Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Mintautė Mintautė

Žydėjimas tęsiasi

Šis kūrinys buvo tarp savaitės geriausių


..... Bergenijos tamsiai raudonais žiedeliais kukliai dirsčioja iš po savo plačių žalių lapų ir paslapčiomis džiūgauja, kad yra pirmosios šioje lysvėje pražydusios puošmenos. Laimei, jos nemato už tvoros išsipusčiusio raugerškio tokios pat spalvos smulkiais žiedeliais. Jis, gal būt, šiek tiek pavydi forsitijai, kuri skleidžia ryškiai geltoną šviesą ir, žinoma, labiau traukia kitos augmenijos žvilgsnius. Tulpių gausa banguoja, lyg raudona jūra, ir įsivaizduoja esanti pati gražiausia sodo puošmena. Vargu, ar taip jaustųsi, jei pamatytų ne ką menkesnį poetinių narcizų būrį. Jie, apjuosę fontanėlį, rodos, klausosi jo tyliai krentančių vandens srovelių ir kuria nuostabią poeziją, kurios klausosi antinas, bijodamas net krustelėti. Rytinės laumenės geltonomis šypsenėlėmis sveikina smailialapes lanksvas, o jos nuolankiai dėkoja savo ilgasnapiais baltais žiedynais, nulinkusiais ligi pat žemės. Atsigėrę gaivaus lietaus, žiedeliai džiaugiasi jo karoliukais, dar nespėjusiais nudžiūti, ir skuba mėgautis jų gaiva.
    Žiedų grožis, jų spalvų įvairovė suteikia sodui išskirtinį žavesį, o mums malonius jausmus.
2022-05-19 19:42
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-05-26 08:27
Žilis van Gogas
poetiškai, gal ne visai vaikams
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-05-21 17:49
Laila
Bernardinų sodas? :)
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-05-20 09:10
neberijus
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-05-19 20:56
Vinja
Bergenijos nepažinojau. Todėl, kad paskatinot susipažinti su bergenija. ;) 5.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-05-19 20:37
Kormilecaitė
Na, labai vaizdingas kūrinys, labai gražus sodas. Bet raskit vaiką, kuris atskirs lanksvą nuo laumenės. Aš netyčia pažįstu visus tuos augalus, galbūt dėl didesnio, nei įprasta domėjimusi botanika ir biologija. Bet vaikams - poetiniai narcizai - tuščias žodžių derinys. Deja.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą