Rupūže, būk greta –
regėjau kaip gyvatę žioji.
Atrodytų, netikėlė,
net saulėj pasirodyti nenori,
bet šit gyvatė dingo,
jos nėra.
O aš?
Savijauta dairausi po save.
Nereikia veidrodžių,
kad atvaizdą matyčiau savo,
tačiau – ir jo nėra,
lyg būčiau iš Anapilio atėjęs
prie Kūčių vakarienės stalo –
esu, bet kas bepasakys,
kad iš tiesų esu...
Nudingsta laikas.
Jo net neskaičiuoju,
net užsimiršęs, kad be molio
pasilikęs savo esaty...
– „Dulkė esi ir dulke vėl pavirsi. “
Tu apie tai, Prany?
Šįkart be kontūrų. Net be materijos.
Todėl manau, kad gal... dvasia?
Plepių laikus veju šalin,
tačiau žmogaus orbitoje
nepažinimo (tarkim – mįslių) nemažėja.
Ne pirmąkart ėjau į lopšį,
kol pirmą kartą lyg žinau,
kad su žmogaus manta
sugrįžtančiam atgal,
įsiropoti ten
nebeįmanoma tiesiog.
– Na, o... o jei be jos,
jei lopšyje?
Kol kas dairausi prieigose jo,
tačiau žinduką, krūtį čiulpti – NE!
neprireikė kol kas
ir numanau, kad nereikės...
Prošal nevaikščiok, ateik kaip Akademix, sėsk į fotelį ir skaityk,
mąstyk, o ne permetinėk "viena akimi". Net ir gogo sugebėjo perskaityti dvi eilutes. Na, o visa kita ... būk drūtas, kad ir kaip atrodytų, jog tai neįmanoma. Linkiu gero savaitgalio.
Būti ar nebūti - štai mįslė.
Kas prakilniau: ar nusilenkti dvasioj
Strėlėms ar dūžiams atšiauraus likimo,
Ar su ginklu prieš negandų marias
Į kovą stot ir jais nusikratyti?
Numirt? Užmigt? Ir tiek; ir baigt užmigus
Širdies kančias bei sopulių šimtus,
Kuriuos iš prigimties paveldi kūnas, -
Supratau. Nori, kad vėl būtų kūčios ir Velykos iškart. Na dar ir Kalėdos kartu. Kiaušiniai, silkė, kviečiai ir taip taliau. Dvasiniai daiktai suvis nebūtini.