Rašyk
Eilės (78192)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Guli ant pievos, po beržu. Tarp smilgų draikosi tavo plaukai, o virš galvos paslaptingai šlama medžių lapai, nutvieksti rytmečio saulės. Mirgantys auksiniai pinigėliai. Už juos nieko nenusipirksi, nebent pamirštą svajonę ar vėjyje keptas smėlio bandeles. Vaikystės. Kai dar tikėjai, kad lapelių negalima skinti (medžiuose gyvenančios būtybės moka būti piktos), tačiau slapčia nutykojus nurėkšdavai keletą – pasakos brangiai kainuoja. Ir ne tik medžiai, bet ir gėlės tapdavo tavo rankų aukos. Nekalta. Juk kartais norėdavai pažaisti žiedų princesę ar fėją laukų. Tiesa, turbūt dar nepamiršai dilgėlių, kuriomis vis grasindavo močiutė („gėlių negalima skainioti“) ir kurių kartą teko paragauti. Žinau – slėpeisi senojoj daržinėj, kai pikta bobutė aplink sukiojosi. Buvau šalia ir kartu drebėjau nuo jos balso. Bet neišsisukai – smailūs dilgėlių krašteliai tau skaidžiai nudegino kojas. Ašaros lyg perlai krito ant žemės iš mėlyno dangaus akių. Pažadą lyg tylų atodūsį išleido lūpos. Neteisingą. Mačiau, kaip vėliau slapčiomis vėl skynei pavasarinius krokusų žiedus, tamsius vasaros bijūnų lapelius, baltas saulučių galveles. Norėjai svajonių. Ir dilgėlių jau nebijojo tavo rankos. Raudavai, susibadydama odą, ir slėpdavai. Kad nereikėtų dėl jų nerimauti.
O pro medžių šakas šviečia dangus. Ir šuoliuojančios pūkuotos avytės apsimetančios baltais debesimis. Į nežinomus kraštus nešančios tavo mintis. Tarp jų pasislepia maži triušiukai. Dažnai apie juos svajojai, bet žinojai, kad negalėsi gauti net už aukščiausio beržo lapelius – auksą. Juk jie turi būti laisvi, kad galėtų tave nunešti į pasakas ar net į patį pasaulio kraštą.  Drakonai irgi ten skraido didingais sparnais. Iš tavo sapnų. Aplink cukrinės vatos pilis – ten gyvena Angelai. Ir svajonės ten lankosi pamirštos. Tau taip sakydavo pasakos; tu ir dabar tiki. Prisiminus nušvinti. Mane visada žavėjo tavo šypsena – duobutės išryškėjančios skruostuose. Miela. Žinau – tai Angelų dovana, tų pačių, kurie kiekvieną kartą žiūri iš debesų pilies į tave, gulinčią žolių jūroje ar sniego pusnyse ir paslaptingu žvilgsniu stebinčią dangų. Ir krikštamotės žodžių, kad, kai gimei, tave pabučiavo Angelas, niekada nepamirši. Juk taip pasijunti ypatinga. Bent trumpam.
Blizgantis vabaliukas nukrinta nuo pienės žiedo. Nuropoja atverstos tavo knygos lapais. Dar vis skaitai tą istoriją. Tikriausiai jau šimtąjį kartą ir, net neatsivertusi knygos, galėtum papasakoti viską. Bet vis tiek skaitai. Suprantu – ji sieja tave su vaikyste, kurios taip nenori paleisti. Ir vis bandai apgauti tą žilą senuką. Amžinai jauną Laiką. Stebėjau, kaip slėpei savo vaikystę į medinę skrynelę, tarp mėgiamų pasakų, tarp dienoraščio lapų, tarp savo neaprėpiamų minčių. Jaučiu – žinai, jog nieko nepakeisi. Tik nori pabandyti likti dar maža mergaite. Neribojančių ieškojimų karalystėje, kur svajonės kvepia vaniliniais nuotykių žiedais, kur cinamono dvelksmas pasitinka tave vos pravėrus duris, kur niekas tau nesako, kad jau esi per didelė, kur gali svajoti, tikėdama, kad viskas išsipildys, jei tik nurėkši keletą auksinių medžio lapelių.
2004-06-03 14:55
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 17 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-02 21:51
Arwen
miela.. aš irgi norėčiau dabar pagulėti po beržu.. bet....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-14 18:42
experiment
Liūdna pasidarė. ech...
nostalgija tokia...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-16 20:31
Kumelaitė
oi oi oi...:)
ir kiek minchiu dabar galvelej...:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-11 18:54
Kirvoboica
taip ir nesikelčiau... po tais aukso lapeliais... svajokliškai visada - už. Šaunu. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-09 15:12
Mrr Drugelių Paišytoja
tai va, norėjau pasakyt, 5 ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-08 15:50
porfyra
asocijuojasi su saviapgaule
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-08 15:50
porfyra
labai taikliai atskleistas noras sustabdyti laika. deja to padaryti negali - gali tik užmerkti pasauliui akis ir įsivaizduoti, kad jis sustojo. gera gyventi iliuziju pasaulyje, tik yra didelė rizika jose ir pragyventi visą gyvenimą, nepajutus realaus gyvenimo teikiamu dziaugsmų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-07 17:00
ajde bok
jega:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-07 01:04
Mandarino Svajonė
gražu:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-06 01:37
St Sebastianas
Ieškojau, ieškojau prie ko prisikabinti ir man... nepavyko.:) Šiltas kūrinukas. Perskaičiau besišypsodamas kiek nostalgiška šypsena... Nuostabi pasaka prieš miegą. Tikrai ne daug kūrinių yra rašykuose, kuriuose nenorėčiau surasti kokių nors trūkumų. Šis vienas iš tokių.
Taigi, Halladoliel, prisidirbai. Dabar iš tavęs lauksiu tik šedevrų, arba ko nors geresnio.;)
Laukiu kito kūrinuko.;*
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-04 21:57
Mrr Drugelių Paišytoja
oo... Net kvapą sulaikiau skaitydama, kad nenupūsčiau svajonės... Labai labai gražus kūrinys. Toks mielas, jaukus, vaikiškas.. Keliausi į mėgstamiausius, ne kitaip ;)
Šaunuolė ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą