Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Žvilgsnis už uždarytų durų. Kiaurai skrodžiantis žvilgsnis, kuriam net nereikia šiurpaus ar ilgesingo muzikos takelio, kuris žudo net per durų akutę. Ir niekada negalėjai jam atsispirti, atrodo jis sužadindavo visus neatrastus pojūčius, kurie atskirdavo kūną nuo tavo sielos. Tačiau atidarius duris viskas grįždavo į savo vietas ir lyg niekur nieko ištardavai „kaip keista tave matyti“. Nors iš tiesų keista buvo tavęs nematyti. Nebejausti kvapo ant pagalvės kampų, atsikėlus vidury nakties šalia pamatytį gulintį siluetą, tačiau ne tavo. Taip, keista buvo tavęs nematyti. O dabar keista vėl atidaryti tau duris su užverta širdim. Apsimesti, kad nieko neįvyko, kalbėtis su tavimi. Ar tiksliau leisti tau kalbėtis su manimi ir klausytis tavęs. Žiūrėti į tavo ramų kūną ir sekundei praverti širdies duris. Bet tavo pasakyti žodžiai lyg skersvėjis vėl užtrenkia jausmus. Nors veikiau norėtųsi, kad taip būtų. Greičiausiai tavo žodžiai dar labiau įskaudina ir palieka mane lyg audros nusiaubtus namus. Tu nubėgsi griauti kitų namų, o aš pamažėle per tą laiką kuopsiu savuosius – sugriautus, purvinus ir nebe mielus.  Bet tai vieninteliai namai, kuriuos turiu, vienintelė vieta, kur vėl sugebėsiu pajausti šventą ramybę. Kur kažkada vėl galėsiu įsileisti ką nors į svečius, tačiau nenoriai… Tikriausiai tai ir liks namai, kuriuos lankys svečiai – niekada per ilgai neužsibūnantys, iki galo nepažinti ir mandagiai išprašyti keliauti atgal, į savuosius namus. O mano namai liks tušti, pažeidžiami, bijantys kažką įsileisti ilgesniam laikui, manantys, kad galbūt tai kita audra, prisidengusi maloniais veidais. Jie nuolatos bijos, kad maloniausią akimirką liks vėl nusiaubti ir niekam nereikalingi. Tačiau tai bus vieninteliai namai, kuriuos kada nors turėjau. Ir nors kažkada mano namais buvai tu, dabar suprantu, kad mano namai – tai aš.
2019-11-23 15:00
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-11-25 20:55
ČakoPelėda
ne kažką
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-11-24 19:29
ONYX
Tyk niapraraskitia paroditas noširdumas

Vot aš pradiadu pastiabėti kat didžeusi nesąmanei če raša būtiant musų tituloti krytikai kažkėk sutikčeu niabiant su Varnialės pazicija kat labeu dėnoraštis nėj kūrinis. Nu a likusėji vot katras noritia padiskutoti apė sava gribavimai?

S. P. Proza? Yr ka jus turite omiany? Jus biant suvokete apibrėžimai 'litiratai' mėlieji? Jokčeusi ėjgu niažalotumėt jeuni žmogialiukai a daba vot niat pikta!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-11-24 17:00
Nuar
Vienas didelis priekaištas kadaise kartu buvusiam žmogui. Priekaištai patys, savaim, jau nežavi, bet atstumia. 
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2019-11-24 16:43
Erla
Banaloka. Kur prasmė?
1
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2019-11-24 14:10
ONYX
Paskaičeu pradžiaja kamėntarai yr vot tykėjeusi žymei blageu...

Uškialsiu čiutačku pažimėlis nias kaškaip niasąžiningai atroda nu a vot butų ykėlias koks vėtinis vėjkėjas su krytiko žianklialiu pamatitumėt kėk če vysko butų tojau atrasta )

Jus galitia rašiti yr turitia patėncialas tyk kaj žiūritia y veidradis nianuleiskitia žvilksnis niat kaj pradiadatia vot iš tykro matiti
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-11-24 09:20
Žilis van Gogas
daugiau dienoraštis, nei proza.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2019-11-23 17:48
Wild
Kol "jausmas" dar nemoka rašyti, tegul mokosi; kai jau išmoks save išreikšti, tegul rašo ir tada jo tragedija nebus tokia juokinga.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2019-11-23 17:11
hemikalus
apie save nemokantis
štiš visokios varnos ir kitokie "etatiniai"
jūs kaip gleivės gleivinėje
įpratusios prie savo visko

Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2019-11-23 16:27
Skarda
Nežinau, nepajutau nei namų, nei emocijos. Daug žodžių, o turinio trūksta
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-11-23 16:11
varna
daug kartų rašote „keista", daug abejonių išsakote: „ar tiksliau", „nors veikiau", „greičiausiai", „tikriausiai", „galbūt", tad kai pabaigoj reziumuojate „Tačiau tai bus vieninteliai namai, kuriuos kada nors turėjau. Ir nors kažkada mano namais buvai tu, dabar suprantu, kad mano namai – tai aš" matyt, kad rašymo procese ir priėjote šio konkretumo. tai dienoraštinis išsikalbėjimas. mintis nuosekliai užrašote, galite jas valdyti, manyčiau trūktų idėjos, kam tai rašote, jei norisi viešo perskaitymo.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2019-11-23 15:43
Wild
Puikiai suprantu, kad pasakojami išgyvenimai tragi-, bet raiška - komedija.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2019-11-23 15:28
Wild
Iš pavadinimo pagalvojau, kad kalba suksis apie kaspinuotį arba kitą kokį parazitą, bet ne - tai tik kvailų banalybių kratinys, labai neskani, nesuderinta žodžių mišrainė, tiksliau sakant jovalas.
Negaliu vertinti net žemiausiu balu, nes neverta.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (2)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą