Rašyk
Eilės (77853)
Fantastika (2280)
Esė (1536)
Proza (10855)
Vaikams (2678)
Slam (67)
English (1203)
Po polsku (333)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Daugelis galvoja, kad kaulai yra negyvi, nekontroliuojami organizmai, kuriems nereikia jokio papildomo demesio. Senejimo proceso nesustabdysi. Kaulu audinys, primenantis skyleta biciu koriuka, vis labiau reteja, ir todel tampa lengviau luztanciu... Ka cia pakeisi? Toks gyvenimas!

Visa tai, ka jus siandiena su savimi darysite, jums atsipirks ateityje! Seneka zinojo, ka kalba, ir as drasiai jo zodzius pritaikau, nes jie labai aiskiai apibudina mano siandienine minti.

Tiesiog, pasikliaukite faktais!

Tiesa ta, kad kaulai yra gyvi. Jie musu mineralu, drusku, kraujo takeliu ir nervu tobulos saugyklos, bei ju auksiniai indai. Taip, auksiniai.
Kaulai sparciausiai auga iki 18 - 30 metu, nors taip visiskai neatrodytu. Nuo 35-40 metu prasideda kaulu ir raumenu ‘riedejimas’ zemyn.

Vengimas sportines veiklos, stresas, harmonu pusiausvyros disbalansas, mineralu bei vitaminu trukumas mityboje, greiciausiai visa tai, kas siandien mums nerupi, ateityje bus musu pati vertingiausia sukaupta medziaga.

Kaulai turi ypatinga isskirtinuma patys save ‘valgyti’ ir ‘gaminti’, deka stebuklingu lasteliu, osteoblastu ir osteoklastu.
Ju aktyvumui sumazejus, mums issivysto - Osteoporoze (kaulu tustejimas metas). Kartu atslenka ir Sarkopenia.

Sarkopenia - tai raumenu netekimas, ju sunykimas, kuno silpnumas, iprastos jegos praradimas. 50 metu yra zmogaus amziaus riba, kada taip pat iskyla ir jos gresme.

As tikrai, labai atsiprasau, man nemalonu apie tai kalbeti, taciau jus privalote apie tai zinoti.

Bet kas, jeigu jus issigandote, ir norite tvirtesniu, stipresniu kaulu senatveje? Kaip tai padaryti?

Tiesiog, dabar jau antra karta is eiles, pasikliaukite faktais!

Sportas ir manksta gerina kaulu tanki, ypatingai jegos pratimai.
Moterys, nebijokite i ranka pasiciupti svarsmeni, lygintuva, ar kibira vandens. Tai yra jusu puiki pradzia i mano minties suvokima.
Vyrai, jeigu jums nebepavyksta iskelti tokio pacio svorio, kaip jaunystej, nenumokit ranka, burbteledami, ‘viskas arba nieko’.

Darykit siandienai tai, kas rytoj jau bus nebepasiekima.

Kaip kuna veikia trumpalaikes ir ilgalaikes treniruotes? Kas geriau?

Trupalaikiu treniruociu rezultatai gerina jusu organizmo bukle iki tos dienos, kurios sportuojate. Vadinasi, jusu raumenu tonusas gereja, aktyveja kaulu statybine medziaga. Stipriai uzrudije sanariai staiga jumis apsidziaugia, ir is tos laimes, jie jums dovanoja daugiau lubrikato! Jus tampate lankstesnis, lengvesnis, todel geresnes nuotaikos – ar gi to maza?

Ilgalaikiu treniruociu rezultatai tesiasi net ir po tos dienos, kada jus trumpam sustojate. Kitaip tariant, tam tikra laiko perioda i prieki, jus igyjate ‘geraja uodega’. Rezultate, tai bus ne tik padidejes kaulu turis, bet ir sustipreje kaulu raisciai, sutvirteje raumenys su daugiau vertingu skaidulu. Turesite daugiau fizines istvermes, tapsite greiti lyg vejas. Motyvacija, ji netgi privers jus kur nors sudalyvauti!
Musu gyvybe yra tobulai sukurta, todel iki pat paskutines minutes jauciame nora save aukstai islaikyti, kad ilgiau pasimegautumeme gyvenimu. Sekmes savo pasirinkimuose!


2015-12-20 18:28
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-12-20 18:54
Daineko_
Mes menininkai, mums patinka masturbuotis
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą