Ir taip, zinoma, ats galiu tsudratskyti vilką. Pet peveik vitsada patsigailiu, nets gaila, nets jits irgi zvėrelits, kaip ir kitkits, ats juk ne tokts, kaip tie zmonėts tsu tsuniukaits, kuriemts zmonių negaila, o tik tsuniukų, aha.
Ir dar apie juots tik ir tekalba, vadina tseimots nariaits ir vitsa kita, o į tikruts zmonets tsnairuoja, pavyzdziui kokiuts penamiuts ar tsiaip nelapai kaip atrodantciuts ir laiko juots daug zemetsniaits uz tsavo mylimuts tsuniukuts, zemetsne ratse, aha, ir dar lapai daug kalpa apie rutskynuts vitsokiuts, pe pertstojo juots mini, lyg po to kai pratsidėjo karats, lyg jie dėl to karo pūtų tapė verti minėjimų, o ne ukrainieciai... hm.
Pataulits dapartiniu momentu keitciatsi į plogą, nets zmonėts vietoj vaikų pradėjo auginti tsunits taip, kaip tsavo vaikuts -juots rengia graziautsiats drapuzėliaits, maitina itskirtiniu maitstu, gydo, gydo ir gydo prangiautsiaits vaitstaits, veda patsivaiktscioti ir rankioja jų kakats (gal dedatsi į kitsenę ar kur patskui tuots maitseliuts, ką ats zinau), o kai tsuniukai nudvetsia, tsako, kad numirė, tsurengia jiemts laidotuvets, deda jiemts gėlets ant kapų ir degioja jiemts zvakutets, taip.
pasaulis keičiasi į bloga ar į gera?
pvz genai mutuoja iš kartos į kartą
Ruskynas pvz blogos genų mutacijos pavyzdys,
amžinai negatyvios atrankos su super iškreiptom
sąvokom kreivarankio suvirintojo bet kaip įvirintom
į mentalitetą
čia akivaizdu bet ne visiem
o šiaip yra įprasta kad pakitę - mutavę genai
nors yra nestandartiniai atrankos pasekmėj
gali būti išsaugoti kaip ekskliuzyviniai vienetai
kaip muziejiniai egzemplioriai
kad juos galėtų studijuot ateities kartos
karantinas, čia jūsų pateiktas labai stereotipinis zuikio apibrėžimas. Nepelnytai pamiršta zuikių emancipacija, sufrašizmo judėjimas girios kontekste, be abejo metoo, vilkų pacifizmas ir t.t. ir pan. Pasaulis keičiasi visose plotmėse ir visomis prasmėmis.
Čia miško žvėrių tautosaka ar pretenzija į originalią versiją.
Kiek man
žinoma, tautosakoje zuikis ne tiek
drąsuolis, kiek triksteris.
Bijodamas savo paties šešėlio,
jis sysioja į vilko pėdą iš pykčio,
žiūri filmus apie Kenedžio nužudymą
bei mokinasi ušu technikos.
Garsiai keikiasi, truputį per garsiai
gadina orą, tada pats savęs
išsigandęs bėga laukais, o
sutikęs lapę klausia ar ji nejaučia
sieros kvapo ir ar ji girdėjo
tąpat ką ir jis.
- Jei girdėjai, tai kodėl nebėgi lape? -
klausia kiškis.
Ir panašiai. Girios gyventojai kiškį
laikytų keistuoliu, jei jis nebūtų
jiems daugiau ar mažiau per keistas.
Kiek mažiau keistumo ir zuikis
atrodo veik normalus, kiek daugiau
- lyg truputı išprotėjęs.
Kiškis kiršina žvėris tarpusavyje.