Rašyk
Eilės (73896)
Fantastika (2198)
Esė (1500)
Proza (10419)
Vaikams (2530)
Slam (49)
English (1127)
Po polsku (332)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Google+ Twitter





2017-12-20 16:50
EyesTrueDe_Lies

Pasirinkime klausima ir paatviraukime su atsakymu! Juk Kaledu metas - dosnumo

1. Ar atsiversti nauja rasyko lapa, jeigu senas uzrudijo?

2. Kam rasomi vienodi eilerasciai, proza, skelbiamos siuksles?

3. Kam skaityti tai, ka jau pats parasei?

4. Ar reikia skelbti nauja kurini, netycia suskystejus?

5. Kuris is jusu po 5 metu atsimena autoriu, ar kurini, kuri dejo i savo megstamiausius, rekomendavo?

6. Ar verta drausti rasykui skelbti teksta angliska abecele?

7. Ar gali siandiena rasyti tie, kurie nemoka kalbeti, bet tyleti?
2017-11-26 14:08
EyesTrueDe_Lies

***

Ar dar Jus gyvi? Ar dar cia kas nors lankosi?
2017-07-26 17:52
EyesTrueDe_Lies

Misle

Tikrai, kaip savaites geriausias susilaukia tik 4 komentaru, kai 4 balsavo po 5 balus? Arba, svetaineje neliko skaitytoju, arba...
2017-07-08 20:39
EyesTrueDe_Lies

***

Senė 2


Pirmiausia, pažvelgė į dangų, tuščią, be jokio debesėlio, toli nuo jos kūno, kažkur labai aukštai. Stovėjo, žiūrėjo, kiek  išgalėdama, užvertusi galvą, iki nudiegė kaklą.
Lėtai, labai lėtai tada, ji, pamiršusi apie viską pasaulyje, žengė prieš savo valią, be tikslo, pamiršusi apie viską pasaulyje. Buvo karšta, jau įsidienoję, nusitvėrusi ranka lazdos, senė judėjo į priekį: šliapt, šliapt, šliapt, sunkiais guminiais batais per išartą vagos brydę, per aukštas balandas, bulvių derlių su dryžuotais kolorado vabaliukais - labai mažais vabaliukais, dar tik gimstančiais. Susikuprinusi, pasilenkusi, ji rinko juos iš pradžių į savo šiltą delną, tada, metė į sijoną, arba metalinį kibirėlį, kažkur, juk tikrai...
Perėjo į kitą lauko pusę, dar kartą atsigręžė, kad įsimintų, iš kur atėjo: mato tolumoj, medinė sodyba, jau kiek pakrypusi, ant jos stogo gandrų lizdas, supintas iš plonų, sausų šakelių. Gaivus obelų bei slyvų pavėsis, is
karto sunkiai atpažįstamas, tarsi ne jos būtų; gal kitos akys ir įžiūrėtų, pamatuotų. Taip susimaišę jai galvoje buvo, dėl to išvažiavimo - juk dar gyva.

Į kiemą įvažiuoja į mašina, varklis nutyla, durys prasiveria, tada pro jas  kažkas išlipa ir dingsta prie durų.
Maždaug pusvalandis.
Vairuotojas pasirodo nešinas maišu rūbų. Dar maisto likučių. Iš paskos nuo greito žingsniavimo randasi oro banga, svetima kaip ir jo paties kūnas, pirmą kartą senei tokia nemaloni, jai priešais kito žmogaus, ir ji jautė keistą šiurpulį. Įsėdo į jo mašinėlę, atsisveikino su kaimynais, bet niekam nepamojavo – tik už lango pasislėpusiai merginai. Pirštus pakėlė, delną ištiesė, nes niekados nemanė, kad būtent taip viskas ir pasibaigs, taip bus.
Ji išvažiuos savo noru, neįkalbinėjama.
Senelių namuose nėra blogai, mąstė senė, mane lankys. Sveikata juk dar gera.
Atsirado tiršti debesys, vietomis permatomi, o po jais pasislėpė žemė, lyg nebeegzistuotų.
2017-07-05 13:52
EyesTrueDe_Lies

***

O ar jus mokate paspausti patinka?
2017-07-04 13:57
EyesTrueDe_Lies

***

Ar jus mokate rasyti?
2016-03-26 21:31
EyesTrueDe_Lies

***

Jus geriau eikit isklausyt paneles Zitos
2016-03-20 16:22
EyesTrueDe_Lies

***

Pamenu, kad per sitiek laiko, visi kaip susitare, aukstojo rango rasykai, manes nepakelia. Tiek nedaug truksta, bet vis pritruksta vieno vertintojo. Eini, lendi i sikna, bjauru. O kai ateina ju draugeliai, jie tarpusavyje greitai rangais apsidalina. Cha!
2015-12-20 18:28
EyesTrueDe_Lies

Motyvacija sportui

Daugelis galvoja, kad kaulai yra negyvi, nekontroliuojami organizmai, kuriems nereikia jokio papildomo demesio. Senejimo proceso nesustabdysi. Kaulu audinys, primenantis skyleta biciu koriuka, vis labiau reteja, ir todel tampa lengviau luztanciu... Ka cia pakeisi? Toks gyvenimas!

Visa tai, ka jus siandiena su savimi darysite, jums atsipirks ateityje! Seneka zinojo, ka kalba, ir as drasiai jo zodzius pritaikau, nes jie labai aiskiai apibudina mano siandienine minti.

Tiesiog, pasikliaukite faktais!

Tiesa ta, kad kaulai yra gyvi. Jie musu mineralu, drusku, kraujo takeliu ir nervu tobulos saugyklos, bei ju auksiniai indai. Taip, auksiniai.
Kaulai sparciausiai auga iki 18 - 30 metu, nors taip visiskai neatrodytu. Nuo 35-40 metu prasideda kaulu ir raumenu ‘riedejimas’ zemyn.

Vengimas sportines veiklos, stresas, harmonu pusiausvyros disbalansas, mineralu bei vitaminu trukumas mityboje, greiciausiai visa tai, kas siandien mums nerupi, ateityje bus musu pati vertingiausia sukaupta medziaga.

Kaulai turi ypatinga isskirtinuma patys save ‘valgyti’ ir ‘gaminti’, deka stebuklingu lasteliu, osteoblastu ir osteoklastu.
Ju aktyvumui sumazejus, mums issivysto - Osteoporoze (kaulu tustejimas metas). Kartu atslenka ir Sarkopenia.

Sarkopenia - tai raumenu netekimas, ju sunykimas, kuno silpnumas, iprastos jegos praradimas. 50 metu yra zmogaus amziaus riba, kada taip pat iskyla ir jos gresme.

As tikrai, labai atsiprasau, man nemalonu apie tai kalbeti, taciau jus privalote apie tai zinoti.

Bet kas, jeigu jus issigandote, ir norite tvirtesniu, stipresniu kaulu senatveje? Kaip tai padaryti?

Tiesiog, dabar jau antra karta is eiles, pasikliaukite faktais!

Sportas ir manksta gerina kaulu tanki, ypatingai jegos pratimai.
Moterys, nebijokite i ranka pasiciupti svarsmeni, lygintuva, ar kibira vandens. Tai yra jusu puiki pradzia i mano minties suvokima.
Vyrai, jeigu jums nebepavyksta iskelti tokio pacio svorio, kaip jaunystej, nenumokit ranka, burbteledami, ‘viskas arba nieko’.

Darykit siandienai tai, kas rytoj jau bus nebepasiekima.

Kaip kuna veikia trumpalaikes ir ilgalaikes treniruotes? Kas geriau?

Trupalaikiu treniruociu rezultatai gerina jusu organizmo bukle iki tos dienos, kurios sportuojate. Vadinasi, jusu raumenu tonusas gereja, aktyveja kaulu statybine medziaga. Stipriai uzrudije sanariai staiga jumis apsidziaugia, ir is tos laimes, jie jums dovanoja daugiau lubrikato! Jus tampate lankstesnis, lengvesnis, todel geresnes nuotaikos – ar gi to maza?

Ilgalaikiu treniruociu rezultatai tesiasi net ir po tos dienos, kada jus trumpam sustojate. Kitaip tariant, tam tikra laiko perioda i prieki, jus igyjate ‘geraja uodega’. Rezultate, tai bus ne tik padidejes kaulu turis, bet ir sustipreje kaulu raisciai, sutvirteje raumenys su daugiau vertingu skaidulu. Turesite daugiau fizines istvermes, tapsite greiti lyg vejas. Motyvacija, ji netgi privers jus kur nors sudalyvauti!
Musu gyvybe yra tobulai sukurta, todel iki pat paskutines minutes jauciame nora save aukstai islaikyti, kad ilgiau pasimegautumeme gyvenimu. Sekmes savo pasirinkimuose!
2015-12-06 16:51
EyesTrueDe_Lies

Apie Begima, Pradzia. Velniu jums!

Lengva ristele issoku i sale ir nesustodama suku tris ratus, vis praleisdama proga stabteleti. Sportbaciu padai tyliai cypsi, kai lenkiu kampus. Mano kojos tvirtos, begimo apranga spalvinga, ryski, ant rieso puikuojasi garminas fenix 3.
Saleje tylu. Simtai akiu. Staiga sustoju. Issitiesiu visu ugiu, mano plauciai atsipalaiduoja.
Sveiki! Kiek jusu daug susirinko! Noreciau pratesti begima. .. taciau renkuosi kalbeti su jumis.
Kad mano tema apie begima, jums atrodo nuobodi ir ikyri, lyg tarsi visai ne vietoje, as labai apgailestauju.
Sportas yra nemegstama tema, kurios daznai mes visokeriopai vengiame. Perjungiame kanala, nuleidziame akis nuo besimankstinancio. Vengiame zmoniu tipu, kurie kas diena sportuoja. Knygynuose bei bibliotekose net gimsta mintis ignoruoti ‘tas’ lentynas.
Kas jis, jeigu ne kancia, kam tai reikalinga?
Juk jus ir taip sportuojate: nukastos bulves, sienas sukrautas, ir vel vasara plaukiojot ant upes kranto, siandien isvedet suni, ejot su vaiku pasivaiksciot. Jus tiesiog pavyzdys! Rudens derlius virsta patiekalais, karves socios, sezoninis aktyvumas ir vel nauja plepalu tema draugu rate. Suo gyvena pilnaverti gyvenima, vaikas sveikas.

Taciau kaip jus jauciates, kada nebegiojate?
Kas is sedinciu skundziasi nugaros skausmu, ar galvos? Be reikalo laikosi dietu, svajoja viena diena atjauneti, gyventi geriausioje savo kuno formoje? Pasigirti praeiviui nauja gera diena, jog nugalejo savo kino tinguli. Kazkas ivyko viduje, be perspejimo.

Sakysite, taip, zinoma, as taciau esu nesportiskas. Todel begti man sunku net penkias minutes. Neprisiversciau viso pusvalandzio, kaip tu. Neturiu laiko, kaip tu. Mano darbo valandos ilgos, mano namai, didele seima, mazi vaikai, vienisas vyras, patraukli zmona.
Jeigu tokie pasiteisinimai jums atrodo priimtini, tai as apie jus.
Nebegiokite tada!
Kam jus siandiena reikalingas?
Mastau. Zmogaus kunas devisi, reteja kaulu tankis ir raumenu jega, stuburas ima sunkiai atlaikyti svori. Jeigu jus esate tas, kuris megsta gerai pavalgyti, turite antsvorio. Kam jus busite reikalingas uz keletos metu?
Taciau jus to nepajusite.
Nuo keturiasdesimties imsit skustis skausmais, silpnumais, diabetais, sanariais, peciais, na, o nuo penkiasdesimties, tikrai prireiks pagalbos. Zinoma, jeigu savo kunu nesirupinote.
Jusu seima, jau suauge vaikai, staiga isvys jus visiskai siaubingoje situacijoje. Iki jiems skyrete savo gyvenima, auginote, lepinote, jie nemokejo palyginti, jie jus dievino. Taciau suauge, staiga pasijus jusu ligu priezastimi. Vyras staiga ims zvalgyti judresnes partneres. O jusu sveikata jau po peiliu. Vaikai sedes ir diskutuos, kodel ju tevai nesirupino savo sveikatomis.
Pradekite.
Skirkite sau laiko, bent pusvalandi per diena.
Sakykite ‘ne’ tiems, kurie kviecia pasedeti, pavalgyti ir nejudeti. Paistyti apie savo sunku gyvenima, skausmus, neiveikiamas problemas ir jus erzinti.
Sportuokite su draugais, su seima!
Isbegite pakvepuoti grynu. Moterys, prie ramios muzikos, issitieskite jogos kilimeli.
Isdumkite su dviraciais, sliauzkite dvidesimt kilometru, keliaukite i nezinia, kalnus, nes tai laisve, sveikata. Jus suprantate? Tai ka as kalbu yra tiesa. Taciau, kodel, tai zinodami, jus to nedarote?


1 2 3 --- 5 --- 10 --- 15 --- 20 --- 25 --- 30 --- 35 --- 38
[iš viso: 375]
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą