Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Nežinau, kaip save atsiminti,
bet dejuoti dėl to – sarrrmata.
Greit pradėsiu devintą dešimtmetį rinkti. 
Ne jaunystė, bet... savanoriai
pagyvena ilgiau,
kaip Danguje taip ir Žemėje.

Ne iš poterių tai, ką sakau. 
Štai ir tu, mano krašto skaudi atmintie,
karaliene aukščiausioji mano –
niekas kitas taip nepuošia senio
kaip kelionė pareinat Namo  –
kelionė į esmę Žmogaus.

Nesibaigia sausis ir jo Tryliktoji:
šiandien – ne,
ryt – ne...
Ji ne laikas man,
sukantis žemę aplink save,
ne kalendorių lapelio reginys
juolab ne užuojauta, kad ...

  – Ok, bet gal čia tik dnr. (tik! – aš)  kaip manote Pranai? Nes sąlygos ir taisyklės bei prielaidos visiems vienodos, nepaisant amžiaus, lyties ir turto:)
  – Neprieštarauju, Kęstuti. Man tai kelionė į Sausio 13. Tačiau ar ateisiu, o juolab – kaip? Irgi neaišku, – atsakiau pabijodamas, kad  nesupyktų. Atrodo, kad – ne. Tačiau dabar tiesiog kaip iš bažnyčios, kurioje krikštytas, nors ir ne savo žodžiais, o Danutės  Valentukevičienės, kurią jau įpratau vadinti Kabelių parapijos emuziejumi...

... atlydys. Drėgme prisodrintas oras slepia papilkėjusius miškus, blukina krypuojančių į bažnyčią Ašašninkų moterų siluetus. „Mūs cik ciek ir liko – trys moteros ir Antanas, “ – kai jas, pavargusias ir iškaitusias, pasivysiu, prisipažins moterys. Kitos tokiai kelionei jau nebeturi jėgų ir sveikatos, todėl vienintelė paguoda – kada nors grįšiantys vaikai.
2019-01-14 07:35
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-01-15 00:28
Erla
Gali būt ir dienoraštis, bet kiek jis aktualus rašančiam ar aplinkiniams. Pvz. jūsų žemiečio Liongino Baliutavičiaus dienoraštis. Tiesa, tada buvo kiti laikai,istorinė praeitis. Bet mūsų laikai ne mažiau sudėtingi. Paieškokit tų vinių, p.Pranai, sukalt paveikslų porėmiams.
4
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-01-14 11:43
Pranas
Nelabai tikiu, kad ateisi. Buvai arčiau, bet nepasirodei. O dabar ir savo „paveikslą“  kažkur toliau nunešei. Taip girdėjau. Klausiau, bet neatsakei. O dėl paveikslų galerijos –  jeigu jau randi pas mane, nesuprantu, kodėl jie taip rūpi. Juk „Rašykuose“ kur durk, ten jų yra.  Tavo, mano taip pat. Tačiau, jeigu ateisi, nuoširdžiai prašau, būsi mano namams mielas svečias.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-01-14 10:38
Svoloč
Kad tu čia kažkokia galerija užsiėmei? Ant paveikslų patraukė? Ateisiu į parodą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą