Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







ŠITIEK VAŠKO VELTUI


Numesk Dieve savo panaudotą ausų krapštuką. Šitiek vaško užtektų apšviesti namo vidų iki likusio gyvenimo galo. Pardavinėčiau už centus prie prekybos centrų. Lopyčiau nelaimėliams atsivėrusias opas. Neščiau žmonėms šventą ugnį. Užkurčiau jų išblėsusias viltis. - - Visa tai daryčiau, bet šiandien ryte valydamasis ausis, paskutinis ausų krapštukas įkrito į grindyse atsivėrusią bedugnę.



Ė, PARŪKYT TURI?!


Smūgis į paslėpsnius iš dešinės kojos. Taip atakuoja tik bailiai. Tuo metu lankiau taekwondo. Galvojau apsiginsiu. Kojas būčiau geriau panaudojęs bėgimui. Manęs aplankyti atėjo darbų mokytojas. Atnešė obuolių pyragą. Nežinojo, kad nemėgstu obuolių. Padėkojau. Pasakiau, kad jaučiuosiu gerai. Išėjo. Daugiau niekas nebuvo atėjęs aplankyti. Gaila. Būčiau kažkam atidavęs pyragą.



RESET MYGTUKAS


Bevažiuojant dviračiu sprogo kamera. Tempiu aš jį iki darbo. Vėluoju. Gaunu bart. Einu dirbt. Baigiasi darbas, tempiu aš jį namo. Pavargstu. Einu miegot. Atsikeliu. Sėdu į autobusą. Visi su kaukėmis. Aš be. Mane išvaro. Einu pėščiom į darbą. Vėluoju. Mane išmeta iš darbo. Einu į barą. Geriu. Daug. Mane veža greitąja. Stato lašelinę. Atmerkiu akis. Girdžiu balsus. Mane paleidžia. - - Ir aš vėl kupinas gyvybės.



KOŠMARAS


Vakar ilgai negalėjau užmigti. Vis galvojau apie savo gyvenimą. Ar aš pats einu, ar mane kasnors veda. Kartais jaučiuosi kaip miške paliktas šuo - be uoslės, atminties ir vilties. Kartais kaip katinas - gerai šeriamas, glostomas, mylimas. Kartą buvau pasijutęs žmogum - laisvas ir nepriklausomas. Tai atsitiko vakar. Po šio košmaro dar ilgai negalėjau užmigti.



TUŠTUMA


Norėčiau paprašyti pagalbos, bet jaučiuosi baisiai tuščias. Kai man sukako dvylika, tėvai padovanojo telefoną. Spalvotą, polifoninį siemens. Nešiau į kiemą, į mokyklą, kartu su juo miegojau. Kartą nunešiau prie ežero ant lieptelio. Įkrito. Paprašiau netoli gulinčio žmogaus ištraukti. Tas paklausė: „o kas man už tai? „ Daugiau nieko su savim neturėjau. - - Užvakar į juodą, šlapią žemę nuleido tėvus.



MACHO


Rytoj išplauksiu valtele gaudyti žuvų. Tik ne į jūrą. Ir nesu aš joks senis. Ieškosiu švarios, šviesios vietelės. Kaip boksininkas išeisiu į ringą. Kausiuos su buliumi. Laimėjęs gersiu vyną, mylėsiuos su moterimis. O tada mane pašauks į karą. Vežiosiu ligonius, sprogdinsiu tiltus. Mane sužeis. Mane užmuš. Bet iki to laiko dar toli. Dar spėsiu sumedžioti liūtą. Dar spėsiu parašyti knygą. Dar spėsiu... Spėsiu... Nusibodo. - - Boom.
2020-09-18 20:46
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2020-09-20 21:15
ONYX
Šytė man labeu nėj tava prozinei bandimai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-09-20 07:38
Damastas
Šitie man labiau, nei tavo eiliuoti bandymai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-09-19 17:31
užkaboris
ŠD. pats save įsivertinai. bugai: pėščiom kasnors.  "valydamasis ausis, paskutinis ausų krapštukas įkrito". 
O jei apie turinį , šisbeitas yra, bet pervertinta, gal todėl, kad geriau nėra.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-09-19 10:01
neberijus
Kaip Ernestas nori pagyventi? geriau nebandyti. parašyta įtikinančiai.5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-09-19 09:48
Atėja
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-09-19 08:41
Žilis van Gogas
Miniatiūros, bet iki galo nenušlifuotos.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-09-19 01:24
54496
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą