Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 2 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







-Ei, žiūrėkit koks paukštis! ‒sušuko maža mergaitė spalsiai spoksodama pro stiklą.

Išgirdę šūksnį prie lango pripuolė dar keli vaikai. Visi jie buvo skirtingo amžiaus, nesimatė panašumų ir išvaizdoje. Ir drabužėliai buvo vargani, visai nunešioti.

Tuomet prie lango priėjo moteris. Ji buvo našlaičių namų motina.
Moteris priėjo prie lango ir jį atidariusi įleido paukštį. Jam ant kaklo kabėjo susuktas ritinėlis. Paukštis ramiai atsitūpė ir taip išbuvo tol kol nebuvo nurištas siuntinys. Ir burktelėjęs nuskrido. Bet vaikams balandis neberūpėjo, jie žiūrėjo į voką moters rankose.

‒Harieta, ateik čia, ‒ paliepė motina.

Po jos žodžių vaikai prasiskyrė praleisdami smulkią merginą. Ši buvo susikūprinus ir nuleidusi galvą. Matėsi, kad nebuvo nepratusi būti dėmesio centre. Dar labiau, atrodė, kad ji buvo pratusi būti nepastebima.

Veidelis buvo bejausmis, tačiau iš tiesų mergina buvo susijaudinusi ir sutrikusi. Gal net šiek tiek išsigandusi.

Motina perlaužė antspaudą ir išėmė sulankstytą lapą. Tuomet kostelėjo ir pradėjo skaityti lėtai tardama žodžius:

‒Miela panele Harieta, atleisk, kad trumpam sutrukdysiu tave šiuo laišku. Ir tikiuosi man atleisi. Aš esu internato direktorius. Ir tu esi kviečiama mokytis į mano mokyklą. Taip pat turiu perspėti, kad turi atvykti į Rimvoko miestą per keturias savaites nuo laiško išsiuntimo laiko. Su pagarba Abonas Krislis.

Harieta visai sutriko. Kas šis ponas kuris rašo tokia keista kalba? Niekas ką Harieta pažinojo taip nekalbėjo. Jos pažįstami kalbėjo paprastai, ir nepridėdami nereikalingų žodžių. Taip keistai kalbėdavo nebent turtingųjų rate. O Harieta niekaip negalėjo būti įdomi kuriam nors iš ten gyvenančių. Juk ji kaip ir kiti žmonės žemdirbystės rate buvo karaliaus vergė. Ir net nesvajojo lankyti mokyklos, nemokėjo skaityti.

=========================================

Staiga Harieta praplėšė užmiegotas akis ir nusimetė anklodę. Mergina buvo užmigusi savo kambaryje. Iškart po to laiško staigmenos.

Aplink buvo šviesu, tačiau tai nereiškė, kad jau rytas. Nes diena su naktimi mėgo kaitaliotis kada užsimaniusios ir atrodo joms nebuvo įdomu, kada turi būti rytas, o kada vakaras. Tačiau mergina jautė kad nuo to laiko kai užmigo neprabėgo nei dvi valandos. Kai mintys nuskaidrėjo Harieta suprato nuo ko pabudo, tai buvo silpnas šaltas vėjelis. Kažkodėl buvo praviras langas. Tai savaime buvo keista, nes ji aiškiai prisiminė, kad kai užmigo langas buvo uždarytas ir niekam nebuvo galima eiti į jos kambarį.

‒Žinau, kad prabudai, nevaidink, kad miegi, ‒Harieta pašiurpo, nes balsas buvo kažkoks keistas.

Ir staiga Harieta suprato kodėl, žodžiai skambėjo jos galvoje. Mergina išbalusiu veidu atsisuko į langą ir aiktelėjo. Tokio padaro kiap šis Harieta dar nebuvo regėjusi. Tiesa, jis buvo šiek tiek panašus į tigrą iš kūno formų. Tačiau snukis buvo kaip vilko. Dar vienas keistas dalykas buvo visai negyvuliškos labai mėlynos akys, ir baltas kaip sniegas kailis. Ir tuo viskas nesibaigė, padaras buvo baisiai didelis. Todėl vos tilpo Harietos kambarėlyje.

Po kelių sekundžių atsitokėjuis mergina suklykė. Ir padaras suskliaudęs ausis iššoko pro pravirą langą nepalikdamas jokios žymės, kad čia buvo. Tačiau niekas atrodo neišgirdo jos klyksmo. Ir Harieta su palengvėjimu atsiduso.

Kadangi nieko daugiau neliko daryti tik užmigti, tai mergina ir atsigulė. Tačiau to padaryti niekaip nepavyko, dėl kažko kirbančio mintyse. Ir po truputį merginai viskas aiškėjo, Harieta suprato. Tai buvo noras keliauti. Keliauti ten kur liepė tas kvailas laiškas. Ir tada ji jau nebegalėjo gulėti. Taigi lėtai atsižvelgusi kambarį susidėjo visus reikalingus daiktus, tarp jų ir savo vilnonę antklodę ir išsėlino pro duris.

2021-12-13 20:32
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-01-30 18:34
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
Hm...tikrai Nuar teitsi, nets tia lapai jau panatsėja į Harį Poterį...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-12-21 10:17
Andrėnas
Kaip pradedančiajam - visai neblogai. Keletas standartinių pastebėjimų:
- kaip skyriui tekstas gerokai per trumpas. Tai geriausiu atveju įžanga į skyrių;
- idėja... kiek šiaip sau;
- venkite perteklinių įvardžių: "priėjo prie lango ir jį atidariusi" - kam tas "jį"?
- skaitykite tekstą garsiai po kelis kartus ir įsiklausykite, kur blogai skamba.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-12-19 20:15
Nuar
Deja vu. Ar pavyks išvengti Hario Poterio spąstų? Jei dar galite, bėkite kuo toliau ir sukurkite ką nors originalaus. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-12-14 15:51
Aihara
Kaip miela matyti, kokios knygos įkvėpė pačiai pradėti rašyti :) Bus įdomu pamatyti, ką ir kaip toje istorijoje pakeisi, kad tai taptų tavo istorija.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-12-14 13:19
Alicija_
Rašote įdomiai, bet kūrinio pavadinimo nerašykite didžiosiomis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-12-13 20:51
Borėjas
Manau, kad rašote labai įtraukiančiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą