Rašyk
Eilės (78142)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Skorpioniukas vardu Smailas ropinėjo su mama ant akmens. Jo vardas toks buvo todėl, kad tėvai norėjo visiems parodyti, jog jų sūnus nėra Bukas. Bet ši pasaka ne apie skorpioniuką. Smailą nuo akmens pačiupo burtininkas. Senas ir susiraukšlėjęs burtininkas – tokie jie visada būna. Taigi burtininkas įmetę skorioniuką, kuris buvo nebukas, į savo terbą ir parsinešė namo.
- Aš jau kaip suaugęs einu į žvejybą, - mastė Smailas (velnias žino, kodėl jis svaigsta apie tą žvejybą) sedėdamas burtininko terboje.
Burtininkas parsinešė skorpioniuką namo, jį sutraiškė ir išvirė stebuklingą viralą. Tas viralas buvo reikalingas tam, kad atkerėtų princesę, o paskui galėtų ją vesti. Taigi supylęs viralą į tuščią šampano butelį burtininkas nuskubėjo pas princesę į pilį.
Princesė kabojo savo kambaryje ir buvo itin blogos nuotaikos. Taip, kabojo. Princesė (kurios vardas buvo Dygliaplaukė) buvo užkeikta tokiu užkeikimu, kad visą laika kabojo 1, 5 metro aukštyje nuo žemės. Be to, ji dar buvo violetinė su geltonais taškeliais. Dygliaplaukės nuotaika visada būdavo bloga, nes pažiūrėti į ją nuolat ėjo turistai, kurie princesę tiesiog siutindavo. Ji buvo vienintelelė tokia kybanti violetinė princesė pasaulyje. Karalystė laikėsi iš tų pajamų, kurias gaudavo iš turistų atvykusių apžiūrėti princesės.
Taigi burtininkas sugirdė princesei stebuklingo viralo ir šioji pliumptelėjo ant žemės.
- Ar tekėsi už manęs? – paklausė burtininkas.
- Gerai, - atsakė princesė. – Bet turėsi atkerėti mano brolį.
Dygliaplaukės brolis buvo baisiai užkerėtas. Jis negalėjo nustoti visko dulkinti. Nieko blogo negalvokit, berniukas negalėjo paleisti iš rankų mušeklio (ar kaip tas velnio įrankis vadinasi) skirto kilimams dulkinti. Iš pradžių visi džiaugėsi, kad berniukas toks darbštus. Tačiau paskui princas du kartus išdulkino rūmų virėją, nes pamatė miltuotą jos prijuostę. Todėl karalius uždarė princą palėpeje ir ten tas vargšelis kankinosi.
Burtininkas atkerėjo ir princesės brolį. Paskui vedė princesę ir turėjo laimingai bei ilgai gyventi. Tačiau:

1) Per medaus mėnesį burtininkas mirė nuo širdies smūgio. Taip karalystė neteko galingiausio savo burtininko.

2) Kai princesė nebekabojo, į šalį nebeatvyko turistų ir karalystė nuskurdo.

3) Kadangi princas nieko nebedulkino ir nebedarė tvarkos, karalystė tapo viena nešvariausių pasaulyje.

4) Prieš užverdant visą šitą košę buvo sutraiškytas vargšas ir visai nebukas skorpioniukas.
2004-03-14 17:51
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 19 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-02 02:58
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-07-03 21:49
Nuar
Jei būtų pasakų skyrelis, tikrai tiktų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-22 18:05
Haldir
:)))))))))))))

geras, /me ploja =)

ir skiria tau dosnu penketa nors tu jo ir neverta :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-16 13:38
viena skruzdėlė
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-12 23:45
experiment
hi hi
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-12 23:45
experiment
рш рш ршююю
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-15 15:39
Mesmeric
Išvada: kuo daugiau gerkit, nesipagiriokit ir parom nemiegokit, tada pavirsite į Haldirą...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-15 11:01
Miegapiale
Smagu :D
Man dar labiau praskaidrino nuotaika, kuri pamazu liudnejo...
Skorpioniukas tikrai fainas buvo, tikriausiai geriausias personazas :}}}
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-15 01:35
Weird Star
:D Nagi, smagu, veik atgaiva sielai po kai kurių čia pasirodančių-dingstančių "šedevrų";) Ne bukas skorpioniukas Smailas — smagiai skamba:) Tik tiek, kad toks stilius jau kažkur regėtas... Ir ne kartą... Panašu į Haldir (ir ne aš viena pastebėjau). Bet vis dėlto patiko:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-14 22:10
St Sebastianas
Miegas - geras dalykas. Pats dabar propaguoju 36h darbo, 12h miego, tačiau būtent dėl šios priežasties, pasaulis ir nemato mano šedevrų.:) Kitą kartą autorei rekomenduočiau išsimiegojus ir atsipachmielinus perskaityti savo kūrinį ir tik tuomet rodyti jį publikai.
Persiskaito smagiai, bet kažko trūksta. Sėdi, skaitai, skaitai... Bet nėra tokio vingio, kuris priverstų išspjauti arbatą ant monitoriaus.
Na, tikiuosi sulaukti kitų linksmų kūrinukų. Duočiau tris lazdas, bet šiandien mano nuotaika gera (neturėjau nemalonumo skaityti Jovaro kūrybos), todėl duodu keturias. Čia bonusas, kad kitą kartą priverstum apsjaudyti monitorių.;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-14 19:13
OlD_Death
Na, labai uznesa i haldirio "svaisciojimus",  keleta minciu labai panasios, siap nieko, anekdotas taip sakant ir tiek ;)
Ne!  Vistik pernelyg panasu, prasom maziau gerti ir daugiau skirtingu "multiku" sugalvoti, vo tiap!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-14 18:35
Domas
:D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-14 18:27
Mrr Drugelių Paišytoja
tikrai matosi... vargšas skorpioniukas...
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-14 18:14
Mesmeric
Some hangover...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-14 18:06
Sūpuoklių rasa
Matosi...:DDDD
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-14 17:52
Rikute
tai ka matote - nemigos, parkiu ir pagiriu pasekme :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą