Greitai eidams per girių ir varguolio lazdos nebeišsikirsi - nebus ką kirst.
2024-04-18 10:21
Tai tau kažkas papildo jau negertą, Rena.
2024-04-16 18:33
Mano miške visada yra ką kirsti.
Kiekvieną žiemą kertam. Neiškertam. O dar šį pavasarį papildėm 40 ąžuoliukų.
2024-04-16 14:38
Kaimo japis Neturiu su kuo pakalbėt vienintelėm temom, kurias suprantu bent vidutiniškai ar ir labai gerai, ar geriau nei bet kas kitas Rūpinyojėlių pakriūtėj. Tai Raštas, Dogvils, Mobi Dikas ar panaši lit.
man paprašius pakalbėt apie Dogvilį teparašei ta vienintele tema kuria Tau niekad nepabosta kalbėt ir kurios Tu niekad neišmanei: aš, rašykai, krikščionybė, avys, avinai, rašeivos, Vatikanas ir t.t., kaip visad. na nenori man tai ok, tinkama. gali straipsnį pats parašyk, kodėl ne. ar negali. tik sakai, kad gali. kur tai girdėta.
2024-04-16 14:31
daug raidžių bet nieka apie D neparašei užsivedei dėl "viskas jau", taip tai mano klaida, bet aš neturėjau mintyse, kad visi viską pasakė apie viską, kad visi f sukurti ir pan. aš turėjau mintyse, kad apie Dogvilį jau tiek prirašyta, kad kaži, ar begalima naujai, bet būtų įdomu Tavo nuomonė apie jį. visgi Tu jos turbūt pats neturi, nes rašai tik apie mane ir avis
2024-04-15 17:49
Prelegentės algoritmai nesureguliuoti,
tad yra blogiau nei ko nors
klausti dirbtinio intelekto.
Netgi daig daug blogiau.
2024-04-15 17:27
Viskas jau nupasakota,
kam dar sekt pasakas?
Visos žinios praneštos,
naujienos ištransliuotos.
Kam klausytis naujienų?
Kam žiūrėt žinias?
Visi namai ir tiltai pastatyti,
keliai nutiesti, asfaltas užpiltas.
Kam tiest naujus?
Net neefektyvu kaip tai.
O mus vis tiek atakuoja
pasiūlymais...
2024-04-15 16:19
Visi f irgi nufilmuoti?
Ok tada. Bet kam tada reik studijų?
Kam ruošia vaidintojus?
Kam reikalingi scenaristai?
Kam yr tv. Kad kasdien
perfilmuotų ir rodytų tą patį?
Ok, su pra tau!
2024-04-15 16:15
Str šia tema galėč rašyt pats. Galėč
skaityt kaip tu. Bet klausimas nuomonės kitų yra nei viena ar kita,
bet trečia.
2024-04-15 16:08
Atsakyt tiek paprasta, kad galėtų būt galimybe neatsakyt - straipsniai, jėtau...
Tu pradėjai nuo lietuviško ir dar katalikiško, kas rodo devym devynių tikimybę, kad arba tai nebus originalu (na pažėkim į tave, neturi savo nuom) ir/arba dogmatiška, o dar labiau suvis nesusiję su tema, jei pripažint, kad katalikybė, ypač lietuviška nėra krikščioniškų prasmių nešėja, bet tik dar viena
pagonybės versoja. To nepripažįsti, tdl trini viską, ką ta tema berašyčiau.
Bet veidmainiškai sakai - gali kalbėt.
Viskas ta tema pasakyta?
Aaaa...
Čia kaip su Biblija, kaip su
bet kuria kita lit. Yra bet kokias nuomones trypiančių,
įvairių a la fundamentalistų,
šiaip antidemokratiškų žmogeliūkščių, žo, visakių
antišvietėjiškų ir kitokių
anti juodulių masė, sakanti -
kam tos nuomonės? kam knygos?
kam komentarai? yra Raštas,
ST, NT. Yra dogmos. Yra
šėtonas Vatikano soste.
Yra juodos ir baltos avys,
yra juodos ir baltos figūros
- kaip norim taip jas ir
stumdom.
Yra neturinčių Charizmos
rašytojų, šiaip jau rašeivų
armija, kurie kaip ir tu
patys sau prieštarauja - kas keisčiausia jiem nesunkiai
pavyxt save nuneigt. Jie sako:
visx senų seniausiai parašyta, aprašyta, nurašyta
ir perrašyta
bet jie vis tiek rašo. kam?
o šitas saitas kam?
Kai aš sakau, kad man įdomu ką galvoja konkretus rašeiva,
šiaip žmogus, pusžmogis ar
žmogėnas, tai man tikrai
neįdomu ką rašo
straipsniuose, nzn kdl tu
manai, kad negaliu pats jų
rast. Straipsnį parašęs gal
ir tur nuomonę apie tai ką
parašė, jei tą darė ne
formaliai. Man įdomi
konkrečiai šio laukinio
krašto čiabuvių, indėnų,
kaubojų ir kitų abprigenų
nuomonė.
Aš vs tu. Na, kam neaišku,
kad ne aš bijau nuomonių, bet
tu, trindama viską iš eilės.
Bet vis tiek sugebi pasakyt,
kad bijau aš.
Bet kur ir bet kada skatinu
nuomonių raišką. Tu slopini
lygiai taip pat - bet kur ir
bet kada.
Ir beje, sakau kad jox str nepadės suprast kas jame rašoma apie Dogvilį. Kas
tose tavo citatose rašoma
gal ok, nzn, biškį permečiau.
Kas iš to? Čia gi susyk
nuskaitomi dalykai, jei žinai
kontextą. Čia gi gal net ir
per primityvu truputį skaityt
paraidžiui - Dog - Šuo.
O Cat katė. Ketvil, Ketvilis... Tam reikia str?
Tai Lars gal ir tyčia duoda tokį paprastą žodžių raidžių
žaidimą. Žiūri f ir staiga
perpranti pavadinimo Dogvilis
reikšmę. Ko gero nudžiungi.
Bet tai yra masalas žuvytėm -
gal užkibsi, gal imsi ieškot
daugiau prasmių.
Nesusikalbam. Nes man nereikia vadovėlinių tiesų,
ypač iš kaltų mintinai.
Suvis nesuprantu kaip gslma kalbėt straipsniais.
Kodėl normalus pastorius
kasdien ruošia kitą pamoxlą?
Kodėl neskaito avims ir avinam str apie Dogvilį?
2024-04-15 11:31
O tokiu atveju belieka klausyt ką pats galvoji. Kad būtų išsakyta.
2024-04-15 11:30
"Dogville seems to be a witty anagram for “Godville”—the village of God. The fact, however, that the letters are put in reverse order might also indicate a God-less town. The only church in Dogville, a mission house, has never had a priest or a service." >>
Aš žinau kad Tu nenori straipsnių ta tema, bet viskas juose jau aprašyta ir išdiskutuota, tai negi neįdomu kalbėtis su jais apie tai mintyse ir patikrinti savo versijas ir jų versijas, palyginti ir pan. Tau įdomiau sugalvot pačiam savo ir nežėt į kitų mintis apie tai, nes bijai, kad sugadins, suteps, iškreips Tavo požiūrį į Tavo mėgstamą filmą gal?
2024-04-15 11:25
esminė filmo vieta paaiškinanti dalykus bet toli gražu net skaitant juodu ant balto tai, dauguma nesupranta kas tuo pasakyta, o laiptai girgžda, o siena klauso arba ne.
Grace paused. And while she did, the clouds scattered and let the moonlight through, and Dogville underwent another of those little changes of light. lt was as if the light, previously so merciful and faint, finally refused to cover up for the town any longer. Suddenly you could no longer imagine a berry that would appear one day on a gooseberry bush, but only see the thorn that was there right now. The light now penetrated every unevenness and flaw in the buildings... and in... the people! And all of a sudden she knew the answer to her question all too well. lf she had acted like them she could not have defended a single one of her actions and could not have condemned them harshly enough. lt was as if her sorrow and pain had finally assumed their rightful place. No. What they had done was not good enough. And if one had the power to put it to rights, it was one's duty to do so. For the sake of the other towns. For the sake of humanity. And not least for the sake of the human being that was Grace herself.
Ar tai buvo D Atpildas, ar ji vedama jo, ar tiesiog pati taip suinterpretavo žmogiškai savaip turbūt būtų paliekama neatsakytu, jeigu ji būtų ne Grace. Bet ji buvo Grace ir todėl režisierius palydi mus tinkama kryptimi, negi ne. kas yra apaštalas/pranašas? kokia jo paskirtis. Skelbti, mokyti, vesti, pranešti? Kam ji ką?
2024-04-15 10:18
Rašte skajtant apie panašius vejkėjus kajp Grejs/Grace/Malonė manama kad taj D ar jo vedami žmones
ar Grejs ira D vedama ar nėra
jej ira kas ji - apaštalė pranašė ar Atpildas
2024-04-15 10:12
tarp kalbėt ir kalbėtis ar bendrauti yra ne viens esminis
skyrtumas
pvz kalbėt galima miegančiai sienai
net girgždantys lajptaj turėtų ką daugeu pasakit
šejp jeu ira tam tikri mena dėsnej
tarkim yra pradmenu dėsnis
Europa kajp kulturinis arealas jej neitraukt
menkavertės/bevertės leudes kulturas kuri tėra
apie uki bites ir daugeu vejk apie nieka
išskirus tam tikrus atvejus
ir išaugus ant dviejų banginiu
taj žydu banginis ir grajku/romėnu
abu antikinej
Dogvilis plauke an židiško banginio
ir če ne ape tautas kajp klajdingaj pamanėte
če ape kulturą be minkštumo ženkla pa l
nematant nuorodu vedančiu pre židu bangine
kalbėt sunku
bet tarkim imanama
2024-04-14 23:36
Pakalbėk apie Dogvilį man, jeigu nori. Man būtų įdomu.
2024-04-14 04:11
Neturiu su kuo pakalbėt vienintelėm temom, kurias suprantu bent vidutiniškai ar ir labai gerai, ar geriau nei bet kas kitas Rūpinyojėlių pakriūtėj. Tai
Raštas, Dogvils, Mobi Dikas ar panaši lit.
2024-04-13 21:46
https://www.giminija.lt/vejo-greiciu-lentele/#comment-2223
2024-04-13 21:30
Pirkiniai
Pirkau 18 pak. susainių Viktorija.
Pardavėja paklause kada aš tiek
suvalgysiu.
Pirma, tai ne jos reikalas.
Antra, man jau nebeįdomu jai kartot, kad galbūt taip
ruošiuosi karui. Ruošiu atsargas,
taip sakunt. Šis kaimas gan didelis, tad ne jai žinot, kad kita
vertus elgiuosi kaip vienkemių
japis. Aname amžiuj, o ir šio pradžioj
mūs vienkemį pravažiuodava autalauke. Viską pirkdavam ir
mesdavam maišan - duoną, batonus, kansėrvus.
Taigi po daug. Tačiau 18 Viktorijų
vis tiek nekuriem skamb neįtikėtinai.
2024-04-13 21:15
Nematomas žmogus
Žinau, vienas iš sėkmingiausių
mano pseudonimų buvo Nuobodis.
Todėl, kad juo užsivadinęs pripažinau
ir galbūt bent dalinai pre ta pristaikiau,
jog esu nuobodus, sunkiai pakeliamas ir niekam neįdamus
žmageliox. Tai daug ką pasako apie mane ir,
ko gero šį bei tą apie aplinką.
Naujoj bažnyčioj vis da esu pakankamai naujas, bet prie manęs kaip prie naujoko nesiartina jokie bažnyčiokai.
Buvo priėjus viena pusiau ukrainietiška šeimyna, vyras ir
tėvas yra grynas ukrainietis, kiek
suprantu ir, matyt, kad jis netur čia su kuo bendraut.
Tik todėl kalbėjo su manimi.
Žmona nebandė net ir iš mandagumo. Pastorius buvo atsisukęs, ką tai pasakė, bet ėmus kalbėt man, nusisuko per pusą sakinia ir pradėj kalbėtis su kitu.
Lyg būtų mintyse užmezgęs pokalbį su savo įsivaizduojamu
pašnekovu ar nematamu žmagum
ir nusprendęs, kad tęst pašnekesia
absoliučiai neverta.
Tokie dalykai dedadasi su manim jau seniai, bet kuo tolyn, tuo labyn
juntu, jog vis labiau suslieju su
aplinku ir tampu jos dalimi.
Kad ir tis medžiais už bažnyčios lango.
...
2024-04-13 20:26
Apie tai ko neaprašiau
ir kita
Jeigu būčiau skaitęs Dostą
ir tuo pat metu rašęs
būčiau save aprašęs
truputį kitonišką
bet mažai kuo nuo ano besiskiriantį
šių laikų Idiotą
...
Apie komediją
Būna juokiesi su kitais
ir liautis negali
būna niekaip negali pradėti
būna nežinai iš ko
o kitąsyk niekas nežino
tuomet juokiesi vienas
...
Dėl nieko negali būti tikras
iš įvairių šaltinių
iš tikrovės ir visų kvailių surinkimo vietos Feisbuko žinau
žydi narcizai
rūteniai
eleborai
žvaigždinė magnolija skleidžias
koks tai nelaiku sprogęs ir persprogęs pavasaris
taip nuvėso
kad su didžiausiu nerimu
ir abejone širdy klausiu
negi jis jau prasidėjo?
|
|
|