Rašyk
Eilės (79055)
Fantastika (2330)
Esė (1595)
Proza (11062)
Vaikams (2730)
Slam (86)
English (1204)
Po polsku (379)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Rudenį į mūsų klasę atėjo naujokas turkas. Jo vardas Hasanas. Prieš tai jis devynis metus mokėsi valstybinėje mokykloje. Hasano tėvas laiko batų parduotuvę penkiasdešimt trečiosios gatvės gale. Su mumis  naujokas bendravo iš aukšto, tarsi ne jis būtų ateivis, o mes kažkokie įsibrovėliai į svetimą teritoriją. Mokėsi jis vidutiniškai, išsiskyrė nebent matematikoje, o literatūrą garsiai apskelbė kaip niekam nereikalingą dalyką, dėl ko už akių mes jį praminėm buhalteriu. Kadangi jis nesiveržė su mumis bendrauti, tai ir mes laikėme jį nuo savęs per atsargų atstumą. Ne todėl, kad jis galėtų kažką fiziškai padaryti. Tam jis buvo per menkas: viso labo penkių pėdų ir šešių colių ūgio, liesas, bet, reikia pripažinti, labai raumeningas. Su nuostaba galėjome įvertinti šio turkelio kūną per kūno kultūros pamokas. Visi kiti buvome už jį gerokai aukštesni. Mano paties ūgis penkios pėdos ir devyni coliai. Mes vengėme jo gal dėl to, kad nežinojome tos tautos  mentaliteto, tradicijų ir temperamento, tik nujautėme, kad turkai gali būti nenuspėjami.
Taip ir gyvenome ilgą laiką – jis sau, mes sau.

Dar prieš Hasano atsiradimą kino salėse su nemažu pasisekimu buvo rodytas filmas „Transamerika“. Mes visi jį matėme, ir kažkaip vieno vakarėlio metu, padauginęs kokteilių aš  visiems leptelėjau, kad sulaukęs aštuoniolikos atliksiu lyties keitimo operaciją, nes neva per klaidą gimiau berniuku. Tą vakarą visi pasijuokėme ir istorija tuo gal ir būtų pasibaigusi, bet aš kažkodėl užsispyręs ir toliau laikiausi šios minties, todėl ilgainiui bendraklasiai patikėjo, kad ryšiuosi tokiam žingsniui. Mergaitės gan greit atšalo nuo manęs, o vaikinai ir toliau buvo su manim draugiški, nes kartu mokėmės nuo pirmos klasės, tik kartais pasišaipydavo pavadindami mane Džoana, o posakis „Džonai, kai tapsi moterimi, aš būtinai tau paskambinsiu“ tapo kone pasisveikinimu. Po kūno kultūros pamokų juokais jie bandydavo nuginti mane į mergaičių dušus, arba apsimestinai gėdijosi prie manęs nusirenginėti. Kartais išsirikiavę nuogi reikalaudavo pasakyti kurio daikčiukas man labiausiai patinka, arba prašydavo parodyti „putę“, o kai aš išsitraukdavau savo dalyką, jie neva išsigandę slėpdavosi spintelėse. Taip mes linksminomės.

Visa tai tęsėsi ir atėjus Hasanui. Patį pirmą kartą jis buvo labai nustebęs. Šokiruotas. Mačiau, kad reaguoja  nepalankiai, netgi priešiškai. Pats jis nenusirengdavo ir dušu nesinaudojo, tik nusišluostydavo prakaitą rankšluosčiu. Kartą Džeisonas jo paklausė: „O tu nenori parodyti Džoanai savo aparatų? Nagi, drauguži, drąsiau. Matai kokie jos papai? “ ir neva įsiaudrinęs glamonėjo mano krūtinę. Visi juokėsi, o turkas paraudo iš pykčio ir išbėgo iš kambario. Juokas skambėjo dar garsiau.

Po kurio laiko, tai buvo jau pavasarį, mes nusprendėme apsilankyti Hasano tėvo batų parduotuvėje. Sumanymas gimė Džeisono smegeninėje, mums besėdint kokteilių bare. „O ką, jei mes dabar aplankytume mūsų brangųjį naujoką. “ Mintis visiems patiko, ir mes penkiese įvirtome į nedidukę krautuvę prieš pat uždarymą. Viduje buvo ir Hasanas. Mačiau, kaip jis nuraudo ir persikreipė iš pykčio. Mes entuziastingai siaubėme lentynas, dėdamiesi labai nustebinti modelių, rinkomės batus, o Hasano tėvas šokinėjo aplink mus siūlydamas kitus dydžius, kai demonstruodavome, kad  batai spaudžia arba yra per laisvi, galiausiai Džeisonas paprašė moteriškų batų panelei Džoanai, tai yra man, senasis turkas nesuprato pokšto ir labai rimtai rengėsi parodyti moterišką avalynę, galvodamas, kad tai, ko gero, mano sesei, bet viską pabaigė Hasanas, suklikęs, kad tuoj pat nešdintumėmės  lauk, ką mes ir padarėme, nes pramoga jau buvo išsisėmusi, ir vakarą tęsėme Džeisono vasaros namelyje, kuris buvo atokiau nuo pagrindinio namo. Ten ir likome nakvoti.

Tais metais buvau susiradęs naktinį darbą, kad turėčiau pinigų savo reikmėms ir jausčiausi nepriklausomas. Tėvai tam neprieštaravo, tuo labiau, kad budėti tekdavo kas aštuntą naktį. Saugojau kažkokį angarą miesto pakrašty, į kurį atmindavau dviračiu. Pirmąją dalį nakties  praleisdavau spoksodamas į dangų, grožėdamasis žvaigždėmis ir kurdamas eiles. Paskui įslinkdavau į sargo būdelę ir užmigdavau ant kušetės.
Apie mano darbą žinojo visi draugai ir du kartus net buvo aplankę mane nešini alaus pakuotėmis.

Po apsilankymo Hasano batų krautuvėlėje praeina dvi savaitės. Šilta gegužės mėnesio naktis. Aš guliu ant žolės, pasitiesęs dekį, ir rūkau. Tolumoje girdžiu minamo dviračio pedalus. Kažkodėl iškart pagalvoju apie Hasaną. Ne, dviračių bus daugiau, ne vienas. Privažiuoja trise, ir jis sustoja prieš mane bananmedžio poza visas nuogas ir nori, kad paliesčiau jo šiaip jau pernelyg dideles grožybes. Aš kategoriškai atsisakau ir atitraukiu ranką, nors kiti du (irgi turkai, tai matyti iš jų tamsių kūnų, kurie kontrastuoja su mano balta oda) ir stumia mane tai daryti. Tada jie išpisa mane visi trys į visas skyles po vieną kartą, prieš tai, aišku, deramai įvertinę mano sudėjimą, galiausiai, kad neįžeistų mano orumo, sukiša visą toną popieriaus į  išeinamąją angą, nuo kurio aš raitausi tarsi pasiutęs, ir paskubomis bet kaip aprengę palieka gulėti savo poste. Po kurio laiko aš užmiegu.
2013-03-03 00:37
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-01 10:55
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-12-23 22:48
Fatal Error
Labai gerai susiskaitė. Puikus pasakojimo stilius, puikiai suderėjo su visa istorija. Labai patiko pasakojimo tempas. Skaitytojas gauna informacija apie pagrindinį herojų be jokio papildomo krūvio. Meistriškai skaitytojas nuviliojamas nuo kažko nerupestingo iki kažko labai dviprasmiško. Šitaip parašytų istorijų retai pasitaiko ČIA. Super.
Pabaiga man pasirodė juokinga.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-26 14:16
pralaimintis
p.s. čia jau geriau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-26 14:15
pralaimintis
Keistokai čia. Išties privertė pagalvot apie tai, kas kartais sukasi žmonių galvose, kokios mažiausiai tikėtinos mintys gali jose būti. Nuo meilės iki neapykantos - vienas žingsnis. Manau, šį posakį kūrinio herojams galima nesunkiai pritaikyti. Žinau, kad niekas nemėgsta dėmesio kekšių, niekas negali pakęsti už save tariamai daugiau laisvės turinčių žmonių, drąsių žmonių, akiplėšų, kuriems nusispjaut, ką apie juos mano kiti. Tuo tarpu tiems, kurie yra dėmesio periferijose tai - neapsakomai svarbu: arba gauti dėmesio arba parodyti, ką jie apie tai mano. Ko gero žmogaus galvoje gimsta ir tokios mintys, kaip "jei negaliu turėti tokio dėmesio/drąsos, kaip jis/ji, galiu jį arba mintyse arba, jei sukaupsiu daugiau drąsos, tiesiog iškrušti". Iš dalies gerbiu tokius žmones. Jie randa drąsos pasipriešinti savo pačių išsiugdytiems demonams. Gal tik bėda, kad po to susikuria jų dar daugiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-19 23:08
forehater
Trumpokas gal kiek sakyčiau. Norėjau ilgesnio siužeto, kulminacija labai greita ir netikėta, nors iš esmės kažką panašaus ir nujaučiau. Tokios istorijos gan dažnai panašiai baigiasi. Manau, derėtų primint gerą posakį 'nevaryk Dievo į medį'. Ir šiaip toks amerikiečių komikas Louis CK yra gerai pasakęs apie homoseksualus, ką manau, ir šioje istorijoje galima įžvelgti (tiesa, čia labiau apie transseksualizmą, bet iš esmės tai kaip ir homoseksualizmas vis tiek). Yra vadinami gėjai "gay people". Su jais lyg ir viskas gerai. Jie nei afišuojasi, nei ką. Tiesiog miega su kitais vyrais ir iš to nedaro didelio reikalo. Gyvena sau ir kitiems proto neknisa. Ir yra pydarai arba jo žodžiais vadinamieji "faggots", kurie vien savo buvimu arba kalbėsena verčia normalų žmogų supykti. Tai va, reikštis reikia vietoj ir laiku. Kas to nesupranta arba nenori su tuo susitaikyti, na, tas būna arba duše pratraukiamas arba akmenimis musulmoniškose valstybėse užmėtomas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-03-09 09:53
Le Hawk
Emociškai paveikti? Kas, gal prievartavimo scena? Kad ji daugiau juokinga, nei dramatiška. Na, bet gal čia kaip kam.

Tikrai dramatiška prievartavimo scena, tiesa, ne literatūrinė, yra filme "Vorošilovsky strelok" (manau, dauguma tikrai gerai žino tą puikų 1999 metų filmą). Turiu tokią ypatybę, kad žiūrėdamas filmus dažnai guldau viską mintyse "literatūriniu" požiūriu, vos ne įsiavaizduoju kaip turėjo tai atrodyti scenarijuje ir t. t. Tai va, literatūriškai perteikta ji tikrai būtų emociškai paveikianti. O čia viskas lengvabūdiškai, tarsi tarp kitko - padarė, popieriaus prikišo... Ir veikėjas po visko dar ir užmigo :D
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-03-08 22:07
ieva3003
Man paliko įspūdį. Viskas dera. Visi sakiniai savo vietoje.
Tiesa, antrą kartą skaityčiau nebent už pinigus. Rašykuose turėtų būti ne tik įrašas "yra vaikams netinkamų dalykų", bet ir koks nors "gali emociškai paveikt".
Žodžiu, 5.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-03-06 15:28
Kitkutis
Ats tai vitsai kitaip mątstau taits klautsimaits...vitsai vitsai kitaip...nets man vitsada puvo dzin dzi lin, kad kats itsprievartautats...na ta pratsme, jautsmitskai tai ne, ats uzjauciu ir gaila, kad taip atsitinka, pet tats zmoguts man vitstiek vitsada lieka tokiu pat...na ta pratsme, man jits vits tiek vits tiek vitsitskai niekuo nepatsikeicia, nepriklautsomai ar tai net jį tots paciots lytiets atsmuo ar atsmenyts itsprievartavo, ar net dar kats...ozka kazkokia ar martsietits, tai vitsai netrukdo man jį ir toliau mylėti ir matyti tokį, kokts jits its tikrųjų ir yra - vitsitskai tsvarų, taip. Pet...peeet, jei kats paaats pūūūna ką itsprievartavęts...o jei dar tooots paciots lytiets zmogųųų...na nezinau ats tų kalėjimo ratsporkių ir dėtsnių, ir hierartscijų vitsokių, pet tokts man jau vitsada...na pijau, kad jits jau vitsada vitsada man tiek yra tsmukęts...na ats tikrai netsuprantu, zmonėts, kaip takytsim gali pūti kazkokts tai ir kazkuo tai pazemintats vyrats tats, kurits yra itsprievartautats???...Na man tia vitsitskai netąąąmonė gaunatsi, nets juk ne jits, taip tsakant lipo ant kito vyro, o kaip tik tats, kurits tai padarė, tats ir pats pritsizemino pats, nets jits juk tsavo noru tai padarė, o ne anats tsavo noru!...aitsku, ats jauciu, kad tai lapai nekritscionitska ir vitsa kita...nu pet tikrai...kol kats ats matyt etsu lapai plogats kriktscionitskats Kitkelits, nets man atrodo, kad tats, kurits taip kada norts kazkam padarė...nu ats tokio niekada jau negalėciau įtsimylėti...niekada...nepent nezinociau...pet jei tsuzinociau, tada ir vitskats, kvit! Patsipjaurėciau juo iki pegalypėts tuojauts. O va tsitą, kuriam taip atsitiko, tai taip, tats man vitsai nieko pūtų, atrodytų, nets juk ne jits...taip tsakant tsoko ant kito vyritskio...HO HO HO HO!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-03-05 19:01
Le Hawk
Pritarčiau kai kurių čia išreikštoms nuomonėms, kad pabaiga nelabai kažkaip suėjo. Viena, kd nedera prie bendro stiliaus, o antras dalykas - musulmonai, prievartaujantys savo lyties atstovą... Kažkaip nelabai tikėtina, žinant jų kultūrą ir kaip griežtai jie žiūri į savo religiją ir jos draudimus. O homoseksualūs santykiai tiek islame, tiek krikščionybėjė vertinami LABAI GRIEŽTAI ir rimtai.

Nors, tarkim "zekų" tarpe, homoseksaulus santykiavimas turi kitokią prasmę: tai daugiau silpnesnio paniekinimas, savo rango įtvirtinimas "padarant per subinę" kitą. Kalėjime santykiai per išangę turi visai kitokį atspalvį, nei "gay love". Jeigu tie turkai galėtų būti kažkaip susiję su tokiu visuomenės sluoksniu, gal tai būtų ir suprantama. Čia toks netikslumas. Vistiek labiau tikėtina, kad turkai Džoną - Džoaną primuštų, bet ne prievartautų.

Nors apskritai parašyta gerai, įtikinamai ir intriguojančiai. Gerai parodytas kultūrų skirtumas, tik skirtingai nei Gunta, nevadinčiau vakarietiško mentaliteto krikščionišku - šiuolaikinė visuomenė yra POSTkrikščioniška ir tradicinės religinės vertybės joje dabar jau labai mažai reiškia. Tikrai krikščioniškoje visuomenėje toks Džonas - Džoana susilauktų rimto pasmerkimo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-03-05 15:17
Lengvai
Viena vertus, kai tekstas trumpas, norisi, kad būtų labiau koncentruotas. Bet šiuo atveju, manyčiau, sąmoningai pasirinktas toks laisvas pasakojimo stilius, kas visai pasiteisina. Kas man nepasiteisina - paskutinė pastraipa. Laikų perėjimas turėtų būti padarytas kitaip, sklandžiau, arba jo visai nebūti. 
Kūrinys nėra tas, kurs paliktų neišdildomą įspūdį, bet apskritai man patiko.

4

travelin
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-03-03 20:42
gunta
tas musulmonas - turkas, jis raudonavo, nes negalėjo neraudonuoti, bet vaikėzai nesuprato; ar nenorėjo suprasti? jei matė, taip suprato, bet jie jį dvasiškai prievartavo, kas kart, (ne fiziškai, dvasiniu falu) taip?.. ir jis tik raudonavo - kita kultūra. tačiau, kada jie atėjo jo tėvelį paniekinti, tai jau tada jiems buvo įkrėsta proto, yra toks posakis "jei per galvą nesusiprotėjo, paprotino per užpakalį", ir turkas jį paprotino;

gali taip būti, kad jis inkštė, bet nebesigailėjo savo išprievartauto kūno, jam "dašuto" ką jautė turkas, kai raudonavo, ir ką, kai jau į jo Tėvo darbo vietą atėję, jie prievartavo dvasiškai jį, per Tėvą, kuris taip paslaugiai jam davė basutes moteriškas, dirbo žmogus gražiai savo darbą, ir štai, o jie ką. tai gi...

geras kūrinys - gera fabula... gili pabaiga. (kūnas fizinis, turkas buvo dvasiškai prievartaujamas ir visos kompanijos... o paskui dar per jo Tėvą tai norėta padaryti... tai gi jis paprotino jaunuolį, ką reiškia būti prievartaujamam. IR kam taukšti; jei žmogus būtų žydras, jis taip netaukštų, o čia, gerai kad dar pas jį Žydrųjų kompanija neatvyko, jį paprotinti...

labai gerai, viskas labai stipru, užmanymas, kultūrų skirtumai, BET TIK NR raiška, pabaigoje. "kūrinys vertas žvakių..." jo fabula, turiu omenyje.
vagys būna materialistiniai - vagia pinigus, materiją, vagys būna dvasiniai - vagia meilužis žmoną pas savo viršininką, kurio vairuotoju dirba... Taip?
o čia, jie jį prievartavo dvasiškai, jis jam per fizinį parodė "kokogo ėto" tai yra, kaip tai.
ir iš jo reakcijos rodos kad jis šiek tiek suprato, mat neverkė savo sudraskytos rūraskylės, bet kentėjo nuo savęs, nuo to ką padarė, lyg suvokė, ir nebepakeisi...

raiška - prasta. parašykite tą tekstą gerai, pamatysite, koks jis puikus. paskui kalbininkas kalbos klaidas ištaisytų, o parašyti tik jūs jį ir galėsite gerai.
A.Tarkovskiui (taika jam) scenaristai po dešimt kartų scenarijų rašydavo; kada pasakydavo, jei ne taip, tai gal jau pats pataisyk, kaip reikia?
o Tarkovskis atsakydavo, kad nežino kaip, tik žino kada bus gerai, tai žinos, ir kad gali tą gerai padaryti būtent tas, ar kitas scenaristas. ir niekas daugiau. tai va kai parašysite gerai, pamatysite, tada duokite pataisyti kalbininkui - geras veikalas - stiprus ir įtikinamas. psichologinis ir socialinis viename.

dar gili detalė, mat jie buvo poetai, turkas matematikas, o raudonavo tai turkas, nuo dvasinių žaginimų... kur jautruoliai, gera detalė...  subtilu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-03-03 20:15
Marquise
Pradėkime nuo detalių:
"laiko batų parduotuvę" - labai abejoju, ar "laiko" vartotinas tokiame kontekste.
Pirmoje pastraipoje per dažnai vartojamas "jis" - rėžia ausį.
"atšalo nuo manęs" - tokia struktūra neteisinga.
Šiek tiek abejoju, dėl laiko pakeitimo paskutinėje pastraipoje. Įtariu, kad norėta priartinti skaitytoją prie dramatiško įvykio, tačiau tas perėjimas man atrodo dirbtinis, o ir efekto didelio nesukelia.
Pirmoji istorijos dalis visai smagiai skaitosi. Rišlu,sklandu, nenuvalkiota.
Tačiau pabaiga.. Nesupratau. Jei autorių atstumia tai, ką jis rašo, tai gal geriau nerašyt. Tokią dramatišką sceną sukapojot ir kaip bandelių receptą surašėt: du kartus ten, tris ten, ir dar vienas rulonas popieriaus, pamaišom, paminkom ir į pečiuką. Paviršutiniškai, be emocijos. Iš dalies galiu suprasti tokią poziciją, kai į ypatingai skaudų įvykį bandoma pažvelgti iš šalies, ignoruojant jutimus ir apsimetant, kad tai nutiko "ne man". Bet jei laikytis tokios krypties, reiktų kažkaip įtikinamai perkelti skaitytoją. Nes dabar, kaip ir minėjau, atrodo, kad nesinori tokių dalykų rašyt, bet reikia gi kažkaip "supurtyti", pateikti kažką, ko dar nebuvo.
O paskutinis sakinys - tikrai? Užmigo? Niekaip negaliu įsivaizduoti tokios baigties.

III
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-03-03 03:59
gunta
P.S.
oi ne tą žodį pavartojau, tai yra peržiangei ne ETIKOS, o literatūrinės ESTETIKOS; estetikos ribas - peržengei pakeisdamas rašymo stilių, kada rašai pabaigą;

o etikos ribas peržengė tie vakarietiško mentaliteto jaunuoliai, kada vertė turką, dėl turimo auklėjimo, kuris jau ne šeimyninis, o kultūrinis, dėl suformuoto jame mentaliteto, kuris yra jau genuose užkoduotas, nes tai tokia kultūra, azijietiškas mentalitetas, tai gi, kada vertė turką tą raudonuoti; tada jie peržengė etikos ribas, beje, azijietiškame mentalitete vyriškas pradas yra labai svarbus; pas juos juk vyras gali turėti daug žmonų, jei jis jas išlaiko, jei jis yra tikras vyras... O ne koks pliurzė, vadinantis save Džuana, jo akimis žiūrint, tai neįmanoma...  na o jei jau bus pasikėsinta į jo Tėvą, tai jau jis raudonuos, jei jo neapgins...

tai gi, silpnas tekstas pasidaro, arba nusilpsta tik todėl, kad pabaigoje neišlaikei (kaip autorius) to paties rašymo stiliaus, kuriame rašei visą tekstą, neišlaikei estetikos, pakeisdamas stilių raiškos. BET,  pats epizodas yra reikalingas, jis būtinas, jis ir atskleidžia pagrindinę teksto mintį, tą skirtumą, tarp vyrų musulmonų ir vyrų vakarietiško mentaliteto - tai yra krikščionių...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-03-03 03:40
gunta
ir kokiu reikia būti "besmegeniu" kad nesuprasti šito teksto pabaigos prasmės. atleiskite, tai gal mano bėdos, jei aš nesuprantu, kokiu reikia būti besmegeniu, kad nesuprast...

jo svolačiau. gerai čia viską parašei. Pietiečiai kerštingi, ir jei jis iškentėjo tą visą VYRO pažeminimą, kai vyras šitaip šaipėsi iš savęs, ten mokykloje, ir savo vyriškumo, dėdamasis moterimi, jis dar galėjo rausti ir tylėti, bet kai pastarasis atėjo dar pasišaipyti iš jo tėvo, tai turkas jau pasiaukojo, apgindamas savo tėvo garbę, atpiso jį per visus galus, tą fainuolį, kuris net savo skylučių negalėjo išsaugoti, sargas mat, gamtos išdaiga - su kiaušais gimęs, ania, svoločiau?..

viską tu čia puikiai parašei, išskyrus pabaigą; pabaiga gera, ir būtina, kitaip tekstas netektų prasmės kurią įgauna, tačiau tu tą pabaigą parašei (atsiprašau, Jūs) tai gi, Jūs, autoriau, tą pabaigą parašėte per daug grubiai, atrodo kad tekstą pasakoja vienas žmogus, o pabaigą kitas. stilius kalbėjimo per daug pasikeitęs, per daug, o kalba pabaigoje, peržengia literatūrinės etikos ribas, ir viskas savo vietose, bet pabaigoje priimtas, arba pakeistas stilius, padaro tekstą prastu, kuris yra geras. prasta raiška pabaigoje. reikėjo rašyti viską tą patį, bet išlaikant kultūringą stilių, kaip tai darei per visą pasakojimą.
čia susikerta du mentalitetai, vakarietiškas ir islamietišįkas, na musulmoniškas  - azijietiškas.

O džigitas, yra, džigitas...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-03-03 00:52
Haroldas B
ką pergyvenai po išprievartavimo
ką pergyvenai jo metu
ar tu esi koks bejausmis gyvulys, ožka pavyzdžiui, jei nieko nepergyveni
gal tu tikrai bejausmis
tada taip tau ir reikia, subingalvi tu
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-03-03 00:48
Laukinė Obelis
Nors nėra pernelyg originalus ar stulbinantis, visgi tekstuko pasakojimo būdas gana patrauklus, beskaitydama pagalvojau, kad galėtų būti visai nebloga ištrauka iš didesnio kūrinio. Bet kaip atskiram kūriniui man čia daug ko trūksta.
Na, o ta pabaiga? Nesupratau jos prasmės, atleiskite, gal tai mano bėda...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą