4.
Daug frazių ateičiai palikęs
net nepajautus kaip, kada, kodėl
užrašęs jas.
ir niekuomet nebuvo taip,
kad pamanyčiau,
kokie dievai jas kalbina
per rašalą, per abėcėlę,
per užmačias palepinti save
O šitą kartą išgirstu,
kad ir giegulė:
- Kukai, kur tu? Kukai, kur tu? -
Ir nors nerodau į save kaip Kuką,
pavasarį ne už langų,
pavasarį čia pat, savy girdžiu,
prasidedantį giegule
O vyturėli, nesupyk,
šįkart giegulė aplenkė tave
Graži ši pajauta,
ilgai jos nesuvokus,
ne kartą mąstant apie tai -
kuris (kuri) iš jų pirmesnis būtimi -
kiaušinis ar višta.
Ir ką sakyt kitam?
Ką sau pačiam manyti?
Ir nors nerodau į save kaip Kuką,
bet patylėti irgi nevalia:
- Aš čia, giegule, čia,
pavasaryje tartum gėlės žiedas įsikūręs
su lašeliu medaus
Net keista darosi -
kaip atsitikę, kad lig šiol,
(netgi aplenkdamas save)
taip sužydėjusio pavasario,
visur kitur ieškojau,
bet tik... ne žmoguje.
Bet jeigu taip,
o kas ir kaip toliau?
- Ne tik toliau, -
atsiliepiu pats sau,
- o ir dabar tegu nebus vėlu pašaukti:
nėra aklų,
kurie savęs pažinti negebėtum
nepaisant ar su akmeniu burnoj,
ar su alyvos šakele...
P. s: Iš frazių paliktų ateičiai, nežinant kodėl jos taip užrašytos: „Ar tamstoms neatrodo, jog nunyksta Velykos kaip Kristaus Prisikėlimo šventė“