Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







9 epizodas

1. Dar yra laukiančių?
2. Taip, vienas be talono, neužsiregistravęs.
1. Tai duok jį greičiau, pamaina baigiasi.
2. Užeikite.
1. Tai kuo skundžiatės, ligoni?
Trečias 3. Atleiskite...
1. Taip taip, aš suprantu, tikiuosi tik šiaip peršalimas. Išsižiokite. Gerklė paraudusi. Išrašysiu antibiotikų. Padėkit tą piniginę, medicina nemokama, pinigų neprireiks.
Trečias 3. Bet...
1. Sakote, sunku kvėpuoti, paklausysiu. Nekalbėkite. Kvėpuokite. Nekvėpuokite. Ir plaučiai truputį gergžda, rūkote?
Trečias 3. Ką Jūs...
1. Išrašysiu vaistų, kaip mat mesite. Dar kas nors?
Trečias 3. Matote...
1. Su regėjimu negerai, suprantu. Nukreipsiu pas okulistą, tik Jūs neikite pas mūsiškį, pereikite per gatvę, ten privatus labai geras, rekomenduoju. Gal truputį kainuos, bet matysite kaip sakalas.
Trečias 3. Gal...
1. Gerai ir širdelę patikrinsim, nekalbėkit. Taip, pulsas padažnėjęs, bėgote turbūt?
Trečias 3. Būtent, net koją paskaudo.
1. Koją? Gerai nusiaukite. Aha, matau. Tuoj pašalinsime. Nieko nesakykite, aš žinau, kiekvieną dieną su tuo susiduriu. Atsigulkite. Užmigdyk.
Nusiraminkite, viskas bus gerai. Tuoj atsikelsite ir eisite kaip naujas.
Jau miega? Puiku, paduok pjūklą.
Štai ir viskas. Sutvarstyk ir po penkių minučių žadink, laikas jau visai baigiasi. Aš nusiplausiu rankas ir atsigersiu kavos.
2. Paciente, kelkitės. Jau laikas, paciente.
3. Ką? Kur aš?
2. Viskas gerai, operacija praėjo puikiai.
3. Kokia operacija.
2. Pašalino didįjį pirštą, skundėtės, kad trukdo eiti.
3. Aš skundžiausi?
1. Na, ligonis matau jau visai atgijo, tai nepamirškite rytoj į perrišimą, išrašyk jam taloną. Iš lėto nueikit į priimamąjį, kas nors iškvies taksi, pats neikite. Iki pasimatymo.
Trečias 3. Jūsų piniginė.
1. Ką? Tikrai mano, maniau mes abu vienodas turime. O iš kur Jūs ją paėmėte?
Trečias 3. Jums iškrito iš kelnių kišenės, kai išlipote iš automobilio. Aš vijausi, bet Jūs buvote per greitas man, be to, ausyse kažką turėjote, tai negirdėjote, kai šaukiau.
1. Taip, aš klausiau muzikos.
Trečias 3. O prie kabineto manęs neprileido žmonės, sakė be talono nėra ko veržtis. Tai turėjau laukti.
2. Be talono neįleidžiama, tokia tvarka.
3. Viskas gerai, tik Jums rūpestis papildomas, turėjote mane apžiūrinėti.
1. Niekis, susitvarkysim. Tik Jūs nepamirškite perrišinėti. Kaip, dabar geriau?
Trečias 3. Atrodo, kad taip.
1. Tai iki, Jūs mums neskolingas, medicina nemokama. Ir ačiū už piniginę. Yra dar visgi gerų žmonių.
2022-09-12 18:54
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-09-13 16:50
Chatgpt
fain++++
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-09-13 07:50
Pri
Pri
Gerai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-09-13 03:21
gogo
iš girdėtų dalykų spaudžiamas aritmetinis vaškas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-09-12 20:32
Kormilecaitė
Na, kažkur girdėta istorija, ar panaši girdėts. Bet netgi įsivaizduojama situacija, išskyrus, žinoma operaciją poliklinikos sąlygomis su narkoze. Bet čia specifinės smulkmenos, ne apie tai juk čia. Tam ir absurdas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-09-12 19:59
Tuba Mirum
Žaismingas absurdukas. Puikiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą