Rašyk
Eilės (78165)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vat mums atrodo
Kad amžinybė -
Nesuvokiama idėja,
Didelė

O kodėl būtinai didelė?

Įsivaizduokit -
Nedidelis kambariukas
Arba prišnerkšta kaimo pirtelė
Kampuose vorai

Štai ir visa amžinybė

Kas ten žino?
Galbūt teisingumas toks ir yra
Aš netgi tyčia taip padaryčiau

(E. L.)
2012-06-01 21:02
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-02 22:14
MacteAnimo
Valio Bulka pargrįžo! Net eilėraštį be keiksmažodžių sukūrė. Valio Bulkai!!!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-02 20:05
Apsigalvojau
Smagu. :)) Beje, be paskutinės eilutės nebūtų tokio gero efekto: iki jos kalbama eilinio naivaus žmogelio lūpomis, o tada ta eilutė - tik babaaach, ir apverčia viską, ir peržengia visų pirtelių slenksčius.

(O Gunta stebėtis jau net nebeišeina - ji tarsi dogmatiškumo etalonas, kad ir kaip paradoksalu tai bebūtų, turint omeny jos pačios deklaracijas ir kėlimąsi viršum daugumos)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-02 15:38
Princesės avių neaugina
Geras (:
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-02 13:11
Bulka
gunta sprendziant is tavo komentaru tau iki tu dalyku apie kuriuos sneki ir neva nutuoki - dar labai toli. pradek nuo kasdieniu - uzuojautos, tolerancijos, kantrybes. visi tie techniniai dalykai (nadziai ir sushumnos) ateis veliau, jei is viso ateis. Stai tau visa Upanisadu, Vedu ir Bhagavadd Gitos ismintis - buk gera, elkis graziai. Nusvitimas aplankys net tave. Namaste :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-02 02:18
gunta
na jau, jei atidarysi kanalą sushumna- T.y.  išvalyti sushumna nadi, išvalysi (prieš tai) visus nadžius, ir tada esančią Kundalini energiją (kuri glūdi muladhara čakroje) o šis energetinis centras - stuburo apatiniame slankstelyje (bet energetiniame kūne, ne slankstelyje) Kundalini nubus,  ir ji pati kils čakromis aukštyn iki sachasrara čakros jas kiekvieną iš jų, pakeliui iki jos, atidarydama, tik jos turi būti švarios, ir jei jos bus švarios, visi šie energetiniai centrai - čakros, ji pakils ir pro sahasrara čakrą - viskas įmanoma tictac_, bet nadžiams išvalyti meditacijų niekaip neužteks, čia jau esmė ir pagrindas ne meditacijos, ir ne (uodegikaulio pirtyje pasitrynimai) o KVĖPAVIMAS - prana, kvėpavimo technikos pagrindas ir asanos. tad nesidėk žinančiu, labai nusišneki...

eilėraščio čia nėra, apie amžinybę. (voratinklių įvaizdis iš Čiurlionio paimtas, žodžiu kas yra per asaba bulka, su kokiais kritikais alų geria, kad viešai teigiama, jog čia eilėraštis apie amžinybę geros kokybės ir intelektualus.) o mastyt yra gerai, o kada mąstymas nepatinka, tada gali tave ir užblokuoti, ne?.. Lietuvoje taip.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-02 01:46
tictac_it
gali trinti muladharą pirtelėje kiek tik nori , kad ir visą amžinybę - amžinybės nesuvoksi , kaip su baigtiniu ribotu , tegu ir beprotiškai dideliu galima suvokti amžiną ir begalinį ? :) mes tik operuojame tomis abstrakcijomis ... na, amžinai kvaili komentarai man gaunasi :)) mintis linksma šiaip - jei yra amžinybė tai ji yra visur , kaip ir teisingumas :)) 3+
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-02 00:17
Laskovyje migy
o kas uz ro nedidelio kambariuko, bulka, na uz jo sienu?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-01 23:55
Bulka
Pranai, aciu..:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-01 23:44
Pranas
Gerai, Bulka, gerai.
O gerai todėl, kad  mąstai apie tokius  dalykus.
Taigi kam nepatinka bulkos, te smagurauja bandelėmis.
O mąstymas, mano supratimu, yra esminė poezijos visumos dalis... 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-01 23:14
gunta
ne ne, čakros tai tikrai nuo to neatsivers, bet medituojant veikia sushumna kanalas (juo teka energija) o nemedituojant jis neveikia, ir kol ne neveikia, bet ne juo teka energija, meditacija nepavyksta, tačiau energija tavyje vis tiek teka ida irpingala kanalais. juk dėl to, kad tu nefokusuoji savo dėmesio į plaučius, nenustoji kvėpuoti. tai gi, energija chi arba prana bet kokiu atveju teka nadžiais.
Sakau, jei neatsivėrė nadis sushumna - meditacija neįmanoma, nu o čakros tik tada kai nadžiai išvalyti, taip kad kalba ne apie čakras, apie amžinybę; Gali ją pajausti ir neatsidarius sushumna nadžiui - be meditacijos. Pažiūrėk į dangų prikabintą žvaigždžių - pajausk kad kažkurios jau seniai nėra - o šviesa dar ateina, juk tai amžinybėje... ir tu laikinas joje esi... 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-01 22:46
Bulka
gunta dekui reiks pamedituoti gal ims ir atsivers man cakros.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-01 21:58
gunta
man neatrodo amžinybė nesuvokiama (o idėja viena "šviesa") amžinybėje ji sutelpa, amžinybėje ji keliauja (erdvė yra amžinybė) nereikia įsivaizduoti, pažiūrėk į dangų (jis matosi ir iš trobelės su voratinkliais, ir iš valdovų rūmų aikštės vilniuje, jei nori, ir buriatijoje... pažiūrėk į dangų nakties, matai žvaigždę, o ten gal visas žvaigždžių spiečius, o kai kuri jau ir užgesusi, o šviesa dar keliauja - amžinybėje. (naktį pažiūrėk į dangų juodą - gal pajausi... pamiršk auksą voratinklius mokesčius laiminga tu ar ne, save pamiršk, galvą užversk ir pažiūrėk - blet  blet, kaip gražu. pamiršk, kad blet raidžių junginys yra nuspręstas vadinti gėdingu, ir dainą pamiršk, "o bledy, o bleda", tik pažiūrėk - kaip, šviesa, o ji turi kažkur pasidėti - tai amžinybėje. (voras ir voratinklis laikini...)
______________
ne eilės pas jus. (šiaip pamąstymas, Š.D. gal, bet ne eilės.) erdvė - laikas (amžinybė tas kur buvo ir kur bus viename - jame keliauja šviesa - jei negali medituoti, jei neatsidarė sushumnos (nadis) kanalas - galvą užverst į žvaigždėtą dangų, viską pamiršus, ir lyti, ir kas tu, ir laimingas tu žmogus ar nelaimingas, tikrai gebi; na ir šiek tiek
panirsi - plačiau giliau ir aukščiau, nei "voratinkliai pašiūrėj", arba "Tv.bokštas piramidės ir valdovų rūmai...")
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą