Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Pranas Pranas

Pamelavimai ir išpažintys VI

Šis kūrinys buvo tarp savaitės geriausių


Smagu, gražu, turtinga matyti jį, Vandenį, susilaukus eilinį kartą. Ir ypatingai tuomet, kai jis su ąsočiu. Ne visą laiką jis su juo, bet labai panašu, kad į kai kuriuos mano susiėjimus su Vandeniu galima rodyti kaip tradicinius. Tuomet jis ne tik su ąsočiu, bet ir atsiradęs prie kalendoriaus. Būtent. Išplėšia iš jo lapelį, kartu su ąsočiu deda į lopšį ir nelyg laimina: gurkštelėk, Prany, gurkštelk nesigailėdamas ir kartą, ir antrą - trečią. Taigi, marš į lopšį. Baliaus laikas užtekėjo..
– Ir neiškrisk iš jo, beje. Bent iki vasario 19 -osi, – atviru tekstu sako Anonimas, šitaip rodydamas į tarplaikį, kuris dar priklauso jam, Vandeniui. Na, o ką pasakyti apie  Anonimą. Asmeniškai apie jį ką nors šnekėti nesinori – užsimaskavęs taip, kad, giliau krapštelėjus, nežinai kokį gyvį pamatysi, kokią muziką išgirsi.
– Nuo to karto – ne. Jeigu reikia – policija pagelbėja, – sąžiningai sakau Anonimui.  Jis tą „kartą“ žino. Mudviejų santykiai niekuomet nebuvo atgrasūs ir,  manau, kad geriau pasidairius po juos, pats sau atrasčiau, kas būtų reikalinga, aktualu, praverstų apsisprendimuose, imantis atsakingesnės veiklos. Betgi trukdytis, kai lauki Vandenio nuplėšiant iš kalendoriaus sausio 29 d. lapelį: ne, ne, ne, niekuomet – ne. Laukiu kaip šį kartą atrodysiu, kai kartu su ąsočiu ir iš kalendoriaus nuplėštu lapeliu būsim keliami į lopšį. Kažko geriau tikėtis neverta, bet  išsipagirioti laiku...
  – Iš kokios operos čia taip?
  – Operos? Ak, tu čia,  Anonimai. Dabar štai galvoju, kad būna pas žmogų dienų, kai  jos nors ne iš Joninių,  bet šviečia kaip iš jų. Netgi su pražydusio paparčio žiedu. Esu laimingas be  operų, tiesiog  laukdamas sausio 29 -tosios.
  – Iki jos netoli, bet kur garantija, kad tikrai sulauksim. Kita vertus, kam reikalingas toks džiaugsmas, jeigu žinai, kad po  jo sunkios pagirios. 
  Hmm, teisus jis, kad dažniausiai. Taigi ne visuomet, - pagalvoju,  o  paregėjęs prieš save ant stalo magnetofoną,  nuspaudžiau jo mygtuką nežinodamas, kaip ir ankstesniais  kartas, ką išgirsiu. Tačiau  būtent dėl  to jis ir atsirado šalai, kad atsiminčiau. Nemažai metų jis mane lydėjo kaip radijo žurnalistą,  bet dar dagiau  laiko pratūnojo, pragulėjo stalčiuje, kartu su įrašais juostelių kasetėse.  Iš šit vienąkart pajaučiau, ar nevertėtų, Prany, nudingusį į užmarštį laiką  prakalbinti per įrašus. Kaip  dabar kad, spustelėjus magnetofono mygtuką.

  – Atžvangės valanda. Gražu. Ir taip nuosekliai derasi su  širdimi.
  – O! biesas imtų tą širdį!...
  – Pranas stengiasi kaip tranas, bet išeina balaganas.
  – Korozija – rimtas dalykas. Sūriką reikia pavartoti. Čia  Borka patarė, nes aš tai nežinau.
  – Jonui turbūt labai patiko, šmaikštus toks.
  – Kokia proga, toks ir eilius
  – Toks jau labai surūdijęs. Net girgžda per visas siūles, kaip geležinio
medkirčio triusikai. Reikėtų gerokai sutepti.
  – Taip, taip, banguota tavo, Prany, kūryba
  – Kūryba?
 
  – Atsiprašau, Anonimai. Net ir norėdamas taip, nebūčiau sugebėjęs. Netyčia.
  – Negesink.  Tegu. – pastūmė Anonimas prie magnetofono priartėjusią ranką beveik tuo metu, kai iš jo pasigirdo ir jo, Anonimo, šnektelėjimas:
  – Vakar kažko nesirašė, sakau, geriau vėliau negu apsimest, kad neskaičiau.
  – Tfu! tfu, kad jus biesai po pakampes išnešiotų arba eikite visi šėko pjauti, – šiai iš mikrofono išgirstai muzikai palinkėjo Anonimas ir pats išjungė ją.
  – Atsimenu, kad dar Jonas šnekėjęs. 
  – Koks Jonas? Kaimynas jis čia, Šnekorius, Amnezija... Et, kuo tik nepabūni iškeltas iš lopšio į  žmogaus gyvenimą Tfu, tfu, te prapuola  jis  toks kartu su Anonimu.
  – Ir Gogo?
  – Jeigu  nori ir su Gogo, su visu „Rašyk“. Tik ir užsiima  kaip ką smagiau apie pirštą apvesti. Bailiai, bijantys savęs. Nagi įpilk, jeigu dar iš proto neišėjęs. Vandenis g!...
2023-01-25 11:48
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2023-01-26 22:44
Kormilecaitė
Būtent - tokie gyvi dialogai.
Viskas man čia kitoj dimensijoj - kažkur aukščiau, virš rašykų. Nors kartu ir labai šalia.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-01-25 17:29
gulbinas
...dialogai - yyyypač...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-01-25 14:31
Atėja
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-01-25 14:00
Kaimo japis
Oho, kokie puikūs yra pažadai.
Tarsi netingėjimas pasikelt ir nusileist bulvių į rūsį.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-01-25 12:14
Pranas
Ačiū, Gogo, ačiū. Kaip regi, dar tempiu šiaip taip gumą. Manau, kad mes dar irgi turėsime mielų mums susitikimų, kuomet klausimų vis daugiau ir daugiau. Nemanau, kad būsiu gebantis juos spręsti,  bet pasidairyti, pasikuisti juose tingus nebūsiu. Pasakyti, ką  manau ir kaip suprantu - taip  pat.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-01-25 11:58
gogo
jis, jis
jis be ąsočio, jis su ąsočiu
jis geria girą iš krano
ir vėl prileidžia į ąsotį.
jis, jis
kai ąsotis pilnas, jis į jį
net nepažiūri

klausimas Nr 1


kas nyolat ištuština ąsotį
ir ar reikia gyventi šiltnamyje
jei kamine nedega lemputė
o vakarais ten čirpia žiogai


klausimas Nr 2


jei malkos šlapios
ir vis dar tebelyja
ar jas pakūrus sriuba bus šlapia
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą