Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Auksinė saulė nusileis,
Atnešdama sapnų svajoklę...
Kada pavirsim angelais,
Kada išgirsim Dievą juokiantis?
Jūs atnešėt safyro žiedą,
Sakėt, Jums davė išrinkti.
Kodėl gi ašaros vis rieda
Kodėl, kodėl, nesupranti?
Juk man sunku tuo patikėti,
Kad jau išgelbėta esi,
Ir nebeteks daugiau kentėti
Kaip kenčia Dievo palikti.

Žodis - visko pradžia. Tai atsargiai tark žodžius,
Tegul jie palaiminti bus: Marjanai, aš Jumis tikiu.
2022-02-18 13:13
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-23 15:11
gunta
Žodis - pradžia, tik dėl to, kad Žodis-suvokimas. nes pati sąvoka yra suvokta, ir pavadinta žodžiu-> " Pradžia" - irgi žodis. Kai yra suvokimas sąmoningas pradžios buvimo (savęs -aš esu) suvokimas.
Ar gali paliudyti, kad gimei?? ar esi savo kūno gimimo liudininku- tą mirksnis kai jis gimė?
Pati, gali paliudyti, kad tu suvokei, kad kūnas gimsta ir tu jau esi šią pus-  gimei?
Įrodyti žinoma lyg ir gali - turi tėvus, jie sako kada tu gimei, dieną, mėnesį, metus-bet ar tai liudijimas?
Tai tik intelekto išvada - lug teoremos įrodymas, tačiau tai nėra liudijimas  ;)

Tu liudytojas nuo pradžios, kai suvoki žodį (žodis tik minties marškinėlis)

Pradžia tavo nuo tada kai įvyko pirmas tavo suvokimas, nuo suvokimo "aš esu"- reiškia prasidėjau ir pasibaigsiu... toliau klausimas "kas aš?"(rankos, kojos, intelektas, tautybė, specialybė, lytis? kas? juk tai tik nemirtingos sielos apranga-sudėvimi, kaip kūnas sudėvimas yra, lygiai taip pat sunešiojami drabužėliai)
Nėra nei pradžios nei pabaigos, pradžia tik suvokime "aš esu" tai mirtis išreikšta žodžiu.

Nepykit, bet l. Silpnas 2
(Dvasinė prostitucija, jei grubiai, filosofiniu atžvilgiu, jei dalykiškai- tuštybės panegirika.paradoksas tai, kad žodžiai šie išrašyti vorele Ritmingais rimais,  yra visiška nesąmonė, niu metaforiškai tariant, tai tik skylė- didelis plyšys namo  sienoje užklijuotas tapetu marginti angeliukais su pūstomis lųputėmis, apvaliomis subinytėmis, garbanotais, lyg  ėriuko vilna galvelėmis, plikais vaikučiais-kūdikėliais, su sparneliais ant petukų ir dešreliškai perirštais per falangus rankyčių pirščiukais, va tokiais angeliukais, išmarginti tapetai ... pradės tuoj lyti, šąlti, kils audros, ie pūgos, esmė namo sienos, o ne tapetai... o siena nėra tinkama siena, joje žiojėja plyšys...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-03-10 14:59
Svoloč
Dievas dalykas rimtas. 4
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-02-20 11:49
raidelė
Žodis paukščiu išskrenda, akmeniu sugrįžta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-02-18 14:46
taigis
Naivu, na kas ten žino kas ten per pradžia, koks žodis. Kampuotas teksteliukas - jei api struktūrą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą