Apie tai, kaip nieko negaila, apie tai,
kad nepasiilgau nei pievų, nei kvapo
nei veido,
kaip nebesistiebiu nei mintimis, ir iš viso
nebeliečiu kojomis žemės.
Kaip langus pasmaugė vijokliai, bet manęs tai neliečia,
vis tiek jie buvo į šiaurę.
Kaip kambarį po truputį į karo nelaisvę
paėmė šiukšlės ir rūbai, ir indai,
kaip pasalūniškai jie kovoja dėl teritorijos, o
tarakonai ir pacai ten kelia simpoziumus.
Man nei kiek nekoktu
man gera girdėt jų gyvybę, jų ginčus.
Ir apie tai, kaip nieko netrūksta
kaip bet kokie prisiminimai apie tave
gėdijasi, jei kartais užklysta,
ir virsta ištežusiais popieriais, kuriuos
pasisavina kambario fauna.
Labai tikslus ir geras vaizdinys apie langus ir vijoklius...iš karto sukuria ir vaizdą, ir nuotaiką. Šiaurė taip pat prisideda prie to, šiek tiek vaizdą pakoreguoja.
Toliau dar geriau, - iš to kambario jūs išsiveržiat į labai plačias erdves ir tampat laisvu žmogumi. Poetui labai svarbu būti laisvu.
Dar jam yra svarbu nesileisti suminti to, ką turi ir išreiškia, tada jau geriau likti tokiuose kambariuose ir rašyti, nei grįžti pas žmones ir įtikėti jų paistalais.
Pervertinsiu net iki 5, nes...gal net nepervertinsiu.
Apsilankiau lyg narkomano landynėje. Manau, gerai perteikėte irštvos būseną. Pajutau. Tik... labai slogu pasidarė.
Bet kūriniu jausmas yra perteiktas skaitytojui.
visai neblogai, lyginant su visokiomis "sentimentalijomis" , bet paskutinė eilutė kažkokia beprasmė (na taip, nebent galvotum kad kambario fauna - tai pacai vorai tarakonai ir padvėsusios musės ), perdaug paprasta :) 3+