Prisėsk, Jupiteri, Pasikalbėkim. Padėk ragus į šalį, Manojoj rankoj nosinaitė, Balta balta Kaip angelo sparnai. Visai švari, Tikrai nepalytėta Dar jokio maniako pakelės. Akim ko blyksi? Skaičiais virsta aukos? Ar motinos pražyla sapnuose, Kada lopšinę Reguiem sūpuoja? Kodėl galingi visad nori būti teisūs? Bijau, bet gal ištarti leisi, Kad maži taip pat Gyventi nori, dievaži. Ir turi teisę! Bent jau po padais stipresnių Alsavimą slopindami. Kodėl tyli? Užkando žadą atsakymai Tyla bevaisiai? Pyksti, Jupiteri, bet nespoksok Taip baisiai į mane, Juk pats regi, kad aš It vabalas po tavo kojom, Šapelis baimės vėjo gūsiuos. Vos mirktelsi - ir aš Jau paslika bevėstanti ilsiuos. Išgirsti balsą tavąjį geidžiau, Bet monologas Dvasią atiduoda, Neradęs ryšio Tarp manęs – tavęs. Tyla bežadė, tik aukų balsai Dar šnabžda tarp šakų keistai, Kad mirė Prometėjas ir Angis prarijo šviesą, Išlikusią vien Nosinaitėje baltoj.
Taip, ir man atrodo, kad apsunkinimas prasideda nuo „Tikrai nepalytėta
Dar jokio maniako pakelės.“. Tai jau nelabai reikalingas nukrypimas nuo pagrindinės minties. Po to yra ir daugiau tokių atskirai įdomių minčių, bet kūrinį sunkinančių.
Pradžia grakšti, sudomina, įtraukia, bet toliau tekstas kažkaip apsunksta, sakyčiau, šiek tiek balasto yra. Mintis gera ir ta balta nosinaitė žavi ir labai gražiai čia tinka.
4, nes yra vietų, kurias dar būtų galima pašlifuoti, išgryninti :)
Pasaulis nėra vienalytis. Nėra gerų arba blogų kūrinių. Gal nė tų kūrinių nėra, tik mūsų įsivaizdavimas, kad jie yra. Sekant kai kurių filosofų mintimis. Bet monologas Dvasią atiduoda, Neradęs ryšio Tarp manęs – tavęs. Už vieną tokią puikiai išreikštą mintį galima duoti penkis.
_Idiotui
Lituanistui (yra ir astronomui, ir idiotams pagal pasirinkimą)
Jupiteri, tu pyksti
Ši istorija paimta iš antikos kūrinių apie Prometėją.
Įsivaizduokime tokią situaciją. Priešais vienas kitą stovi titanas Prometėjas ir galingasis valdovas Jupiteris. Pirmasis kilnus ir labai drąsus. Antrasis arogantiškas visagalis, visų dievų valdovas.. Jo bijo visi, išskyrus Prometėją, kuris pagrobė ugnį ir atidavė žmonėms. Jupiterio pyktis beribis. Jis čiumpa visa naikinantį žaibą, kad nubaustų neklaužadą ir užsispyrėlį. Bet Prometėjas nusišypso ir ramiai taria: „Tu griebiesi žaibo užuot atsakęs ir taip pareiški, kad esi neteisus“.
Vėliau šis posakis šiek tiek pakito – tapo lakoniškesnis: „Jupiteri, tu pyksti, vadinasi, tu neteisus!“
40 žin. - 31 autor.
Jupiteri, tu pyksti, vadinasi tu neteisus. senoves graikai. Pyktis- blogiausia išeitis. Nuo to ar susipyksit ar ne problema nedingsta, tik atsiranda dar ...
www.supermama.lt/forumas/lofiversion/.../t41923.html - Google kopija
1. Jupiteris yra graikų Dzeusas, tai lotyniškas jo vardo atitikmuo. Tai vyriausias dievas tų tautų, soste sėdintis išmintingas karalius. Į jį sudėti buvo maždaug tokie religiniai jausmai, kaip kad krikščionių į jų Dievą, kai į jį kreipiamasi tėvu, kai jis suprantamas kaip visagalis, kaip teisingas Teisėjas. Kad ans tėra meninė priemonė, tai nieko baisaus. Kad apie jį autorė žino tik patarlę su juo ir jaučiu, blogiau.