Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Lapė ir zuikis

Zuikis pabėgiojo, nusiprausė ir nusiskuto barzdą. Tada sugraužė morką ir patogiai įsitaisė fotelyje. Įsijungė televizorių. Bet vos tik jis įsitaisė, kur buvus nebuvus jau ir lapė čia. Tik iš įpročio kartą pabarbeno į  duris ir nelaukusi kvietimo įspūdino vidun.

- Aš žiūriu šuolius su slidėmis, - pabandė nuvyti įkyrėlę šeimininkas.
- Žiūrėk žiūrėk, o aš pažiūrėsiu šaldytuvą, slidės man neįdomu, - atsakė lapė.

Zuikis nejuokais susirūpino, tik vakar gerai apsipirko, kiek ta rudoji suės. Kartu buvo įdomu ir kaip seksis jo mėgiamiems austrams, tad viena akimi stebėjo šaldytuvą, kita televizorių. Austrai kol kas nesirodė, skrido čekai, lenkai, slovėnai, o austrų dar nebuvo nei vieno. Ką gi, silkės jam ir nebuvo labai gaila, pats nežino, kam ją pirko. Pasirodė pirmas vokietis, tai jau rimtas priešininkas, bet jis toli nenuskrido. Po to sekė norvegas, na tas tai jau tikrai geras. Pusė batono. Ir ketvirtis kumpio. O, o, o, štai ir pirmas austras, tiesa ne geriausias, ir nuskrido ne per toliausiai, gaila. Kiaušinio. Ir sviesto. Kas dar dingo?

- Tu dar nepasisotinai? – pasitikslino zuikis.
- Kad čia pas tave tiek visko mažai, kiek dar gyvenime nesu regėjus, - atsiliepė lapė ir neatsargiai nusiriaugėjo. – Atsigersiu limonado. Tu juk ne prieš?
- Prieš.
- Sakei kažką, zuikeli? Kas ten laimi? – sučepsėjo svetelė.
- Niekas nelaimi, visi užsimušė, - atkirto zuikis ir užgesino televizorių.
- Matyk tiktai, kokia nelaimė, - nusiminė lapė ir taip pat uždarė šaldytuvą. – Einu kitiems papasakosiu apie nelaimę.
- Eik eik, - tarė kiškis ir užrakino paskui lapę duris. Būtų gerai ir ant šaldytuvo spyną pritaisyti, - pagalvojo zuikis ir ėmė skaičiuoti nuostolius.


                              Raudonkepuraitė ir vilkas

Eina mišku Raudonkepuraitė ir sutinka vilką. Vilkas jos ir klausia: kur eini, mergyte?

Pas senelę, atsako mergaitė.

Betgi žinai, kad lankyti senelius yra uždrausta dėl epidemijos? Primena vilkas.

Ach taip, bet aš labai pasiilgau senelės.

Aš pabūsiu tau už senelę, sako vilkas. Prisimeni ko turi klausti?

Taip, prisimenu, atsako Raudonkepuraitė. Bet tu mane suėsi?

Ne, neėsiu, garbės žodis, tik ką grybų privalgiau, esu sotus. Na, pradėk.

Senele, senele, o kodėl tavo tokios didelės ausys?

Kad tave geriau girdėčiau, abejingai išpoškina vilkas.

Senele, senele, o kodėl tavo tokios didelės akys? seka kitas klausimas.

Kad tave geriau matyčiau, skuba pilkis.

Senele, senele, o kodėl tavo tokios didelės rankos? Šnabžda  išsigandusi mergaitė.

Kad tave stipriau apglėbčiau, ir sugriebia Raudonkepuraitę.

Senele, senele, o kodėl tavo televizorius neveikia? Sušunka Raudonkepuraitė.

Neteisingas klausimas, užriaumoja vilkas.

Bet aš tavęs bijau, verkia mergytė.

Nebijok, aš gi pažadėjau, ramina vilkas.

Na, gerai, senele senele, o kodėl tavo tokie dideli dantys? Sukaupusi drąsą teikia teisingą klausimą Raudonkepuraitė.

Kad tave greičiau suėsčiau, atšauna vilkas ir suėda Raudonkepuraitę.

Apgrauždamas paskutinį kaulelį čepsi: ar tau niekas nesakė, kad šiais laikais niekuo negalima pasitikėti?
2021-03-16 18:34
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-01 04:59
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-04-07 02:02
Erato
Ačiū už gyvenimišką pamoką! Aš vis galvoju, kokiu priimtinu formatu vaikams pasakyti, kad pasaulis nei teisingas, nei pasitikėti galima aplinkiniais. Jūsų antroji pasaka tiktų :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-03-17 12:41
Vetra Vika
Įtaigios ir linksmos pasakaitės-:)))...
Mūsų gyvenimai - ištisai sekamos pasakos, o kartais sudubliuoti filmai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-03-17 01:02
varna
humoras visada gerai
pirma pasaka lb juokinga
antros motyvas jau įgrįsęs
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-03-16 21:58
Damastas
Rekomenduoju: A.Kamiu "Nuopolis" - irgi matyt vaikams.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą