Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Dabar man šešiolika. Prieš dešimtmetį aš dar lankiau darželį. Ten buvo toks berniukas vardu Osvaldas. Aš labai jo bijojau. Kalbėjo jis su visais labai garsiai, ko nešaukė, atsikalbinėjo, savo bendraamžiams nuolat be priežasties grasino, dažnai kuriam net įspirdavo. Auklėtoja su juo nepajėgė susitvarkyti, tėvai priešinosi jo buvimui grupėje, bet nieko negalėjo padaryti.
Manęs jis nelietė, bet keistai į mane žiūrėdavo. Tai mane varė iš proto ir aš tik laukdavau, kad greičiau baigtųsi tas košmaras ir grįžčiau namo.
Kartą auklėtoja skaitė pasaką apie du princus, kurie mylėjo vienas kitą ir norėjo gyventi kartu amžinai. Visą laiką jutau nekenčiamą žvilgsnį ir niekaip nesupratau, kaip tie princai galėjo būti tokie kvaili ir mėgautis kurio nors vieno prievarta arba agresija.
Paskui auklėtoja dar paklausė visų, su kuo mes norėtume gyventi. Osvaldas pirmas parodė į mane. Mane pasirinko dar du berniukai ir penkios mergaitės. Galiausiai pasisakyti turėjau aš. Visi tylėjo ir laukė. Aš baisiai bijojau, bet vis tik išlemenau:
- Milita.
Osvaldas staiga pašoko ir smogė man. Mergaitės sukliko, o auklėtoja puolė tramdyti mano skriaudiką.
Dabar man šešiolika ir šią istoriją prisimenu su šypsena. Net keista, kodėl aš jo bijojau, šiandien jis sulauktų žiauraus atkirčio.
2015-10-27 15:52
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-01 09:15
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-11-04 22:42
Varinė Lapė
Galvoju apie kaimyną tokiu vardu, kurmis jis. Nepatinka jam man olos interjeras, plūktos grindys, negali prasigremžt į vidų. Jei jam pavyktų - nepavydžiu. Slapčia  tos dienos laukiu. Su plaktuku po pagalve.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-10-28 20:04
Šioks Toks
Tai čia tipo peredastiškas. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-10-28 16:01
Pranas
Aš rašau 5. Nes tai Svoločius. Aš jį pažįstu ne tik iš  šio rašto. Jeigu po šiuo rašiniu būtų kitas parašas, turbūt apeičiau lanku, nekreipdamas dėmesio.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-10-28 01:20
gunta
2
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-10-28 01:16
gunta
mąsinė hipnozė - visi bijo Osvaldo, negi o iš tikrųjų kiekvieėnas išsišokti bijo, ir pažeminti arba paneigti visų (tai bandos) bijojimą; "reikia GERBTI bandos pasirinkimą, banda rinkosi bijoti Osvaldo", - tai taip pat kaip ir rinktis prezidentą ir t.t. ir panašiai... kol bandai reikalingas kažkas kurio reikia bijoti, tai bus ne osvaldas, bus rostadas - esmė, reikia ko nors visiems choru bijoti- pasirinko banda bijoti osvaldo šiuo atveju... :) juks sako net kad "dievo reikia bijoti"

bet auklėtojos kokios iškrypusios, o gal tokie tyrimai, klausimu: "kokia tikimybė kad užaug netradicinės orientacijos karta?"--brėdas ta jūsų rašliava, bet jei būtų pavadinimas "banda bijo Osvaldo", truputuką būtų nors kiek geriau... tai apeliuotų į mintį "gerbti yra privalu pasirinkimą liadies...".

beje, herojus sulaukęs šešiolikos tebekovoja su darželinuku osvaldu- nieko sau Osvaldas... :) (juk herojus nesutiko šešiolikmečio Osvaldo... o minti9ja...)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-10-27 15:55
Tams_a
Su Auksine šakele, jeigu ką.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-10-27 15:54
Tams_a
Aš pasirinkčiau Oskarą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą