Labai keista, kai žmonės kovoja su kitaip mąstančiais stengdamiesi juos užmušti. Šiandien per radiją girdėjau, kaip kažkas siūlė Paksą sušaudyti, kitas gi šios svetainės vartotojas kovoja su kitaminčiais kuolu per kūrinį. Kūrinio autoriui, kaip tėvui, turėtų skaudėti.
Žinau kelis dalykus:
- nėra vienos tiesos;
- tiesa yra reliatyvi;
- melas negali būti netiesa, tiesiog tai visai naujas darinys;
- niekada nepasitikėk visažiniais;
- venk pranašų ir biblijos aiškintojų;
- kiekviena diena atneš naują suvokimą apie dalykus vykstančius šalia mūsų;
- nesivadovauk vakarykšte dogma;
- žiūrėk į priekį;
- nepamiršk - niekada negali būti teisus, tai neįmanoma;
- pamiršk viską, ką skaitei prieš tai, ir pradėk iš pradžių.
2011-01-18 15:38
Bet nereikia savęs apgaudinėti, kad neegzistuoja vertybės, kuriomis remdamiesi tas pozicijas užimam kai ateina metas. Tos vertybės nėra realiatyvios. Ko gero, savo sūnų augindamas remiesi kažkokiomsi vertybėmis. Kurios, be abejo, laikui bėgant taps nepakeliama našta jam. O gal ir tau pačiam :)
2011-01-18 15:23
Iš tikrųjų, galiu pasakyti, kas buvo vakar, tai nėra lygiai taip ir šiandien. Teisus grb.Flax ta prasme, kad iš tiesų užėmiau gana aiškią poziciją ir tai buvo mano klaida. Šiandien jau bebesitvirtinčiau vakarykščiuose apkasuose. Ir apskritai, užimti kurią nors poziciją ir joje apsikasti, užsibūti, gintis yra laiko švaistymas, geriau eiti į priekį.
Ta prasme, kurti.
2011-01-18 14:03
Svarbu, kad poelgiai sutaptų su dekalruojamomis vertybėmis. Negaliu sutikti, kad Svoločiaus atveju taip yra.
Matote, problema ta, kad kiekvieną dieną musm reikia priimti kokius nors sprendimus: nuspręsti pereiti gatvę, eiti į darbą, pavalgyti pietus. Kai kas pasakys, kad anokie čia sprendimai, nes daugeliu atvejų nėra pasirinkimo. Tačiau galima nuspręsti neiti per gatvę, neiti į darbą, nevalgyti pietų. Tik tai sunkiau padaryti ir jie gali daugiau kainuoti.
Lygiai taip pat tenka priimti sprendimus, kai susiduri su kitų žmonių pozicijomis kokiais nors klausimais, kurios nebūtinai sutampa su tavo. Svoločių įkvėpusio konflikto, kuriame jis užėmė aiškią ir toli gražu nereliatyvią poziciją, susidūrė dvi tiesos. Ir jos tarpusavyje nesutarė. Svoločius pasirinko kažkurią tiesą, ir ji nebuvo jam reliatyvi.
Jis apsirinko tiesą, kad čia rašantiems ir skaitantiems turinys neturėtų rūpėti. Kad svarbu tik meniškumas. Aš su tuo nesutinku.
Su Svoločium me nebūsim nedraugai. Greičiausiai, mes būsim nepriešai :D
2011-01-18 12:12
žinau vieną tiesą - lazda turi du galus. vienu muši, kitu atgal gausi.
bet ta tiesa palaiko kitų tiesų reliatyvumą. todėl su tamsta sutinku.
2011-01-18 11:13
ginčo ir nėra, kaip pats rašei, jei nėra bandančių ginčytis; o viršuje esantys teiginiai man patinka tuo, kad skatina kūrybiškumą, o tai yra vertybė, nežiūrint į tai, koks jų santykis su absoliučia ar hipotetine tiesa
2011-01-18 09:33
Iš tikrųjų man nelabai rūpi, kas teisus šiame ginče, žinau tik viena, kad aš niekada negaliu būti teisus, ir tai yra svarbiausia, o jeigu kas galvoja, kad yra teisūs, tai čia jau manęs neliečia, su tuo aš neturiu nieko bendra.
2011-01-18 09:13
jei sakai, kad tiesos negali būti ir pretenduoji į tiesos nebuvimo tiesą, taip tiesos klausimą paverti begaliniu paradoksu - paleidi minkštą bumerangą su ryškiu užrašu „Tiesa“, jis vožia tau per galvą, tu klouniškai demonstratyviai vaipydamasis, nugriūni, ir taip daug kartų, kol bumerangas ima lakstyti be pastangų, o tau belieka be paliovos juoktis ir priimti publikos sveikinimus :)
bet taip aš nenoriu pasakyti, kad esi neteisus, ir labai gerbiu kritišką požiūrį
nors juo remiantis, reikėtų nemažai padiskutuoti dėl sąvokų prieš imantis diskutuoti apie tiesas
2011-01-17 19:47
tarpe* vos ne tarba, roflmao.
2011-01-17 19:47
Jau apie teisininkų skrandžio turiniu springstančią teisybę ir jų sysalus tai pastaruosius 2 metus sočiai prisižiūrėjom. Teisybę galima rasti nebent paprastų eilinių darbščių žmonių tarbe.
2011-01-17 18:23
teisūs teisininkai būna. mat toks jų darbas. ir jų profesija ko gero iš teisumo sukurta, ne iš tiesės.
2011-01-17 17:26
Feniksas ir iš pelenų pakyla ;o)
2011-01-17 15:31
Vargu ar reikia teisti teisiuosius, už ką?
Kita vertus, nėra teisiųjų, nes jeigu būtų tokie, tai kas jie? Jeigu yra tiesa, tai kas neteisūs - katalikai, musulmonai, budistai, ateistai, o gal visi? Gal dar nėra atrasta tiesa? Arba jos išvis nėra ir negali būti? Aš labiau linkstu prie pastarosios išvados, bet argi aš galiu būti teisus?
2011-01-17 13:08
man buvo kilusi abejonė: kas teis teisiuosius?
bet po to pamaniau, kad teoriškai tiesa viena turėtų būti, gal tik jos išaiškinimų gali būt be galo daug?
2011-01-17 11:04
"Kartais paskaitau". Ką?
"Kartais paskaitau "Valstybės žinias";
"Kartais paskaitau knygas";
"Kartais paskaitau Svoločių, bet užmiegu";
"Kartais paskaitau prieš miegą";
"Skaitysiu dažniau"
ir t.t.
2011-01-17 07:16
Dar vienas:
"Niekada nenaudoju tualetinio popieriaus"
2011-01-17 06:55
Iš tikrųjų galvojau keturias minutes, bet keturias valandas neturėjau galimybės prieiti prie kompiuterio, tai kraujo temperatūra pasiekė virimo laipsnį, buvo karšta. Man niekada nereikia galvoti penkias minutes, ką atsakyti.
O, apskritai, Flax, gaila, kad pradėjai ant manęs pykti, dabar, jaučiu, tapsi mano nedraugu. Atleisk, jei aš tai įtakojau.
2011-01-17 00:17
Užvirė kraujas dėl "Kartais Paskaitau" komentaro?
Vargšiukas, prieš kailiuką paglostė, 4 valandas galvojai kaip atsilyginti. Gerai, kad kūrybingas, daug patentų sukūrei :D
2011-01-16 23:47
"svetainės vartotojas kovoja su kitaminčiais kuolu per kūrinį"
Aš ilgai neišvedžiosiu. Pavyzdys (prašau nesusieti jo su Forehater, tai tik semantinės pratybos):
"Mūsų šlovinga armija kovoja su priešu bombomis naikindama jo įtvirtinimus"
Klausimas: su kuo kovoja mūsų šlovinga armija, su įtvirtinimais ar priešu?
2011-01-16 22:55
Svoloč, Tu gėris. Tik nuskriaustųjų tema turėtų nebe taip..., nes visur ji, apskritai, už internetinių ribų.
2011-01-16 21:41
Sugalvojau dar keletą pseudonimų. Užpatentuoju.
"Kartais pakomentuoju" toks simpatiškas,
arba
"Kartais pasifakinu, norėčiau dažniau" bišky pošlavokas, bet nieko;
kitas
"Kartais išgeriu, o išgėręs visada mušu žmoną" žiaurus;
"Kartais patriukšmauju"
"Kartais manęs paimti atvažiuoja policija"
"Kaimynai manęs vengia" čia tokie buitiniai. Kas dar? A, va šitas:
"Kartais pakritikuoju Kubilių",
toliau
"Nemėgstu morkų"
"Nepatinka Svoločius"
"Nekenčiu reklamos"
"Nežiūriu krepšinio"
Na gal tiek šiam kartui.
|
|
|