Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





neberijus neberijus

Pasiūlymas

Šis kūrinys buvo tarp savaitės geriausių


Mes žmonės prie pinigo – akivaizdu, esame  inteligentai. Jeigu inteligentai –  visi turi gerbti. Ir gerbia, niekur jie nesidės – gerbia. Tiesa sakant, nuo tokios pagarbos – tai šiek tiek šleikštu. Šiam pasaulyje kažkokia netvarka, pasirodo, ne viską galima nusipirkti. Taip mano kaimynas, vargšas filologas, mano. Aš pasakiau – ir būtinai nusipirksiu. Man kaina nesvarbu. Kodėl aš taip kalbu. Turime mes dukrelę vienturtę. Nepasakyčiau, man graži, nes į mane panaši. Ji graži taip perpus. Ką čia daug aiškinti, kaip sako mano žmona – tai viršutinė dalis į mane, o apatinė į ją, atseit, nusidavė. Išeina, kad kojos gražios, o veidas – tai niekas nesiryžta man pasakyti, koks gražus. Na, tikras aš. Užsisėdėjo mūsų mergaitė, irgi niekas nesako, bet ir taip aišku – dvidešimt du metai – senmergė. Šeimos galva aš, bet mano žmona čia jau subordinacijos nesilaiko. Įsidrąsino.
–  Klausyk, – sako. – Tu visą miesto rajoną baimėje laikai, pas tave net užsienio filiale tvarka. Kada mes dukterį apvesdinsime?..
Ji teisi, po velnių. Kai tik ji užveda tokias kalbas – tai pyktis man šauna į galvą, kaip šlapimas. Išlekiu kaip raketa iš namų:  prisigeriu,  ką nors sudaužau, ar primušu. Vieni nuostoliai po to. Nusprendžiau – reikia baigti. Nemanykite!.. Dukterį apvesdinti man ne problemą. Liepsiu, bet kas ves! Apie kraitį mano aplinkos žmonės žino. Žino daugiau, negu visi, kam nereikia žinoti. Nenori ji tokio vyro,  į mane panašaus. Ką daryti? Nusprendžiau ieškoti. Padaviau skelbimą į laikraštį: reikia darbuotojų, veiklių iniciatyvių. Įrašiau ir vieną filologą dėl juoko.  Tai kiek lankėsi, niekas darbo sąlygų nesuprato arba man nepatiko. Galų gale atėjo toks vienas, pagal dukrą – tai jau pagyvenęs, apie 30 metų.
–    Kokios darbo sąlygos, – teiraujasi
–  Gerai, – sakau, – vaikine, paaiškinsiu. Į darbą pirmadienį gali iš ryto neskubėti. Ateik taip apie vienuoliktą. Iki ketvirtos valandos gali laikraščius paskaityti, internete panaršyti, namų kiną pažiūrėti. Ketvirtą valandą ateisi pas mane į kabinetą, vakarėlis nusimato. Gersime, bus  mergų ir narkotikų.
–  Negeriu, – sako. – Negaliu gerti, nes tai prieštarauja mano įsitikinimams. Reikia mąstyti apie tautos ateitį. Tokių santykių su moterimis vengiu. Iš viso jūs čia,  tikriausiai, juokaujate?
–  Nejuokauju. Algą gausi. Kiek nori algos?
–  Atsižvelgiant į tai, kad aukštasis išsilavinimas, ne mažiau 1000 eurų.
–  Gerai, – sakau. – Gausi  du gabalus.
–  Sutinku. – atsako. – Gabalai... Kaip galima tokius žodžius vartoti?
–  Tie gabalai nekvepia, gražūs, lietuviški, o be to darbo nedaug. Galėsi laisvalaikiu man kalbas rašyti, ar šiaip kokius laiškus. Akivaizdu, mūsų merginos tavęs nedomina. Tai gal vedęs?
–  Išsiskyręs, dėl finansinių nesklandumų ir charakterių neatitikimo.
–    Klausyk!  Tu kartais ne homoseksualistas?
–    Ne. Aš normalios orientacijos.
–  Ačiū Dievui. Aš čia pajuokavau. Ateik pirmadienį, darbo duosime.
Kai jis išėjo, aš viską apmąsčiau. Vaikinas laisvas, be kenksmingų įpročių. Tiesa, ne pirmo ryškumo gražuolis. Galima sakyti, net visai neišvaizdus. Ką ten neišvaizdus,  šiek tiek už mano dukrą gražesnis.
Pirmadienį atėjo. Dirba tvarkingai. Korespondencijas tvarko. Kokie ten raštai... Tikrų popierių –  tai jam neparodysi. Net per daug tvarkingai. Atneša raštą iš televizijos studijos, tos laidos „Bėdų turgus“ ir sako:
–  Kodėl jus pažadėjote 1000 litų, o sąskaitos iki šiol neapmokėjote? Parašą ant čekio užmiršote? Užmiršote pasirašyti ant čekio?..
– Nesijaudink, – aš jam atsakau. – Gal po metų kitų atsiminsiu, pasirašysiu.
–  Dabar reikia.
–  Negaliu, dabar finansiniai nesklandumai. Labdaros fondas pereikvotas.
Niekada mes tokio fondo neturėjome, greičiau priešingai – su labdarą biznį sukome. Matai, išsižiojo, jam reikia labdarai. Laikyk, kišenę pripilsiu. Net sunervino. Na, manau palauk.. Vėl išsikviečiau.
–  Tu turi kokiu nors talentų, – klausiu.
–  Rašiau eilėraščius, – išraudęs prisipažįsta.
–  Tiks, – sakau. – Parašyk laišką merginai. Meilės laišką, kad aistrą jaustųsi.
Pakraipė pečiais išėjo.
Na, parašė jis tą laišką. Po to dar vieną kitą. Aš juos dukrai paduodu. Dukrą, matau, susileidžia. Gavau iš kažko puokštė rožių.
–  Nunešk, – liepiu, – dukrai.  Aš neturiu laiko. Grįžo kažkoks raudonas susijaudinęs.
Žodžiu, teko su juo pavargti, teko kai ką paaiškinti, kad pas mus čia netoliese didelį ir gilus ežerai, jūra netoli. Be to, juk galima kažkokią kaukę naudoti, nes kūnas – tai  beveik idealus. Ir iš viso moters veidas – tai krūtinė ir panašiai. Be to, butas, tvarką laiptinėje garantuoju...
2020-08-02 09:47
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-02 10:58
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-08-12 02:02
wirusas
Būtų 1.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-08-04 13:36
Miam
Žinokite, tikrai, gerbiamas rašytojau, šį kartą neturiu jums jokių priekaištų, tikrai jau pasistengėte juk.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-08-03 09:02
Atėja
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-08-02 21:47
Juozas Staputis
Ir humoras ir tiesos paveikslas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-08-02 17:25
Nuar
"Linksmų plaučių" sąvadavimas. Buitiškai tikroviškas, filosofiškai pagrįstas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-08-02 09:52
gogo
Mintyse tave sukryžminau su Exuss, tdl 5. Kitu atveju būtų 1.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą