Rašyk
Eilės (78166)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Atsikėlėme su Baroniene anksti… Sėdime, spoksome į tuščius butelius. Akivaizdu, kad jie tušti. Tai realybė, kurios mūsų protas niekaip negali suprasti, suvokti.
–  Tiesa, Baronienė tai netikra. Šiaip  ji  tiesiog  Vida.  Aš toks pats hercogas, kaip ji baronienė.
–    Man  į  lūpas  įkando  vilkšunis,  vardu  Hercogas,  kai girtas lindau su juo bučiuotis, o ją girtą pargriovė avinas. Nuo to laiko ji – Baronienė.
    Laukiame dar vieno kilmingojo – Grafo. Tai – Vacys. Jis restorane gavo į galvą grafinu . Na, žodžiu, mes aukštuomenė  – aristokratai.
–  Turėjo dar likti, – atsidūsta Baronienė.
–    Su tavimi liks, naktį išlakei, – pykstu.
–  Tai tu išlakei …–  nenusileidžia moteriškė.
–    Ne, tu, – nepasiduodu.
Ir taip mums bloga, kad mąstau, verčiau  jau būčiau ir nepabudęs.
–  Geriau aš vakar būčiau numirus, – lyg  skaitydama mano mintis, garsiai  mąsto Baronienė.
–  Ir šiandien nevėlu, – atkertu. – Nereikėjo to senio aludėje “kabinti“,  būtų šiandien lengviau. Leidai jam už “pieno liaukų” čiupinėti… Senis  ir apsiseilėjo. Ištvirkėlė, prostitutė tu! – priduriu.
–  Tu  mat  angelas be sparnų, pats pirmas  puolei  jo vyną  lakti, – teisinosi Baronienė. 
  –  O kiek jis tave glamžė, niurkė  būtų ir…
–  Būtų, būtų, irgi mat vyras.  Ar su kitu  aš taip kentėčiau rytais?..  Eisiu turbūt to senio paieškoti.
–    Aš tau eisiu!
    Mums  besiginčijant  ateina  Grafas.  Akys  blizga  kaip  katino. Jau žaltys pataisęs  dūšią.
–  Na, kaip  gyvuojate,  aristokratija? –  ir  stato ant stalo vyno butelį.
  –    Kur gavai? – klausiu iš mandagumo.
  –    Viskas  aišku,  jau su girtomis bobomis reikalų turėjo  – ryškina Vida.
–  Kokie  ten  reikalai, neverta  prisiminti.  Visą  naktį  su tokia sena “kranką” vargau… Štai uždarbis.
–  Tik tiek? Blogai dirbai, – ironizuoju.
–    Dirbk  kaip  arklys, o  gerk  kaip  kupranugaris,  tada  –  nesiskųsi.
–  Tada  man  ir  senų “krankų” nereikės. O tu kaip  apsijuokei su Baroniene? Jau visa miestas žino, kaip ji senį aludėje  “kabino”. Tai  artistė, ne veltui – Baronienė.
    Po šių žodžių Baronienė  net užspringo gerdama vyną. Jos akys jau žibėjo linksmomis ugnelėmis. Graži ji man, kai išgeria.  Tokia laisva, nevaržoma  aštrialiežuvė. Akys vaiskiai mėlynos, šiltos, vylingos  kaip garuojančios pievos rytmetį. Tokia aš ją myliu. Ji žino,  todėl nuolat mane erzina .
–  Ką bedarysi, jeigu mūsų šviesybė Hercogas  toks klipata? Nieko iš jo neišpeši, jis nei lovoj, nei piniginėj nieko nesukrapšto. Man  iš viso keista, kaip jį dar šunys apkandžiojo? Gal kokį kaulą pasmakrėje buvo prisirišęs?
–  Še tau, – įsiuntu. – Na, ir niekšė tu. Tai šitaip tu mane myli?..
–  Myliu, myliu, nes tu mane myli  Niekas  manęs  nemyli.  Visi tik į lovą įsiversti nori.  O tu mane myli, tu tikrai myli. O aš nežinau, nieko aš nemyliu, net savęs  O su tavimi miegu,  kad retkarčiais myli mane, – ir pravirksta.
–  Suprask tas  moteris, –  suspaudžia  ir  man  širdį. Ach, alkoholiko gyvenimėlis  – linksmas, bet trumpas. O kodėl trumpas?
–  Ar ilgai mes gyvensime? – klausiu lyg savęs.
–  Daugiausia dešimt metų, jei kasdien gersime,  o gal po mėnesio ką nors iš mūsų laidosime, – surimtėjęs atsako Grafas.
–    Nežinai ir labai gerai, – garsiai mąsto Baronienė.
–    Imk štai penkis litus, – duodama man pinigus, sako mano simpatija. – Atnešk pora “Troinoj”, gal bus geriau…
      Išeiname su Grafu į gatvę. Nuspręsta  Už visus pinigus pirksime kokius aštuonis buteliukus “Troinoj” ir vieną valerijono lašų Baronienei, kad naktį pabudusį galėtų išgerti ir vėl užmigti.
    Einu ir mąstau. Kodėl su manimi draugauja Grafas, miega Baronienė? Aš turbūt geresnis už juos? Kuo?
    Tiesiog fiziškai skauda nuo to buvimo šioje žemėje. Bet baisu ir nebūti… Kad ją kur velniai, tą  blaivią realybę, kuri  kiekvieną rytą apninka kaip košmaras!..
2020-05-06 00:29
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2020-05-07 20:40
ONYX
Kat ir komyškai biat ytikinamai

5.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-05-07 08:27
athoia
biški prilaikai realybę?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-05-06 19:51
vadyba
Prajuokino grafinas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-05-06 12:26
Juozas Staputis
Ironiškas ir humoristiškas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-05-06 12:03
Vinja
Dėkui už gerą jumoro dozę... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-05-06 10:56
Miam
Labai gerai kai yra ir apie aristokratų gyvenimą pasiskaityti, nes tos kasdienybės kartais jau per daug įtraukia net ir gerbiamus rašytojus, o ką jau bekalbėti apie skaitytojus. Jie juk ištsai tupi kasdienybėje ir tada labai gerai, kai gali aukštesnių dalykų pasiskaityti iš aukštuomenės gyvenimo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-05-06 08:43
Atėja
sunkus tas alkoholikų gyvenimas 5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-05-06 04:14
gogo
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-05-06 00:49
Violita
Perskaičiau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą