tapau moterimi.
-  Opapa
Leonas palingavo galvą. Jis buvo labai girtas.

2022-08-12 14:54
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-08-13 07:43
Daktaras Corona
Nuobodus trivialumas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-08-12 23:06
Pri
Pri
Truputį čiuožtelėjęs pasakojimas, bet ne per daug. Patinka man tokie
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-08-12 22:48
varna
opapa
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-08-12 21:54
Damastas
Na ne, šitais kaip tik kiek įdomesnis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-08-12 15:26
gogo
lėkšta plokšta
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą