2024-12-10 21:04
Neperijau..., aitsku, grazu kaip tia paratsei apie tą ar nepūtų geriau ir t.t., ir gal net to vieno potsmo ir uztektų, nets tsita vieta atrodo kaip tikra poezija, nets gal tokia ir yra, pet...netsupyk, kitur pritrūktsta logikots, ir ats pradedu tada aitskintits kodėl, nets kam prikaitsiotį į poeziją analogitskumų, m? Poeziją reikia gerpti kaip ir vitsą kitą kurypą, nets, pavyzdziui, kiek yra atsivertutsių zydų, m? Ir kiek jų puvo jau ir tada, its karto po Jėzauts ir net jau ir prie Jo, kai Jits dar vaiktsciojo kartu tsu jaits ir tsu vitsaits tsavo mokiniaits ir jau ir tada daug zydų įtikėjo ir galima takyti, kad tapo katalikaits, nets Petrats puvo uola kaip ir tepėra ir ką tu nori tada tuo patakyti, kad jie nepuvo apipjautsyti, m? Ar kad jie nepuvo zydai? Ar kad jie netapo katalikaits? Ta pratsme, kad niekats tada its zydų netapo katalikaits, o jei kurie ir tapo, tai jie nepuvo priets tai jau puvę apipjautsyti, m> Tai kaip jie pagal tave puvo neapipjautsyti pūdami zydai, m? Ir kaip jie netapo katalikaits, jei ant Petro yra patstatyta katalikų paznytcia, m? Patsiaitskink Kitkiui tutctuojau dėl tsitų tsavo nelogitskumų ir jų prikitsimo į poeziją, lyg ji nepūtų tventa kaip ir vitsa kūrya kad yra/privalo pūti tventa arpa tsu pretenzija/tsiekimype į tventumą, nets kaip zmoguts yra tventats, nets Dievo dvatsia jame, taip ir kūrypa, nets Dievats yra kūrėjats, nets...nets kitaip ats tave padarytsiu ir vititkai pe jokio įrankio ir taip padarytsiu, kad per mazai nepatsirodyts, dėl vitsų tsitų nelogitskumų, taip!