Rašyk
Eilės (79047)
Fantastika (2329)
Esė (1595)
Proza (11062)
Vaikams (2730)
Slam (86)
English (1204)
Po polsku (379)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 26 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Dievas, religija, tikėjimas ir žmogus Aš netikiu tikėjimu. Mano metodas yra žinoti, ir žinojimas yra visiškai skirtingas matmuo. Tai prasideda nuo abejonės, tai neprasideda nuo tikėjimo.Kai jūs tikite kažkuo,jūs nustojate tyrinėti. Tik...
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-10 18:34
Tėvas III
Aurimaz, no problem
man patinka juodos parodijos ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-10 18:00
Tėvas III
Kai vaikas gimsta, jis yra pagonis. Kiekvienas vaikas gimsta pagonis, ir jis laimingas būdamas toks koks jis yra. Jis neturi supratimo, kas yra teisinga ir kas neteisinga; jis neturi jokių idealų. Jis neturi jokių kriterijų, jis neturi jokio nuosprendžio. Alkanas, jis prašo maisto. Mieguistas, jis užminga.
Vaikystės nekaltumas yra pigus; tai yra dovana nuo egzistavimo.
Bet mes pradedame nuodyti vaikų protus žiniomis. Mes pradedame mokyti juos dalykų, kurių jie nežino ir nepatyrė. Mes mokome juos apie Dievą - mes mokome juos melo. Šis Dievas - galbūt tėra, tik melas ; mes verčiame juos tikėti, ir šis tikėjimas tampa jų žiniomis. Tikėjimas negali tapti tikru žinojimu; tai yra tiktais pretenzija. Ir visą savo gyvenimą jie manys, kad jie žino, bet jie niekada nežinos. Nes pamatai yra išliejami iš netiesos.
Mes mokome vaikus, "Jūs turite nemirtingą sielą." Kokius niekus mes juos mokome! Niekas nežino,yra ar nėra nemirtinga siela, egzistuoja ar neegzistuoja Dievas, ir šie dalikai neturi būti dėstomi kaip tikėjimas. Jie yra egzistencinė patirtis. Vaikas turi pats ištirti savo vidinį pasaulį.
Jūs galite pažvelgti į save. Jūs tikite Dievu, bet ar jūs nei kiek neabejojate dėl jo egzistavimo? Ir jeigu jūs neabejojate , tai kam tada tikite? Jeigu jūs neturite ligos, kam tada nešiojatės vaistų naštą?  Jeigu jūs žinote, kad dievas yra, tada jums nereikia tikėti. Jeigu jūs tikite, tai reiškia, kad jūs abejojate jo egzistavimu. Ir jeigu jūs abejojate, tai kaip jūs galite brukti šią abejonę vaikui, kaip tiesą.
Tikėjimas įrodo abejonės egzistavimą; ir tikėjimas lieka tiktais ant paviršiaus; jis stumia abejonę giliau į jūsų pasąmonę, bet negali sunaikinti abejonės.

Vaikas gimsta ne su kokiu nors tikėjimu, bet gimsta su labai smalsia, abejojančia, skeptiška sąmone. Abejonė yra natūrali, tikėjimas yra nenatūralus. Tikėjimas yra paskirtas tėvų, visuomenės, švietimo sistemų, religijų. Visi šitie žmonės yra paslaugoje nemokšiškumo, ir jie aptarnavo nemokšiškumą tūkstančius metų. Jie laikė žmoniją tamsoje, ir tam buvo  priežasties: jei žmonija yra tamsoje, nežino nieko apie tikrovę,  tai gali būti  lengvai eksploatuojama,  lengvai pavergiama, lengvai apgaudinėjama , laikoma skurde, priklausoma.
Jokia visuomenė iki šiol nesugebėjo duoti laisvės savo vaikams būti savimi. Tai atrodo pavojinga. Jie gali pasidaryti nepaklusnūs. Jie gali nesekti savo protėvių religijos; jie gali nemanyti, kad didieji politikai yra iš tikrųjų didieji; jie gali nepasitikėti jų moralinėmis vertėmis. Ir yra pavojus, kad jie gali susikurt savo moralę, ir savo gyvenseną. Jie nebebus tik kopijos, jie nekartos praeities; jie bus ateities būtybės.
Tai sukuria baimę, kad jie gali paklysti. Anksčiau, negu jie paklys, kiekviena visuomenė bando duoti jiems tam tikrą kryptį, kaip gyventi, tam tikrą ideologiją to, kas yra gerai ir kas yra blogai, tam tikrą religiją, tam tikrą Šventąjį Raštą. Tai yra būdai sukurti asmenybę, ir asmenybė funkcija kaip laisvės atėmimas.
Asmenybė turi būti numesta, kad mūsų individualumas galėtų būti atrastas. Tai ką mes vadiname "asmenybės" - tai ne mes; tai yra kaukės, kurias visuomenė ant mūsų užmovė.

Kaip jus manote, ar teisingai mes elgiamės, mokydami savo vaikus tikėjimo ??


Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-10 12:49
mnbvcxzasdfhjklpoiuytrewq
melodrama, jei tave veda iš kantrybės tai, gal tu tiesiog neužvedinėk tokių diskusijų?
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-10 09:09
augaviskas
melodrama: „Nuo tikėjimo jūs negalite persikelti į tyrimą. Kiekvienai apklausai, ar objektyviai ar subjektyviai, reikia atidaryto proto - ir tik abejonė tai duoda.“

(Atsiprašau, buvau kurį laiką atsijungęs). Jei dar yra noras kažką aiškinti, tai prašau – mano klausimas: koks tas išganingasis metodas, padedantis vienareikšmiškai ir fundamentaliai atskirti gerbiamą abejonę nuo apgaulingojo netikėjimo, protingą tyrimą nuo eilinio neigimo, moksl-teizmą nuo ateizmo, antiopiumą nuo dar vienos ideologijos, nemirtingą logiką nuo raminančiųjų vaistų?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-09 23:35
Kažkaip
Yra toks paveiksliukas, sorry :)))
http://funstoo.blogspot.com/2011/09/major-difference-between-believer-idiot.html
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-09 18:41
Singapūras
Žmoniją sukūrė ateiviai poetai iš Nibiru-V-Rot planetos. Vot.
Taigi, vystėmės mes daugelį limonų metų vienodai nuobodžiai, nekariavome, nežudėme, neskriaudėme mažesnių už save ir taip toliau.
Matydami, kokie mes nuobodūs, Nibiru-V-Rot ufos vėl atkeliavo ir įdiegė mums į smegenus žodį "religija".

Nuo to laiko mes daugiau nieko ir neveikiame, kaip mušamės, kariaujame ir bandome išsiaiškinti, kas tai per daiktas.

Kai Nibiru-V-Rot gyventojams nusibos ir tai, jie sugrįš ir įdiegs mums kokį nors naują žodį.

O tada jau laikykitės ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-09 18:18
Aurimaz
Kad vyktų diskusija, reikia gero klausimo, ar bent abejotino teiginio su daugtaškiu gale. Čia nėra diskusija. Aš galiu internete surinkti kalną filosofinės medžiagos apie religiją ir numesti straipsnio pavidalu, tačiau tai nebus diskusija. Tai bus informacijos rinkinys.
Aišku, idealus scenarijus tikriausiai turėjo būti toks:

1)Tu įkeli šitą info ir pasiūlai diskutuoti
2)Kadangi žmonės yra visiškai tūpi (o ypač Rašykuose), jie baisiausiai nustemba gavę tokią info ir tau sako: "vaaaauuuu, o aš to nežinojau! O klausyk, o bet tačiau kas buvo pradžių pradžioje?!"
3) Kadangi tu žinai kaip minimum 1000 kartų daugiau nei visi čia esantys, tai maloningai paaiškini visiems, kas buvo pradžių pradžioje. Ir kas nebuvo.
4) Rašyk'ų lankytojai dar labiau nustemba, apsidžiaugia sulaukę Mesijo ir užverčia tave klausimais. Merginos prisipažįsta tave mylinčios. Kadangi anketoje nenurodyta lytis, pusė vaikinu taip pat tą padaro.
5) Tu susirenki krūvą gerbėjų kontaktų, atsakai į visų užduotus klausimus kaip galima protingiau bei išsamiau, išbari kiekvieną, kuris klausinėja pernelyg protingai ir kurie bando ginčytis.
6) Trečią dieną pasiskelbi naujos religijos lyderiu ir imi pranašauti dar vieną pasaulio pabaigą (jinai prasidės, kai Rašykuose atsiras abejojančių tavimi)
7) Galop nuvargęs eini pamiegoti, nes viską žinoti ir turėti tiek galios - sunkus darbas.

Sorry, jei gavosi juoda parodija ir tau tai labai nepatiko. Šiandien aš dieviškai sarkastiškas...
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-09 17:28
Tėvas III
Sanctas Simplicitas 
ir kaip mane veda iš kantrybės tie netikintieji, kurie susigalvoja, jog tikintieji yra kvaili, nusistatę prieš mokslus ir panašiai ;/
__________________________________________________________


Ir kaip mane veda iš kantrybės tie tikintieji, kurie pastoviai(mano gyvenime) bando mane įtikintį, o nepavykus, "draugiškai" grasindami perspėja, kad aš dar turiu laiko iki paskutinio teismo. Ar tai nėra terorizmas ?? ;/
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-09 16:36
Tėvas III
tarp kitko, ar aš minėjau, kad esu beraštis(gramatiškai) ?

nemėgau lietuvių kalbos mokytojos, nesimpatiška buvo.

Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-09 16:28
Tėvas III
Aurimaz,aš nesu protingas. Visa medžiaga, kuria pateikiau diskusijoms, nėra mano(meno) kurinis. Visa tai jau seniai yra pateikta,išsakyta išmintingų žmonių.  Aš nekuriu tiesos. Ieškau jos, atsirenku ją nuo "tiesa" pasivadinusio melo( ji kvepia kitaip, nei melas).
Ar esu gražus ? Čia jau skonio reikalas.
Dėl galios ir dėmesio, nesiginčiju. Iš šalies geriau matyti.
Tiktais klysti dėl 4 punktų(galia ir dėmėsis jau įrašytas).

Dėkui, kad išsakei savo nuomonę :) Malonu būtų, jei retkarčiais užsuktum padiskutuoti.

Galiu diskutuoti ir su savimi, tik bijau, kad atvažiavę angelai areštuos ir pasius atlikti bausmę - nurinkti akmenis nuo mėnulio paviršiaus :(

Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-09 16:28
Tėvas III
Kažkaip 
Kokia šios diskusijos prasmė?
-----------------------------------------------
tokia pati, kaip ir visų diskusijų :)

Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-09 16:12
mnbvcxzasdfhjklpoiuytrewq
ir kaip mane veda iš kantrybės tie netikintieji, kurie susigalvoja, jog tikintieji yra kvaili, nusistatę prieš mokslus ir panašiai ;/
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-09 16:11
mnbvcxzasdfhjklpoiuytrewq
ak. ir tikėjimas reikalaja įrodymų, tik daug subtilesnių nei mokslas. ir kadangi žinojimas bei tikėjimas, kaip nurodo temos autorius, yra skirtingi matmenys, mano galva, tai reiškia nieką kitą, o vien tai, kad nereikia jų plakt į vieną, o jei nesuplakam, tai šie du dalykai viens kitam ir neprieštaraus. aš galiu tikėti Dievą ir nepaisant to studijuot, pvz., mediciną, arba, pvz., biochemiją, ir tikėjimas neturės įtakos mano įgytoms, pvz., anatomijos žinioms.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-09 13:02
Aurimaz
Melodrama, puikiai suprantu jūsų poreikius. Jūs ką tik sukūrėte temą, kurioje parodėte visiems, koks esate protingas ir gražus. Negana to, gavote keletą progų manipuliuoti diskusijos eiga, kas suteikė jums galios iliuziją. O tai savaime jau atsako, ko žmogus labiausiai nori - galios ir dėmesio. Žinoma, to jūs neįrašėte į savo 4 punktus. O vertėjo.
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-09 12:42
Aurimaz
Aš tikiu visagaliu Arbatinuku, kuris sukasi orbitoje kažkur tarp Marso ir Jupiterio. Pliusų daug - nėra jokių dešimties įstatymų, nėra jokios arbatinuko evangelijos, biblijos ir pranašų. Yra tik dangtelis, kuris simbolizuoja viską, ką nori, kad simbolizuotų.
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-09 09:11
Exuss
Diskusijos prasmė yra pasigalinėti, kas daugiau skambių "argumentų" turi :) O po to gyvenimas tekės savo eiga, kaip ir anksčiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-08 23:08
Kažkaip
Kokia šios diskusijos prasmė?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-08 17:25
Tėvas III
VIŠTA AR KIAUŠINIS ? 
Kadangi višta išsirita iš kiaušinio, ir kiekvienas kiaušinis yra padedamas vištos, iškila klausimas "Kas atsirado pirma ?".
Nebuvo jokios pirmos vištos. Rūšys plėtojasi nežymiai nuo ankstyvesnės rūšies.

Mes turime paimti "kiaušinį"  prasme "kiaušinėlio". (Kiaušiniai, kuriuos mes valgome susideda daugiausia iš maistingos medžiagos augančiam vaisiui.) Iškila klausimas, ar neturėjo ten būti pirmo kiaušinėlio?
Gerai, galbūt buvo pirmas DNR bitų susijungimas, kuris suformavo pirmą prototipą iš dvilyčio atgaminimo, ir vienas iš jų galėtų būti įvertintas kaip proto kiaušinis ir proto sperma.

Jei neaišku, tai daugiau ir neklauskit :)

Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-08 17:24
Tėvas III
tai tylit, kaip susitarę ? :)
tai su kuo diskutuot, tada ? :(
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-07 18:38
Tėvas III
Bet visame pasaulyje, Krikščionybė pasiekė žemiausia lygį. Ir vargšai ten visada buvo; bet eksploatuoti jų skurdą tam, kad padidinti savo religijos pasekėjų skaičių yra bjauri, šykšti politika. Politika - yra skaičių žaidimas. Kuo daugiau Krikščionių jūs turite pasaulyje - tuo didesnė yra jūsų valdžia. Kuo daugiau yra Krikščionių, tuo daugiau yra valdžios krikščioniškos dvasininkijos rankose. Jie nesidomi nieko gelbėjimu, bet tik tikinčiųjų skaičiaus didėjimu. Ką Krikščionybė ir daro, nuolat skelbdama nurodymus iš Vatikano prieš gimstamumo kontrolę, skelbdama, kad tai yra nuodėmė naudoti gimstamumo kontrolės metodus; yra nuodėmė legalizuoti ir įteisinti abortus.
Ar jūs manote, kad jiems rupi negimę vaikai? Jiems nerupi, jie neturi nieko bendro su negimusiais vaikais. Jie persekioja savo palūkanas, žinodami labai gerai kad, jei abortai nebus taikomi, jei gimstamumo kontrolės metodai nebus taikomi, tai visa žmonija įvykdys globalinę savižudybę. Ir tai nėra labai toli, jau dabar jūs galite pamatyti situaciją. Tik po keliu dešimtmečių,  gyventojų skaičius pasaulyje gali būti toks, kad bus neįmanoma išlikti. Ir pradėti trečiąjį pasaulinį karą..., bus saugesnis metodas, kad išspręsti šią problemą; žmonės mirs greičiau, lengviau, patogiau su branduoliniais ginklais negu nuo alkio. Alkis gali išlaikyti jus devyniasdešimt dienų, ir tos devyniasdešimt dienų bus tikras kankinimas. Indijoje,dėl alkio motinos parduodavo savo vaikus  už vieną rupiją. Yra buvę net ir tai, kad motinos suvalgydavo savo vaikus. Neįmanoma nuspėti, kur alkis gali atvesti.
Nejaugi jus nesusimastote(tai egoizmas), kuria kryptimi pasaulis eina, ir prie ko visa tai, mus atves?

Nuo to laiko, kai žmonės persikėlė iš Afrikos, ir paplito po visą pasaulį, praėjo 150 000 metų, kol žmonija pasiekė vieną milijardą gyventojų.

Po to tepraėjo tik:
123 metai - du milijardai,
14 metų  - tris milijardai,
14 metų  - keturi milijardai,
13 metų  - penki milijardai,
12 metų  - šeši milijardai,

2011 metais, žmonija pasiekė 7 milijardus giventojų.
JT apytikriais paskaičiavimais, gyventojų skaičius pasaulyje pasieks devynis ar dešimt milijardų jau 2050 metais, iš kuriu 99 % besivystančiose šalyse.

Antras didelis faktorius yra per greita Žemės išteklių eksploataciją. Nors nafta buvo atrasta tik prieš 150 metų, pusė pasaulio naftos, iš 25 trilijonų barelių jau yra išnaudota. Ir kadangi , kyla naftos poreikis dėl pasaulinės industrijos ir pašėlusio jos kilimo tempo Indijoje ir Kinijoje, kuriose gyvena du penktadaliai pasaulio gyventojų, naftos ištekliai pasibaigs  po apytiksliai keturiasdešimt metų.
Dar kritiškesnis yra didėjantis geriamo vandens stygius, kur pasaulinis vartojimas geriamo vandens dvigubėja kas dvidešimt metų. Jau  dabar 1.2 milijardai žmonių stokoja švaraus geriamo vandens.
Žuvys, pagrindinis baltymų šaltinis, yra išžvejojamos iki išnykimo.
Labiausiai kelia nerimą tai, kad toks spartus, nekontroliuojamas žemės gyventojų skaičius augimas, energijos suvartojimas, maisto ir vandeninio stygiaus, ir užterštumas vyksta tik per vieną šimtmetį.
Pasekmės yra visiškai numatomos. Galas naftos, kuri yra būtina sąlyga pramonei, industrializuotam žemės ūkiui, automobilių ir lėktuvų transportavimo sistemoms, kariniams konfliktams, sukels ekonominę, socialinę ir politinę dislokaciją be precedento žmogaus istorijoje, ir sunkiai susiaurins parametrus, viduje kurių ekonomika, civilizacijos ir atskira gyvenimo kokybė veikia Aštrus švaraus geriamo vandens sumažėjimas sukurs karus, kurie, atsižvelgiant į branduolinių ginklų paplitimą, gali buti lememi žmonijos išlikimui.
Milžiniškas gyventojų skaičiaus augimas besivystančiose šalyse  sukurs masinę emigraciją į labiau klestinčias (šaltesnes) šiaurines žemės sritys , ir atves "vargšus - turtingus" į užsitęsusį ir smurtinį konfliktą.
Malthus pranašavimas (1766 - 1834), kad gimstamumo perteklius bus kontroliuojamas natūralių priežasčių, tokių, kaip karas, maras ir badas buvo palaikomas aštraus produktyvumo padidėjimo , sukelto Pramoninės Revoliucijos, ir vėliau naftos, bet šį kartą labai neįtikima, kad kokia nors naujovė galės sustabdyti didžiulį ekonominį ir gimstamumo susidūrimą. Dabartinė politinė ir ekonominė valdymo struktūra deda visas jėgas į konkurentiškuma, godumą ir savanaudiškumą.

Bet Vatikanas skelbia vis tą pačią žinutę  žmonijai - "Abortas, yra nuodėmė. Gimstamumo kontrolė yra nuodėmė." Niekur Biblijoje nėra paminėta, kad abortas yra nuodėmė. Niekur Biblijoje nėra paminėta, kad gimstamumo kontrolė yra nuodėmė, todėl, kad jokia gimstamumo kontrolė nebuvo reikalinga. Iš dešimt vaikų, devyni  mirdavo. Tai buvo proporcija, ir tai buvo ta pati proporcija Indijoje, tik prieš šešiasdešimt metų: Iš dešimt vaikų, tiktai vienas išgyvendavo. Tada žemėje nebuvo tiek daug gyventojų. Dabar, net Indijoje, iš dešimt vaikų, tiktai vienas miršta. Medicinos mokslas padeda žmonėms išgyventi, ir Krikščionybė atidaro naujas ligonines ir dalija vaistus, ir popiežius jus palaimina, jei jūs nenaudojate gimstamumo kontrolės. Yra visų rūšių asociacijos, dirbančios neišsivysčiusiose šalyse, tam, kad dalinti Bibliją ir platinti šitas kvailas mintis, kad gimstamumo kontrolė yra nuodėmė. Yra dedamos visos pastangos, kad gimtu kuo daugiau vaikų( religijos pasekėju) šiame pasaulyje. Jų tikslas yra, kad pasaulis būtų perkrautas,skurdus,ir, kad Krikščionybė taptų pasauline religija. Tai yra jų ambicija jau du tūkstančius metų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
1 2 --- 4 --- 6 --- 8 --- 10 11 12 13 14
[iš viso: 271]


Šioje temoje neleidžiama rašyti atsakymų
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą