Tai ne jis – negalėjimas – sielą baugina,
Priešingai: ją baugina galia.
Žvalgo nuojautos ateitį,
Akys primerktos,
O kažkas, geležim sudžerškėjęs,
Pasirašo: Žmogus.
Panašus.
Ir be kaukių abu.
Bet baisu, kai jaučiu,
Kad jis vaikšto po TEN,
Kur lig šiol dar pabūdavau vienas.
O dabar štai it Dievas,
Neklausęs ieško ir randa,
Kas esu, kuo esu,
Kiek savęs tremtyje,
Kiek už grotų kalėjime,
Kur slaptavietės vienumą laiko...
Geležim ima širdį į saują
Ir skaito...
-----------------------------------
Robote, pakuždėk,
Kaip sprogdinti tave
Ir – kada,
Kad galėčiau savęs
Bent šiek tiek paslaptyj paturėti.
Gerai, Gunta, studijuosiu tavo komentarus kartu su tavo kūryba. Man tai įdomu. Pasijuntu gyvesnis. Kažkokia pelkė sujuda, sukruta, pradeda burbuliuoti.
Ačiū, kad užeini.
"nedaryk kitam to, ko nenori pats sau" - arba, darydamas, veikdamas - sąveikoje su pasauliu, visada būk sąmoningas, kaip užprogramuotas robotas, ta programa "nedaryk kitam to, ko nenori pats sau - ar darydamas taip ir darai?.." dažniausiai savo darymuose krikščionys - teisia, arba švelnia, arba grubia forma, bet vis nori kažką tai pamokyti, kad tasai žinotų - ši nuodėmė pas juos pagrindinė - dominuojanti... taip?.. o juk moko pagal savo supratimą - žiūrėk, o ten jau ir korupciniai (korumpuotos dvasios) tikslai, po vėliava "reikia jį pamokyti, kad žinotų iš kur kojos dyksta" - slypi ketinimas "na kada jį įkinkysiu, kada jis pradės man tarnauti..." tai gi... sąmoningumas - suvokimo momentas ir pastovi savikontrolė, ką darai ir koks ketinimas įtakoja veiksmą iš tikrųjų, pats sau teisėjas, sąžinė juk jau įdėta...
kūnas - laikinas. tą gerai žinojo - suvokė, Bruno, Džordanas. (ne robotas.) Tą suvokė ir tas, kuris laiptinėje pasakė, kad negalima či girtauti, juk tai vieša vieta (jis buvo kunigas - šventikas) eidamas į savo namus; o girtaujantys paėmė ir jį nušovė. Jis nebijojo atlikti savo pareigos, kūnas juk laikinas amžinybėje, o jis pasirinko kunigo kelią, ir neatlikta pareiga - ji lieka sieloje užrašyta. (kaip padarytas veiksmas. siela tai ne laikina...)