Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kantrybė.

Ar galima pavadinti nutylėjimą melu? Kai jauti, kad tavo širdies draugas yra tiesiog per silpnas suvokti tavo tiesą?

Tuomet užgniauži viską savyje, nukenti skriaudas ir žodžius su, kuriais jis nesiskaitė ir tiesiog tyli.

Ar tai nuodėmė, jei norėjai pagelbėti draugui tuo momentu kai jis tave keikė? Kantriai tylėdamas nenukęst, pakelt jį ir palaikyt, nors jis šiuo momentu, kaip tau atrodo, dar nėra gabus priimt tai kas vyksta. Priimti tiesą, nes ji jam bus per skaudi.

Ar tai melas? Ar melavai, kuomet neišsakei ko tas Žmogus kalbantis tau baisius žodžius yra vertas?

Nemanau, nes tai ne kvailumas, o kantrybė.

Taip reikia elgtis ir visus kaltinimus melu atmest.

Paprasčiausiai nukęst viską savyje. Tylėt. Išgyvent. Klausyt. Verkt ir tyliai, kantriai mylėt ir kelt tą žmogų iki debesų, kad jis įkvėptų to ko dar nėra svajojęs.

Kantrybė- vienas meilės atributų.

Mano esybei yra svetima, kad santykiuose reikia ieškot sau naudos.

To nesuprantu, to pas mane nėra ir net negali būti. Jei taip būtų, aš apsivemčiau sėdėdamas virtuvėje ant taburietkos.

Jei Jis, tavo žmogus taip kalba, reiškia jis turi teisę taip kalbėt. Turi teisę tave mūšt, nes tu nebuvai pakankamai jam kantrus.

Tau stigo,

Kantrybės.

Išpažintis. 2 Dalis. Tėvas.
2020-12-28 22:54
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-11 20:46
ONYX
Kantribė? Komet pac vėnas nuspriandi kas gėreu tava drauguj? Ir eigu tu sava žmoguj niasi atvyras tak apė kokė dar kėntėjimai če pajstai? Nu vot vysiški kvailisčiai niat sunėrvojo čiutačku...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-05 01:21
Loke1
Na, reikia palaukti tęsinio, kad daryti išvadas.. pamatyti kitą monetos pusę
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-12-31 00:33
Lech
Kolega mielas tik nereikia.. Ne su bomžu prie konteinerio kalbate, nors ir tas gerbtinas. Parodykite, jei spėkų turite, kur mano loginio samprotavimo grandinėse jaučiami trūkiai?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-12-30 23:42
Damastas
Šiaip jau už patį kantrybės "suvokima" reikėtų kuolinti be atodairos, bet nesu tavo psichologas ir neaiškinsiu kaip stipriai pjauni grybą.
Sakysime, tai tik pasiklydęs savyje personažas. Iš tos perspektyvos - viskas pernelyg abstraktu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2020-12-29 15:58
Laila
Tai vadinama besąlygiška meile, bet, kad ji širdyje apsigyventų reikia nueiti ilgą dvasinio pažinimo kelią... 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-12-29 12:13
Juozas Staputis
Kartais iki to pakėlimo gali pritrūkti jėgų, arba jis gali nebenusileisti ir žiūrėti į tave iš padebesių.Antro pakartojimo nebus. Apmąstymui yra gerų minčių.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-12-29 02:27
Svoloč
Ž. Ž. Ruso parašė Išpažintį. Nežinau, ar tavo bus geresnė, bet 5.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą