Cigaretės dūmai vėl griaužia akis,
Jaučiuos kiap benamis, besielis vagis.
Nesvarbu, kad aš doras ir namus aš turiu,
Eiles, poemas, rašau ir kuriu.
Vagiu aš gyvybes, sielas ir meilę,
O visi kaip kvailiukai sustoja į eilę,
Tik tam, kad pavokčiau tai kas geriausia,
Sutrypčiau jų sielas, net širdį tyriausią.
Esu aš kaip šiukšlė blaškoma vėjo,
Nes taip turi būti, nes taip gi reikėjo.
Neturiu aš nei sielos, neturiu net širdies,
Kas minutę artėju, glaudžiuos prie mirties.
Vagiu aš ramybę, gyvenimo šviesą,
Tada jie sužino gyvenimo tiesą,
Kad visi esam šiukšlės, visi be jausmų,
Širdis neminkštėja nuo vaiko verksmų!
Gyvenu aš sau vienas, gal taip ir geriau,
Daug sykių aš kėliaus, dar daugiau aš miriau.
Ir kam to reikėjo, ir kam to dar reikia,
Juk tai tik mus žudo ir skausmo suteikia.
Menas ir yra jausmų išreiškimas Daineko. Eilėraštis be jausmo taip pat kaip automobilis be benzino. Jis yra, bet be kuro nevažiuoja, tad jis niekam tikęs.
ne, čia visiškai nėra šito prototipo pajautos - rašančiam tai visiškai nesuvokiama - nerašys, o tiksliau nemąstys taip herojus juo būdamas kaip pavyzdžiui:
"Vagiu aš gyvybes, sielas ir meilę,
O visi kaip kvailiukai sustoja į eilę,
Tik tam, kad pavokčiau tai kas geriausia,
Sutrypčiau jų sielas, net širdį tyriausią." , – na pažiūrėkite kas taip masto - bobutės, taip, jų vyrai samagoną verda - krūminukę verdamą miškuose, pakrūmiais, tai yra darbas, pinigų prasimanymas, taupymas, o teisia jos (po verbų sekmadienio) taip, maždaug. tai Kaip pacituota, tai tokia psichologija yra va tų bobučių.
silpniausia grandis ir tyra, būtent, kad čia nei viena eilutė neįtikina - sukurtas lyrinio herojaus paveikslas - neįtikina;
o klausimas geras - filosofinis.
Visuomenė sutvėrė vagį, jai jis reikalingas, kol kolektyvinės sąmonės lygmuo yra toks koks yra. Tai gi - klausimas gilus, tačiau kvailas herojaus paveikslas - autorius nežino, kaip mąsto vagis. (nei vienas tikras vagis, net samdomas žudikas - taip nemąsto. tikrai ne - jų protas yra gyvesnis, ir sąmojingesnis; AIŠKESNIS; jie turi aiškią gyvenime filosofiją.
tai silpnoji kūrinio dalis, kuriamas lyrinis herojus. jis į lankas, į pievas.. O energetika "verkšlentojas"; tai būtų gal budelis, kuris atlieka darba, o po kaukia jam ašara teka (veidą dengiančia kauke) publika - juokiasi. jau priprato, jiems laikas nuo laiko reikia kraujo, kad atgytų, įvykių, žaidimų, ką nors pateisti. ir jiems tas poreikis yra laikas nuo laiko tenkinamas. budelis verkia, kad taip yra, jis giliai (dirbdamas tą darbą) yra išmastęs tuos klausimus, ir jau mato. (tokia energetika, tas verkšlenimas kertant galvą, gali būti tik pas sąmoningą budelį, artimą protą stebėtojui - filosofui, bet budeliui. TIK ENERGETIKA. jūsų herojus verkšlena, pabaigoje užsiduoda, o tiksliau kelia klausimą:
"Gyvenu aš sau vienas, gal taip ir geriau,
Daug sykių aš kėliaus, dar daugiau aš miriau.
Ir kam to reikėjo, ir kam to dar reikia,
Juk tai tik mus žudo ir skausmo suteikia.";
vagis, samdomas žudikas - kileris, taip nemąsto, tik pamąsto, kodėl jis? kas jis? ir apie visuomenės modelį, savo vietą tame modelyje, valdymo santvarkoje tos visuomenės ir t.t.
bet ne verkšlena, o greičiau atranda atsakymą, savo filosofinį pagrindą, ant kurio stovi.
Lyg ir biografija, lyg ir pabandyta sueiliuoti, lyg ir pasistengta ne visai primityviai išdėstyti mintis bei įvykius. Bet pritrūko ir išreikštos minties gylio, ir išraiškų spalvingumo. 1+
ne ne! tikrai ne vagis; o verkšlentojas esi koks tai, jau greičiau, (ne tu! - tavo kuriamas lyrinis herojus.)
žinai - va toks gali būti budelis. kuris yra budeliu, nes visuomenei reikalingas budelis, ir jis yra. "budelis verkia - ir galvą kerta, publika - juokiasi...) budelis žmogiškas, ir jautrus, jo toks darbas, toje visuomenėje kurioje reikalingas budelis. ne jis susigalvojo būti budeliu...
Jo, toks verkšlentojas - budelis, gali būti, ir tai jau bus gilu, apie žiaurią, brutalią, lėkštą visuomenę, kuriai reikalingas budelis. "Net budelis verkia - o publika juokiasi..."
pas jus, ne tas prototipas. Viskas kas yra - yra ne todėl kad žmogus susigalvojo, kolektyvinėje sąmonėje to reikia. Meterlinko: "Žydroji paukštė" literatūriniame kūrinyje, ta mintis išreikta, kai gimsta partija vaikų. Atsidaro laiko durys - tikriausiai sielos tada užsimezga pas gimdytojus, jau įsčiose, pas motinas kiekvienas savo - būsimas jų motinas. Tai va, dar prieš durims atsidarant, jie žino, kas jie yra, kas bus (kaip karmą savo atidirbinės, nes visuomenėje tų vaidmenų reikia, o kiekvienam asmeniškai - jas atliekant, reikia dvasinio tobulėjimo dvasinio augimo) tai gi, atsidaro laiko duris, ten dausose, vienas yra įsimylėjęs kitą, abipusė meilė, jie vienas kitą labai myli, bet juos išskiria, nes vienas dar neturės gimti, o kitas jau eis pro tas laiko duris, jie taip graudžiai liūdi, jie neatsimins, kad jie mylėjo vienas kitą, ir nebesusitiks žemėje; Ir visi reikalingi, ir viskas jų dvasiniam keliui reikalinga/ Ir reikalingas net vagis, tai visuomenei jis dar reikalingas, toks lygmuo - kolektyvinės sąmonės tobulėjimui dar reikalingas vagis. Ir Dievas - Laikas, sako prie durų tam vagiui "o ar pasėmei skrynelę, kur dėsi pavoktus daiktus?" - ir jis atsako, kad pamiršo visai, būtų gimęs be vagies skrynelės, ir greitai bėga pasiimt skrynelės, nes jau visi prie durų laukia, Prie Laiko durtų, kurios atsidarys ir jie išeis į žemę (tos sielos.)
tai gi - JŪSŲ tekste, viskas plėtojama (pati mintis ) labai normaliai, labai dinamiškai, logiškai BET - jūs ėmėtės rašyti apie prototipą, apie kurį, žalio supratimo neturite. Tai ir yra prastai - idėja, užmanymas filosofinė, ir matosi, kad ji jum įdomi, bet raiška, prototipai - paveikslai, kaip jie išreikšti, kaip klausimus kelia?.. visa tai labai labai vaikiškas spektaklis.
Aš užsirišiu ant akies raištį, išsikamšysiu marškinius, garsiai kalbėsi, ir būsiu piratas...
bet juk jis tas "aš" nebus piratas. taip?
idėja yra, plėtotė yra - prototipai, labai neįtikina-jų nėra.
vis tiek daug geriau, negu apie berželį. BEJE, skaityti buvo įdomu. (tai yra visai įtraukia. pati idėja, užmanymas filosofiniu atžvilgiu - įtraukia.
šaunuolis (arba šaunuolė. nežinau kas jūs-lyties, bet bet kokiu atveju - žmogus.)
P.S. jei įdomu, pasigilink, pamedituok į kiekvieną mintį. (ilgai giliai pasigilink...) (čia tik septynios - kiekviena savarankiška) po to vėl paskaityk savo kūrinį) ir gali, kilt idėjų, minčių, suvokimų. ))
Слова Ванталы.
* Ты не знаешь, чем обернется твое зло.
* Мир слишком велик, чтобы повредить ему.
*Ты не знаешь, что нужно Миру.
* Твои ошибки не сокрушат Мир.
*Миру нужно не твое благо, но твое участие.
* Не бойся за себя Ты слишком дорог Миру, чтобы пропасть зря
*Сколько ни копай землю, ее не станет меньше.