Rašyk
Eilės (78165)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-22 21:11
Algmar
„Išrišimas“ išsiskiria originalumu – įtaigiu nejaukumu. Grožį  čia  tenka matyti statinio architektūroje, o ne paveiksluose, kurie žvarboki – čia ir tikę. Tai grožis savotiškas. Nueita tiktai lig išrišimo slenksčio. Architektūra stipri.

      O komentarai kai kur kryptelėję link scholastikos.
Autorė jau ne pirmą kartą nusižengia teisingai taisyklei „kad  + bendratis“, – jos būtina laikytis. Scholastai net išeina iš krašto, mačiau liepiant nevartoti „ką čia padarius, kad negavus kuolo...“. O čia būtų galima sakyti „Atsakei, kad daugiau nepaslysi“, arba „nepaslystì“, ritmą pritaikius.
      Jei kliūva „nuraškytas šešėlis", tai tokių „kliuvinių“ čia po 2 – 3 kiekvienam posme. Geriau jau verstis skaitytojui įtempiant vaizduotę. „Savo dvasioje reikia išgirsti tai, ko gal joje  visai nėra“ – sako Pranas, pats nuscholastinęs su priešingu ženklu pastabose apie Senamadžių.
      Senamadžius tiksliai išrankiojo nebūtinus žodžius, bet ir to tikslumo nereikia paversti skrupulinga scholastika: neretai nebūtinas žodelis prideda šilimos. Be to, Senamadžiaus 2 eilutėj reikia pakeisti žodžių tvarką, kad ritmas netriktų.
Ir, skaičiuoti kiekvieną skiemenį, tiksliai, vienodai, – joks idealas, tai scholastikos apraiška, mechanika, varžanti laisvę ir natūralumą, priedo prigimdanti tų žodelių nebūtinųjų.  Retoki atvejai, kai formos varžtai drausmina ir duoda gražių rezultatų – taip esti kai kada senoviškas formas stilizuojant. Gyvas ritmas – laisvas.
      Geras vertinimas ir be komentaro geras, nors paaiškintas gali būt naudingesnis.  Untā veins apsales jau žuodžia nebrand – „Nereik jo komentuot, karts nuo kart paskaityt kai atein laiks išsirišt“.
      Nepaaiškinti apgailėtini prasti balai – rašykų karalijos prasto skonio piktžaizdė, lyg valstybėj korupcija. O kur dėtis, jei komentarai išvarva dar labiau apgailėtini.


    Ūūch –nem... pumpuokim, jau tuoj į Aušrinę persivers!
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-22 21:09
Muta
pritariu Tom Kom Potui dėl bendraties po "kad", bet šiaip super :) 5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-22 21:02
Raistine
Pamiršau pasakyt, kad puiku:) Bet Pranelis koks šnekus šiandien:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-22 20:59
Raistine
Atrodo, kad viskas čia įvyko savaime, o autorei beliko tik žengti grakščiai lyrišku žingsneliu .
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-22 20:32
Pranas
Skaitau ir komentarus, o juokingiausias man – Senamadžiaus.
Bet šią savo bėdą jis supranta kaip privilegiją. Aš net nepagalvoju, kad skaitydamas jį, jaučiu, matau ir girdžiu taip, kaip mato jis. Perskaityti reikia mokėti, savo dvasioje reikia išgirsti tai, ko gal joje  visai nėra. Aš jau, pavyzdžiui, retai skaitau  haiku. Man didesnį įspūdį daro paprasčiausi posakiai, bet, manau, visai kitaip juos suvokia japonas. Ir nebūtinai japonas, na, o man nesiseka.
Kita vertus, nuėjęs į jo (Senamadžiaus) daržą, matau, kad kūrybos daug, bet kad tik  žiedai ten...  na,  tai atsiprašau. Galima  būtų įtarti, (žinoma, juokauju)  kad  juos  tictac nuskina, bet tai būtų  neteisingi  įtarimai – jam užtenka to, kiek pats turi.
Tai va, paplepėjau... Užeina kartais toks  noras.
Nė vieno bereikalingo žodžio
ir tik tada eilėraštis
išsiskleidžia
kaip žiedas.

Būtų labai  smagu, kad nebijotumei kritikos. Aš jeigu vertinu, tai tik 5. Ir taip jau  ne vieneri metai.  Bet suprantu, kad  jie žalos gali padaryti daugiau negu 1.
Sėkmės  tau!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-22 20:27
Zirgulinis be kirčio
Taip.Tikrai gerulis.Nereik jo komentuot, karts nuo kart paskaityt kai atein laiks išsirišt.Manau į autorių žvelgsių kiek kitaip nei lyg tolei.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-22 20:12
vanigera
Visuomet su malonumu skaitau Jūsų kūrybą ir žaviuosi. Ačiū.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-22 20:12
vanigera
Visuomet su malonumu skaitau Jūsų kūrybą ir žaviuosi. Ačiū.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-22 19:10
nuostabus darbas -toks prisodrintas neįprastomis metaforomis,bet ne dirbtinai,toks trykštantis jausmu ir tiesiog pulsuojantis. Aš vien už paskutinę strofą penkis rašyčiau. Be abejonės - aukščiausias įvertinimas. Gražu. Sklandu. Romantiška, įtikinama ir pasakyta  apie pribrendusio jausmo sprendimą .
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-22 14:49
bibliotekininkė
Šauniai, 4
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-22 14:38
Arletė
Nematomoms: Žmogus slepiasi po juodu šydu, kai daro blogus darbus. Nematomos,jeigu spaudžiate apgailėtinus savo balus, prašau pakomentuoti savo pastabas, o nesislapstyti.Kerštas ir pavydas- du broliai, vedantys į tamsą.
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-22 14:26
vilnis
Visuomet gėriuosi ir laukiu Jūsų eilių.Ačiū
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-22 13:37
Arletė
Skaičiavau kiekvieną skiemenį, tiksliai, vienodai,- ritmas - mano gyvybė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-22 13:31
Senamadžius
Išgirstu, kaip aštriai įsikūkčioja sniegas, -
Ir nutyla žingsniai už miegančios sienos,
Rodos, šią naktį plaštakės nemiega,
Ir tu vis geri po langais mėnesieną.
5.

Jūs gi - klasikė
ir turėtų nebūti
nė vieno bereikalingo žodžio
ir tik tada eilėraštis
išsiskleidžia
kaip žiedas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (4)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-22 13:23
Daineko
tokios technikos ne kiekvienam santechnikui suprast:) sklandus pasivaikščiojimas vienatvės slėniais
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-22 12:51
TomKomPotas
Pabaiga ("kad...nepaslysti" - bendratis po "kad"? ir "nuraškytas šešėlis" - sunku tą veiksmą įsivaizduoti :) kiek užkliuvo. O visa kita - puiku. Gausu nebanalių išraiškų skausmingam žodžiui įtaigiai "išnerti". 5-
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
1 2
[iš viso: 36]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą