Ot pavariau, tokiaits pat kandeliapraits kaip meliodrama! Tik ats ne its kur neuratsęts kaip jits, HO HO HO! pet daugiau tuo neutsiimtsiu, eina tsikt kiek laiko tsuėda, pūūūūūūūūūūū!
Meliodrama, prieš suvokdamas didelius dalykus, žmogus pirmiausiai turi išmokti mažus.
Tu nori perprasti bibliją ir manai ją perprantąs, nes čia net mums aiškini ją, kai tuo tarpu pats akivaizdžiai nesuvoki paprasčiausių, elementariausių dalykų. Nenoriu jų visų aiškinti vien todėl, kad žinau ir matau, jog tau nebus galo, nes tu kaip užsikirtusi plokštelė, taip nieko ir nesupranti, negirdi jokių atsakymų, kito žmogaus negirdi visai, o tik mali ir mali tą patį per tą patį, tačiau kelis dalykus vis dėlto paaiškinsiu.
Tu klausi, kodėl Jėzus nepriėmė į apaštalus nė vienos moters ir tai, kas rodo ypatingą Jėzaus meilė, dėmesingumą ir supratimą, ir patį tinkamiausią, tobuliausią elgesį su moterimis, tikrąjį tikrosios ne diskriminacijos pavyzdį, tu pavadini diskriminacija. Arba tavo lūpomis kalba šėtonas, kuris taip mėgsta viską perversti ir dorybes pakrikštyti blogybėmis, o visokias blogybes pervadinti dorybėmis, arba...atleisk tu man, bet tu esi labai silpno proto, HO..a..e..Žodžiu, kur gi tavo protas, vaike mano? Tu gi vyras, turi turėti bent lašelį loginio mąstymo.
Tu nori pasakyti, kad normalus vyras, nekalbant jau apie Dievą, bet pats paprasčiausiais normalus vyriškis, aiškiai žinodamas, kas laukia jo visų apaštalų, koks sunkus ir kruvinas bus jų kelias, galų gale, kokios mirtys jų visų laukia, tikrai ne lovytėje ir ne nuo senatvės, būtų paėmęs tam darbui moteris?? ??...nu atlaisk tu man.., galbūt šiuolaikinis vyras ir taip, toks kaip tu, kuris nebeskiria, kas yra tikroji diskriminacija ir net bando įteigti tai ir moterims, toks galbūt. Toks, kuris mano, kad moteriškė, kurios fiziologija yra visiškai kitokia nei vyro, kuri fiziškai yra silpnesnė už vyrą, turi dirbti lygiai su juo visus darbus, kilnoti tokius pačius svorius ir visa kita, o jei ne, tai tada vadinsis, kad ji yra diskriminuojama ir ją reikia iš to vaduoti, taip?
Tai aš tau dabar pasakysiu, mielas kvaileli, kad kaip tik tada, kai jai brukami lygiai tokie pat darbai kaip ir vyrui, lygiai tada ji ir yra iš tikrųjų diskriminuojama, o ne atvirkščiai. Bet tą atvirkščiai kaip tik ir bandoma jai įteigti ir dabar kaip tik gana sėkmingai tai daroma. Jei tu manai, kad gimdanti ir prižiūrinti vaikus, praktiškai juos užauginanti, dar dirbanti valstybinį darbą, dar visus namų tvarkymo ir ruošos darbus, plius vyro aptarnavimo darbus moteriškė taip turi ir gauna, įgyja lygias teises, tai tu labai klysti ir žinok, kad taip ji kaip tik ir yra diskriminuojama, nes iš jos viso šito yra reikalaujama, o jos vyras tokiu atveju ir yra tikrasis diskriminatorius ir despotas, gudrus manipuliatorius sąmoningai įteigiantis jai tai, kad taip ji gauna atseit visas laisves. Arba, gali būti, kad jis nėra sąmoningas, o tik kvailas, avigalvinis diskriminatorius, kuris mano taip jai suteikiąs visas, visų darbų galimybes –tu tik liuobkis brangioji, tik liuobkis ir tai yra tavo teisės, aš tavęs neleisiu diskriminuoti ir ką nors tau uždrausti. Dar būtų gerai, jei suspėsi kaip nors, kad nueitum trupučiuką paapaštalauti, ar nuvažiuotum į kokią misiją, na tai kas, kad tave ten pašaus, nbet juk taip nebūsi padiskriminuota, o jei karas vdrūg, tai varyk į pirmas gretas, kad tik gink Dieve toje srityje nepasijaustum diskriminuojama:DDD Tai žinok, brangusis, kad aš nepasijusiu, tikrai ne, tik tu pasijusi, kad aš diskriminuojama, nbet matai, jei tu pasijauti, kad aš nėščia, tai eik tada pats ir gimdyk:DDD
Ar dar bereikia kažką aiškinti, kai tu, viską žinodamas, kaip ir kokių būdu miršta tie apaštalai, kaipir kiek laiko jie yra gana intencyviai persekiojami, koks darbas jų laukia, drįsti aiškinti, kad ten reikėjo įkišti ir moterų taip?? Būtų daug smagiau ania, jei galėtume pasigrožėti aprašytais moterų nukryžiavimo, galvų kapojimo ir metimo pas liūtus vaizdais ar dar visokiais kitokiais jų galvų kapojimo būdais...Nū taip, aišku, įsivaizduoju, kad tikram vyrui daug maloniau būtų skaityti apie tas egzekucijas su moterimis, o ne su vyrais...:DDD Tai tu ką, nori pasakyti, kad tais laikais tikrų vyrų nebuvo, kad ten būtų reikėję kišti moteris?! Nori tai mums įteigti?! Na ne, brangučiuk, tais laikais vyrų buvo, ir man atrodo, net r šiais yra, ir aišku, nežiūrėk čia dabar į save, nes tai ne apie tave ir ne tavo protui..:D
Dievas sukūrė vyrą iš molio, žemės ar kaž-ko panašaus, ne tame esmė, ir įkvėpė jam savo dvasią, gyvybę. O dabar pasakyk man, artu bent nutuoki, kas yra evoliucija? Ar žinai kuo skiriasi pirmykštis žmogus nuo vėliau išsivysčiusio, ar imsi teigti, kad tas pirmykštis, tas primityvas yra tobulesnis už tą, kuris atsirado vėliau, iš jo? Pamąstęs apie tai gal suvoktum, kad tas, kas sukuriamas jau nebe iš žemės, purvo, o iš pirmojo kūrinio yra...jau šiek tiek evoliucionavęs, o tai reiškia, kad jau ir šiek tiek aukštesnis už jį, subtilesnis, švelniai tariant. Tai akivaizdžiai rodo ir tai, kad jis jau fiziškai silpnesnis, kaip, reikia manyti, ir mes visi dabar lyginat su pirmykščiais, kuriems pagrinde ir buvo reikalinga tik ta fizinė jėga. Įgūdžiai, skirti vien išgyvenimui prarandami ir įgaunami jau vis nauji ir nauji, skirti visai kitiems dalykams . Žmogus evoliucionuoja skan ir ta evoliucija prasidėjo jau tada, kai iš vyro kūno, o ne iš purvyno buvo sukurta moteris:D ir po viso šito, tu vis da kalbi apie moterų diskriminaciją Dievo atžvilgiu?:D
Ar tik ne moteriai buvo pasakyta, apie žalčio galvos sutrynimą?
Ar tik ne moteris buvo pasirinkta būti Dievo motina? Kas liudija apie tiesioginę moteriškosios linijos giminystę su Dievu, kuo negali pasigirti vyriškoji.
Ar ne moterims Jis pirmiausiai apsireiškė po Prisikėlimo?
Kodėl niekada nekyla tau klausimai dėl šito? Ar neatrodo, kad tas, kuris turi tik loginį mąstymą ir yra pirminė, palaikomoji jėga, kovai išgyvenimui, tikslų pasiekimui skirta medžiaga sunkiai gali suvokti tai, kas neįtelpa į jo protą, jo mąstymą, jo, galų gale, ribotumą? Kodėl daug kur ten, kur akivaizdžiai žmogus susiduria su stebuklu, dievas renkasi moteris? Ar ne todėl, kad vyro protas ne visada gali būti tam labai tinkamu, ir ne padėti reikiamu momentu Dievui, o tik Jam trukdyti?
Dievas nediskriminuoja nei vyro, nei moters, jis tik tiesiog tobulai parenka kiekvienam tai, kas vienai ar kitai lyčiai yra tinkamiausia. Į apaštalus jis ima vyrus, kurie turi jėgos ir galimybes viską mesti. Jis nepasmerkia moterų greitoms ir baisoms smurtinėms mirtims, nes pasaulyje dar neišnykę ir vyrai. Jis neatplėšia jų nuo vaikų, kad viską metusios eitų paskui jį lydimos našlaičių ašarų, bet aišku ir neužkiša joms ausų. Todėl būtent jos patiki pamačiusios Jį prisikėlusį, o tavo Tomas negali patikėti, kol nepačiupinėja. Būtent todėl jam, kaip negalinčiam kitokiu būdu to suvokti ir leidžiamas tas vienintelis, jo primytiviam suvokimui prieinamas būdas – kišti pirštus į ugnį, nes gi – Jis dar nebuvęs pas Tėvą, todėl nėra taip jau nepavojinga Jį liesti, bet ką gi darysi su tuo abeliu Tomu...:D Gal bent priminimas apie tai, kad ant Turino drobulės rastas atsispaudęs atvaizdas gali būti paliktas tik nuo didelio radiacijos kiekio ką nors taupa sakys, bet vargu...:D matyt nemažai vyrų daugelio dalykų negali suvokti be pačiupinėjimo, o ir po pačiupinėjimo, ryte nevisada gali prisiminti ar tikrai čiupinėjo, ar ne..:DDD
Ar ne moterimi, savo motina, Jis sugebėjo pasirūpinti net ir savo mirties valandą, ištardamas – moterie, štai tavo sūnus. Jis sugebėjo tokio skausmo valandoje prisiminti motiną, moterį, kai dauguma besižudančių vyrų galvoja tik apie tai, kokie jie yra nelaimingi, bet nepajėgia pajusti to, ką pajaus jų motinos. Jis jau tada žinojo, kad visi jo dvylika apaštalų vyrų turi tik vyriškas širdis, kurios gali pakelti skausmą ir net Jo kančios akivaizdoj labiau rūpinasi savimi, kaip Petras, ištaręs, kad aš jo nepažįstu. Tačiau jis puikia žinojo, jautė, kad moters širdis visai kitokia ir pagalvojo apie ją, prisiminė ją tada, kada galima buvo begalvot tik apie save, ir savo kančią. Elgtis su moters širdimi taip, kaip su vyro yra ir būtų tikroji diskriminacija, taip. Jis jai paliko tą, kuris ja pasirūpino ir tuo viskas pasakyta. Jūs gi šokat į kilpas, galvodami tik apie save, ir taip diskriminuodami moteris-motinas.
Ai nu ir ką čia bekalbėti dar, ką bekalbėti po to Melodramos teiginio, kad moterų neatplėšimas nuo vaikų ir nepasiuntimas tiesiogiai į mirtį yra jų diskriminaciją:D O gal Meliodrama iki šiol, kaip ir Judas, nesupranta tikrosios Jėzaus misijos ir mano, kad Jis yra čia atėjęs karaliauti, negirdi Jo žodžių apie tai, kad bus pakabintas ant medžio ir trečią dieną prisikels, kad tie, kas eina paskui Jį turi nešti kryžių ir būti pasiruošę tokiai pat mirčiai kiekvieną dieną? Judas nepakėlė to, kad negavo karalystės žemėje. Panašu, kad Melodrama taip pat to tikisi, nes vis ir nuolatos veblena, kodėl dievas to ir ano, kodėl jis neįveda tvarkos, kodėl nepriverčia visų jėga, nepadaro tokių stebuklų, nepasako to ir to. Visų pirma, Jis galėtų tokiems abeliams kaip Meliodrama pridaryti kažin kiek stebuklų ir pasakyti kažin kiek dalykų...tipo nediskriminuokite moterų ir paleiskite vergus:D bet jie vis tiek darytų tą patį, ką darę, nes yra kurti ir renkasi tai, ką nori, o ne tai, kas yra tiesa ir tikra. Argi ant cigarečių pakelių nerašoma, kad rūkymas žudo:D Argi daktarai to nėra pasakę? Argi nematėt pažeistų, supuvusių plaučių, kepenų vaizdų? Nežinot to? Ne, mano mielieji, jūs puikiai tai žinot, nereikia sakyti, - kodėl mums niekas nepasakė. Bet ne vienas ne tik kad daro tai ką daręs, bet dar ir pasako – man geriau mirti, nei mesti čiulpti cigaretę, siurbti degtienytę ir t.t. Jiems grąsina nupjauti koją, bet jie vis tiek taip daro, jiems amputuoja, bet jie daro ir laukia, kol amputuos kitą. Manai, kad atėjęs Dievas ir pasakęs jiems tai juos sulaikytų? Tik kvailelis gali taip manyti, matydamas šį pasaulį. Juos sulaikyti galėtų tik jėga. Bet tada ateitų Meliodrama su Šėtonu ir pradėtų terlinti jau kitą giesmelę – o kur jūsų pačių pasirinkimas, kur jūsų laisva valia, kur...kur..kur?? Dievas jus laiko žemesniais padarais, kodėl Jis jums neleidžia pasirinkti, negi jūs jau esat tokie abeliai, kokiais jis jus laiko, kad net patys negalit nuspręsti, kokie vaisia valgomi, o kokie ne?:DDD Žmonės norėjo gauti laisvą valią, pasirinkimą, jie manė, kad gebės pasirinkti ir atsispirti apgaulingiems pasiūlymams, tai dabar jie ir gali tai daryti, jie viską gavo. Gal laikas tau, Meliodrama, išlipti iš vystyklų ir pradėti gyventi kaip suaugusiam žmogui kuris pats atskiria kas gera ir kas bloga, kuris supranta, kad nieko čia jau per daug gero lipti ant svetimos bobos, ar ryti dūmus kaip kokiam fakyrui, ir nustoti pagaliau kas dieną inkšti – duok man laisvą valią!- atimk! – aš noriu rinktis pats! –pasakyk man, tada aš žinosiu!- ką čia man aiškini, man geriau taip! Ir t.t. ir taip be galo, nu bet yra r tikrų vyrų, skan:DDD:P
Moterys neparašė nė vienos evangelijos? Artais laikais jos iš viso mokėjo rašyti gal pirma reikėtų pasidomėti? Tu į viską žiūri iš šių laikų perspektyvos, neatsižvelgdamas į tai, kas buvo tada ir kokia tada buvo visuomenė. Dar pradėk priekaištauti, kad Jėzus neįvedė įstatymo, neparašė, kad moteriškėms, lygiai taip pat kaip ir vyrams, į maldos namus galima atsinešti mobiliaką, tik išjungtą aišku:D
Ar tu tikrai manai, kad Jėzui tikslingiau buvo mesti visą tą esmę, visą atpirkimą, prisikėlimą ir kelio žmonėms parodymą, kas iš tikrųjų reiškia meškerės davimą, o tik dalyti ir dalyti žuvį iki mirties, tai yra- perrašinėti įstatymus, surašinėti vos ne paraidžiui ir iki pat pasaulio pabaigos kaip kam reikia įvairiais atvejais elgtis ir t.t. betrūko, kad pasakytum, kodėl jis nepastatė nė vienų našlaičių namų, tiltų ar dar ko. Žodžiu, pagal tave, Jis turėjo ne parodyti žmoniems, kaip reikia gyventi, ne mokyti juos, o tiesiog dirbti jų darbus: stalių, statytojų, teisėjų, įstatymų leidėjų, visų tų, kurie patys viską gali puikia padaryti, atlikti visose srityse, jei laikysis esminių Jo nurodymų. Visa tai, kas spręstina ir pajėgu patiems žmoniems, tai ir buvo palikta jiems. Jis ne žuvį ir duoną atnešė tiesiogiai, tokią, kokią mes prayjame mygom, kaip smakai, o meškerę, su kuria galėtume būti sotūs kasdieną visame kame, taip.
Jei nori dar apie moteris, tai prisimink ir samarietę, tą kuri sugebėjo irgi gauti tai, ko norėjo, nors buvo tik svetimšalė, o Jis, atėjęs ribotam laikui ir su konkrečia misija, ne balakutintis po visą pasaulį, o konkrečiai pasėti sėklą vienos tautos atstovų tarpe ir palikti jų toliau ją skleisti bei dauginti po pasaulį. Ir tai yra labai logiška ir protingiausia. Jei sėklai parenkama tinkama dirva, tai mažiausiomis sanaudomis ir trumpiausiu laiku gaunami daug geresni rezultatai, nei išpylus ištisas tonas į nederlingas, piktžolėts pievas, dirvonuojančius dirvonus, ar kur ant asfalto. Bet ir čia, dėl moters, jėzus nukrypsta į šoną ir padeda jos prašomas, o tu dar vis tebemali apie diskriminaciją anią?
Jo požiūris į moterį aiškus jau ir tame epizode, kur besiblaškančiai ir uoliai besiliuobiančiai Mortai Jis pasako, kad „Marija pasirinko gerą dalį, kuri nebus iš jos paimta“.
Jėzus nebuvo atėjęs tam, kad padarytų revoliucijos moterų diskriminacijos srityje, ne tam, kad išmokytų jas rašto, ar perrašytų visas įstatymų knygas pagal tai, kas bus tada, kai visuomenė pasieks tokį išsivystymo lygį kaip dabar, nes gi, kodėl būtinai tada būtų turėjęs perrašyti ir būtinai parašyti pagal tai, kas yra dabar, kodėl tada ne pagal tai, kas bus sakysim po kokių 500 metų nuo šiandien a? ar net tūkstančio? Juk tu nori, kad visos evangelijos, visas Jėzaus mokymas išoriniais dalykais būtų buvęs nukreiptas tik į dabarties laikotarpį, ne į tada buvusį, ir ne į būsimą. Ką tada būtų supratę tie žmonės a? tada gyvenę žmonės? Nes gal esmė visai, o ir tikriausiai, ne tuose išoriniuose dalykuose, po kuriuos tu taip atkakliai knaisiojiesi, o tuose, kurie yra esminiai ir niekada nesikeičia, kad ir tikroji moterų diskriminacija sakysim? Gal norėjai, kad jis tada, tų laikų žmonėms būtų parašęs, kad mergaitėms galima vaikščioti su džinsais pažemintu juosmeniu, o bamboje gali būti auskaras ir kad ji matytųsi? Ar tau atrodo, kad tada jie būtų ką nors supratę? Ar tu ką nors būtum supratęs daugiau nei dabar kad nesupratai:D, jei būtų rašęs apie išorinius ateities įvykius?
O ir tos čadros, visokie musulmoniniai draudimai? Nejau tu į tai geriau pasigilinai, pamąstei kada apie tai giliau? Ne, tu tik matai mūsų panelių pilvus ir manai, kad ten joms labai jau blogai, nori šokti į svetimą kultūrą, kurioje nesi gyvenęs ir įsigilinęs, ir nuplėšti tas čadras jėga, bet...Jei tu sakysim būtum tėvas ir turėtum dvi dukras, ir viena iš jų, tavo itin demokratiško auklėjimo pasekoje, kaip ir dauguma, būdama kokių penkiolikos sėdėtų kitų, tokių pat vyriškos rūšies paaugliukų draugijoje su visai nuogu pilvu, iškištomis šlaunimis iki tiek, kad nebesuprasi ar sijonas yra, ar ne ir tokia iškirpte, kad ne tik visas griovelis, bet ir ta nuogoji bamba jau ir per ten beveik matosi, na žodžiu, švelniai tariant beveik neapsirengusi, arba apsirengusi kaip kokia prostitutė ir pati to visai nesuvokdama, net nepagalvodama, kad nuo tokių vaizdų tų paaugliukų smegenys gali išsitaškyti į visas puses, nuo spaudžiančių džinsų, kaip alkaniems katinams, kad dingsta visas protas pamačius pačioje panosėje rubuilį, raišą balandėlį ir tada...na žodžiu, gal tas tėvas irgi bent šiek tiek, kad ir ne visai čadra, pridengtų savo antrą kvailelę dukrą, nebepezėdamas kvailai apie kažkokias diskriminacijas, kai pirmos tik lavoną beatgautų, nes gi kai po sprogimo paaugliukam smegenys sugrįžta, tai jie įvairiausiais būdais stengiasi atitaisyti pasekmes...čadra kartais gali būti ir apsauga, ypač tokiems kvailiems žmonėms, kurie nusirengia tada, kai nei apie seksą, nei apie miegą, net nesvajoja...:D
Ir taip, žinoma, kad moteris turi klausyti savo vyro, jei Jis sugeba būti vyru...gavusiuoju Dievo dvasią, neištaškiusio jos kažin kur ir kažin kaip, taip, kad net pradeda įrodinėti, kad to Dievo visai ir nėra:D vyras yra Dievo kūrinys su loginiu mąstymu, kuris pilnai gali vadovauti, ir daug geriau vadovauti tiems dalykams, su kurias susiduriame šiame pasaulyje, išgyvenimo dalykais, šeimos gerovės saugojimo dalykais. Su tais dalykais, su kuriais dažniausiai susiduriame kasdieniniame gyvenime, ir išties, kiekviena moteris to ir nori, kad jai nereikėtų rūpintis tais dalykais, kurie jai per sunkūs, kurie ją sekina, kurie ne jai skirti. To neori tik tos, kurioms yra įteigtas iškreiptas, klaidingas lygybės ir diskriminacijos principas. Lygiai taip pat, kaip jai yra įteigiama, kad ji turi teisę pasirinkti darytis abortą ar nesidaryti. Bet čia lygiai tas pats, kas su ta eutanazija – jei žmogui suteiksime visas sąlygas be ypatingo skausmo ir kančių išgyventi iki natūralios mirties, niekas tos eutanazijos ir nesirinks, nes tai nenormalu ir priešinga žmogaus prigimčiai. Lygiai taip pat, kaip abortas yra nenatūralus ir priešingas žmogaus prigimčiai dalykas. Tačiau vyrai nenori to suteikti moteriai, tos laisvės ir to pasirinkimo, galimybės, jiems daug lengviau įteigti, kad ji pati atsakinga už viską ir atseit gali rinktis. Tačiau jei jie duotų joms tai, kas priklauso – meilę ir normalią šeimą, tik vienetai atsirastų su tokiais pasirinkimo iškrypimais.
Būtent dėl šito reikėtų kovoti, to siekti ir tai būtų tikrosios lygiosios teisės. O įstumti moterį į tokią padėtį, kad būtų dėl visko netikra, suklaidinta, nuo mažens klaidingai auklėta ir pan. ir kaip kokį kaulą pamesti galimybę pasirinkti abortą yra lygiai tokia pat diskriminacija kaip ir visos kitos. Tos, kurios dabar įvairaus šlamšto pavidalu, pervadinat į vertybes, yra grūdamos į jaunimo galvas, nuodėmingai auginat suklaidintą kartą po kartos ir dar galvojant, kad taip daromas kažkoks geras darbas. Taip, kaip šiuo atveju Meliodrama, kuris mano, kad gelbėja vargšes moteris, bet jei pasižiūrėtų atidžiau, nuoširdžiai pasigilintų, tai suprastų, kad tik sėja piktžoles ir platina tokius dalykus, kurie atneša daug daugiau žalos, nei, kad jis kaip mano, naudos.
Nes jei dievo nėra, tai kam jam čia tiek stengtis tada tai įrodyti? Kas nuo to pasikeis? Ką ir nuo ko jis taip išgelbės? Kokiose baisybėse įklimpusias sielas? Tai ką, tada tos kurios tiki ir laikosi bei stengiasi laikytis dešimt Dievo įsakymų mes juos ir liausis laikytis? Tai atneš didelės naudos visuomenei ir išgelbės jas pačias nuo kažko? Ar dar kas geresnio atsitiks nuo to? Ir kuris gi iš tų įsakymų yra toks blogas, kad Meliodramai čia reikia tiek draskytis ir šitiek mane sugaišinti kaip kokiam kvailam asilui atsiprašant?:D Kuris iš jų ardo pasaulio pusiausvyrą? Skatina smurtą ir sukelia karus? Platina aids ir prievartavimus su nužudymais? Niekas nuo to visiškai nepasikeis į jokią gerą pusę turiu tau pasakyti, kvailas tu Meliodrama, o tik tiek, kad nebesilaikydama tų įsakymų, viena kita gal pergulės su tavimi:D na pasidarys daugiau abortų, ką nors pavogs, vietoj Dievo pradės garbinti kokį būrimo salioną, sekmadienį ne tik skus bulves, bet ir jas kas, ir visai nebeturės laisvadienių, na dar gal priiminės vyrus..net ir sekmadieniais:D Laisvai ir be jokio širdagraužio gulsis su patikusiu kaimynės ar draugės vyru ir t.t. ir t.t. ir kas iš to?? Ir kur čia tos baisosios gėrybės?? Baisingai geros ir labai kūl??..Dovanok, man, bet tu durnius ir tiek, va tokio vyro tikrai neklausyčiau:P
Tiesa dar dėl tų kunigių:D Na čia, manau irgi, pirmiausiai vyrai, patys nebūdami moterimis pradeda sapalioti apie tai, kas joms geriausia, o paskui jau ir jos, įtikėjusios ta lygiava ir diskriminacija, arba tiesiog apvaldomos to, kiekvienam žmogui taip netolimo ir greitai prilimpančio puikybės ir noro su kažkuo konkuruoti jausmo, na tiesiog pagalvoja –o kodėl ir ne? Kodėl aš negalėčiau? Gal noriu? O tada jau ir tikrai –noriu! Lygtai niekur kitur nebegalėtų savęs tinkamai realizuoti ir lygtai niekur kitur neatneštų tiek gėrybių žmonėms, kiek čia.
Apaštalai buvo kunigų pirmtakai ir jau sakiau, kodėl, mano nuomone, ten nebuvo moterų. O argi kunigai nėra siuntinėjami po visokias misijas, mėtomi po parapijas? Ar nesidomėjot apie visokias ruandas ir pan.? Ar ir pas mus ne per seniausiai jie nebuvo persekiojami, tremiami į lagerius ir ar jau dabar, kai Meliodrama leido jiems biškia atsikvėpti, manome, kad tikrai pas mus stojo ir atėjo rojus ant visam?:D argi tai yra lengvas darbas jei jis dirbamas taip kaip priklauso ir iš viso, argi tai ne pašaukimas m? Argi vyrui pagal jo fiziologiją galų gale nėra lengviau atsisakyti vaikų ir šeimos? Aišku, kai kuriems vyrams tai sunku suvokti, bet įsiklausykit tie, kurie dabar susigriebėt už klynų, manydami, kad ilgiau dviejų dienų neištvertumėt;D – aš kalbu apie vaikus ir šeimą, o ne apie..., nors ir be to nemirštama:D
Aišku yra kitos atšakos, visokie popai su pastoriais, neoriu per daug į tai gilintis, tačiau, pripažinkite, kad vyras labiau gali atsiduoti darbui, net ir turėdamas šeimą, nei moteris. Su parapijoniais, jeigu sąžiningai, o aš dabar kalbu apie visumą, ne išimtis, taigi su parapijoniais užsiimti reikia praktiškai kiaurą parą, o kaip pačios moters vaikai tada? Kaipo ji ganys mane, jei nuolatos galvos apie savo kažkur su kažkuo paliktus vaikus, ir kam to reikia iš viso m? Vėl prie kombaino būtinai turi atsisėsti ir moteris, nes kitaip jau pasaulio pabaiga ania? Tai kodėl tada nekalbama apie tai, kad pasiutusiai mažai tėra vyrų siuvinėtojų ir jei vyrai nesiuvinės nors kryželiu, tai tada jau irgi pasaulio pabaiga, o jei nebus vyrų mezgėjų, tai jau baisiausia jų diskriminacija, nes jau ir dabar ta diskriminacija galingai įsisiautėjusi, kad ojojoj.
O kur dar visokie išprievartavimai ir smurtas prieš moteris. Vyro kunigo galgi taip greit neišprievartausi, o prieš moterį nemažai gali atsirasti norinčių, nes mūsų visuomenė dar neįsigijo tokio kūno, ant kurio tiktų tokios suknelės, bet jau reikalauja, kad jos būtų siuvamos, taip.
Moteris fiziškai labiau pažeidžiama, kad ir ką jūs besakytumėt, todėl ji labiau ir turi būti saugoma, o ne prisigalvojama visokių nesąmonių pirmiausia rūpinantis tik kad nenukentėtų „lygiavos principai“, o kad dėl šito nukentės moterys, gyvi žmonės tai jau antraeilis dalykas ania?
O dabar marš prie morkų, nes jūs vis abėcėlėj ir abėcėlėj, todėl man nebėr ko beprasmiškai begaišti, HO HO HO.
Jei jūs pagalvosite apie Jėzų, suprasite, kad didžiausia problema yra jo neįtikėtina trumparegystė.
Mes galime matyti šią trumparegystę ganėtinai aiškiai, pažvelgdami atgal į Jėzaus laiką ant žemės. Akivaizdus klausimas, kurį bet koks protingas asmuo užduotų yra toks:
Jei Jėzus yra Dievas, tai, kodėl jis nepanaudojo viso savo žinojimo ir visagalybės, kad iš tikrųjų padarytų kažką didingo ir gražaus ant žemės, vietoj savo "galios" bereikalingo demonstravimo(švaistymo) Biblijoje ??
Pagalvokite apie visas problemas, kurias Jėzus galėjo panaikinti. Mažų mažiausiai, Jėzus galėjo įrašyti pasažus į Bibliją, kurie užbaigtu lytinę diskriminaciją, rasizmą ir vergovę amžinai.
Paprasčiausias pavyzdys: pagalvokite apie visą kentėjimą, kurį vergovė sukėlė.
MILIJONAI žmonių nukentėjo per vergovę ir nepaprastą vergovės brutalumą todėl, kad JĖZUS IR JO BIBLIJA VISIŠKAI PALAIKĖ TAI.
Jei Jėzus būtų tiesiogiai ir aiškiai pasakęs - "Vergovė yra blogis, ji turi būti uždrausta ir visiems vergams turi būti sugražinta laisvė " - jis galėjo nutraukti visą tą kentėjimą.
Bet Jėzus nepadarė nieko panašaus. Vietoj to, Jėzus įteisino vergovę.
Taip pat, Jėzus galėjo pasirinkti šešias moteris tapti jo apaštalais ir pasakyti kelias kalbas moterų lygybės tema. Padarydamas tai, jis būtų padaręs didžiulį skirtumą dėl lytinės diskriminacijos. Kadangi Jėzus nepadarė to, mes vis dar matome padarinius - lytinę diskriminaciją mūsų visuomenėje šiandien.
Didesniame lygmenyje, jei Jėzus buvo Dievas, jis galėjo įvykdyti labai daug tikrų stebuklų. Jėzus galėjo duoti Izraelio žmonėms žinias, su kuriomis jie galėtų pradėti technologinę visuomenę ir pakelti save virš tų dienų gyvenimo primityvių sąlygų. Jėzus galėjo mokyti Izraelitus apie metalurgiją, chemiją, biologiją, fiziką, gamybą, matematiką, mediciną, projektavimą, ir taip toliau, ir taip toliau, ir taip toliau.
Jis galėjo taip pat mokyti juos, kaip atsakingai panaudoti šitas technologijas, kad išspręstų teršimo ir natūralios aplinkos griovimo problemas, kurios taip dažnai lydi mus šiandien.
Jėzus galėjo pasisakyti ir duoti aiškiai mums suprasti, kad atbaidytų mus nuo branduolinio ginklo platinimo.
Argumentas gali būti pateiktas toks, kad Jėzus tikrai bandė panaikinti skurdą, kai jis pasakė, "Jei nori būti tobulas, eik parduok, ką turi, išdalyk vargšams, tai turėsi lobį danguje"
( Ar jūsų Ministras, Pastorius ar Dvasininkas gyvena gražiame name, vairuoja brangų automobilį, dėvi gražius drabužius? Kodėl? Kodėl jis neklauso Jėzaus?
Tačiau, šis posakis tik rodo Jėzaus nesupratimą žmonių natūros .
Ar jūs pažįstate nors vieną žmogų, kuris pardavė visą savo nuosavybę ir išdalino pinigus vargšams ??
Todėl, šiandien pusė žmonių ant žemės planetos gyvena beviltiškame skurde, gyvendami už mažiau kaip 3$ per dieną.
Jėzus taip pat galėjo padaryti šabloną valdymui, kuris užbaigtu monarchiją, diktatorišką režimą amžinai.
Svarbiausia, Jėzus galėjo palikti mums labai aiškią žinią , ir akivaizdų įrodymą savo dieviškumo, kad visi septini milijardai žmonių ant planetos išsirikiuotu į eilę su juo, užuot suardęs į daugybę keistų ir dažnai konfliktuojančių tarpusavyje religijų.
Darydamas tai, Jėzus galėjo visiškai sutrukdyti religinius karus, ir 9/11, ir daugelį kitų dalykų.
Jėzus, jei jis iš tikrųjų buvo Dievas, galėjo padaryti labai daug. Jis galėjo sutrukdyti masinius kiekius žmonijos kentėjimo savo žodžiais ir veiksmais.
Bet kokiam racionaliam asmeniui, yra akivaizdu, kad Jėzus buvo paprastas mirtingas žmogus su savo keistais įsitikinimais(pavadinęs save Dievu), kuris buvo nukryžiuotas( kaip ir visi nusikaltėliai ir nekaltai apkaltinti tais laikais), ir kuris neprisikėlė, o paprasčiausiai iš jo buvo padaryta legenda(savanaudiškais tikslais). Tai, kad Jėzus buvo paprastas žmogus, padaro visą Naują Testamentą beprasmį, ir procese parodo mums, kad Biblijos Dievas yra visiškai įsivaizduotas.
Oho...Melodrama its tikrųjų tserga, taip??..Ats nezinojau vitsai...reikėtų uz jį trupuciuką patsimelsti..., pet ats negaliu, jau tskaityk, kad peveik miegu, fau tsuolyje, net Ciano peveik nepematau...na tskaityk tik viena akim, o kita ratsykuotse ir vitkats, vitsots kitots tseniautsiai miega! Tikrai tikrai ats nemeluoju! Mat jį galats tą tsiknių tsu moteritsku vardu Melodramą, HO HO HO!
Artėjančias Velykas pasaulio katalikų bendruomenė pasitiks simboliškai pagausėjusi. Didžiąją savaitę Jungtinės Karalystės anglikonų bažnyčią paliko per 200 tikinčiųjų ir 20 dvasininkų. Jie katalikais tapo dėl to, kad moterims ši Bažnyčia leidžia mažiau.
Rūstūs, niekada nesišypsantys vikarai dar neseniai buvo neatsiejama tradicinio Anglikonų bažnyčios įvaizdžio dalis.
Tačiau dabar jos vėliavnešės vis dažniau – moterys.
Iš tiesų – nors Anglikonų bažnyčia moteris į kunigus šventina tik nuo 1994 metų, šiuo metu vikarių vien Anglijoje yra jau daugiau nei 2,5 tūkstančio.
Nors Anglijos anglikonų sinodas dar 2010 metais pritarė tokiai praktikai, pasisakančiųjų prieš tokį sprendimą nestinga iki šiol. Ir vyskupių Anglijoje dar nėra.
Tiesą sakant, Anglijoje netrūksta tikinčiųjų, kurie iki šiol negali priprasti prie mišias aukojančių moterų.
1994-aisiais, įšventinus pirmąsias kuniges, Anglikonų bažnyčią išsyk paliko apie 500 vikarų. Jau tuomet kalbėta apie iki tol negirdėtą įtampą Bažnyčioje – o ji neslopsta.
Tūkstančiai konservatyvesnių anglikonų vis dar atsisako priimti Komuniją iš kunigių. Ir greičiausiai atsisakys ją priimti iš kunigų, kuriuos bus įšventinusios vyskupės.
Todėl, kaip minėta, vien šią savaitę visoje šalyje Anglikonų bažnyčią paliko per 200 tikinčiųjų ir 20 dvasininkų. Jie tapo katalikais.
Religijos taryba Afganistane nori apriboti Konstitucijos įtvirtintas moterų teises. Ji pasiūlė vyriausybei uždrausti moterims naudotis viešojo transporto priemonėmis be artimų vyrų giminaičių palydos.
Be to, anot tarybos, moterys neturėtų drauge su vyrais dirbti biuruose, jei jie nėra šeimos nariai. Tokius pasiūlymus Religijos taryba prezidento Hamido Karzai vyriausybei pateikė praėjusį penktadienį, sakė tarybos narys Maulawi Chalikdadas.
„Mes turime suprasti, kad tai yra islamo visuomenė, kuri skiriasi nuo neislamiškos visuomenės“, - pabrėžė jis. Ką draudžia Koranas, tas esą yra neleistina.
Įtakingos tarybos pasiūlymai primena 2001 metų pabaigoje nuverstą Talibano režimą, kuris draudė moterims be giminaičių vyrų kelti koją iš namų.
Religinės jėgos Afganistane jau kuris laikas mėgina vėl apriboti moterų teises. Praėjusį mėnesį Informacijos ministerija Kabule paragino valstybines ir privačias televizijos stotis nurodyti laidų vedėjoms ateityje ryšėti skaras.
Afganistano konstitucijos 22 straipsnis sako: „Afganistano piliečiai, ir moterys, ir vyrai, turi vienodas teises ir pareigas“. Tačiau 3 straipsnyje teigiama, kad „Afganistane nė vienas įstatymas negali prieštarauti tikėjimui ir šventos islamo religijos nuostatoms“.
DIEVO POŽIŪRIS Į MOTERIŠKĄ GIMINĘ (lytinė diskriminacija)
Tai, kad Dievas yra įsivaizduojamas, yra lengvas būdas tai pamatyti: Ieškokite Biblijoje vietų, kur Dievas yra absurdiškas, kas visiškai prieštarauja sąvokai "viską žinanti, viską galinti, visus mylinti būtybė". Visiškas prieštaravimas įrodo, kad Dievas yra įsivaizduojamas.
Biblijoj yra daug vietų, kurios parodo šitas tendencijas. Tačiau, jeigu jūs esate moteris, jūs turėtumėte tai aiškiai matyti, jeigu jūs pažvelgsite į Dievo lytinę diskriminaciją.
Žodynas apibrėžia moterų diskriminacija, kaip: "Tas, kuris neapkenčia moterų."
1. Diskriminacija dėl lyties, ypač diskriminacija prieš moteris.
2. Požiūriai, sąlygos, ar elgesys, kuris skatina šabloninimą socialinių vaidmenų, pagrįstų gimine.
Pirmasis laiškas korintiečiams, 14 skyrius:
“Kaip visose šventųjų bendruomenėse, moterys tegul susirinkimuose tyli; kalbėti joms neleidžiama, jos turi būti klusnios, kaip skelbia įstatymas. Jeigu jos nori ko nors išmokti, tepasiklausia namie savo vyrų, nes moteriai negražu kalbėti bendruomenės susirinkime”
Tai yra labai aiškus nurodymas. Ir Dievas yra tas, kas įkvėpė Bibliją. Izaijo knygoje 40:8 Dievas sako, kad Valdovo žodis truks amžinai ("Žolė nudžiūsta, gėlė nuvysta,bet Dievo žodis tveria amžiais."), ir jis sako tą patį dalyką vėl Pirmajame Petro laiške 1:24-25("kiekvienas kūnas – tartum žolynas,ir visa jo garbė tarsi žolyno žiedas.Žolynas sudžiūsta, ir žiedas nubyra; tik Viešpaties žodis išlieka per amžius").
Taigi, mes turime Dievą, ir jo amžiną Žodį, sakanti mums, kad moteriai gėdinga kalbėti bažnyčioje.
Ši citata iš 1 Laiško korintiečiams, 11 Skirius yra svarbi:
"Noriu, kad žinotumėte, jog kiekvieno vyro galva yra Kristus, moters galva – vyras, o Kristaus galva – Dievas. Kiekvienas vyras, kuris meldžiasi ar pranašauja apdengta galva, paniekina savo galvą. Ir kiekviena moteris, kuri meldžiasi ar pranašauja neapgaubta galva, paniekina savo galvą: tai tolygu būti nuskustai. Jei jau moteris neapsigaubia, tai tegul ir nusikerpa! O jei moteriai gėda nusikirpti ar nusiskusti plaukus, tegul apsigaubia.Vyrui nereikia gaubti galvos, nes jis yra Dievo atvaizdas ir atšvaitas. O moteris yra vyro atšvaitas. Juk ne vyras padarytas iš moters, bet moteris iš vyro, taip pat ne vyras buvo sukurtas moteriai, o moteris vyrui. Todėl moteris privalo turėti ant galvos priklausomybės ženklą dėl angelų."
Biblijoje rasime ir tai: Pirmasis laiškas Timotiejui, 2 skyriaus:
"Taip pat trokštu, kad moterys vilkėtų padoriai, puoštųsi droviai ir santūriai, ne išgarbiniuotais plaukais, be aukso, be perlų ir be prabangių drabužių, o verčiau, – kaip dera moterims, pasižyminčioms pamaldumu, – gerais darbais. Moteris tesimoko tyliai, su tikru nuolankumu. Aš neleidžiu, kad moteris mokytų, nei, kad vadovautų vyrui, – ji tesilaiko tyliai."
Nėra sunku suprasti Dievo pasakymo reikšmę, kai jis sako kažką taip tiesiogiai kaip, "aš neleidžiu, kad moteris mokytų, nei,kad vadovautų vyrui, - ji tesilaiko tyliai."
Jei jūs pagalvosite apie tai, jūs suprasite, kad Dievas pradėjo šį tipą lytinės diskriminacijos Biblijos pradžioje.
Kilmėje 17 skyriaus Dievas sako:
Dievas kalbėjo Abraomui: „O tu savo ruožtu laikysies mano sandoros, tu ir tavo palikuonys po tavęs per savo kartas. Tokia yra mano sandora, kurios laikysies, tarp manęs ir tavęs ir tavo palikuonių po tavęs: kiekvienas vyriškis iš jūsų bus apipjaustytas. Apipjaustysite apyvarpės odelę, ir tai bus ženklas sandoros tarp manęs ir jūsų."
Dievas nemini apie, bet kokios rūšies sutartį su moterimis.
Yra daug kitų pavyzdžių, kuriuos mes galime surasti Biblijoje:
* Jonas 20:17 Jėzus sako Marijai: „Nelaikik manęs!( Marija buvo apkabinusi jo kojas); kadangi aš dar neįžengiau pas Tėvą", lyg moters prisilietimas yra kaip nors netinkamas, bet keliomis eilutėmis vėliau, jis nei kiek neprieštarauja liečiamas Tomo, "Įleisk čia pirštą ir apžiūrėk mano rankas. Pakelk ranką ir paliesk mano šoną".
* Pradžios knyga, 3 skyrius: Dievas baudžia Ievą(už uždrausto vaisiaus valgymą), ir visas moteris tūkstančiams metų, labai padidindamas skausmą gimdymo metu, „Aš padauginsiu tavo skausmus ir nėštumą, skausme gimdysi vaikus". Bet joks skausmas nėra sukeliamas Adomui.
* Laiške efeziečiams 5:22-24 mes randame tai "Jūs, moterys, būkite klusnios savo vyrams lyg kad Viešpačiui, nes vyras yra žmonos galva, kaip Kristus yra Bažnyčios galva, – jis, kūno gelbėtojas. Ir kaip Bažnyčia klauso Kristaus, taip ir moterys visur kur teklauso vyrų."
* Pirmasis Jono laiškas 2:13 "Rašau jums, tėvai, nes jūs pažįstate tą, kuris yra nuo pradžios. Ir jums, jauni vyrai, rašau, nes jūs nugalėjote piktąjį. Parašiau jums, vaikeliai, nes jūs pažįstate Tėvą.." Nėra jokios užuominos apie moteris.
Ir taip toliau. Yra daug pavyzdžių ir senajame ir naujajame testamentuose.
Pamastykite apie tai:
* Ar yra kuri nors iš Jėzaus sekėjų moteris ? Ne.
* Ar yra kuri nors iš vyresniųjų Pradžios knygoje moteris? Ne.
* Ar yra kuri nors knyga, iš visų Biblijos knygų, parašyta moters? Ne.
Ir taip toliau. KODĖL ???
Eh-h! Atrodo, kad Dievas nenori nieko bendro turėti su moterimis.
Turėkite galvoje, kad neapykanta moterims Biblijoje, per daug šimtmečių, paveikė visuomenę.
Pavyzdžiui, nuo pradžių Jungtinių Valstijų konstitucija buvo suprojektuota taip, kad specialiai paneigtų moterų teises.
Jungtinėse Valstijose, moterys, net negalėjo balsuoti iki 1920 metų, ir ši lygybės teisė buvo suteikta, tik po dešimtmečių mūšio, judėjime dėl moterų teisių.
Jei jūs gerai pagalvosite apie tai, jūs suprasite, kad yra kažkas ganėtinai nelyginio apie šią situaciją. Nepaisant to, kad Biblija, kaip manoma, yra Dievo amžinas Žodis, šiuolaikiniai žmonės visiškai atmeta Dievo lytinę diskriminaciją moterims. Šiuolaikiniai žmonės visiškai ignoruoja Dievo žodį:
* Mes padarome moteris didelių korporacijų vadovėmis.
* Mes renkame moteris į aukštas vyriausybines pareigas, net valstybių prezidentais.
* Mes leidžiame moterims laisvai kalbėti bažnyčiose.
Prieštaravimas, čia turėtu būti akivaizdus, kaip švyturys . Nėra jokios dviprasmybės. Mes, visa tai darome tiesioginiame Dievo Įstatymo Biblijoje iššūkyje, todėl, kad mes žinome, kad Dievas ir jo "AMŽINAS ŽODIS" yra visiškai neteisingas.
Jei Dievas neskubėjo parašyti ir publikuoti "Dievo Žodį", kodėl Biblija turi labai daug netikslumų ir nesąmonių?
* Kodėl kiekvienas Biblijos puslapis, nenustebina mūsų idealumu ir įžvalgumu ?
* Kodėl, vietoj to, Biblija turi savyje tiek daug nesąmonių ar, šiuo atveju, fanatizmo ?
* Kodėl Krikščionys turi pastoviai pateisinti, racionalizuoti, atsiprašinėti ir aiškinkite Bibliją? Šiais laikais, mes randame šiuolaikinius Krikščionis, bandančius ginti Dievą, kuris aišku neapkenčia moterų įvairiais atvejais.
Bet kokiam nešališkam stebėtojui, lytinės diskriminacijos Biblijoje priežastį yra labai lengva suprasti: Biblija nebuvo parašyta "viską žinančio", "viską mylinčio", "viską galinčio" "Dievo". Tai buvo parašyta primityvių vyrų, kurie buvo skandalingi moterų niekintojai.
Tik pažiūrėkite į tai, kaip vyrai elgiasi su moterimis šiandien primityviose šalyse, kaip Afganistanas. BŪTENT, TOKIA VYRŲ RŪŠIS IR PARAŠĖ BIBLIJĄ.
Ir mes visi žinome tai vienodai - Krikščionys ir ne krikščionys. Priežastis, kodėl šiuolaikinė visuomenė visiškai atmeta lytinę diskriminaciją yra tokia, todėl, kad mes visi žinome, kad Biblijos lytinė diskriminacija yra visiškai prieštaraujanti ir visiškai neteisinga.
Tai yra tiksliai ta pati situacija, kurią mes matome, kai Krikščionys susiduria su vergovės toleravimu Biblijoje. Krikščionys ir ne krikščionys vienodai atmeta Biblijos mokymą todėl, kad Biblija yra neteisinga.
Bet, yra labai keista, kad visiškai atmesdami šitas Biblijos dalis, Krikščionys tvirtina, kad kitos Biblijos dalys yra Dievo žodis. Jie yra akli į akivaizdų prieštaravimą dėl jų visiško religinio įsitikinimo.
Kai tik šis religinis įsitikinimas yra sulaužomas, tampa visiškai akivaizdu: Dievas yra įsivaizduojamas.
visata yra+kuriama/kuriasi toliau
vienas iš etapinių niuansų - vergovinis/gravitacinis santykis
tarp žmonių/kitų visatos dalių/kūninių ir elementariųjų
kol vergovėbus lygi laisvei po šiluminės mirties - amžinai
"Per jūsų kartas kiekvienas vyriškis iš jūsų, sulaukęs aštuonių dienų, bus apipjaustytas; taip pat namuose gimęs vergas ar pirktinis iš pašaliečio, kuris nėra iš tavo palikuonių."
Šis įrašas parodo, kad Dievas supranta, kad žmonės perka kitus žmones ir yra ganėtinai aišku, kad jis dėl to patogiai jaučiasi. Dievas nori, kad vergai būtų apipjaustyti tokiu pat būdu kaip ir ne vergai.
IŠĖJIMO KNYGA: 12 skyriaus 43 žymė:
VIEŠPATS tarė Mozei ir Aaronui: „Šie yra Perėjimo {avinėlio} įstatai: nė vienas svetimtautis jo nevalgys. Bet kiekvienas už pinigus pirktas vergas gali juo dalytis tada, kai jį būsi apipjaustęs. Įnamys ir samdytas tarnas jo nevalgys."
Dievas vėl parodo, kad jis jaučiasi visiškai patogiai su vergovės sąvoka ir išskiria vergus specialiam elgesiui su jais.
IŠĖJIMO KNYGA: 21 skyrius, 1 žymė:
„Šie yra nuostatai, kuriuos tu jiems perduosi:
Jei nusiperki vergą hebrajų, jis tarnaus šešerius metus, bet septintaisiais jam bus duota laisvė be išsipirkimo. Jei ateina nevedęs, jis išeis nevedęs; jei ateina vedęs, tada jo žmona išeis drauge su juo. Jei jo šeimininkas duoda jam žmoną ir ji pagimdo jam sūnų ir dukterų, žmona ir jos vaikai priklausys jos šeimininkui, o jis išeis vienas. Betgi jei vergas pasako: 'Aš myliu savo šeimininką, žmoną ir vaikus, aš nenoriu būti laisvas', jo šeimininkas nuves jį prieš Dievą. Jis bus privestas prie durų ar durų staktų, ir jo šeimininkas yla perdurs jam ausį. Tada jis tarnaus šeimininkui visą gyvenimą.”
Čia Dievas apibūdina, kaip tapti vergu visam gyvenimui, ir pareiškia, kad yra visiškai priimtina atskirti vergus nuo jų šeimų. Dievas taip pat parodo, kad jis visiškai sutinka su žymės įspaudimu vergams per suluošinimą.
IŠĖJIMO KNYGA: 21 skyrius, 20 žymė
“Jei savininkas primuštų savo vergą ar vergę lazda ir vergas tuojau pat mirtų, jis bus nubaustas. 21 Tačiau jei vergas išliktų dieną ar dvi gyvas, savininkas neturi būti baudžiamas, nes vergas yra jo nuosavybė.”
Dievas ne tik toleruoja vergovę, bet ir visiškai neprieštarauja prieš vergų mušimą, iki tol, kol jūs neužmušate jų.
IŠĖJIMO KNYGA: 21skyrius, 32 žymė:
"Jei jautis subadytų vergą ar vergę, jaučio savininkas sumokės vergo savininkui trisdešimt sidabrinių šekelių, o jautis bus užmuštas akmenimis."
Dievas ne tik toleruoja vergovę, bet čia Dievas uždeda vertę ant vergų(įkainuoja) - 30 šekelių sidabro.
KUNIGŲ KNYGA: 22 skyrius, 10 žymė:
"Joks pašalietis nevalgys šventųjų aukų; joks kunigo įnamis ar samdinys nevalgys šventųjų aukų. Bet vergas, kuris yra pirkta kunigo nuosavybė, gali jas valgyti; ir gimusieji jo namuose gali valgyti jo maistą."
Čia Dievas pasako, kad vergų vaikai automatiškai gimsta vergais, ir kad jis visiškai sutinka dėl tokios sąvokos.
KUNIGŲ KNYGA: 25 skyrius, 44 žymė:
"Vergą ar vergę gali laikyti, tik jei vergus nusipirksi iš kaimyninių tautų. Galite jų nusipirkti ir iš ateivių, gyvenančių su jumis, bei iš jų palikuonių, gimusių ir užaugusių jūsų krašte. Tokie vergai bus jūsų nuosavybė. Galite juos palikti savo vaikams kaip paveldimą nuosavybę, padarydami juos amžinais vergais. Su jais galite elgtis kaip su vergais. Bet savo tautiečiams izraeliečiams nė vienas nejos šiurkščiai ant sprando."
Čia Dievas išdėsto, kur jūs galite nusipirkti savo vergus, ir aiškiai apibrėžia, kad vergai yra turtas, kuris gali būti perkamas, parduodamas ir dovanojamas.
LUKAS: 7 Skyrius, 2 žymė:
“Baigęs visus tuos pamokymus klausytojams, Jėzus sugrįžo į Kafarnaumą. Ten vieno šimtininko branginamas vergas sirgo ir buvo arti mirties. Išgirdęs apie Jėzų, šimtininkas pasiuntė pas jį kelis žydų kilminguosius, prašydamas jį ateiti ir išgelbėti vergą. Atėję pas Jėzų, jie labai prašė ir sakė: „Jis vertas, kad jam tai padarytum, nes jis myli mūsų tautą ir mums yra pastatęs sinagogą“. Jėzus nuėjo su jais. Prisiartinus prie namų, šimtininkas atsiuntė savo draugus jam pasakyti: „Viešpatie, nesivargink! Aš nesu vertas, kad užeitum po mano stogu. Aš taip pat nelaikiau savęs vertu ateiti pas tave. Bet tark žodį, ir tepasveiksta mano tarnas! Juk ir aš, pats būdamas valdinys, turiu sau pavaldžių kareivių. Taigi aš sakau kuriam nors iš jų: 'Eik', ir jis eina; sakau kitam: 'Ateik čionai!', ir jis ateina; sakau vergui: 'Padaryk tai!', ir jis daro“. Tai girdėdamas, Jėzus stebėjosi šimtininku ir, atsigręžęs į jį lydinčią minią, tarė: „Sakau jums – nė Izraelyje neradau tokio didelio tikėjimo“. Sugrįžę į namus, į namus, pasiųstieji rado vergą pasveikusį.”
Čia Jėzus parodo, kad jis yra visiškai sutinka su vergovės sąvoka. Jėzus gydo vergą be jokios minties apie vergo išlaisvinimą, ar vergo savininko įspėjimą.
LAIŠKAS KOLOSIEČIAMS: 3 skyrius, 22 žymė:
"Jūs, vergai, visuose reikaluose klausykite savo žemiškųjų šeimininkų ne dėl akių, kad įtiktumėte žmonėms, bet neklastinga širdimi, bijodami Viešpaties. Ką tik darytumėte, darykite iš širdies, kaip Viešpačiui"
Čia Dievas parodo, kad jis pritaria dėl vergovės , ir drąsina vergus atkakliai dirbti. Tai yra pakartojama laiške Titui, 2 skyriaus, 9 žymė:
"Kalbėk, kad vergai būtų visur kur klusnūs savo šeimininkams, stengtųsi jiems įtikti ir neprieštarauti, kad nevogtų, bet parodytų gražią visokeriopą ištikimybę, kad visa kuo puoštų mūsų Gelbėtojo Dievo mokymą."
DIEVAS MĖGSTA VERGOVĘ
Jei Biblija yra parašyta Dievo, ir tai yra Valdovo žodžiai, tai mes galim prieiti tiktais prie vienos galimos išvados: Dievas yra įspūdingas vergovės
gynėjas ir yra visiškai palaikantis vergovės sąvoką.
* Mes visi žinome, kad vergovė yra smurtas ir moralinis žmogaus pažeminimas, išnaudojimas, paniekinimas. Todėl, vergovė yra dabar visiškai neteisėta visame išsivysčiusiame pasaulyje.
*Antra, dauguma Krikščionių tvirtina, kad Biblija atėjo iš Dievo. Dievo Žodyje, "visatos kūrėjas" išdėsto, kad vergovė yra tobulai priimtina. Vergų mušimas yra puikus. Vaikų pavergimas yra puikus. Vergo šeimų atskyrimas yra puikus. Pagal Bibliją, mes turime visi verstis vergove šiandien.
Šio prieštaravimo intensyvumas yra nepaprastas. Tai parodo mums ganėtinai aiškiai, kad Dievas yra įsivaizduojamas.
Jei Dievas egzistuotu, ir jei apskritai turėtu kokį nors vaidmenį ant mūsų planetos, jis pašalintų šį ryšį tarp savęs ir vergovės. Nėra jokios prasmės, kad visus mylintis Dievas leistų būti suprastas, kaip toleruojantis vergovę ir padrąsinantis mus dėl jos.
Jūs, kaip racionalus žmogus, žinote, kad vergovė yra neteisinga. Jūs tai žinote. Štai kodėl kiekviena, pavieniui išsivisčiusi nacija pasaulyje, padarė vergovę visiškai neteisėtą. Žmonės padarė vergovę neteisėtą, tiesioginiame Dievo žodžio iššūkyje, todėl, kad mes visi žinome su visišku įsitikinimu, kad vergovė yra pasibjaurėtina.
Ka jūsų sveikas protas sako jums dabar apie Bibliją, kuri palaiko vergovę Sename ir Naujame Testamentuose? Atsižvelgiant į tai, kad Biblija aiškiai toleruoja vergovę, jūsų sveikas protas turėtu jums sakyti tai, kad Dievas yra įsivaizduojamas.
Daug šalininkų teigs, kad Dievas turėjo taip kalbėti Sename Testamente, kad "pritaikytų" prie dominuojančios kultūros. Tai, žinoma, kvaila. Krikščioniškoje mitologijoje, Dievas yra tas, kuris sukūrė žmones ir žmonių kultūrą. Be to, Dievas, kuris toleruoja vergų mušimą ir vaikų pavergimą, bet kuriuo atveju yra pasibjaurėtinas.
Šalininkas galėtų pasakyti, "Gerai, visi tie pasakymai yra iš Senojo Testamento ir daugiau nebegalioja, todėl, kad tai buvo prieš Jėzų." Ši racionalizacijos linija iškelia kelis akivaizdžius klausimus. Kodėl Senasis Testamentas vis dar minimas Naujajame Testamente(Biblijoje), jei Jesus pakeitė jį?
Atkreipkite dėmesį į tai, kad Jėzus specialiai išdėsto, kad Senojo Testamento įstatymai, vis dar galioja.
Matas 5:18 Jėzus sako:
„Nemanykite, jog aš atėjęs panaikinti Įstatymo ar Pranašų. Ne panaikinti jų atėjau, bet įvykdyti. Iš tiesų sakau jums: kol dangus ir žemė nepraeis, nė viena raidelė ir nė vienas brūkšnelis neišnyks iš Įstatymo, viskas išsipildys. Todėl kas pažeistų bent vieną iš mažiausių paliepimų ir taip elgtis mokytų žmones, tas bus vadinamas mažiausiu dangaus karalystėje. O kas juos vykdys ir jų mokys, bus vadinamas didžiu dangaus karalystėje."
Pagal Jėzų, Senasis Testamentas galioja ir yra teisingas.
"Mūsų Dievo žodis galioja amžinai."
Teigimas, kad šitie seni testamento įrašai daugiau nebegalioja yra visiška netiesa - pagal Bibliją. Krikščionių įsivaizdavimas, kad tai "daugiau nebegalioja" tėra būdas racionalizuoti jų religiją.
Kiti šalininkai racionalizuoja, kad Dievas nepadiktavo šių įrašų Biblijoje apie vergovę . Jie teigia, kad šiuos įrašus Biblijoje, kažkokiu tai būdu įrašė vergovę mėgę žmonės.
Tuo atveju, iškyla akivaizdus klausimas:
Jei Biblijoje, kiekvienas įrašas nėra "Dievo žodis", tai iš kur mes galime žinoti, kurios Biblijos dalys yra "Dievo žodis" ir kurios dalys buvo pridėtos primityvių žmonių?
Jei Biblija yra Dievo paliktas testamentas žmonijai(ateities kartoms) ir buvo padiktuotas paties Dievo, specialiai paties Dievo pasirinktiems žmonėms, tai ar visažinis, visagalis Dievas leistu įvykti nors vienai klaidai? Tai butu NEĮMANOMA, ar ne?
Tada logiškai mastant yra tik viena iš šių dviejų galimybių:
1) Biblijoje kiekvienas įrašas yra Dievo žodis.
2) Biblija yra parašyta primityvių žmonių, o ne Dievo.
Jei tam tikra Biblijos dalis butu nuo Dievo, ir tam tikra dalis butu nuo primityvių žmonių, tai iš kur mums žinoti, kuri yra nuo Dievo, o kuri ne? .
Iš kur jūs esate tikri, kad Jėzus prisikėlė, ir, kad ši istorija nebuvo sukurta primityvių žmonių. Iš kur jūs žinote, kad Dievas padiktavo "Dešimt Įsakymų" ? Jei kokia nors Biblijos dalis buvo suteršta primityvių žmonių, jūs turėtumėte atmesti visa Bibliją. Nėra jokio būdo žinoti, kas parašė tai, ir tokiu būdu visa knyga yra negaliojanti.
Biblija tegali būti - arba GRINA TIESA, arba GRINAS MELAS.
Taigi, yra tiktai du galimi paaiškinimai dėl vergovės įrašų Biblijoje:
* Biblija yra teisinga, ir Dievas mėgsta vergovę. Visa Biblija yra Dievo žodis, tokiu būdu, visi šitie įrašai apie vergovę, taip pat yra Dievo žodžiai. Visos šiuolaikinės valstybės, kurios daro vergovę neteisėtą, meta iššūkį Dievo žodžiui. Vergovė turi būti garbinama tiksliai taip pat, kaip ir "Dešimt Įsakymų", nes tai yra Dievo žodis.
* Biblija toleruoja vergovę todėl, kad Biblija buvo parašyta žmonių, besinaudojančių vergovę , o ne Dievo. Dievas, tėra įsivaizduojamas.
blyn, jūs čia vis dar diskutuojate? Dar neatsibodo? Ko tu knisies toj biblijoje? Ją parašė žmonės ir dievo žodžio tu ten nerasi, pasižiūrėk į save, pasižiūrėk filmą apie pasaulio atsiradimą. IR UŽDUOK SAU KLAUSIMĄ KUO SKIRIASI JUODOJI MATERIJA NUO DIEVO. jEI SURASI SKIRTUMŲ PARAŠYK, O DABAR PATYLĖK:)
Gini Dievą(jo garbę) nuo melodramos(apsėsto šėtono). Jeigu, jauti pareigą, tai sėkmės! Tik, po to nusivalyk seiles. Ar nejuokinga, kai skruzdėlė gina dramblį nuo kitos skruzdėlės ? :)))
„Kas tik stovės prieš mane, tam palaipsniui kris nuo jo, jo paties gi rūbai ant žemės ir liks jis tiek užtektinai nuogas, kad kiekvienas aplink esantis atpažintų esybę iš kurios rankų jis šiuo metu yra maitinamas: Velnią arba Dievą. Ir tai bus pagrindinė mano misija, kurią pratęsiu per amžių amžius.“
Ir Dievas, ir Velnias gali kalbėti žmogaus lūpomis. Šįsyk tavo lūpomis kalba Šėtonas, Jude. Bet tu per daug kvailas tai suprasti. Kaip nesuvoki elementarių dalykų ir pats turėdamas rankas, nebūdamas invalidu, prašinėji Dievo tai išskalbti tau suknutę, tai pakasyti šiknutę, taip iki šiol vis dar nesuvoki, kad šiuo metu esi tapes tik jo, Šėtono, „amžinąja“ prostitute. Šlebizavok viską toliau pažodžiui ir iki gyvenimo galo sėdėsi pirmoje klasėje. Nors man ir gaila tokių nabagėlių kartais, bet kartais negaliu ir Šėtono sulaikyti, kuris akimirkai šokteli pas mane ir nusižvengia tau tiesiai į veidą, nes jam visa tai ką tu dabar darai be galo patinka. „Dėvėk ir toliau tą suknutę“ - štai ką jis perduoda tau per mane. - „Tu esi mano mylimiausioji prostitutė*...kurios kaulus valgysiu vakarienei!“:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDXD
4 Gundymai dykumoje [Mt 4,1-11 Mk 1,12-13] 1Kupinas Šventosios Dvasios Jėzus grįžo nuo Jordano, ir Dvasia jį vedžiojo po dykumą keturiasdešimt dienų, ir jis buvo velnio gundomas. Jis nieko nevalgė per tas dienas ir, joms pasibaigus, buvo alkanas. Tuomet velnias jam tarė: "Jei tu Dievo Sūnus, liepk šitam akmeniui pavirsti duona". Jėzus jam atsakė: "Parašyta: Žmogus gyvas ne viena duona!" Tada velnias, pavėdėjęs jį aukščiau, viena akimirka parodė jam visas pasaulio karalystes ir tarė: "Duosiu tau visą jų valdžią ir didybę; jos man atiduotos, ir kam noriu, tam jas dovanoju. Taigi, jei parpuolęs ant žemės pagarbinsi mane, visa bus tavo". O Jėzus jam atsakė: "Parašyta: Viešpatį, savo Dievą, tegarbink ir jam vienam tetarnauk!" Dar nusivedė jį velnias į Jeruzalę, pastatė ant šventyklos šelmens ir tarė: "Jei tu Dievo Sūnus, pulk nuo čia žemyn, nes parašyta: Jis palieps savo angelams sergėti tave ir dar: Jie nešios tave ant rankų, kad neužsigautum kojos į akmenį". Jėzus jam atkirto: "Pasakyta: Negundyk Viešpaties, savo Dievo!"
Pavogiau porą pavyzdžių iš "Plogats Kitkits Nuotstaputsits" dienoraščio. Jis nesužinos, nes dabar jis reinkarnavosi į "Cat".
Gogel mogel
Aš noriu, kad Dievas būtų. Net pasislėpęs, nepasirodantis man sapnuose, neapsireiškiantis, niekada nepasakantis pašnibždomis nei vieno žodelio. Nežinau ar išklausantis mano maldą sunkią nerimo
valandą. Bet tai nesvarbu, aš noriu, kad Dievas būtų.
Dar prisiminiau kūdikystės akimirką. Buvau keturių - penkių metukų vaikis, aš maudžiausi ir pajutai nepasiekiantis kojomis dugno. Panirau po vandeniu. Ir tada kaip kokioje filmo juostelėje pamačiau užfiksuotą savo gyvenimėlį. Šviesiomis spalvomis nutapytą. Persigandusi mama išgriebė mane ir metų metais kaimynėms dejavo kaip aš per stebuklą nenuskendau. Mama nežino apie matytą filmą.
____________________________________________
Ana_Žeins
Priminei,Gogel mogel...
Net ir baisiausiomis gyvenimo akimirkomis-o jų netrūko,ir neišgalvotos jos--mane kažkas gelbėjo.Netikėtumai,sutapimai,tarsi savaime atsirandanti pagalba-visa tai man suteikė įsitikinimą,kad mane kažkas saugo,kad esu taip arti mirties,o vistiek nepražūnu...Daug metų svarsčiau apie krikštą,ir pagaliau pasiryžau.Nebeliko abejonių,kad noriu priklausyti tai bendruomenei-katalikų.Pasikrikštijau...
Taigi, perskaičiau "Gogel mogel" komentarą. Kas dėl pirmos jo pusės, tai apie tai jau diskutuota. Kas dėl antros, tai galiu pasakyti iš savo gyvenimo patirties. Vaikystėje, panašiai būdamas tokio pat amžiaus, kaip ir "Gm", bandydamas išgriebti negyvą žuvį įkritau į kūdrą. Ištraukė vyresnis brolis. Atsitiktinumas, ir tai, kad jis buvo šalia, ir tai, kad laiku pamatė. O galėjo baigtis ir kitaip.
Ar galiu teigti, kad Dievas mane išgelbėjo, nepanoręs, kad aš nuskęsčiau? Manau, kad ne. Nes, jei taip sakyčiau, save iškelčiau aukščiau tų, kurie nuskęsta. Ir tai būtų egoizmas(savimeilė). Taip, mes visi esame gyliai savyje egoistai, vieni mažiau, kiti daugiau. Bet, jei aš teigčiau, kad Dievas mane gelbėjo, tuo tarpu , kai kiti paliekami nuskęsti, tai aš padaryčiau save, kažkokį tai specialų, svarbesnį, geresnį, reikalingesnį už kitus. Ir tai būtų savimeilė.
Man truputi keista, kad "Gogel mogel" būdamas keturių - penkių metukų vaikas, nepapasakojo motinai apie matytą filmuką(užfiksuotą savo gyvenimėlį). Tokio amžiaus vaikas tikrai išsipasakotu, bet, tai jau asmeniška.
Į tai, ką paminėjo "Gm" ir "Ana", galime pažvelgti ir šiomis kryptimis:
(1)
Nemažai krikščionių mano, kad tokio reiškinio, kaip " beveik prie mirties " patirtis, yra įrodymas, kad "Dievas" ir "pomirtinis gyvenimas" egzistuoja.
Labai dažnai tai turi savyje tokias savybes:
* Netikėta nuojauta, kad kažkas turėjo 'lemtingą" nelaimingą atsitikimą ir neišgyveno.
* Patirtis išėjimo iš kūno. Pojūtis, tarsi plaukiotum virš kūno ir supančios aplinkos matymo.
* Malonūs jausmai, ramumas.
* Pojūtis judėjimo į viršų per tunelį ar siaurą praėjimą.
* Sutikimas neseniai mirusių giminaičių ar religinės figūros.
* Matant būtybę skleidžiančią šviesą(galbūt Jėzų, Dievą, Budą), ar šviesą .
* Matant prabėgantį gyvenimą.
* Jausmas grįžimo į kūną, dažnai palydėtą nenoro grįžti.
Tokie atvejai, kaip širdies priepuoliai, beveik nuskendimas ir didelis kraujo praradimas ir kt. gali sukelti “ arti prie mirties „ patirtį.
Tai buvo patirta tūkstančių žmonių ir buvo plačiai aprašyta įvairiuose knygose. Daugelis šių knygų yra "dvasinės" ar "religingos" natūros.
Kas nėra paminėta, kad yra toks narkotikas, pavadintas "Ketamine", kuris suteikia tokius pat pojūčius, kai yra įšvirkštas normaliems, nemirštantiems žmonėms. Kitaip tariant, būsena " beveik prie mirties " yra natūrali, chemiškai sukelta, į kurią žmogaus smegenys " patenka ", dėl deguonies trūkumo smegenims ir kūnui. Jei jūs paskaitysite mokslinius aprašymus, jūs rasite, kad tai yra cheminės ir visiškai nedvasinės kiekvieno " arti prie mirties " atvejo priežastys.
Yra moksliškai įrodyta, kad tai yra cheminiai šalutiniai poveikiai, o ne "vartai į pomirtinį gyvenimą", kaip, kad daugelis religijos šalininkų tvirtina.
(2)
Kad pamatytumėte tiesą, mes turime priimti faktą, kad mokslinis įrodymas yra tikslus ir nepaneigiamas. Moksliškai yra įrodyta, kad Dievas neatsako į jokį maldavimą. Kiekvienas pavieniui, "atsakytas maldavimas" nėra nieko daugiau, kaip atsitiktinumas.
Mes galime pamatyti tikrovę, žiūrėdami į paprastą pavyzdį. Įsivaizduokime, kad šansas išgyventi turint kažkokį ypač bjauraus tipo vėžį yra 5 %. Tai reiškia, kad, jei 20 žmonių suserga šiuo vėžio tipu, tai beveik visada yra lemtinga. Tiktais vienas iš 20 turinčiu šią ligą žmonių, išgyvens. Žinodami tai, mes galime pamatyti, kas vyksta, jei mes iš tikrųjų analizuojame maldavimą:
* 20 tikinčiųjų suserga šia liga.
* Jie visi perskaito James 5:15, ir visi meldžiasi.
* 19 iš jų miršta.
* Tas kuris išgyvena,paskelbia apie tai žurnale, "aš meldžiausi Valdovui, ir Valdovas atsakė į mano maldavimą! Jis išgydė mano ligą! Tai yra stebuklas! Aš ŽINOJAU, kad Dievas atsakys į mano maldavimą!"
* Jūs niekada neišgirstate apie tuos 19 nelaimingųjų, kurie mirė. Niekas nerašo apie juos žurnale. "Asmuo meldžiasi, paskui miršta", nėra didelė antraštė. Ir kadangi jie yra negyvi, jūs niekada, nieko neišgirstate iš šitų žmonių.
*Taigi, jūs nežiūrite į visus faktus, o tiktais girdite apie vieną iš dvidešimt, kurio maldavimas buvo "išgirstas", kas jums įrodo, kad " Dievas atsako į maldą ."
Faktas yra toks, kad tikintys, kurie meldžiasi, miršta nuo šios ligos tokiu pat santykiu, kaip žmonės, kurie nesimeldžia.
Mes galime matyti tikrovę tiesiog, atmerkdami mūsų akis ir žiūrėdami į duomenis. Bet tam reikia atmerkti akis - pažiūrėti ir į "pasisekimą" IR maldavimo "nepasisekimus" tam, kad galėtume pamatyti mūsų pasaulio tikrovę. Kai mes imame mokslinį metodą, ir tikrai pažiūrime į abi puses, mes matome tai, kas iš tikrųjų vyksta. Dievas neatsako į maldavimą todėl, kad Dievas yra įsivaizduojamas.
Ar Dievas atsako į maldavimą, kaip tikintys tiki, ar tai yra atsitiktinumas, kaip mokslas įrodo? Tam, kad atsakyti į šį klausimą, mes turim pašalinti dviprasmybę.
Būdas pašalinti dviprasmybę, tai sakyti maldą, kuriai negali būti pritaikytas atsitiktinumas. Pavyzdžiui, užuot maldavę, kad Dievas išgydytu vieno asmens vėžį, melskitės, kad Dievas pašalintu visą vėžį rytoj. Yra tiktais viena galimybė, kad tai įvyktu. Dievas " turi " egzistuoti, tam, kad " galėtu " padaryti šį stebuklą.
Jei Dievas atsakytu į tokį maldavimą, tai " atsitiktinumas " būtų neįmanomas. Kas atsitiktu, jei mes melstumėm Dievo:
• Kad Dievas pakeltu automobilį į orą ir palaikytu jį ore dešimt minučių. Tai nevyks, net jei jūs maldaujate todėl, kad girtas sunkvežimio vairuotojas pervažiavo vaiką ir jis, šiuo metu yra prispaustas po vienu iš ratų.
• Kad ataugtu amputuotos galūnės, maldaujančio tikinčiojo. Tai nevyks, nesvarbu, kaip nuoširdžiai jis maldautu.
• Kad galėtumėte pakilti į orą, kaip supermenas. Tai nevyks, net jei jūs meldžiatės tam, kad galėtumėte pakilti į orą iki dešimto daugiabučio lango norėdami išgelbėti du vaikus iš degančio buto.
Nei vienas iš tokių maldavimų, yra atsakomas.
Jei Biblija, pažodžiui yra teisinga, tada akivaizdu, kad kažkas yra ne taip…Paprasčiausiai pažiūrėkit į tai. Matas 7:7
Jėzus sako:
“prašyk,ir tau bus duota; ieškok,ir tu surasi; belskis,ir tau bus atidaryta. Nes kiekvienas kuris prašo,gaus. Ir tas kuris ieškos,ras. Ir tam, kuris belsis, bus atidaryta.Koks iš tavęs žmogus,jei jo sūnus prašo duonos,o gauna akmenį? Arba jei jis prašo žuvies,o gauna gyvate? Jei tu būdamas blogas žinai kaip duoti geras dovanas savo vaikam, tai įsivaizduok kiek tau duos tavo dangiškasis tėvas kuris yra danguje, tiems kurie prašys jo.”
Morkus 17:20
Jėzus sako:
“Nuoširdžiai tau sakau, jei tu turi nuoširdų tikėjimą, tu pasakysi kalnui, ’judėk iš čia, į ten’ ir jis judės; ir tau bus nieko neįmanoma.
Matas 11:24:
“Todėl aš sakau tau, kad ir ko tu prašytum per maldą, tikėk, kad tu gausi ir tai bus tavo”
Matas 21:21
Jonas 14:12-14
Matas 18:19
Morkus 9:23
Lukas 1:37
«Между «есть Бог» и «нет Бога» лежит целое громадное поле, которое проходит с большим трудом истинный мудрец» – Чехов, t.y. ~ Tarp „yra Dievas“ ir „nėra Dievo“ driekiasi milžiniškas laukas, kurį tikras išminčius įveikia didelėmis pastangomis. - A.Č.