nemastyk taip, kaip Pranas, (Pranciškumi, rodos sakėsi, dar kuino pakrikštytas ir peržegnotas, kurį jam jo mama parinko būti kunigu; gal jis knarkė tuo metu, kai neturėjo, ar galvojo apie šeimininkę savo, su stačiomis krūtimis, ir plačiais klubais, tai nei jo motulės valios, kaip vaikelį pavadinti - neišgirdo... tos vibracijos, ėjusios iš to kunigo, suteikiant Pranui vardą, ir supainiojant taip, jo motulės valią, tą vardą savo vaikeliui išrinkus, ir nulėmė Prano mąstyseną...), gerai, kad Pranas - ne vienuolis, o tai būtų butaforinis... (kokie "tarakonai" pas jį galvoje, už kaukolės sienų...) hi hi; dar liaudyje vadinamos kudlotos mintys, na gyventojai prote.
jei išeina, nemastyk taip. daiktus vadink tikraisiais vardais. aš apie tai. (sutana - tai tik išorinis apdaras, forma; Žiūrėk ne į formą, o į turinį, juk inde tame pačiame, jo tuštuma gali užpildyti pats įvairiausias turinys, nors forma ta pati, gali būti įpiltas ir vynas, ir vanduo ir kompotas - esmė turinys. Tai gi ne sutaną nešiojantis yra kunigas, ir ne abitą (taip vadinasi) vienuolis. Tikras vienuolis gyvena atitinkamą gyvenimo būdą, ir ne per prievartą.
r žinote kodėl buvo įvykdyta mirties bausmė Šv. Valentinui - daktarui?..
o švenčiate, garbinate, taip?..
jis tik slapta sutuokdavo žmones jaunus, kai valdžia buvo išleidusi įstatymą, iki tam tikro amžiaus, nevesti - kol jie tinkami būti kariais, pagal amžių... (aiškiau?..)
Daug minčių .
Bet nei vienos nesupratau.
Geriausios dvi antro posmo pirmos eilutės:
Vienuolio knarkimas vienuolyne
maloniausia muzika Bet irgi tik tuo atveju, jeigu už sienos vienuolės.
Tyliu, mielas žmogau, liūdnai tyliu.
"vienuolio knarkimas vienuolyne
maloniausia muzika
jeigu be erotinių sapnų
sotus ir neprapuolęs
regula draudžia "
pagrįsiu kame? atsakymas turinyje, jei vadini vienuolį vienuolyne knarkiantį, ne vietoje.) na o jei jis knarkia miegodamas, negali žinoti jo sapnų. (ir svarbiausiai, nekorektiška teisti vienuolio už sapnus.)
žmogus nesantykiaudamas lytiškai, ir praeidamas tą visą etapą - gal yra ir erotiniai sapnai, jį gundantys, ir erotiškos išverstpapės, jį sutinkančios, tarpukrūčius sudrėkusios, mat tvanku, nosinaite nėriniuota prašluostančios, tetos, gal... o jis atvyko maldelę paskaityti, vienuolis koks, ar kunigas, prie sergančio iš mirties norinčio išsivaduoti laikinai - pratęsti ilgesnį laiko intervalą kvėpuojant prana, ir vienuolis, neįvaldęs savęs, neperskaitys tinkamomis vibracijomis tos maldelės, nepasimels kaip reikia, jei jį jo pimpaliukas vedžios, bet jei jis savo pimpaliuko impulsus pažabot jau gebės - bus tikras vienuolis, tikras šventikas, tai jau protas jo švis, išspinduliuodamas subtilesnio lygio vibracijas, subtilesnių dažnių, o mintys šviesios.
lytiniai aktai nėra blogai, tačiau tai energija nuteka, juos sumažinus, ar visiškai nesantykiaujant - laikantis celibato, ta energija transformuojasi į kitus - subtilesnius dažnius. tai gi - bet jei tik juos sumažinti, panaikinti - energija bus nenuleidžiama, ji kaupsis, apatinėse čakrose, o dvasiškai žmogus netobulės, nemastys, nežiūrės per filosofinę prizmę į būtį, žodžiu dvasia savo neužsiims, tada jis pasidarys agresyvesnis, žiauresnis, pavyzdžiui tą energiją taip išnaudoja ARMIJA. rodos ne celibatas, o susilaikymas - tai susikaupusi lytinė energija.
Viskas yra lytinė energija, seksualinė energija, viskas yra seksas - TIK susilaikant nuo lyt. santykių ir ją besikaupiančią nukreipiant į dvasinę veiklą - ji įgauna kitą dažnį kitą kokybę. (šviesa balta, bet jos spektre skirtingos spalvos - septynios; kiekvienoje sferoje spindulys (nuo kampo priklausomai) lūžta kitaip. Raudona, oranžinė, geltona, žalia, žydra, mėlyna, violetinė - ir toliau jau akis nefiksuoja, neregistruoja - ultravioletinių spindulių...)
tai gi, seksualinė energija yra visur, ji tik transformuojama.
ar pastebėjote, kad labai stipriai sukoncentravę visą savo dėmesio tašką gyvenime - pavyzdžiui mokslininkai, neturi didelių norų tenkinti lytinius poreikius, jie transformavosi kitur, ta pati energija.
nekorektiškas posmas, mat
tas kuris nesusitvarkė su savo lytiškumu, turėtų padėti sutaną ir eiti gyventi paprasto žemiško instinktyvaus prado diktuojamo gyvenimo. O jei jis patampa pedofilu, tai nėra, nei kunigas, nei vienuolis, jis tik pedofilas pasislėpęs po šventiko suknele.
Pas jus įvardinti vienuoliai, kaip visi vienuoliai.
ir lendama į jų sapnus. (tai procesas - tai jų sapnai, tai jų tarkime dvasinės treniruotės, Žinai, kaip sportininkas, bėga bėga, ir jau nebegali bėgti, o paskui atsidaro antras kvėpavimas, bet tas dusimas jam - buvo persilaužimo momentas, į antrą kvėpavimą, po atsidarymo antro kvėpavimo, jis bėga lengvai, laisvai kvėpuoja, ir išvysto dar didesnį greitį.
tai tie sapnai, pas juos gali būti - jie persilaužimo momentai, ir jis arba įvaldo savo dvasią, arba ne.)
beje, ir sportininkams prieš varžybas nereikia lytiškai santykiauti, geriau ilgesnį laiką - nenuleisti energijos, o tegul ji susikaupia, ir jis geriau pasireikš per varžybas.
nekorektiškas posmas. Tas kuris elgiasi - gyvenimo būdą gyvena ne vienuolio, o tik dėvi sutaną nėra vienuolis.
Juk gali pas tave ateiti pareigūnas, su apranga - uniforma, ir tu turi klausyti jo nurodymų, jis sustabdė tavo automobilį, sustojai; paprašė atidaryti bagažinės skyrių - turi tai padaryti, pasakė sekti paskui jį į jo automobilį, ir tu privalai sekti, daugių daugiausiai ką gali padaryti, tai įsitikinti ar tai pareigūnas, ar koks nors recidyvistas vilkintis pareigūno uniforma - gali paprašyti jo dokumento, liudijančio kad jis ne vagis, recidyvistas ar dar kas nors, tik vilkintis pareigūno uniformą.
tai gi, jei kunigas yra pedofilas, tai jis nėra kunigas, o tik pedofilas vilkintis sutaną.
manau išsakiau išsamiai, KODĖL antras posmas nekorektiškas, ir lėkštas kritikos atžvilgiu, mat jis absoliutizuoja, sako Vienuolis, bet jei vienuolis knarkia, ten kur turėtų nemiegoti, tai jis nėra vienuolis. Jei knarkia, ar skaito maldelę, o galvoja apie tetulę, jį sutikusią, kuri va va ir tuoj gal našle taps, tokiomis pūstomis krūtimis, lipančiomis į akis, kad gali vienuolis nusilaužti akis, ir vėduojančiomis ore nosinėle, gašlų prakaitą, tai vėl tą nosinėlę įsispraudžiančios į tarpelį - liniją nubrėžtą dalinančią vieną krūtį, į dvi, lipančias į dangų... :D
ir vis raudančia, vis laukiančią apkabinimo ir užuojautos, ligonis nors ir jaunas, jos vyras, o jau toks paliegęs... Va va ir nualps. :D
Na, o jei vienuolis naktį miega, ir knarkia, vienuolyne,m savo lovoje, tai gal jam reikia kreiptis į medikus, o gal tik nepersivalgyti užtenka, maitintis, kaip šventame rašte moko, ir bus sveikas, kvėpuosis be knarkimo; o gal laikysena, gal dormeo pagalvės reikia?.. čiužinio?...
o gal miegoti ant kietesnio pagrindo, dormeo čiužinys priima tokį stuburą koks jis yra, jei kreivas tai kreivą, ant lentų, miegant, jis išsities. paskui gali nors ir ar dormeo - tada gal ir neknarksi žmogus; kartais knarkimas ir nuo neteisingos stuburo padėties - sprande.
Sportininkui, kareiviui, susilaikymo energija yra nukreipiama vykdant ryžtingus fizinius veiksmus, o šventikas - vienuolis, kunigas, ta energija nukreipiama jau į dvasinės veiklos veiksmus. viskas taip paprasta. o energija močna - vyksta jos transformacija į kitą plotmę.
Visada maniau, jog per daug sureikšminant formą ir procedūras, pamirštama esmė. Čia apie tikėjimą. Mintis įdomi, išsisakymas drąsus. Gal dėl vienuolyno abejočiau - ten dar gana asketiško gyvenimo atvejų pasitaiko. 3