Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2308)
Esė (1557)
Proza (10915)
Vaikams (2717)
Slam (78)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Man jau dvidešimt metų, turiu mylimą darbą, pinigų, kadanors tikiuosi ir išsilavinimą įgyti, esu sveikas, neatsilikęs protiškai, kai susišukuoju, tai lyg ir nieko visai, todėl manęs dažnokai visi klausia- kodėl tu neini teisių laikytis, Witalijau, ko tau trūksta kad galėtum su mashke visur lakioti? tik įsėdi, ir „pyst“, tu jau darbe, arba įsėdi ryte, o po pietų tu jau „pyst“ ir Palangoj kokioj.
  Kai tik išgirstu tokį klausimą, paraustu ir nuleidžiu akis į žemę, nes labai jau gėda prisipažinti, kad troleibusais važinėtis man labiau patinka, kiekvieną dieną vis nauji žmonės, kvapai, įdomūs dialogai, kartais netgi monologai. Kaip smagu būna, kai sėdi sau ant patogaus krėslo, ausines užsidėjęs klausaisi mylimos muzikos, o pro langą, kaip televizoriaus ekrane, vaizdai vienas kitą keičia. Atsibodo pro langą žiūrėti- pasukai galvą, ir jau gali stebėti kaip stangrios studentės, troleibusui stabčiojant, ant plastmase aptrauktų turėklų, kaip vijurkai, sukasi blaškosi. O vakare, važiuodamas po darbų ar darkonors, matai kaip klega pavargusi darbo liaudis, kas iš fabrikų, kas iš kasų maksimoj, ar iš kokių statybų... Veidai pilki, raukšlėti, o tose raukšlėse pilna dulkių. Pasižiūri jiems į akis, ir užeina noras skrieti, dainuoti ir išmesti visas tabletes iš kišenių- nes tas žvilgsnis nieko kito neprimena, tik kad esi jaunas ir perspektyvus.
    Troleibusas, tai ne transporto priemonė, tai gyvas sutvėrimas, įsiklausykit, kaip jis liūdnai gaudžia kildamas į kalną, kaip jam skauda, kai nemokša vairuotojas per smarkiai spaudžia stabdžius, kaip godžiai, bet kartu ir švelniai, tarytum patyręs meilužis jis liečia elektros laidus, kaip vaitoja sėdynės apmušalas, kai į jį susminga peilio ašmenys... Atrodytų, kad jis sukurtas tarnauti žmonijai, skleisti vien tik gėrį ir taiką, bet toli gražu ne visi mano išgyvenimai susiję su troleibusais buvo vienareikšmiškai teigiami.
      Tą dieną prisimenu, taip, tarsi tai būtų nutikę vakar, buvo nykus lapkričio vidurys, šlapdriba, balos, ir kaip niekada daug pensininkų, mano pamėgtame antro numerio troleibuse. Tik įlipus iškarto apėmė negera nuojauta, panižo pėdas, rankos ėmė drebėti labiau nei visada. Pavažiavus pora sustojimų, supratau kad nuojauta manęs neapgavo. Troleibusas sustoja, atsidaro priekinės durys, ir į mano mylimos transporto priemonės vidurius įžengia dvi žmogystos, kresnas jaunuolis, rūsčiu, apyvarpės spalvos veidu, ir moteris, na bent jau kažkas panašaus su peruku. Prie kitokių aplinkybių pirma mintis būtų apie cirką, bet dabar man smegenis užliejo adrenalinas, žandikauliai susikando, dešinė ranka susigniaužė į kumštį, o kairė desperatiškai ėmė ieškoti peilio, kurį deja palikau namie...
        Su tramvajum važinėjant, manau taip NIEKADOS nenutiktų...
2006-10-23 00:02
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 15 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-04 12:44
Svoloč
Būtų tikrai labai geras, jei pabaiga kažką paaiškintų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-05 22:42
kondensofkė
nesveikas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-25 23:55
infantilus
zjbs, turi kažką smegeninėj
geras tekstas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-25 20:03
Vai
Vai
sakyčiau, nemaloniai malonus tekste išsakytas nesupratingumo jausmas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-24 17:28
časm
man patiko :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-24 01:00
SRS
SRS
haaa. nu gi kūl.  :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-23 23:30
Svetlana Ryžikova
pzdc. vaziuojam i tytuvenus? kas ten tu paklausi manes? BYBY AS ZINAU atsakysiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-23 21:53
iakuisiabap
tai laikysi tas teises ar ne ., ar geriau "pyst" ir į rašykus : }}}}}}}
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-23 19:50
Illiana
Man irgi patinka troleibusais važinėti...  kūrinys geras, manau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-23 19:38
Maša
įdomuks
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-23 14:53
va va va
na va istorija jau rutuliojosi klimaxo link ir stai taip vailai sustojite. kurinys neisbiagtas, rasete paskubomis :D

daug duoda tarsi netyčia išsprūdusi informacija. lyg tarp kitko. smagu skaityt ir ieškot tokių "užkištukių"
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-23 10:40
Apsigalvojau
Aha, troleibusai - dvasinio peno šaltinis. Ypač tie, kurie važiuoja iš Vilniaus stoties - juose ypatingas kontingentas. :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-23 00:10
Svetlana Ryžikova
BLEEEEEEEET nu wikai nu kodel tu antiek esi fainas ka?:))) genijus absoliuciai. ir zinai dbaar garantuoju kad bus tokiu komentaru. " na va istorija jau rutuliojosi klimaxo link ir stai taip vailai sustojite. kurinys neisbiagtas, rasete paskubomis" bet nu negaliu kaip jie nieko nesupras, nes cia antiek stangrios studentes kaip vijurkai an vamzdzio kuuuuuuurva net pats setonas taip gerai nepaibudintu. myliux is sirduxo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą