Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Babajus sudarė sąlygas Dočkutei augti, jausti malonumą ir šokti mėgiamą salsą.
Mokytojas tiesiomis kojomis, kibiomis rankomis, nenukrentančia nuo veido šypsena, drebančiomis garbanomis, nebuvo pigus moterų silpnybių dainius.
Dočkutė pamėgo jo netaisyklingą ispanų, amžinai kvepiančias moliūgais rankas. Jausdavo jų svorį slystantį jos  prižiūrėtu, tiek ilgai lygintu palaidinės paviršiumi.
Sukdavosi lubos akyse, bateliai kliūdavo už lygių lentų.
Tokia širdis keliavo aplink pasaulį šviesos greičiu.
Mokytojo akys žibėjo gestančio ispaniško vakaro saulėlydžio šviesa.
Pora netikėtai įsimylėjusių šokį nebylių.
Lyg bedarbis magas, vienu rankos mostu jis ištiesė delną, akmuo, kurio viduje uždaryta šviesa nušvietė dviejų šokančių veidus.
“ Tau” ištarė ispanas laužyta lietuvių kalba.
Dočkutė laukė tos akimirkos visą sąmoningą savo gyvenimą. Tai buvo toli gražu ne draugystė.

Babajus nutolo. Pradėjusi lankyti pamokas Dočkutė užmiršdavo Babajų tik akimirką, vėliau vyras išnykdavo valandai, o kartą po piruetų ir apglėbta šokių meistro moliūgų kvapo rankomis, užmiršo kur gyvena, už kieno pinigus gyvena ir kodėl taip gyvena.
Babajus apžiūrinėdavo savo veidą vonios veidrodyje ir likdavo nepatenkintas.
Jūrka Dočkutė matė save vonios veidrodyje vis jaunesne, mokančią ispanų kalbą, gyvenančią senomis kitos tautos tradicijomis.
Babajus maudėsi retai vos kartą per dieną. Mėgo trinti skruostikaulius išteptus kremu, galvojo taip išvengti nudribusio pagurklio.
Jūrka tupėjo vonioje nuo aušros iki salsos treniruočių pradžios. Darė viską, kad paslėptu jaunystę, bet tai jai nepavykdavo. Vonioje, nustelbdamas karšto vandens sukeltą triukšmą, skambėjo juokas, palydimas ispaniškų keiksmažodžių.
Pastebėjęs šviesą, kurią skleidė akmuo besiilsintis ant naktinio žmonos stalelio, pajuto grėsmę, nerimą, kokį pajunta žmonės stebintys kaip išeina pro duris meilė.
Babajus nutarė atsikratyti tuo nerimu, kuris gimė vos tik Jūrka pradėjo lankyti salsos pamokas.

Parduotuvėje prietema. Malonus, bet ryškus tikros odos kvapas.
Lagaminai tarsi n istoriniai serialų nuorodos išrikiuotos ekrane.
Babajus parodo pirštu į smalos juodumo odinį lagaminą.
Blondinė pardavėja lenkiasi link prekės ir jos dekolte atidengia pilvą.
“ Kodėl juodas? Jums tiktų ir gelsvas”
“ Priešui tiks juodas”
“ Mokate puikiai juokauti”
“ Gyvenimas juokauja - ne aš”
Babajus nusišypsojo merginai, įvertindamas jos pastangas, norą gyventi geriau, pardavus vieną juodą lagaminą. Niekas nežinojo, jog ji kas vakarą vienuoliktą meldžiasi, prašydama susitikimo su turtingu, sėkmingu ir švelniu verslininku. Nežinia kodėl niekas jokio susitikimo merginai neorganizuoja.
“ Ne tas” pagalvojo mergina, lydėdama žvilgsniu išeinantį vyrą su juodu lagaminu.


Kelionių agentūra be pietų  - agentūra be ateities.
Merginos saugojo savo ištikimybę sėdėdamos be makiažo, be manikiūro, bet su pedikiūru.
Babajus neskambino ir neužsakė kelionės telefonu.
Vos jis įžengė ir, dėl nepatirties, klebeno duris, atsidarančias į įšore, dvi merginos mintyse atsisakė ištikimybės įžadų.
Gerai, kad bent dvi merginos įsižadėjo ištikimybės. Jeigu bent trys merginos būtu sutikusios praleisti vakarą restorane prie žvakių šviesos - Leo nebūtu turėjęs tiek pinigų, o dar taxi, arbatpinigiai. Leo pasigailėjo, kad nepaėmė daugiau pinigų.
“ Tunisas. Bilietai į vieną pusę”
Merginos pajuto, kaip nematoma ranka atsega jų liemeneles.

Salsos mokytojas sutiko išvažiuoti į Tunisą vienas.
“ Galiu duoti adresus puikių merginų, mokančių padoriai šokti”
“ Duokite”
Kada duris užsidarė, Salsos mokytojas pažvelgė į paslaptingą juodą lagaminą.


Jūrką sėdėjo vonioje. Vanduo atspindėjo jos  veidą, nepaliestą besileidžiančios saulės spindulių.
Babajus  atidarė duris į vonią ir pagalvojo:
“ Ar ji bus tokia pat graži, kada mokytojas šoks salsą Tunise? Ar ne per daug prarandu?
Adresas tikras - nemelavo. Šokėjos šoka nuostabiai”
Jūrka užrišo mokytojo dovanotą akmenį sau po kaklu ir nėrė į vonios dugną.
Išgelbėjo atsitiktinumas - stebuklingas akmuo neskendo vonios vandenyje.
2023-06-06 08:16
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2023-10-09 15:41
Rasikele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-06-24 22:05
be kilmės
taip, verslininkas turi būti švelniakailis:)
yra tokių juokingų vietelių, kad krykštauti norisi, jokių nuoseklumų nebeieškant
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-06-10 11:41
getautas
Turėtum parašyti Knygą, nes man nebepasitaiko tokių nesąmonių skaityti (atsiprašau).
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2023-06-06 22:44
Alicija_
Ten tos dvi personažės merginos kiek papainiojo sklandų pasakojimą, bet visuma gera. 4+.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-06-06 13:29
getautas
"Babajus maudėsi retai vos kartą per dieną". Beveik nustojau tai daryti, nes kūnui ir taip normalu. O dėl smirdž ir dvok, duodu save šuniui pauostyti, jei nenualpsta, koks skirtumas. Viešoms vietoms yra odekolonai (praėjo pro šalį moterys, vufu kaip prisiuosčiau pavėjui ir pusvėjui).
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą