aš ruduo negrabus, mano kojos vos slenka, šiūruoja, metai sanarius tempę ir lankstę pagaili takų, kurie likusią žalumą pakelių susiūruodavo, ir įpindavo sielon ambroziją, tiems kam graudu. dienos lyg naktys, o naktys - ne artimo dovanos, pilku snūdesiu šnabžda, ir nemigą rūgščią alsuoja, paširdžiais nugula graudesio kupinos samanos, besaikiai geria mano ilgus metus, nesustoja... daug gaivos dulksnoje, o stotelės nuplėštom lentelėm, vieniši ir apdriskę stulpeliai kantriai dar stovi, pabūčiau prie jų, bet gaišuojant tik dar labiau gelia, laibą rudenį, negrabiai bešiūruojantį tolin...
aš ruduo negrabus, mano kojos vos slenka, šiūruoja, metai sanarius tempę ir lankstę pagaili takų, kurie likusią žalumą pakelėse susiūruodavo, ir įpindavo sielon ambrozijos tiems, kam graudu. mano dienos lyg naktys, o naktys – ne artimo dovanos, pilku snūdesiu šnabžda ir nemigą rūgščią alsuoja, jos nugulusios paširdžius – graudesio kupinos samanos geria mano metus nugyventus besaikiai alsuodamos, kad gaiva dulksnoje, o stotis nuplėštom lentelėm, vieniši ir apdriskę stulpeliai kantriai čia stovi, dar pabūčiau prie jų, bet gaišuojant jie stipriai gelia laibą rudenį, taip negrabiai bešiūruojantį tolin...
Bet man turbūt irgi kumelė buvo užlipusi ant ausies ir man visai neblogai čia linguojasi. Ir tokių gražių išsireiškimų yra, tokių kaip pavargę kojos pagaili takų, ar tie stulpeliai su nuplėštom lentelėm. Gražu.