Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Šiaip jau aš žmogus – paslaptingas. Girdėjau, kad būna žmogaus gyvenime juodų periodų – juostų. Gyvenu vienas, turiu ūkį, pinigų. Kiek pinigų turiu nesisakau. Be reikalo nešvaistau, nesipuošiu. Verkiant reikia gaspadinės. Prie ūkio darbo daug. Be to, ir šiaip žinote, širdžiai šieno nepaduosi.
Nors esu paslaptingas, bet kai bėda prispyrė, įdėjau aš skelbimą laikraštin. Žodžiu, kad senis aš dar nesugriuvęs, kad ūkis didelis ir panašiai! Ale, kad daug dirbti reikės, tai nutylėjau.
Ir pradėjo eiti, maršuoti… Aš jau pasiruošiau, kaip mokėjau viešnias priimti. Kambarius pušų ekstraktų išpurškiau.
Atvažiavo viena tokia – aiškiai miestietė. Įėjo pro duris, nosį suraukė. Žiūriu – graži tokia iš pirmo žvilgsnio, o aš kalbėtis su jomis taigi nepratęs. Vis daugiau su karvėmis, kiaulėmis… Bet, žinau, reikia apie orą, gamtą, meną, muziką pakalbėti, tik paskui apie meilę ir kitus intymius dalykus.
Na, o viešnia sėdi, nosį rauko, matyt uoslė jos jautri.
Aš jai ir sakau:
– Vaikystėje su būgnu grojau, gražus oras šiandien, ir šilta, ir musės nesikandžioja, ir vėjelis ne nuo tvarto dvelkia… Kažin kiek laipsnių bus?
– Aš čia visų pirma, – man atsako suirzusi viešnia, – atėjau kaip moteris, o ne kaip termometras. O be to, iš kur čia toks kvapas, lyg kažkas būtų po eglutėmis nusilengvinęs? 
Patys suprantate – nesusitarėme!
Netrukus žiūriu – kita per pievą atkulniuoja, mano šunelio Kaukazo aviganio atlydima. Šunelis ištikimas, jų turiu du. Kažkada brolis buvo atvažiavęs. Tai jie išdykėliai jam dvi padangas sugraužė.  Nuo to laiko, nesirodo brolelis daktaras be kaulų.
Bet moterims – ne motai, tai drąsi padermė, kai vyro reikia. Tik įėjo į  trobą ir pradėjo tarškėti. Net baisu! Aš net išsižioti nespėjau.
Žiūriu į ją ir galvoju. Jeigu uždarytų burną, tai tikriausiai užpakalis sprogtų. Na ir šustra bobikė. Kažkur girdėjau, jog beždžionės nepradėjo kalbėti dėl to, kad dirbtų. Šitoji, matyt, atvirkščiai. Šiaip ne taip trise su mano šuneliais išlydėjome.
Neužilgo ir trečioji apsireiškė… Patiko iš karto. Tokia vaikiškai naivi. Kai pažvelgė į mane, jos akių visur pilna. Jeigu kalbu – maloniai išklauso, žavisi, net rankutėmis pasišokinėdama nuo kedės ploja. 
Siūlo – eime pažaisti.
– Gerai, – sutinku, – žaidžiame.
– Žaisime slėpynių, – ji aiškina, – jeigu kartais manęs nerastumėte, tai aš lovoj po antklodę būsiu pasislėpusi.
Žinoma, aš ją gana greitai radau. Aiškinti nereikia, teko imti šliūbą ir visa kita.
Galvojau, kad man ankščiau buvo juoda gyvenimo juosta. Nė velnio. Nieko manoji ūkyje nedirba, tik kambarius tvarko, plauna mano apatinius ir kojines kasdien ištrina. Kojas prieš naktį apuosto. Viską praplaut, praskalaut liepia. Pasipriešini – nuosavi šunys ant manęs urgzt pradeda. O po vestuvių iš ryto supratau, kodėl jos tokios nuostabios akys – žvaira, pasirodo. Ir raukšlelės išlindo, kai veidą į pagalvę nuvalė.
Štai toks aš žmogus – paslaptingas. Bet širdį atverti norisi!

2021-01-15 00:40
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-23 08:26
kaip gera gyventi
5
Kaip linksmas fejerverkas tamsiai mėlyname danguje
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-18 11:23
Atėja
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-16 14:20
MacteAnimo
Gerbėjas moteriškių, 5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-15 15:04
Laila
:) 5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-15 14:18
moteris_vovere
Mielai susiskaitė, greitai, vadinas, gerai mokama autoriaus rašyti.

Tik klaidas dar ištaisykite. Ir, susimildamas, suvienodinkite įtraukas pastraipų!

Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-15 11:16
Juozas Staputis
Širdį atsiverti norisi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-15 11:07
Pranas
Nieko nepadarysi. Tenka  rašyti 5. Senokai tavo prozą skaičiau. Porą kartų dar šyptelėjai, kad taip tau visuomet neblogai sekasi.
Bet, turbūt, pas gerą geras savaime ateina.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą