Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 1 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Scenarijus vienos serijos televizijos filmui.


Vieta - vieno N miesto dramos teatras.
Laikas – naujas amžius. Naujo amžiaus pradžia.
Veikiantieji asmenys:
                                 
                  Detektyvas Sigis, jis gi ir rekvizitininkas
                Butaforė Eglė, ji gi ir aktyvi Sigito talkininkė
                          Budėtoja Dalytė, ji gi ir gaisrininkė
          Dziūnė – nuplikęs scenos darbininkas, jis gi ir veteranas
  King  Kongas, buvęs šaltkalvis, dabar šluoja kiemą, bet užeina ir į teatrą
                          Čiortstoboi – žilas apšvietėjas
                      Marekas - leidžia muziką, amžinai jaunas
                    Štaras – leidžia žiūrovus, amžinai įsitempęs
            Režisierius paukščio pavarde, ai ką čia slėpti, Varnas – visada girtas ir keikiasi rusišku matu                                                                                       
                  Pelytė Pūkuolytė - ji gi vadovauja teatrui

Neveikiantieji asmenys:

                                        Vagis
                                        Policija
                                Kiti nepaminėti tipai

Diena. Lauke šviečia saulė, bet viduje jos nesimato. Prie budėtojos pirmyn atgal zuja neveikiantieji asmenys, bet ne policija. Taip pat čia randasi Dziūnė, Čiortstoboi ir Sigis. Suskamba telefonas.

Budėtoja Dalytė. Teatras klauso. Ne, jos nėra... Taip, repeticija prasidėjusi... Tada yra, taip, tikrai yra, aš turbūt nepastebėjau... Ką jūs sakot, ligoninėje? Todėl aš ir sakau, kad nėra. Jūs mane supainiojote... Jau išleido?... Na gerai, tuoj sužinosiu, luktelkit.
                    Skamba kitas telefonas.
Alio... Taip, vadove, išėjo... Prieš dešimt minučių... Nemačiau, kad neštų, ne, rankose nieko nebuvo, tik portfelis, daugiau... ką? Mažas?... Na, aš tikrai negaliu pasakyti... Gerai, tuoj skambinsiu... Jūs pati?... Gerai.
Klausykit, kolegos, iš vadovės kabineto dingo kompiuteris. Pavogė.
Čiortstoboi. Kokios markės?
Dziūnė. Aš nebuvau šiandien administracijoj.
Detektyvas Sigis. (stena) Aaaaaaa... kaip gi nebuvai, gi kartu gamybiniame buvome.
Dziūnė. Ko tu mane užsipuoli? Aš neėmiau. Be to gamybiniame daug žmonių buvo. Kodėl būtinai aš?
Budėtoja Dalytė. Dziūniau, ko tu nervuojiesi, niekas gi nekaltina tavęs.
Dziūnė. Kiek kartų sakiau nevadinti manęs Dziūniu?

Į teatrą užeina King Kongas.

King Kongas. Dziūnyti, girdėjai kompiuteris dingo iš vadovės kabineto.
Dziūnis. (šaukia iš nevilties) Aaaaaaaaaaa, aš negaliu daugiau. Eikit na (pypt). [Šioje vietoje turėtų nuskambėti keiksmažodis, bet iš bėdos jį galima pakeisti pyptelėjimu, kurį atlieka pats vaidmens atlikėjas arba įterpia garso operatorius]

Dziūnis užsiėmęs klyną ketina išbėgti, bet susiduria su Režisieriumi paukščio pavarde, ai ką čia slėpti, Varnu.

Režisierius paukščio pavarde, ai ką čia slėpti, Varnas. Dziūni, pakelkit dabar štangas antram veiksmui.
Dziūnis. Tuojau režisieriau, bus padaryta. (Išeina.)

Režisierius paukščio pavarde, ai ką čia slėpti, Varnas. Sigi, bl (pypt), galite vieną kartą laiku paleisti dūmus arba eikite na (pypt).
Detektyvas Sigis. (Stena ir mikčioja) Papapapapaaaaaaaaaaskutinį ar pirmą kartą aaaaaa...
Režisierius paukščio pavarde, ai ką čia slėpti, Varnas. Žodžiu, eikit na (pypt). Arba man dirbate arba bl (pypt) sakykit savo sup (pypt) vadovei, kad negalite dirbti. Turi būti dūmai, aišku?
Detektyvas Sigis. Aaaaaaaaaaaaaaa...

Įeina Pelytė Pūkuolytė.
                       
Režisierius paukščio pavarde, ai ką čia slėpti, Varnas. Sutvarkykit savo darbuotojus arba mokykite juos kaip reikia dirbti, Pelyte. Man jau nusibodo, negaliu normaliai dirbti.
Pelytė Pūkuolytė. Kas yra, Sigi?
Detektyvas Sigis. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Ateina Butaforė Eglė.

Butaforė Eglė. Sigis sako, kad jam neaišku, po kurių žodžių reikia leisti dūmus. Man pavyzdžiui irgi yra neaišku, nes vieną kartą repetuoja vienaip, kitą kartą kitaip. Ir aktoriai keičiasi.
Režisierius paukščio pavarde, ai ką čia slėpti, Varnas. Egle, taigi tūkstantį kartų sakiau, kai ateina Morfirijus ir užduoda pagrindinį klausimą Heroinui.
Butaforė Eglė. Tai gi čia ne tą pjesę repetuojate. Už tai aš sakau, kad kiti aktoriai.
Režisierius paukščio pavarde, ai ką čia slėpti, Varnas. Ai, eikit na (pypt). (Išeina.)

Pelytė Pūkuolytė. Nekreipkit dėmesio, dirbkit savo darbą. (Į Budėtoja Dalytę) Tai tas žmogus išėjo?
Budėtoja Dalytė. Tas su senio šalčio rūbais? Taip išėjo, aš dar nustebau, kad balandžio mėnesį, galvojau gal nuo Naujų Metų užsiliko.
King Kongas. Aš irgi mačiau jį, įsėdo, man regis, į jūsų mašiną.
Pelytė Pūkuolytė. Tai ką, ir mašiną pavogė?
King Kongas. Tai aš tai supratau, kad jūs jam davėte.
Pelytė Pūkuolytė. Nieko panašaus.
Čiortstoboi. Kokios markės?
Pelytė Pūkuolytė.  Mašina?
Čiortstoboi. Ne, kompiuteris, kurį pavogė.
Pelytė Pūkuolytė.  Tu manai, aš žinau? Nešiojamas, va toks (rodo).
Detektyvas Sigis. O kada jūs jį matėte paaapaaa...
Butaforė Eglė. Paskutinį kartą, klausia kada matėte?
Pelytė Pūkuolytė.  Na, prieš pusvalandį.
Detektyvas Sigis.  Tai negalėjo toli nnnnnnn... 
Butaforė Eglė. ... nubėgti.
King Kongas. Tai kad nenubėgo, su mašina išvažiavo Pel..., oi vadovės.
Pelytė Pūkuolytė.  Tu eik į kiemą, ko čia teatre triniesi? Ar čia tavo vieta? Lauk.
King Kongas. Einu einu, aš tik pasakyti norėjau.
Pelytė Pūkuolytė.  Nereikia mums čia tavo pasakymų. Kiemsargio vieta lauke. 

King Kongas išeina.

Detektyvas Sigis.  Ar mašina, oi kompiuteris buvo drrrr...
Butaforė Eglė. ... draustas?
Pelytė Pūkuolytė.  Taip.
Detektyvas Sigis.  Tada aišku.
Pelytė Pūkuolytė.  Kas aišku, kas tau, žioply, aišku. Eik dūmus leisti, girdėjai, ką Varnas sakė? Blogai dirbate. Aišku jam matai. Visi prašau prie darbo.
Detektyvas Sigis.  O kam jūs, leiskite, papapapa...
Butaforė Eglė.  ... klausti vakar skolinotės iš rūbų cecho Senio Šalčio rūbus? Man aprengėja sakė ir stebėjosi, kad balandžio mėnesį jums prireikė šito maskarado.
Pelytė Pūkuolytė.  Prašau dirbti, o ne užsipuldinėti. Viskas, galite ieškotis darbo kitur. Štarai.

Įbėga Štaras.

Štaras. Aš čia.
Pelytė Pūkuolytė.  Paleisk dūmus, kažko labai akinamai lempos šviečia. Ir pasakyk Marekui, kad muziką visu garsu paleistų.
Štaras. Klausau, bus padaryta.

Štaras išbėga ir įleidžia žiūrovus. Atlekia Marekas.

Marekas. Kokią muziką leisti?
Pelytė Pūkuolytė.  Iš devintosios.
Budėtoja Dalytė. Oi, tik ne šitą.
Detektyvas Sigis.  Tai va....
Butaforė Eglė. ... gies ieškoti nereikia? - klausia Sigis. Nes pati inscenizavote vagystę su savo vyru, kad gautumėte draudimą.
Pelytė Pūkuolytė.  Jūs abudu jau nebedirbate. Išeikite. Dalyte, pakviesk kiemsargį, kad juos abu išgrūstų.

King Kongas. Aš čia, aš viską girdėjau.
Detektyvas Sigis.  Aš papapapa...
Butaforė Eglė. Jau nepasitaisysi. Eime iš čia.

Išsiveda Detektyvą Sigį.
Atlekia Režisierius paukščio pavarde, ai ką čia slėpti, Varnas.

Režisierius paukščio pavarde, ai ką čia slėpti, Varnas. Eikit Dziūnę gelbėt. Įsipainiojo kažkur aukštai tarp štangų, negali nusileisti. Bl (pypt), čia ne teatras, o ch (pypt) znajet kas.
Pelytė Pūkuolytė. Nesikeikit, gi žiūrovai susirinko.
Režisierius paukščio pavarde, ai ką čia slėpti, Varnas. O kas, nac (pypt) juos čia suleido?
Pelytė Pūkuolytė. Kas kas, žinot, kas žiūrovus leidžia.
Režisierius paukščio pavarde, ai ką čia slėpti, Varnas. Man dūmų reikia, o ne žiūrovų.
Budėtoja Dalytė. Jau yra ir dūmai. Matot?
Režisierius paukščio pavarde, ai ką čia slėpti, Varnas. Ne čia, bl (pypt), man scenoj reikia. Eikit nac (pypt).

Režisierius paukščio pavarde, ai ką čia slėpti, Varnas išeina.

Skamba Bethoveno 9-oji simfonija. Marekas patenkintas šypsosi, Štaras išvaro žiūrovus, Budėtoja Dalytė verkia, Čiortstoboi traukia iš kakliuko degtinę.
                        Visi kiti nieko neveikia.
2005-09-20 11:51
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-01 12:29
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2006-05-28 21:05
varna
juokinga. skaičiau lyg apie savo vyrą, kuris sutampa su vienu iš herojų. stilius geras. visada, ieškodama pjesės scenai, žiūriu, kad būtų ką veikti aktoriams. VEIKTI. ne tik kalbėti. tai čia yra šiokių tokių galimybių. daug kas, rašydami pjeses, pamiršta,kad tai kūrinys skirtas vaidinti, o ne skaityti. nors būna visaip.5 avansu, laukiant ir KO NORS daugiau:))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-09-23 18:00
klimbingupthewalls
smagus veikalas. gaila, kad yra klaidų, bet jos gi ištaisomos :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-09-23 09:58
kadugėlis
Ir perduok Štarui linkėjimų, aš ant jo vis dar dantį griežiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-09-23 09:57
kadugėlis
Aišku, kalbos kultūristai už visokius "randasi" gerai tave apkultų, bet čiortstoboi. Senokai laukiau iš tavęs ko nors panašaus. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-09-23 08:19
justickis
Įspūdingos remarkos, bet absurdo teatras verčiamas pseudoabsurdu. Va kur apiplėšimas: teatras vagiamas iš gyvenimo. Tekstą juodina tokios frazės: ant viso garso paleista muzika; kad gauti draudimą, pasitaiko rašybos klaidų. Vertinčiau atsargiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-09-20 14:55
aš o ka
:)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-09-20 12:05
Kunigaikštis Vizbezda
Atpažinau Kauno dramtetrį, Svoloč. Super
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą