Rašyk
Eilės (78315)
Fantastika (2312)
Esė (1552)
Proza (10948)
Vaikams (2720)
Slam (81)
English (1196)
Po polsku (373)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





karantinas karantinas

Absurdo teatras okupavo Santariškių kompleksą

Šis kūrinys buvo tarp savaitės geriausių
Rekomendavo: Kaimo japis


I dalis   

Dar gerokai iki man pasirodant pas gyd. kardiologę Aniuolienę, kiekvieno vizito pas gydytojus metu ėmė dėtis nenusakomi, keisti dalykai. Jei reikėdavo tikrintis kojų kraujagysles nusimaunant kelnes, vienintelis įmanomas siuntimas pas specialistę būdavo skiriamas Valentino dienai. Apsilankius pas šeimos gydytoją Tulpytę, vietoje aiškių nurodymų ko toliau imtis, ši gydytoja atkakliai kartojo – to ir ano, šio bei to. Maniau, kad ji dar neapsisprendė, todėl ir aš atkakliai laukiau atsakymo, pakartotinai paklausęs – ką daryti toliau? Gydytojos Tulpytės atsakymuose nebuvo jokio konkretumo, o ir pats pobūdis nesikeitė, palenkusi galvą, žiūrėdama kiek iš padilbų ji sakė – tą, tą ir tą. Tą, tą ir aną. Šį bei tą, tą, tą ir aną, argi nesupratote? Visai nesupratote? – ir lyg konstatuodama, lyg klausdama kalbėjo toliau – na, eikite pagaliau, jei nieko nesupratote, eikite, supratimas ateis beeinant. Ir aš išėjau.

Ėjau ieškoti supratimo, kurio, pats jutau, man labai trūko. Ėjau, lyg pats kvailiausias gyvulys, kuris, tiesa, eina aplink pasaulį ieškodamas ne supratimo, bet laimės. Aš ėjau laukdamas supratimo, tačiau jis, kaip neatėjo, taip neatėjo. Beeidamas supratimo link, aš pirmą kartą suabejojau gydytoja Tulpyte, net drįsau sau iškelti tokį klausimą – ką reiškia jos – to ir ano, tą, tą, šį ir aną. Man, nesuprantančiam muzikos, jos ritmingas tatavimas skambėjo lyg pusinių ar ketvirtinių natų pliauškenimas delnais – ta ta ta tata tata ta. Gailėjausi, kad neturiu klausos ir natų skambėjimų reikšmė man buvo reikalas neperprantamas.  

– Ta ta ta ir ta ta taaa... aaaa... – gydytojos žodžiai pliauškenosi mano galvoje.  

Baigiu šią neilgą įspūdžiais ir patyrimu grįstą atkarpą prisipažindamas – turiu šiokį tokį medicininį išsilavinimą, pasimokęs kelis metus, gydytoju netapau, tačiau kadaise ant mano kabineto durų kabėjo pritvirtinta lentelė – kineziterapeutas. Jei sugebėjimą gydyti ar bent jau suvokti paciento problemas vertinti pagal liniuotę, tai paprastas žmogus šioje gebėjimų ir suvokimo skalėje yra prie pusės centimetro padalos, gydytojas arčiau metro, o aš galėčiau būti kažkur ties pusės metro riba. Jei ir toliau užsiimtume komparatyvistika ir lygintume vieni kitus bei šalis su pasiekimais kosmose, vertėtų žinoti, kad yra šalių, kurių bandymai nutupdyti kosminį laivą Mėnulyje baigėsi nesėkme, ir yra šalių, kurių aparatai sugebėdavo nutūpti ant asteroidų, yra tokių, kurios pasiuntė savo laivus už Saulės sistemos ribų, o tolesnis jų likimas ne visuomet skelbiamas. Aš esu šalis nutupdžiusi savo pirmąjį aparatą Marse. Eidamas aš galvojau, kurioje galaktinių sistemų vietoje yra nusileidęs gydytojos Tulpytės kosminis laivas ir ar ji apskritai yra pajėgi šitokį aparatą paleisti. Bet aš neabejojau, šios gydytojos bendravime yra labai aktyvus ateiviškasis pradas.

...

2023-03-20 21:29
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2024-07-16 19:37
karantinas
O pamenu kaip vaikėmės girtą docentą po Santariškes.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2024-02-22 15:09
Vinja
Supratau kad esi ne iš šalies, kuri paleido Voyager 1 ir Voyager 2. Valentino dienoj galėjai nueiti su tulpyte ar rožyte, būtų rezultatai kiti. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-03-29 22:34
Kaimo japis
Aš Žibutę.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-03-29 20:50
Chatgpt
o aš rozytę
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-03-27 23:30
gogo
pažįstu tulpytę
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-03-25 14:18
kilmingas sviestinis šunėks
Absurdas  surdo ir
gydytoja miela , pati dar mokosi
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-03-25 13:48
languota_ _ _
šaunuoliškai suvartaliota, kaip iš literatūrmenio 5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-03-23 14:23
Kaimo japis
Kaimas be terapeutų ne kaimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-03-23 14:10
matuojantis
Krizenoterapeutas apie tulpytes. Neslėpsiu, "istorija" prajuokino.
Pliusas į karmą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-03-23 13:42
Kaimo japis
Gal dabar apie Aniuolenę pakalbėkim.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-03-22 22:21
Pasiklydę paukščiai
Kartais vizitas pas gydytoją kaip skrydis ligi Marso.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-03-20 23:46
Damastas
Bent kažkas paskaitoma prasprūdo
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą