Rašyk
Eilės (79039)
Fantastika (2328)
Esė (1595)
Proza (11062)
Vaikams (2730)
Slam (86)
English (1204)
Po polsku (378)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-27 16:45
švo
Na nelygu, kaip tą kūrinių skaičiaus apribojimą apibrėši. Jei didinti valandų skaičių: tarkim, nuo 24h iki 48h, vargu, ar situacija labai pasikeis. Kažkada labai stipriai buvo įsišaknijęs terminas "grafomanija". Tiesa, buvo gera falanga vartotojų, kurie publikuodavo savo darbus kiekvieną mielą dieną. Krūvis didelis tiek adminstracijai, tiek penktalygininkamas, kūrių namus lanko etatiniai balų, kaip gėlo vandens jų dūšiai nuraminti, ištroškę vartotojai.

Dabar tokių grafomanų gerokai mažiau, jei teisingai mano akys aprėbia.

Buvo tokia graži neįvykdyta iniciatyva - "Skaitymo diena", kada kūrinių publikavimas uždraustas. Visi skaito ir komentuoja. Tiesą sakant, tokią dieną reiktų paleisti į apyvartą vien tam, kad galų gale išsiaiškinti rašyko vartotojo norų, galimybių ir tikslų tendenciją, kaip pagrindinį faktorių, kuris, manau, dabar ir yra tas aspektas, kaišiojantis pagalius į ratus. Turiu omeny: ar didžioji dalis čia atėjo susirinkti balų ir gauti pieštuką, kaip generolo medalį; ar tiesiog rašyti, bendrauti, mokytis, galų gale - rasti pažinčių. Paskutinis minėtas aspektas, man rodos, yra tikrai labai didelis pliusas. Kalbu apie save. Rašyko pagalba susipažinau su labai daug įdomių žmonių (realioj erdvėj) ir tuo džiaugiuosi, nes jie įnešė įvairiapusiškos patirties, tapo draugais, įdomiais pašnekovais prie alaus bokalo, ar arbatos puodelio.

Nežinau, kaip visa tai įkalti vartotojams į galvą, bet tai yra internetinė bendruomenė, ne kūrinių courthousas. Ir tikrai ne ta vieta, kur sėdi profesionalūs rašytojai ar kritikai, ir plačiai aplatoję krūtines laukia asmenų, kuriuos mokytų iki paskutinio atodūsio. Šią bendruomenę kuria ribota grupė asmenų. Kiekvienas šios svetainės vartotojas yra gerbuvio dalis - tereikia elementaraus žmogiškumo, sveiko kriiškumo, bet kokios įmanomos pagalbos ar patarimo. Kaip gerbiamas Pranas pasakytų,- Būkite! Pats tiksliausias palinkėjimas visiems, kurie rašo tai, ką moka rašyti ir nori tobulėti, neatmetant bendravimo galimybės. Išsivaduokime pagaliau iš post-sovietinės depresijos (S.Šaltoka) ir būkime ne tais, kurie laukia ir dejuoja.
Įvertinkite komentarą:
Geras (5) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-27 16:28
klimbingupthewalls
tai aš prieš kokius 4 metus prašiau, kad atsirastų galimybė matyti kas Tave įsimėgstamiausino :) gal reikia priminti, jeigu jau Haldir tokį poreikį turi. techninės galimybės tai tikrai yra ir nemanau, kad čia reiktų ypatingų programavimų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-27 15:49
Haldir
Aš dar žinot ką pasiūlyčiau? :)
Ogi padaryt prie kiekvieno rašyko "fanų skyrelį" :D
Na, kaip "myspace" yra muzikantų fanų, tai kodėl negalėtų ir rašytojai tokių turėt? Tiksliau "rašytojai" (na, aš pvz :D ), nes tikrų rašytojų čia gal kokius 5 terastum.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-27 15:42
Apsigalvojau
Klimb, o kodėl tikiesi? :) Rimtai, pvz., man, vien įsivaizdavus šias pareigas, darosi baugu. Manau, čia turi būt viskas daroma laisvai, ne pagal grafikus ir normatyvus.
Bet tai turėtų įsisąmonint VISI aktyvūs vartotojai. Lai ne vien laukia vertinimų, bet ir skaito/komentuoja kitus.

Ir - kodėl visgi nesiėmus ribot tekstų skaičiaus?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-27 15:31
klimbingupthewalls
anksčiau vargšai penktalygiai gaudavo daug "spamo" kviečiančio balsuot. už ką jiems tokia "karma"? vien todėl, kad jie buvo gerai rašantys, aktyvūs, truputį daugiau patirties gavę. rezultatas koks? ogi tie penktalygiai pavargo nuo savo pareigų ir išsilakstė. nes mes visi tik reikalavom iš jų, bet atgal nieko negrąžindavom, tik į akis kai kas šokinėdavo dėl nepatikusio komentaro. liko tiesa keli dinozaurai. storiausios odos ar linksmiausių plaučių. o gal abejingiausi viskam.
dabar bus truputį kitaip, tikiuosi :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-27 15:03
Apsigalvojau
Nesuprantu, ko jūs taip rimtai reikalaujat ir piktinatės, Jaunėli, Šnekoriau ir kiti. Reikalaut, kad būtų kuo daugiau kritikų, ir jie ne tik skaitytų, bet dar ir komentuotų kiekvieną tekstą,- lengva, o štai patys - ar bandėt skaityt čia viską iš eilės? M? Zyle, pats sakai, kad viskas sąlygiška. Čia ne profų svetainė, kad po tekstais vien rimti komentarai būtų. O jei taip ir būtų - būtų nyku. Man bent jau. Kol nėra ribojamas įkeliamų tekstų skaičius - tiesiog nežmogiška reikalaut iš "pažengusių" (beje, tie rangai IRGI sąlygiški, nepamirškit ;)), kad jie komentuotų viską. Nes yra daug tekstų, kuriems skirt net po minutę - gaila.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-27 14:59
Jugo_Džiova
Gerai rašantis = grafomanas?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-27 14:33
Jaunelis Zylė
Nuo kada kūrėjai yra ir kritikai. Juk tai yra labai subjektyvu, nes kūrėjas lygina kito kūrėjo kūrinį pagal savo suvokimo lygi ir pagal savo kūryba.

Nesąmonė yra, kad kūrėjai yra ir kritikai.

Kritikuoti turėtų, bent jau filologinį išsilavinimą turintis žmonės, kurie bent supranta kas yra metafora, kas yra lyrinis aš, kas yra rimas ir t.t. Puikiai išmanantys stilistika ir perskaitę daugybe autorių iš realaus rašytojų pasaulio.

O dabar, atėjau, gavau lygį ar negavau ir kritikuoju 
- šitas patiko, geras.
- o štai čia mano pažįstamo eilius, blogai atsiliepti negaliu.
- su šituo autorium vakar gerai sugėrėm, tai jo sąmonės srautas šiandien daug meninės vertės turi.
- o čia gi tas kur pabalsuoti gali, o koks nuostabus tavo eilius, koks fantastiškai įsimenantis. gal galėtum man baliuką ?

ir t.t.

aš kritiku būti negalėčiau, bet norėčiau kritikavimo objektyvaus, ne pagal asmenines simpatijas ir argumentuotai.   
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-27 13:22
Žilis _
nesakau kad taip visi "šoka į akis", klimbingupthewalls, yra ir norinčių padiskutuoti, patarti ir t. t, bet deja pradedantys (daugiausia jauni), nesidomi, arba pradeda aiškinti savo "teoriją" o gaila.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-27 12:59
klimbingupthewalls
bet gal dabar aiškiau su kuo susiduria tie, kas bando komentuoti? :)
ir gal dar aiškiau kodėl kartais komentaro nepalieka, o tik pabalsuoja, nors reikalaujate argumentų :)
kitaip tariant, norėdami, kad jus komentuotų, o skiriamus balsus pagrįstų, nepulkit žmogui į akis užsidegę pykčiu, o klauskit, teiraukitės, diskutuokit :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-27 12:34
Žilis _
Absoliučiai pritariu Dudios Pautecko tokiam pasakymui: norint pavirsti tikru kritiku reikia būti absoliučiu bedarbiu, neturėti šeimos ir pareigų gyvenime, dar - guminę kantrybę ir storą  apsauginį lukštą. be visų šitų atributų tikro kritiko aš neįsivaizduoju.

Pabandžiau aktyviau pakomentuoti kūrinius dvi dienas ir ką jūs manot? pasipylė "kruša" ant mano galvos, ant kūrinių... Taigi,Dudios pasakymas yra tikslus.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-26 22:40
Svoloč
Ypatingą juoką sukėlė šie vieno diskusijos dalyvio žodžiai:

"Šie ženklai yra tam, kad turėtumėte iš ko mokytis rašyti ir į kieno nuomonę atkrieptumėte ypatingą dėmesį."
Ypač patiko žodis ATKRIEPTUMĖTE.

Tikrai, yra ko pasimokyti.
Taigi, su gera nuotaika galiu eiti miegoti.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (3)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-26 21:09
klimbingupthewalls
Mike Lilike, klimb nėra atliekanti savo pareiga be priekaištų, o jeigu taip ir būtų, tai tikrai nėra tik (nėra vienintelė). tiesiog jūs pastebite skirtingus adminus, nes mes esam pasiskirtę skyreliais, o kritikų pagalba yra labai vertinga ir laukiama, nes mes tikrai NEPRIVALOM visko perskaityti, bet ir norėdami nespėjam. kaip Diuda gerai pastebėjo - juk be rašykų dar yra ir kiti dalykai. dar reikia suspėti ir vieną kitą gerą knygą paskaityti, filmą pamatyti, kad visai nuo neatbuktume. juk jumi skaitot tik tai kas patinka, o mumi tenka viską kas priklauso, todėl kartais tenka prisišiukšlinti mintis visokiom rašykų nesąmonėm, kurių tekstuose dar tikrai nemažėja.. kartais net kaip rašyti teisingai susipainioju nuo klaidų kiekio :) akys pripranta matyti blogai užrašytą žodį ir paskui nebepastebi..
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-26 20:50
Diudia Pauteckas
norint pavirsti tikru kritiku reikia būti absoliučiu bedarbiu, neturėti šeimos ir pareigų gyvenime, dar - guminę kantrybę ir storą  apsauginį lukštą. be visų šitų atributų tikro kritiko aš neįsivaizduoju. 
O tai, kad kažkas yra likimo paskirtas kritiku čia, iš tiesų reiškia tik tiek, kad žmogus gal kažką išmano ar bent jau moka apsimesti išmanančiu.
Dar apie komentavimą /ištrauka iš košmaro/:
- Sapnavau, kad atidžiai perskaičiau, konstruktyviai pakomentavau, ir objektyviai įvertinau visus dienos kūrinius
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-26 20:18
švelni mo
Valkai, o kodėl gi negalima būti vienu metu ir rašytoju, ir kritiku? Ir kodėl gi tokioje situacijoje balsai turėtų dubliuotis? Juk daugelis penktalygininkų tikrsi turėjo pakankamai gerai įvertintų tekstų, kad būtų 2 in 1. Bet ne čia esmė.

Man kyla klausimas, kodėl raštytojo ženkliukas suteikiamas TIK už tekstus, o visiškai neteisingai straipsnių ir recenzijų autoriai paliekami už borto? Neapsimetinėkime: parašyti tekstą, kuris čia būtų įvertintas 4 ar daugiau, yra labai lengva. Tačiau parašyti gerą recenziją, kuri ne tik turėtų gerą vidurkį (nes geras tekstas ir gerai įvertintas tekstas ne visuomet yra toje pačioje kategorijoje), bet ir būtų įvertinta ir PERSKAITYTA čia, rašykuose, apskritai, yra velniškai sunku (tas pats, manau, ir su straipsniais). Tad jei žmogus padaro tokį velniškai sunkų darbą, manau, teisinga būtų ir gauti tinkamą įvertinimą - šiuo atveju, pieštuką prie ikonėlės ar tušinuką į kišenę.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-26 19:44
Vidmantas Nuolaida
Nepamirškite, kad penktas lygis buvo ir aktyvumo rodiklis. Kritikas - tiesiog žmogaus gerą išmanymą. Jų niekas neverčia kažką daryti, o ir vargu ar įmanoma priversti. Šie ženklai yra tam, kad turėtumėte iš ko mokytis rašyti ir į kieno nuomonę atkrieptumėte ypatingą dėmesį.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-26 19:00
Mikė Lilikė
Pritariu šnekoriui ir Haldir. Rašytoju tapti neįmanoma. Na, bent jau tiems, kurie rašo vaikams. Aš, net juokinga, turiu 7 ar 8 penkiom žvaigždutėm įvertintus kūrinius, bet 5,6 lygio vertintojų už juos prabalsavo vienas, du, geriausiu atveju - trys. Savo pareigą be priekaištų atlieka tik klimb. Turiu omenyje, kad kiti aukšto lygio vertintojai to tiesiog nedaro, nes n e p r i v a l o to daryti. Tai kaip tie kūriniai gali surinkti reikiamą balsų skaičių? Atsakymas - niekaip. Nebent atsitiktinai. Žinoma, tai nieko nekeičia. Juk gali kurti, rašyti, skaityti kiek tinkamas. Niekas nedraudžia. Gerai ir taip!
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-26 18:57
A Puokas
Gerb. Valkai, nei rašytoju, nei kritiku tapti neįmanoma. Pabūti - galima.

Iš viso, šioje diskusijoje tik Švo bent kiek rimčiau pasisakė. Iš tiesų, ir aš sulaukiu nemažai pasipiktinimo - tipo, - "kritinas", "kritukas" ir t.t., o analiziaus kūrinio nepadirbi - ir ką? Teisūs. Nepadirbu. Nes nemoka. Nes tingiu. Nes neturiu ką pasakyti. Nes per daug skaityti, et cetera, et cetera. Bet taip dar nėra buvę, kad neskirčiau bent truputį daugiau laiko kai esu paprašomas burbtelėti žodį-kitą. Manau, dauguma taip elgiasi ir nėr ko dėl to siusti. Rašyk.lt yra puikus poligonas, tegu juo ir lieka. Čia pakanka erdvės ir "neobožravšimsia" profams, ir žaliems pradedantiesiems, o, svarbiausia, visi gali vienas iš kito pasimokyti.
Naujovės web saite? Koks skirtumas? Visos naujovės geros. Viskas, kas buvo iki jų - buvo gerai. Tiek.

A.P.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-26 18:10
Valkas
Beje, jei jau čia tokie informuoti visi, gal kas žino - ar įmanoma tapti rašytoju ir kritiku 2 in 1? Jei įmanoma, tai ar jų balsai sveria keturis "mirtingųjų" balsus? O jei sveria (lygiai taip pat - ir jei nesveria), tai kodėl tokia diskriminacija? =]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-26 17:35
now it_s over
Gal mažiau diskutuokit, o daugiau skaitykit kitų kūriniją ir komentuokit. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (2)
1 2 3 4 5 6
[iš viso: 109]
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą