kol jie raškė vynuoges nuo vienas kito kaklo
ir voliodami tarp lūpų mokėsi logopedijos
jis krito viktorijos kriokliu jos kūnu bėgo savanų liūtai
greičiausiai tai buvo čiaupo vanduo ir kaimynų beldimas
atgniaužusi delną ji paleido šermuonėlį nagais lenkiantį
gotiškas riešų apyrankes
mėlynu dantiraščiu smingantį į smilkinius
kaip įpjauta aguona atiduodanti opiumą
ji rakino pulsą o jis kartojo kad stiklas pjauna balsius
ir lydosi ne tik kaitinant bet ir šaldant
dažnai raštininkų ir skaitininkų pajautos iškraipo tiesas
šermuonėlis susisuko į septintą slankstelį
ir liūtams riaumojant gimė šermuonėlių kariuomenė
įausta į karališką juos gaubiančią mantiją
turbūt tai buvo naktis jie išėjo iš dulkių debesies
tiesiai prie užšalusio ežero kad persikeltų į kitą pusę
jiems pavykdavo išsilenkti konkrečių erdvių
perbėgti savo šešėlius skiemenų perimetru ypač
šviečiant pro langą žalsvai mėlynai sodo nuotraukai
netrukus jau bodėjosi deguonies perteklium ir atsisuko į miestą
nuo tada jie pakilo aukščiau apeinamų trobesių ožkų avių bandų
ir pradėjo vienas kitą vadinti imperatorių vardais
vien tik jiems suprantama kalba
ir geriausia kas galėjo nutikti cezariui
išbandant kleopatros pasitikėjimą
tai mūšių schemos – upių reljefai pečiais nugara kardu
archyvuose bandyta užrašyti jų sveikinimo kalbas čiabuviams
pro gyvatės odos apyrankes pranertos smėlio juostos
pasteliniais kaklaraiščiai veržė kaklus
ir niekas nebegalėjo teisingai artikuliuoti
primynęs šermuonėlį jis žiūrėjo į subrendusius vynuogynus
o jos veidas sugėrė vakaro šilumą ir buvo labai nesaugu
išlaikyti tai kas amžina vieną sekundę
nerakintose skryniose po laiptais liko mantija stiklo rėžtukas
tekėjo vanduo požemine versme
o jų rankos pilnos vynuogių raišiojo tai kas liko
po jų neįžeminto pasikalbėjimo kelionių kilpoje
panašioje į begalybę suveltų žodžių